Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic

Ga naar beneden 
+17
MBZUIDWD2
nigga
Bokkepob
JAMESZUIDWEST
reetkever
roffazuidje
Vrouwonvriendelijk
MT
Zjos
khadaffi
Sam
ypjwzz
Hauntedbacon
AGIE
Jaap
piraat013
Joost
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 18:11

piraat013 schreef:
Joost schreef:
Is het waar dat alle vrouwelijke leden uit jouw familie Somalische prostituees zijn?

ik heb tenminste familie kan over jou niet zeggen he kk jood jij moeten ze opsluiten transporten vergassen en dumpen in de oceaan Is het waar dat jij geen familie hebt en geen vrienden en eigenlijk kk doelloos bent eerste keer dat je zo stoer doet he handicap

LOL ''jij moeten''?

Wat minder karnemelk drinken vetklep.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 18:15

Joost schreef:
piraat013 schreef:
Joost schreef:
Is het waar dat alle vrouwelijke leden uit jouw familie Somalische prostituees zijn?

ik heb tenminste familie kan over jou niet zeggen he kk jood jij moeten ze opsluiten transporten vergassen en dumpen in de oceaan Is het waar dat jij geen familie hebt en geen vrienden en eigenlijk kk doelloos bent eerste keer dat je zo stoer doet he handicap

LOL ''jij moeten''?

Wat minder karnemelk drinken vetklep.

Ik ben geen vetklep zoals jou moeder en je gore vriendin bij de wallen ik ben een gewone normale jongen en je moet je kk bek houden voordat jij klappen op je smoel krijgt maar ik kap er al mee dont feed a troll zet er maar een slotje op Jaap ik ga toch niet meer reageren op die loser ik weet wel beter .Wil je ruzie en vechten met mij kom tilburg neem contact met mij op en dan gaan wij zien wie hier de pussy is ik hou trouwens ook van cosplay
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:18

damn joost.. ik dacht hier staat wel wat grappigs over piraatje... maar beter sla je jezelf voor deze bullshit...
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:23

Joost schreef:
LOL daar raak je me totaal niet mee vuile crack snuivende Somaliër
die anime kijkt en aan cosplay doet, en die naar de kinderboerderij
gaat om aan de tepel van een koe te zuigen voor wat karnemelk.

Proof: tinychat

LOL je hebt zo een bolle niet-intimiderende kop Pannekoek.
Iedereen zag hoe lief jij bent in het echt met je stoere polo petje.

hmm joost... toen jij op punchoutbattles.nl nog je foto had als avatar....zucht... vergleken met jouw pussy ass hoofd lijkt piraat op tony montana..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:39

Je dacht serieus dat dat Joost was?

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:49

ik weet zeker dat dat joost was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:55

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 19:58

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 21:13

Die smiley is KANKER AAN!
:\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\') :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 1:08

LOL MT google Gert Jan Scherff en kijk bij afbeeldingen sukkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 11:19

Over Gert-Jan

Gert-Jan Scherff begon al op jonge leeftijd met musiceren. Muziek is zijn grote passie. Hij volgde jarenlang gitaar- en pianolessen. Na het Gymnasium begon hij namelijk met de opleiding Docent Muziek aan het Rotterdams Conservatorium. Daarna volgde hij de studie Jazz Piano. Hij is afgestudeerd musicus en heeft ervaring met een breed repertoire, zoals jazz, klassiek, pop en geestelijke muziek. Ook speelt hij als toetsenist bij de musical Legally Blonde en reist hij door heel Nederland met deze productie.



Gert-Jan is bekend als pianist bij diverse koren en bands, o.a. Reflexxion, de Morgenster, Eljakim, Living Water, Yadah en Courage. Verder speelt hij bij allerlei gelegenheden, zoals bruiloften, feesten, diners en begrafenissen. Regelmatig begeleidt hij vocalisten. Daarnaast geeft hij met veel plezier piano- en gitaarlessen aan kinderen en volwassenen, beginners en gevorderden. Voor het maken van arrangementen, liedjes, tracks en opnames heeft hij een eigen studio tot zijn beschikking.



Afgestudeerd conservatorium Jazz Piano
Pianist diverse koren, bands en andere gelegenheden
Begeleiding vocalisten
Componist muziek en tekst
Arrangementen, tracks en opnames in eigen studio


Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Gert-JAn2


LOL

Dit laat weer eens zien hoe achterlijk jij bent aangezien jij de enige samen met die
bolle cosplay Piraat dachten dat ik dit was.

En over jezelf exposen mag jij al helemaal niets zeggen aangezien jij alleen maar leugens
vertelt he? Mitchell Robral de kickboxer die zogenaamd op een website staat maar als
je hem googled vind je totaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:07

Als je googled op Mitchell Robrald krijg je dit :

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Img_0865
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:21

Stoere jochie ben jij Joost maar eerlijk is eerlijk grote praatjes op internet vullen geen gaatjes ja behalve bij je dooie moeder op het kerkhof ahahha lekker voor je depressieve kk autist af reageer plaats is je internet he? Fucking triest Je bent fucking een weeskind en je doet je kk stoer opgekankerd kom nu Tilburg als je man bent a kehba.In het echt stel je niks voor.Jij en karate hou je bek jonge jij bent 19 jaar fucking wees geen vrienden geen baan geen school en bovendien kk slap en ook nog is geestelijk gehandicapt

p.s Het zal mij niet verbazen dat Agie hier achter zit of Bokke


Laatst aangepast door piraat013 op wo 27 jul 2011 - 13:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:51

wat een kanker nerd haha... denk je dat ik jullie me echte naam ga geven? waarom zou ik dat doen? faggot..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:53

Je beschuldigd andere mensen er altijd van dat ze een pussy zijn omdat ze zichzelf niet onthullen, maar zelf doe je het ook niet. Behoorlijk hypocriet dus bananenlover.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:30

piraat013 schreef:
Stoere jochie ben jij Joost maar eerlijk is eerlijk grote praatjes op internet vullen geen gaatjes ja behalve bij je dooie moeder op het kerkhof ahahha lekker voor je depressieve kk autist af reageer plaats is je internet he? Fucking triest Je bent fucking een weeskind en je doet je kk stoer opgekankerd kom nu Tilburg als je man bent a kehba.In het echt stel je niks voor.Jij en karate hou je bek jonge jij bent 19 jaar fucking wees geen vrienden geen baan geen school en bovendien kk slap en ook nog is geestelijk gehandicapt

p.s Het zal mij niet verbazen dat Agie hier achter zit of Bokke

Kom Schilderswijk a hoertje.
Tilburg is stront a sahbi.

Heb je je eigen kutstem niet gehoord op tinychat?
Je klinkt verdomme als een blank persoon terwijl je pik en echt PIKZWART bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:48

zeg me waar je woont.. dan onthul ik me bitch boy
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:52

Je woont in Schilderswijk en je bent een racist klopt niet he orphan :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:55

Kom Schilderswijk maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:56

daarom komt hij juist nooit buiten piraatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 13:58

Stoere jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 15:26

piraat013 schreef:
....... blablabla.......

p.s Het zal mij niet verbazen dat Agie hier achter zit of Bokke

Wat wil je piraat, wat bedoel je daarmee.
In Somalië hebben mensen geen eten en gaan ze dood ervan, erg zielig. (no offence ben zelf moslim en ik doe al 6 jaar ramadan)
Maar jij, jij hebt hier wel eten, en je eet alles wat er voor je staat.. jij bent zeker wel 120 kilo VET.
Owjah, en btw.. in Rotterdam zitten er stuk of 5 Somalische piraten vast.. zijn dat 1 van je broers?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 15:41

AGIE schreef:
ben zelf moslim

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 15:53

AGIE schreef:
piraat013 schreef:
....... blablabla.......

p.s Het zal mij niet verbazen dat Agie hier achter zit of Bokke

Wat wil je piraat, wat bedoel je daarmee.
In Somalië hebben mensen geen eten en gaan ze dood ervan, erg zielig. (no offence ben zelf moslim en ik doe al 6 jaar ramadan)
Maar jij, jij hebt hier wel eten, en je eet alles wat er voor je staat.. jij bent zeker wel 120 kilo VET.
Owjah, en btw.. in Rotterdam zitten er stuk of 5 Somalische piraten vast.. zijn dat 1 van je broers?

Nee ik ben 109k en 1.94/195m maar nog steeds zwaar klopt, het valt mij op dat hij (joost)twee dagen lang stoer doet terwijl hij zo niet is er zit iemand achter zoals Jaap dat mooi suggereerde en ik denk jij bokke of Bokke no offence of zo maar ik doe ook al 7 jaar ramadan en ik vind het ook zielig voor de mensen die geen eten en drinken hebben .


p.s Ik heb geen broers maar broertjes. Cool


Laatst aangepast door piraat013 op wo 27 jul 2011 - 16:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 15:56

Jaap schreef:
AGIE schreef:
ben zelf moslim

:\')

Oh gossie, Jaapje vind je dat erg? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic   Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ''Hey Piraat sinds wanneer deed jij aan cosplay?'' topic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wanneer nieuwe battles??
» wanneer gaat hij viral?
» wanneer nieuwe UG-event ?
» Piraat
» Het forum is dood sinds begin 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: