Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zeitgeist

Ga naar beneden 
+18
Johan
reetkever
NiggehvanAlmere
Sagat
roffazuidje
OVOXO
Piwi
Jodenkoek
kapitein033
caveman
MT
khadaffi
Joost
RJ
BB
AGIE
Zjos
Jaap
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:58

Als je denkt dat je met een Kafir mag trouwen zit er een draadje los. Waarschijnlijk ben je in dwaling door Adnan Oktar. Koeffaar (mv) zijn mensen die het normaal vind om alcohol te consumeren, overspel te plegen, te rentenieren, homofilie, uitgaan, drugs, pillen etc.

En in de islam is het 10000000000% procent verboden om met iemand te trouwen die geen moslim is. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt hoor maar als je een een bron van Kuran, Hadis, Icma of Kiyas kan geven ben ik bereidt om antwoord te geven

Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:59

Ik moet werken ait. Reageer avond ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 16:02

Zoals ik al eerder zei respecteer ik elk geloof, maar door bepaalde dingen vind ik de Islam echt een achterlijke godsdienst. Dit geldt trouwens ook wel voor het christelijke geloof.

Waarom, en dan ook echt WAAROM, zou je niet mogen trouwen met iemand die niet van hetzelfde geloof is? Het slaat gewoon totaal nergens op. Stel je bent moslim(a) en je wordt verliefd op iemand die geen moslim is. Verder klikt het heel goed en jullie hebben het gevoel alsof jullie echte soulmates zijn en worden verliefd. Als je objectief kijkt dan is er niets dat dit tegen zou moeten houden.

Maar stop! Een regeltje in een boek zegt dat het niet mag! Oh jeetje, dan zullen we het maar niet doen, ook al verpest dit ons leven!

Lang leven het geloof!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 16:05

kapitein033 schreef:
Als je denkt dat je met een Kafir mag trouwen zit er een draadje los. Waarschijnlijk ben je in dwaling door Adnan Oktar. Koeffaar (mv) zijn mensen die het normaal vind om alcohol te consumeren, overspel te plegen, te rentenieren, homofilie, uitgaan, drugs, pillen etc.

En in de islam is het 10000000000% procent verboden om met iemand te trouwen die geen moslim is. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt hoor maar als je een een bron van Kuran, Hadis, Icma of Kiyas kan geven ben ik bereidt om antwoord te geven


Dit is de eerste keer dat ik iets van Adnan Oktar heb gezien, ik ken de man niet.

Heb gewoon toevallig die site gevonden.



[al-Maa'idah 5:4]
[Tafseer al-Qurtubi, 6/104)
[al-Baqarah 2:221]
[al-Baqarah 2:221]

Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 16:07

Jaap schreef:
Zoals ik al eerder zei respecteer ik elk geloof, maar door bepaalde dingen vind ik de Islam echt een achterlijke godsdienst. Dit geldt trouwens ook wel voor het christelijke geloof.

Waarom, en dan ook echt WAAROM, zou je niet mogen trouwen met iemand die niet van hetzelfde geloof is? Het slaat gewoon totaal nergens op. Stel je bent moslim(a) en je wordt verliefd op iemand die geen moslim is. Verder klikt het heel goed en jullie hebben het gevoel alsof jullie echte soulmates zijn en worden verliefd. Als je objectief kijkt dan is er niets dat dit tegen zou moeten houden.

Maar stop! Een regeltje in een boek zegt dat het niet mag! Oh jeetje, dan zullen we het maar niet doen, ook al verpest dit ons leven!

Lang leven het geloof!

Mannen mogen wel trouwen met niet-moslim vrouwen, andersom is het niet gewenst.



Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 16:22

Mooie discussie.. helemaal gelezen ook. Ben het niet met iedereen evenveel eens en ik kan minder goed begrijpen dat je bijvoorbeeld volledig naar een boek leeft (koran/bijbel enz.) zonder zelf ''je eigen'' waarheid te ontdekken. Heb er wel respect voor btw.

Ik ben er zelf eigelijk nog niet helemaal uit wat ik nou precies vind op dit onderwerp, maar een aantal punten van Jaap kan ik me goed in vinden/ zie ik zelf ook zo voor me.


Boek ga ik ook fo the real een keer in de bieb huren, ziet er wel interessant uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 16:48

@Sagat: dat maakt het zelfs nog belachelijker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 17:19

Jaap schreef:
@Sagat: dat maakt het zelfs nog belachelijker

Eigenlijk zou je "Ik vind" erbij mogen zetten.

Dit is eigenlijk meer een regel om de vrouw te beschermen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 17:57

@sagat, dank voor je antwoord, voor ik inhoudelijk reageer ga ik me er eerst wat meer in verdiepen.

Misschien is het al voorbij gekomen, maar hoe denk je over gelovigen die het geloof niet strikt volgen? Bijvoorbeeld door alcohol te nuttigen. En hoe denken Khadaffi en Kapitein erover?

Mensen die zich heel strikt aan de regels van een geloof houden doen dit omdat zij denken dat dit nodig is om bijvoorbeeld naar de hemel te gaan ofzo. Heeft het dan wel zin een geloof te volgen als je dit niet heel strikt doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 18:24

Sagat schreef:
Jaap schreef:
@Sagat: dat maakt het zelfs nog belachelijker

Eigenlijk zou je "Ik vind" erbij mogen zetten.

Dit is eigenlijk meer een regel om de vrouw te beschermen.


Leg uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 19:12

Zjos schreef:
@sagat, dank voor je antwoord, voor ik inhoudelijk reageer ga ik me er eerst wat meer in verdiepen.

Misschien is het al voorbij gekomen, maar hoe denk je over gelovigen die het geloof niet strikt volgen? Bijvoorbeeld door alcohol te nuttigen. En hoe denken Khadaffi en Kapitein erover?

Mensen die zich heel strikt aan de regels van een geloof houden doen dit omdat zij denken dat dit nodig is om bijvoorbeeld naar de hemel te gaan ofzo. Heeft het dan wel zin een geloof te volgen als je dit niet heel strikt doet?

Hey Zjos,

Hoe iemand zijn geloof volgt is aan diegene zelf. Het is niet aan ons om een oordeel over diegene te vellen. Dat is iets waar veel mensen fouten maken, iets wat je vast tegengekomen bent is, bijvoorbeeld wanneer een gezonde moslim tijdens de ramadan niet vastende is word hij vaak beschuldigd en benadeeld door andere vastende moslims.

Dit is niet juist, en deze mensen hebben de message niet goed begrepen. Diegene mag ongevraagd zijn oordeel niet vellen, dit is niet aan hen.

Het is zelfs een zonde om iemand anders te beschuldigen of ongevraagd te beoordelen.


Dingen zoals alcohol, drugs, gokken etc, zijn uitgebreid behandeld en is verboden door god. Dit om ons te beschermen van het kwaad en onszelf niet te verliezen, verwaarlozen en gezond te houden.

Als een persoon wetend toch alcohol nuttigt of niet vast, dan is hij enkel verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Als diezelfde persoon vraagt of hij goed bezig is, zal het antwoord wel nee zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 19:14

Jaap schreef:
Sagat schreef:
Jaap schreef:
@Sagat: dat maakt het zelfs nog belachelijker

Eigenlijk zou je "Ik vind" erbij mogen zetten.

Dit is eigenlijk meer een regel om de vrouw te beschermen.


Leg uit?

Moet nu even weg, je krijgt iets later even een reactie van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 10:53

Bump voor dit klassieke topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 11:07

Helaas hebben wij nooit meer wat vernomen van Sagat..... hij is ontvoerd door de aliens en leeft nu op planeet X.




Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
etemon
Akra
Akra
etemon


Aantal berichten : 133
Reputatie : -2
Registratiedatum : 08-08-13

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimedo 17 okt 2013 - 22:14

classic kiffa
Terug naar boven Ga naar beneden
Hafrieg
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 382
Reputatie : 11
Registratiedatum : 14-12-13
Woonplaats : NulTien

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 14:15

Die Zeitgeist malloten zijn toch dezelfde gasten die met een kinderlijk slechte documentaire aan proberen te tonen dat 9/11 een inside job was?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 14:32

9/11 is ook insidejob geen. Enkele terrorist is instaat om 3600 mensen te killen in een klap. Vele architecten suggereren  dat een gebouw van 411 meter hoog die overigens bestendig was tegen terroristische aanslagen niet zomaar als een kaartenhuis in elkaar kan donderen. Daarnaast hoorde ooggetuigen bommen afgaan in de WTC. En kort daarna viel Amerika afghanistan binnen en daarna Irak.
Bush is een aantal keer betrapt geweest met leugens over 9/11.
Voor mij is het heel duidelijk wie er achter zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hafrieg
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 382
Reputatie : 11
Registratiedatum : 14-12-13
Woonplaats : NulTien

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 14:36

Snap niet dat mensen nog steeds geloven in dat Inside Job fabeltje. Alles is debunked maat.
Geen enkele architect heeft ooit met berekeningen onderbouwd dat de torens dergelijke omstandigheden aan zouden kunnen.
Geluiden die opgevat worden als explosies betekenen nog geen explosies, hetzelfde als explosies op hun beurt nog geen garantie geven voor explosieven.
Maar ja, geen zin om met zo'n bevooroordeelde gast hier een discussie over te voeren. Was niet m'n bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 14:52

Gast het is een insidejob. Waarom zouden moslim terroristen Amerika aan willen vallen?

Jodenkoek zeg ze Amerika is een corrupte land. In de tijd van bush regeerde Frédéric fesuteur. En was de rechter man van bush. En hij heeft alle plannen verzonnen met Bush. Daarnaast kwam fred Steve opperbaas illumintie Vaak op bezoek bij Bush en drie keer raden waar die shit over ging. Ze wilde alles in scène zetten. Niet alles op tv dien je klakkeloos over te nemen knul . Zoiets noem je injectienaaldtheorie. Ik vertel je de feiten. Daarnaast bestaat Osama bin Laden niet eens hij is een acteur de ingehuurd is door de FBI. Zijn dood wilde ze niet bekend maken omdat die man nooit bestaan heeft. Amerika is een oorlogszuchtig land dat hongerig is om de wereld over te nemen. En hoezo denk je dat Obama twee keer gekozen word in tijden van crisis.Er is met de stemmen gesjoemeld. Heeft een ex CIA agent vertelt aan de New York times. De volgende land dat binnengevallen word is Iran mark my words Amerika is een eng laat het moet stoppen met al die geoorloofd wil vrede enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hafrieg
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 382
Reputatie : 11
Registratiedatum : 14-12-13
Woonplaats : NulTien

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 15:04

Je mening als een feit poneren, lekkere manier van discussie voeren. Tja, waarom zouden ze dat nou willen doen? Verdiep je eerst ff in het Midden-Oosten conflict en alle complexe situaties die hiermee gepaard gaan en probeer zo een eventuele spanning tussen Amerika en islamitische terroristen te verklaren.
Daarna som je een hele waslijst aan idiote gegevens op die je op geen enkele manier hard kunt maken en waarschijnlijk van een YouTube-filmpje hebt of van een kut internerpagina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:38

Zeitgeist - Pagina 6 9inD1di
Terug naar boven Ga naar beneden
Hafrieg
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 382
Reputatie : 11
Registratiedatum : 14-12-13
Woonplaats : NulTien

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:46

Zelfs via dit soort shit willen ze ons indoctrineren Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 17:12

Piraat werkt bij kfc tilburg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zeitgeist - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zeitgeist
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: