Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jaap moet jureren bij POB

Ga naar beneden 
+20
Neez
YourMom
piraat013
ForumMurdaturk
ChrisMeth
JohanDerksenJr
master
BB
Jodenkoek
gosu
Joost
Randy
NiggehvanAlmere
Zjos
JAMESZUIDWEST
rmn92
Jaap
Vrouwonvriendelijk
westside
kapitein033
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 okt 2011 - 23:22

Beefs enzo op vorige forum waren wel altijd kanker grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 okt 2011 - 23:32

Hey mijn post is voor het eerst verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 0:01

Post verwijderd? Denk dat je zelf iets fout doen dan want ik verwijder geen posts.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 0:10

BB...kritisch kijkend naar battles sinds '05
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 8:26

Oke interessant bb!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 9:44

Ik heb BB op Tinychat inmiddels officieel verklaard tot een toffe peer.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 14:55

Ik tot een peer.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:06

@Jaap.. Ik zou jouw best in de jury willen zien.. Niet als vervanging maar gewoon een keer in de jury je weet veel van battle geschiedenis.. je volgt punch out en de mc's die mee doen.. Ongeacht dat ik het niet altijd met je eens ben en dat mijn mening soms haaks op de jouwe staat zou ik je best een spot gunnen daar!

Maar haha ik zou je wel willen horen wat je dan maakt.. Ik maak persoonlijk ook bijna geen punchline tracks en ik battle ook eigenlijk alleen maar om bekender te worden en mijn muzikale dingen van de grond te krijgen battlen is leuk maar is maar een bij zaak .. Het gaat om mooie muziek maken.. Als jij dope kan battelen maar je kan geen tracks maken ben je toch wel een gehandycapte rapper/MC

Voor mensen die bij het event waren die mijn "Demonen en Geesten" lyrics hebben gehoord.. jullie weten op wat ik ben!

Bless
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:07

Als je battlen gebruikt om bekender te worden en je muziek te promoten, maar je nog steeds niets hebt 'uitgebracht' of iig online hebt gegooid na 4 battles doe je toch iets fout of ligt het aan mij? No offence.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:08

ChrisMeth schreef:
@Jaap.. Ik zou jouw best in de jury willen zien.. Niet als vervanging maar gewoon een keer in de jury je weet veel van battle geschiedenis.. je volgt punch out en de mc's die mee doen.. Ongeacht dat ik het niet altijd met je eens ben en dat mijn mening soms haaks op de jouwe staat zou ik je best een spot gunnen daar!

Maar haha ik zou je wel willen horen wat je dan maakt.. Ik maak persoonlijk ook bijna geen punchline tracks en ik battle ook eigenlijk alleen maar om bekender te worden en mijn muzikale dingen van de grond te krijgen battlen is leuk maar is maar een bij zaak .. Het gaat om mooie muziek maken.. Als jij dope kan battelen maar je kan geen tracks maken ben je toch wel een gehandycapte rapper/MC

Voor mensen die bij het event waren die mijn "Demonen en Geesten" lyrics hebben gehoord.. jullie weten op wat ik ben!

Bless

Jij kan niet battlen en niet rappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:26

Joost weet je wanneer ik respect voor je heb.. als je 4 december deze bullshit in me gezicht komt brengen bij POB =) dan ben je een ekte mannetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:32

Ik kom ook 4 december.
Denk je dat je gevaarlijk bent ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:32

@Jaap Tsja als jij dat vind.. Jij kent mij niet en weet niks van mn leven en ik heb ook niet de behoefte om dit uit te leggen.. Mijn tracks gaan vanzelf komen en ik heb er totaal geen haast mee.. ik heb geen papa die voor mij studio betaald ben op dit moment bezig met me album Sterker door Strijd en ga t bij insayno in de studio opnemen dus en voor die tijd gaat er niks online komen.. k heb een kk druk leven vraag me eigenlijk af hoeveel van de grote praters hier op het forum ooit een eigen rekening hebben betaald.. zullen er niet veel zijn

maar in ieder geval.. het grote probleem is dat ik geen soundclick beats wil gebruiken...
k heb nu de eerste beats pas binnen voor me album dus achter de schermen ben ik bezig

lijkt me leuk om jullie reactie te zien als die shit uitkomt hahahahahahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:33

@Joost.. ik ben de meest ongevaarlijke persoon in POB maar kom 4 december naar me toe en trek dan je grote mond open.. iedereen kan zich verschuilen achter een toetsenbord maar als je die shit niet in het echt durft te zeggen maakt dat jouw een kanker poesje mauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:35

Nou Chris wat ik zei was totaal niet aanvallend bedoelt dus snap niet waarom je gelijk zo reageert maarja....en ik heb genoeg eigen rekeningen betaald lol..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:35

Oh dan is dit hele forum overbodig als we alles wat we hier zeggen ook in het echt moeten zeggen.

Wow jij bent echt intelligent.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForumMurdaturk
Akra
Akra



Aantal berichten : 94
Reputatie : 13
Registratiedatum : 27-07-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:37

ChrisMeth schreef:
Joost weet je wanneer ik respect voor je heb.. als je 4 december deze bullshit in me gezicht komt brengen bij POB =) dan ben je een ekte mannetje


Haha zie je opeens Joost. Twee meter vijf. Breed. MMA kampioen. Zegt ie die dingen tegen Chrismeth in zn face.
Zie je opeens Chris meth silent ' oke oke oke ik heb respect voor je'
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:42

ja ik ving wat op van chris zn shit buiten toen najih die spit stukjes ging filmen,, maak jij van die steen tracks of anders?, was wel grappig om te zien dat de mc´s die buiten gingen spitten ook herkenbaar waren in de shit die ze voor battlen gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:44

HAHAH totdat het blijkt dat joost kk sterk is cm zegt take it easy man.Joost ,op het forum was het niet zo easy he ? Twisted Evil


Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Offseasonbodybuilders67

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:51

That's wassup.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:53

@Jaap.. dat stukje sloeg niet op jouw..

@rmn92 als je mij gehoord heb toen ik aan het rappen was en je vergelijkt mij met steen.. hoef ik niet te reageren..
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:03

nee wacht je begrijpt me verkeerd ik stond van ver te kijken verstond niet precies wat je aan het spitten was maar omdat je net zei van duivels en geesten enz ... vandaar die vraag
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:04

Nee man dat was een andere lyric.. niet die ik heb gespit voor 16bars voor najih..
Die ik spitte voor najih was " Paranoide Gedachtes " en kijk hem maar als hij online komt..dan snap je mijn punt.. ik ben averechts van steen.. lijk in de verste verte niet op hem.. Maar ja.. Die demonen en geesten liet ik horen aan J-Spine / Crackbek en nog een paar.. was eigenlijk niet voor andere oren bedoeld..
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:05

Dus om even antwoord te geven op je vraag : Nee haha ik ben meer van de realiteit/politiek/diepe onderwerpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:06

Je komt toch niet met die standaard politiek raps als Salah Edin ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaap moet jureren bij POB
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hard Cypher - Estrada, Djeck Rhaz & Jaap Stam + Estrada vs Jaap Stam
» Hoe moet dat?
» deze man moet dood
» dodenherdenking moet afgeschaft worden
» Wie moet intros maken voor de kwartfinale?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: