Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 match-ups voor het volgende event

Ga naar beneden 
+30
reetkever
Ruben
Malamadre
khadaffi
yeye
jordyvision
AGIE
Doetje
ViezeFraasie
Auron
Zjos
Joost
Muslim20
Ill-Sickness
kapitein033
rmn92
Riemiks
Hunter
Vrouwonvriendelijk
Ingewikkeld
Huussuh
Veasum
Insayno
BB
JohanDerksenJr
master
Jaap
piraat013
Jodenkoek
sniggy
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 21:37

kvind trouwens dat ldeep wel quce moet gaan battlen, door die line die hij naar qucee gooide laat hij eigenlijk toch zeggen ik ben down kom battlen, maar miss ook wel goed word de battle gehyped qucee heeft vs kaascouse ookal lines naar m gegooid miss werpt ldeep ook nog wel een line naar qucee, maar een event met 2 grudgematches als insayno vs jeevz en qucee vs ldeep zou perfect zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 21:53

en lerr vs chris meth
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:16

Ruben schreef:
Jeevz schreef:
Nope, ik wil 90 sec 3 rondes ,geen OT
Op tinychat zei je nog dat je 2 rondes 2 minuten en 3e ronde unlimited wou.
Ja maar ik weet niet of Insayno daar down mee is en orga.
Unltd. zou me wel beter uitkomen in 3e ronde
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:22

lol waarom zou de orga zo'n potentiele classic willen verneuken door te zeggen dat het niet unlimited mag..
En het lijkt me trouwens dat jij en Insayno genoeg over elkaar te zeggen hebben dus hopelijk is hij ook down voor die unlimited shit..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:37

Zuiderstorm is ook weer hongerig
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:40

fok unlimited.

ik heb geen zin in 6 minute durende verses en het is kut om te jureren. Als ze langere rondes willen(within reason) hebben ze mn nummer en elkaars twitter.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:51

ik zie ze beide ook niet echt verses van 6 minuten spitten tbh...maar 2 minuten zonder dat ze afgekapt worden lijkt me wel dope.
Maarja wie ben ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:51

jordyvision schreef:
fok unlimited.

ik heb geen zin in 6 minute durende verses

j spine wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:52

ach. als ze 3x2 willen dan zeg ik 'lets gizzo'


Laatst aangepast door jordyvision op zo 11 dec 2011 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:52

en trouwens, zuiderstorm vs hunter of ezg lijkt me leuk. Die 2 zoeken beide nog een match toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 22:58

ik hoop nog op hunter vs duce(vooral na hun facebook discussie) en ezg is zo goed als voorzien.

Zuiderstorm/wicky wilt inderdaad ook battlen maar ik heb nog niet ideeen met wie hij zou goed zou matchen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:01

Zuider vs Jason bourne lijkt me wel dope...maar ik gok dat jason niet gaat battlen volgend event. Zuider vs Frazy kan ook wel dope worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:12

Shiloh Clare
‎Eren van Leijden Ayh, dont talk wreckless online gozer, over zogenaamde writersblock.. Je hebt een jaar de tijd gehad om je grote mond op hhn over pob waar te maken. Ik kan me nog goed herinneren, wat je over mij te zeggen had. Die battle komt er.. Wees blij met de tijd die je krijgt, om aan je voorkomen te werken..
Like · · Unfollow Post · Friday at 9:13am ·

Eren van Leijden Je daagd mij uit en een maand later wil je niet battlen.. Vond het gewoon vreemd, want je hebt het eerder gedaan. Maja lets get it in, next event, 90 sec rondes.
Friday at 1:59pm · Like

Shiloh Clare Ik heb jou eerder uitgedaagd, wanneer? jij hebt mij eerder uitgedaagd bedoel je te zeggen. Ik heb jordy al gevraagd wanneer next event is, hij zei januari.. heb 'm gevraagd voor een specifieke datum, want als het tijdens examens valt pas ik daar voor. Het event in Februari valt in een rustige periode voor mij, maar dat is in Belgie. Ik wil daar sowieso aan meedoen, ben jij het niet dan is het iemand anders.
Friday at 3:37pm · Like

Shiloh Clare ‎90sec? ya know what time is money... 250 euro inleg each.. Event in Februari. 90 sec, no OT. Geen rotjoch, demo en/of turk in de jury. die schop ik hoogstpersoonlijk naar de uitgang.. Jordy Koster make it happen.
Friday at 3:39pm · Like
Jordy Koster als ik een datum weet laat ik het jullie horen
Friday at 3:40pm · Like

Eren van Leijden Haha ik had je vorig jaar uitgedaagd maar toen wilde je niet en laatst hoorde ik dat je mij wou battlen dus ik was er klaar voor.. Time is money idd, daarom maak ik liever op andere manieren money, 3x90 zonder ot ben ik wel down voor. Als je het echt om de battle doet is money overbodig, dus zeg het maar.
Friday at 5:39pm · Like

Shiloh Clare Ik hou van een uitdaging.. Zou leuk zijn als ik van je geld een leuke schoen kan halen, maar we kunnen het ook om iets anders.. Lets say, degene die verliest moet uit de league? Very Happy
Friday at 5:59pm · Like

Eren van Leijden Het is toch al een uitdaging dat je nog mee mag doen? Lets just battle, het is leuker als je nog in de league mag blijven.
Yesterday at 12:03am · Like

Shiloh Clare Nee.. ik ben geen fan van jullie zelfingenomen HHN cats. Waarom denk je dat ik niet eens de moeite heb genomen om ook maar hallo tegen je te zeggen tijdens een event? Jullie hadden een veelte grote bek alsof je wel effe zou komen domineren. Of 1 van ons levert zijn pob badge in na afloop van de battle, of je kan iemand anders gaan zoeken.
Yesterday at 10:17am · Like

Eren van Leijden Heb niet eens een pob badge, en succes met naar iemand anders zoeken. Mij zelfingenomen noemen haha, door gasten als jou krijgen mensen geen liefde meer voor die hiphop/battle shit.. Als je al ongesteld gedrag gaat vertonen als mensen je overschat vinden moet je echt wegblijven van dit soort events.
Yesterday at 2:15pm · Like

Shiloh Clare Jongen, jij en die snotaapjes stonden voorop om te claimen dat jullie beter waren. Nu ben ik al een jaar niet aan het battlen en je bent nog niet verder dan de rode kaart battle scene. Maak je geen zorgen, ik heb geen moeite een tegenstander te vinden, ik wilde enkel tegen jou om je voor schut te zetten. En schijnbaar voel je dat dondersgoed aan, anders was je wel ingegaan op mijn voorstel.
Yesterday at 7:13pm · Like

Eren van Leijden Yep ik ben down voor 3x90 zonder ot, en geen rotjoch, turk etc in de jury. Maar ik battle voor vermaak en niet voor money (momenteel) ik heb ook een leven naast pob. En laat maar in de ring zien dat je beter als mij bent als je dat zo bewee...
See More
Yesterday at 7:47pm · Like

Shiloh Clare Wie verliest gaat uit POB. take it or leave it.
Yesterday at 8:28pm · Like · 1

Shiloh Clare vind ik leuk, is dat een ja?
13 hours ago · Like
Jordy Koster lets gizzo!
11 hours ago · Like
Jordy Koster waarschijnlijk wordt het 22 januari
8 hours ago · Like

Ronald Huissen omg this is so exciting
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:21

Nice winnaar vertrekt, leuk concept..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:23

Iedereen die een battle verliest moet uit de League en degene die als laatste overblijft is Punchout Kampioen. Simpel zat

Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:29

@Jordy

Niet al mijn tekst staat erop, maar oke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:41

sheeeit.
en dat noemt zich de mussolini van rap?
hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:42

Jeevz wil nu ook een ''Verliezer vertrekt match'' tegen insayno.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:42

Dat voorstel is dope!
Heb hem bij Insayno gedaan, de verliezer stopt met pob
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:42

Timing @ Randy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:43

hahahaah
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:43

beter win je dan wel jeevz
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:45

Yesss! hoor dat hij 4 dec al allemaal lulverhalen over mij liep rond te bazuinen.
De verliezer levert zijn pasje in, en mag zelfs nooit meer bij een event komen Very Happy
Lijkt mij strak en eerlijk, zodat we elkaar daar niet meer in de weg lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:46

hmm was me niet opgevallen tbh.
maar cool, weg met insayno Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 23:52

Dat slaat gewoon werkelijk nergens op. Als beide dope komen maar 1 iemand toch verliest mag diegene niet meer battlen? Dat is echt te dom voor woorden. En Jeevz, was jij sowieso niet van plan om te stoppen met battlen?

Haha er is trouwens ook zo'n oude Grindtime battle waarin de verliezer nooit meer mocht meedoen. Op het einde zie je hem dan zo heel zielig weglopen, lmfao. Volgens mij gaat ie dan ook nog kotsen midden in de battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match-ups voor het volgende event   match-ups voor het volgende event - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
match-ups voor het volgende event
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?
» Dizaster vs T-Rex cancelled...volgende URL event waarschijnlijk Diz vs Hollow en Rex vs Calicoe (update: false rumor)
» Wat is de volgende battle die online komt?
» uw voorspellingen voor het event in Belgie d.d. 3 maart
» Flyer voor het 1e event van Hard Tegen Hard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: