Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lijpe mocro vs Terry

Ga naar beneden 
+16
furr
ypjwzz
Huussuh
Joost
UppaSwampi
yaboy
kapitein033
BB
Zjos
yeye
Jodenkoek
rmn92
Jaap
waterleiding
Ruben
Albo
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:59

Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:06

Mekki die de namen niet weet... -__-

en zegt ex nou serieus voordat lijpe met zn 1e ronde begint, Terry let's go?

saaie battle zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:29

Ik hoorde van tevoren mensen zeggen dat Lijpe/Leipe mocro bestolen was maar ik vond dit een duidelijke win voor Terry.
Lijpe wel een goede delivery/flow, Terry zijn delivery vind ik ook zwaar verbeterd alleen wat de jury zei idd het lijkt of hij het net pas geleerd heeft ofzo.

1e Ronde: Moeder vaker bukken dan L-deep vond ik de enige line die wel oke was van Lijpe ook al is het een moeder joke.
Billen op je huiswerk, uit de hood/hoed vond ik wel leuk van Terry.
Eerste ronde duidelijk voor Terry

2e Ronde: Hier is Terry een Johny en die ketting/paar gram lines waren wel nice. Maar die line: 'jij wint pas op de dag dat Mini Simon zen haar niet kamt' die kan echt niet, al veel te vaak zo een line gehoord.
Terry niet echt heel bijzonder dus zou hem licht aan Lijpe geven

3e Ronde: Ik ben de draad niet kwijt, ik kan zo je moeder naaien, die line kan ook echt niet meer vind ik. Voor de rest ook niks bijzonders van Lijpe.
De diefstal steel lines van Terry waren wel nice dus ik zou deze ook aan terry geven.

Verdiende winst van Terry dus en Mekki moet zichzelf echt weggooien dat hij niet eens de namen van de MC's weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
waterleiding
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-01-12

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:34

Grappig dat iedereen die op YT 'Lijpe had deze' zegt mocro in z'n naam heeft staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:40

Dope battle. Ik vond het niet saai iig, Terry heeft me echt verrast en Lijpe Mocro viel tegen. Terry had gewoon constant dope lines. Ik vond elke line van Terry gewoon dope en origineel op max 4 a 5 na.

Die 'uit the hood' line van Terry was nice en die 'iedereen kent Akra maar we zijn jou vergeten' was ook mmmmmmmm nice.
Z'n flow is ook dope en ik vind Terry z'n delivery juist erg goed in deze battle. Het stoorde niet heel erg dat hij het af en toe ff niet wist.

Ik had van Lijpe Mocro echt veel meer verwacht. Soms had ie echt een paar hele dope lines die ik echt dope vond. Z'n delivery is sterk, maar veel lines van hem zijn gewoon straight up WEAK of played. En dat is jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:11

ik kan wel echt kwaad worden om het feit dat mekki de namen nog steeds niet weet, hoe fucking dom kan je zijn heeft hij alzheimer ofzo ...??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:18

Na hem 1x te hebben bekeken geef ik hem toch aan Lijpe, zijn delivery/performance was 10x beter..
Terry stumbled veel te veel en z'n lines waren niet zoveel doper als die van Lijpe, maar ik moet hem nog een x kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:49

Wtf? Je zegt de laatste tijd rare dingen Jodenkoek, bij Fraasie vs Triple ook al.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:03

Jaap schreef:
Wtf? Je zegt de laatste tijd rare dingen Jodenkoek, bij Fraasie vs Triple ook al.

Zoals ik al zei ik moet hem ff nog een x luisteren maar door Terry z'n stumbles/overall performance zou
ik hem aan Lijpe geven.. maar misschien verander ik van gedachte als ik hem nog een keer luister.

En Triple-R z'n verses zijn gewoon overrated klaar. Jij vond "dat hele schema kankerdope", terwijl het gewoon
2 lines waren waarvan beide geen punchline ...
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:16

Word, niet erop in gaan alsof zijn mening heilig is.

Oppervlakkige battle, weinig schema's en simpele setups naar played out punches en wordplay imo.
Overall zonde van m'n tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:17

@Jodenkoek: Er zat wel een punchline in..'jij bent geboren in een asielzoekerscentrum'. Die line was gewoon fucking droog, ik moest er om lachen iig. En ik heb ook nooit beweerd dat ik alle verses van Triple goed vond. Ik vond zijn eerste de beste, maar die 2e en 3e ronde gingen duidelijk naar Fraasie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:22

Ik vind hem ook vrij duidelijk voor Terry. Z´n lines zijn toch wel een stukje doper, en zo slecht was z´n delivery idd niet.
Ik ging trouwens stuk om de manier waarop Terry z´n put Lijpe in a box line brengt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:39

Ik ga trouwens echt stuk bij die line van Terry over hoe Lijpe Mocro z'n pet droeg vorige battle..."wie denk je wel niet dat je bent? Ash van Pokémon?"

Kankergrappig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:42

heb em nog niet terug gekeken, ik had em op t event niet super gevolgd, maar had wel echt het idee dat Lijpe em had, of minstens OT.

en die 'Misty-flow' rebuttal is slept on
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 22:44

Rebuttal? Volgens mij hadden ze allebei toevallig een Ash line..ik kan me niet voorstellen dat Lijpe Mocro zo'n reply kan bedenken (niet dat ik die line heel goed vind, maar toch wel 'oke' voor een freestyle).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 23:41

Idd dope battle van beide kanten. Als terry zich gewoon on point voorbereidt kan het een beest worden. Leipe moet werken aan zijn lines, performance was gewoon on point.

Leipe heeft ook echt een van de sickste delivery/flow in POB.

Op zn minst een OT vind ik.

Deze line vond ik echt sick:

Ik geef je bijles, want je hebt geen vak(fuck) bewezen.
Neuk je moeder midden in de stad, zij vindt dat afgelegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 23:46

Die line was idd wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 10:55

Shit ik kan echt niet begrijpen hoe sommige mensen deze battle aan Lijpe Mocro kunnen geven. Hij had af en toe wel dope lines en z'n delivery is ook goed, maar kom op...Terry z'n lines waren gewoon origineler en meer 'hard hitting'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
yaboy
Akra
Akra



Aantal berichten : 90
Reputatie : 10
Registratiedatum : 07-07-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 11:34

ik vond m ook vrij duidelijk naar terry hoor idd lijpe heeft een nice delivery maar lines van terry's kant waren wel een ander niveau
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 11:48

Die reply van Lijpe Mocro was trouwens kaakwater..."mn neefje steelt je radio, maar ik krijg er sjans van"

Oke....?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
UppaSwampi
Akra
Akra



Aantal berichten : 109
Reputatie : 15
Registratiedatum : 16-10-11
Woonplaats : hierrrrrrrrrr

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 12:10

Haha er viel ook een pijnlijke stilte na die reply lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:00

Volgens mij kan Lijpe Mocro ook slecht tegen z'n verlies..check hoe hij doet nadat Ex zegt: geef het op voor Lijpe Mocro
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:24

Jaap schreef:
Volgens mij kan Lijpe Mocro ook slecht tegen z'n verlies..check hoe hij doet nadat Ex zegt: geef het op voor Lijpe Mocro

Mocro mentaliteit toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:25

Hoi Joost wat vind jij van deze battle?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 17:21

Ik snap wel dat sommige mensen Terry's delivery zwak vinden, al heeft het niet echt te maken met zn verstaanbaarheid of flow. Het is vooral zn houding, hij loopt een beetje heen en weer en kijkt vaak zn tegenstander niet aan, waardoor het lijkt alsof ie constant aan het nadenken is over wat ie gaat zeggen. Dat haalt een hoop impact van zn lines weg, terwijl ie toch een aantal hele nice punches had. Terry heeft in potentie een gruwelijke bullebakdelivery, als ie iemand woedend aan zou kijken als ie spit zou ie 90% van de POBers kunnen overstemmen.
Leipe was wel dope, er hadden af en toe wat hardere haymakers na zn schema's kunnen komen maar overall is zn performance echt nice, vond ik tegen Apnormaal ook.

Terry had m op bars, maar de delivery van Leipe maakte deze battle wel closer dan ie op basis van lines zou zijn.

ik ging trouwens stuk om die 'ik kreeg er sjans van' hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lijpe mocro vs Terry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lijpe mocro vs Terry   Lijpe mocro vs Terry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lijpe mocro vs Terry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HOU JE BEK: 2 X 1 - LIJPE MOCRO
» HOU JE BEK: 2 X 1 - LIJPE MOCRO (OFFICIAL VIDEO)
» Lijpe Mocro - Blijf Staan
» Leeuwardens Finest TV || DagjeUit || Lijpe Mocro
» Apnormaal vs Lijpe Morco

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: