Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Youtube inkomsten genereren

Ga naar beneden 
+3
BB
reetkever
OVOXO
7 plaatsers
AuteurBericht
OVOXO
Akra
Akra
OVOXO


Aantal berichten : 105
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-12-11

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 21:07

yo kreeg laatst een bericht van youtube dat ik geld kon gaan verdienen met mijn youtube filmpes heb me er voor aangemeld.
volgens mij was het eerst alleen voor youtube partners maar nu is het voor iedereen.
hebben mensen hier ervaring mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 21:20

ja heb hier ook bericht van gekregen maar volgens mij werkt dat pas bij meer dan 1 miljoen views of als je heel veel subscribers heb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 21:38

mensen overschatten het sowieso altijd.

youtube is iets van 1000$ per 1 mil. views + een paar cent per subscriber.
Weet niet hoe 't met deze 'nieuwe functie' is, maar zal sowieso niet meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 21:42

Youtube partners verdienen zo'n $1 tot $3,50 per 1000 views... ik denk dat je op $1 per 1000 start
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Khan
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 36
Reputatie : 2
Registratiedatum : 13-01-12
Woonplaats : Amsterdam

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 22:01

Stel je bent gewoon het pa'tje van Charlie.. Charlie bit me.. and that really hurt... en ziek veel doekoes!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
OVOXO
Akra
Akra
OVOXO


Aantal berichten : 105
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-12-11

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 1:50

maar dat maakt het toch wel aantrekkelijk voor rappers om een eigen account aan te maken en daar zelf liedjes op te droppen stel een clip word goed bekeken (net als bij apnormaal) dan kan je er toch wel makkelijk geld mee verdienen is toch mooi meegenomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 1:54

OVOXO schreef:
maar dat maakt het toch wel aantrekkelijk voor rappers om een eigen account aan te maken en daar zelf liedjes op te droppen stel een clip word goed bekeken (net als bij apnormaal) dan kan je er toch wel makkelijk geld mee verdienen is toch mooi meegenomen..

Word het is toch mooi meegenomen, maar er zijn wel eisen om een partner te worden..
Als je als rappert regelmatig tracks dropt op je kanaal en redelijk wat views krijgt, kan je
makkelijk partner worden denk ik..

https://www.youtube.com/t/partnerships_benefits#qualifications
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 2:38

het is wel zo, het moet A: perse een clip zijn en B: upload jij als partner een track, moet je wel de rechten voor de beat hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 13:39

Je mag helemaal geen copyright material hebben.
Dan komt er een ad op je video en iedere keer als mensen erop klikken krijg je dan een aantal cent.
Maar als je ook maar een keer zelf op die reclame klikt, of als heel veel mensen (meestal trolls) erop klikken, ben je ook verdacht ofzo.


Ik had hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 19:40

Ik ben ook partner, is wel chill maar je verdient niet echt veel (zeker niet voor mij, met maar 1000 subs ofzo en 1000 views per filmpje ofzo).
Maar het is wel chill als je af en toe zo'n uitschieter hebt van 40000 views, dan verdien je wel een paar tientjes.
Iedereen had zo'n mailtje gekregen inderdaad, maar dan verdien je veel minder dan als je partner bent. Als je partner bent mag je ook zo'n banner boven je vid zetten en boven je channel en er zijn ook nog wat andere chille dingen.
Je krijgt btw 1cent per 1000 views en tussen de 20cent en 1euro per klik op een ad, daar verdien je, afhangend van je doelgroep, dus veel meer mee.
Zoals Joost zegt doen ze echt SUPER moeilijk over die copyrights, echt kk irritant. Vroeger zette ik altijd beats op YT met gewoon een plaatje van Google, bijvoorbeeld van een boom ofzo. Dan kan ik dus geen geld verdienen met dat filmpje omdat er een afbeelding op staat waarover ik geen rechten heb-_-.
OKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Khan
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 36
Reputatie : 2
Registratiedatum : 13-01-12
Woonplaats : Amsterdam

Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 22:43

Leuk systeem moet ik zeggen! grappige vorm van kleine inkomsten als je ergens zeer skilled in bent maar het in de real world niet cashed..

RayWilliamJohnson is nu dan wel lekker aan het cashen damn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Youtube inkomsten genereren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Youtube inkomsten genereren   Youtube inkomsten genereren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Youtube inkomsten genereren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Youtube problem.
» Bestbekeken Nederlandstalige tracks ooit op youtube
» Ripen van youtube filmpjes
» Youtube filmpjes plaatsen
» Dope youtube kanalen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: