Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kim Jong il overleden

Ga naar beneden 
+8
Albo
MT
De Consequentie
piraat013
Jaap
Joost
reetkever
khadaffi
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimema 19 dec 2011 - 23:34

de man is een Rus btw...#faalhaas
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 0:16

Jodenkoek schreef:
Joost schreef:
Niet te huilen maar het is gewoon ontroerend om te zien hoe zo een heel land gewoon naar de klote is terwijl Kim Il-Sung en Jong-Il als goden verheerlijkt worden.

Klopt... ik snap dan niet waarom de VS de held uit probeert te hangen door Afghanistan te "redden" van khadaffi,
maar niet die Kim-gast gewoon killed/Noord-Korea "red".. Zeker omdat ze geen olie in de grond hebben :\')

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 0:36

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 31224_128086973872874_100000147177537_343828_8382020_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 0:54

Jaap schreef:
Jodenkoek schreef:
Joost schreef:
Niet te huilen maar het is gewoon ontroerend om te zien hoe zo een heel land gewoon naar de klote is terwijl Kim Il-Sung en Jong-Il als goden verheerlijkt worden.

Klopt... ik snap dan niet waarom de VS de held uit probeert te hangen door Afghanistan te "redden" van khadaffi,
maar niet die Kim-gast gewoon killed/Noord-Korea "red".. Zeker omdat ze geen olie in de grond hebben :\')

:\')

Oke bij deze een :\') naar mezelf..

Ik bedoelde Irak te "redden" van Hussein... Hoewel Afghanistan hetzelfde verhaaltje is, olie..

Wikipedia schreef:
The primary driver of the invasion was the September 11 attacks on the United States, with the stated goal of dismantling the Al-Qaeda terrorist organization and ending its use of Afghanistan as a base.

Wikipedia schreef:
On May 1, 2011, US officials announced that al Qaeda leader Osama bin Laden was killed in a Special Operation to kill or capture Osama Bin Laden, conducted by the CIA and United States Navy SEALs (under the direction of President Obama), in Pakistan. Crowds gathered outside the White House in Washington, DC, chanting "USA, USA" after the news emerged

Medelijden met m'n landgenoten..
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 1:15

Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
Jodenkoek schreef:
Joost schreef:
Niet te huilen maar het is gewoon ontroerend om te zien hoe zo een heel land gewoon naar de klote is terwijl Kim Il-Sung en Jong-Il als goden verheerlijkt worden.

Klopt... ik snap dan niet waarom de VS de held uit probeert te hangen door Afghanistan te "redden" van khadaffi,
maar niet die Kim-gast gewoon killed/Noord-Korea "red".. Zeker omdat ze geen olie in de grond hebben :\')

:\')

Oke bij deze een :\') naar mezelf..

Ik bedoelde Irak te "redden" van Hussein... Hoewel Afghanistan hetzelfde verhaaltje is, olie..

Wikipedia schreef:
The primary driver of the invasion was the September 11 attacks on the United States, with the stated goal of dismantling the Al-Qaeda terrorist organization and ending its use of Afghanistan as a base.

Wikipedia schreef:
On May 1, 2011, US officials announced that al Qaeda leader Osama bin Laden was killed in a Special Operation to kill or capture Osama Bin Laden, conducted by the CIA and United States Navy SEALs (under the direction of President Obama), in Pakistan. Crowds gathered outside the White House in Washington, DC, chanting "USA, USA" after the news emerged

Medelijden met m'n landgenoten..



ok study
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 1:41

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Wikipedia_ab-061410
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 10:02

Jaap schreef:
Ik heb Noord-Korea btw altijd al intrigerend gevonden. Dit boek is ook best interessant:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-aquariums-van-pyongyang/1001004006866132/index.html

Gaat over een jongen die in een Noord Koreaans strafkamp heeft gezeten met z'n familie.

Even serieus zonder troll of gein weetje jij veel af van Vietnam oorlog ?Ik heb proefwerk en begrijp shit alleen dat Vietnam verdeelt was in communisme en kapitalisme
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 10:30

piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Ik heb Noord-Korea btw altijd al intrigerend gevonden. Dit boek is ook best interessant:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-aquariums-van-pyongyang/1001004006866132/index.html

Gaat over een jongen die in een Noord Koreaans strafkamp heeft gezeten met z'n familie.

Even serieus zonder troll of gein weetje jij veel af van Vietnam oorlog ?Ik heb proefwerk en begrijp shit alleen dat Vietnam verdeelt was in communisme en kapitalisme

google?
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 19:26

piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Ik heb Noord-Korea btw altijd al intrigerend gevonden. Dit boek is ook best interessant:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-aquariums-van-pyongyang/1001004006866132/index.html

Gaat over een jongen die in een Noord Koreaans strafkamp heeft gezeten met z'n familie.

Even serieus zonder troll of gein weetje jij veel af van Vietnam oorlog ?Ik heb proefwerk en begrijp shit alleen dat Vietnam verdeelt was in communisme en kapitalisme

donder op
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 20:09

khadaffi schreef:
piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Ik heb Noord-Korea btw altijd al intrigerend gevonden. Dit boek is ook best interessant:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-aquariums-van-pyongyang/1001004006866132/index.html

Gaat over een jongen die in een Noord Koreaans strafkamp heeft gezeten met z'n familie.

Even serieus zonder troll of gein weetje jij veel af van Vietnam oorlog ?Ik heb proefwerk en begrijp shit alleen dat Vietnam verdeelt was in communisme en kapitalisme

donder op

Was je niet dood eh zemmel kk leverage
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 20:19

hjb average > leverage
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 20:21

khadaffi schreef:
hjb average > leverage

ಠ_ಠ



















































































































: |
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 16:27

http://www.vice.com/nl/vice-news/north-korean-labor-camps-part-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 18:44

Nice, die Vice docu's zijn erg dope. Ik heb gister ook die over Liberia gekeken, damn son.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 21:35

Wow, ik heb net die korte docu over het zelfmoordbos in Japan op die VICE site gezien en shit was wel creepy.
Terug naar boven Ga naar beneden
ZiekeZwolle
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 5
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-12-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 23:52

piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Ik heb Noord-Korea btw altijd al intrigerend gevonden. Dit boek is ook best interessant:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-aquariums-van-pyongyang/1001004006866132/index.html

Gaat over een jongen die in een Noord Koreaans strafkamp heeft gezeten met z'n familie.

Even serieus zonder troll of gein weetje jij veel af van Vietnam oorlog ?Ik heb proefwerk en begrijp shit alleen dat Vietnam verdeelt was in communisme en kapitalisme

Amerikanen waren tegen communisme, dus tegen Noord Vietnam, en hielpen daarom Zuid Vietnam. Das het hele principe van die oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
ZiekeZwolle
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 5
Reputatie : 0
Registratiedatum : 05-12-11

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 23:54

Die docu's pakken je wel trouwens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 dec 2011 - 23:58

Yep ik heb net ook die crocodile tears gezien.
Heftige en deprimerende shizzle allemaal.

Echt iets voor mij dus ಠ_ಠ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kim Jong il overleden    Kim Jong il overleden  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kim Jong il overleden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MCA overleden
» BEATRIX IS OVERLEDEN!!!!!!!!!!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: