Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 anassb mijn verhaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 14:48

het is je boy anassb een jaar terug was ik nieuwkomer en niemand had ooit gehoord van me
maar nu is het een jaar later en niemand wilt nog iets van me

mijn doel was om te battlen en schreefde me hier in
ik was in elke battleweek wel in maar never dat ik respect kreeg dus battlen voor mij zit er niet meer in

ik kwam gewoon rustig voor me te amuseren
wou boys met scheve tanden met mijn punches hun tanden laten recht trekken zelfs je tandarts kan van me leren

het ging snel omgekeerd ik had potentie maar niemand heeft hier compasie want de passie is hier trollen
dan vraag ik me af waarom het battleraps.com heet want als com heet wil het zeggen dat je komt maar dat je erna het liefst weer afbolt

ik noem geen namen maar als je NICKnaam alleen de grootste troller is
heb ik het toevallig over nick want ik weet dat hij diep van binnen,binnen in zijn vet nog een toffe is

en mensen wie kritiek heeft zie je mijn - reputatie
ik zei rapt u als een nazii (reputatie)

mijn slow it downs gaat niemand vergeten maar ik wil het mooi afsluiten leden
dus het is anassb en ik vergeef je!
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 15:31

ja man iedereen vond dat jij had moeten winnen in al je battles. jij raakt mensen diep van binnen en das een gave vriend, dat leer je niet
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 22:41

wat gtard zegt is true story net als die story voor de true anders is het geen true story
maar niemand begrijpt iets net samson en gert story
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 18:25

Vroeger toen ik een jaar of 14 was sloeg ik kapot veel pagga soms 11 op een dag had zieke uithoudingsvermogen was op die ssj3 dingen enzo nu lukt 3 op un dag niet eens maar anyway ik was een kleine snotaap en ik was toen ook totaal niet hygienisch doordat er zoveel sperma aan mijn onderbroekje kleefde en ik dezelfde onderbroek soms wel 3 dagen aan had werd het erg broeierig daar beneden zo broeierig dat ik een schimmelinfectie kreeg daar beneden.

Ik kon daardoor twee weken niet naar school realtalk moest op bed gaan liggen en moest zo min mogelijk gaan lopen anders schuren mijn benen tegen elkaar en gaat de wond open wat voor nog meer complicaties zorgt. Ik kreeg antibiotica en na een tijdje ging die infectie weg gelukkig...
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 23:30

erg dit erg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anassb mijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: anassb mijn verhaal   anassb mijn verhaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anassb mijn verhaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» G-NO - MIJN VERHAAL
» Crazy-S - Mijn Verhaal
» G-NO - MIJN VERHAAL (track)
» Video G-No - Mijn Verhaal
» Videoclip G-no - Mijn Verhaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Hard Battles-
Ga naar: