Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)

Ga naar beneden 
+14
Hunter
Nick Vayne
Zjos
boi
Tjenn_
caveman
Riemiks
khadaffi
Jaap
Auron
De Gevallen Engel
Piwi
jordyvision
BB
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:06

Bij deze een veel te lang en saai verslag van King Of The Dot Vendetta. Ja, ik ga mijn persoonlijke voorkeuren naar boven laten komen en ja, ik ga er spoilers in zetten, dus lees op eigen risico. Als je het er niet mee eens bent, suck a dick. En het is 7-8u in de ochtend na deze nacht, dus als het vol met fouten zit, excusez moi.

Over de stream:
De audio kwaliteit was echt perfect. De beelden waren oke; de camerapositie was heel dope (in de ring), maar het was zeker geen HD…stoorde me er niet aan, daar heb je straks de YouTube beelden ook nog voor, het was een goede ervaring zo. Er was totaal geen sprake van lagging.
Het enige negatieve was dat er een periode van ik denk een klein half uurtje was waarbij het beeld/geluid af en toe weg viel, maar in deze tijd zijn geen battles gehouden.
Tussen de battles waren eigenlijk constant interviews met Rocky718, niet heel interessant vaak, maar goed genoeg om je bezig te houden tussen battles.
Interviews met Okwerdz, Chase Moore, Intuition, Dirtbag Dan, Critical (die een shout-out aan Aiky gaf), Lush One, Organik, DNA, Arsonal, Illmaculate, Ayem, TheSaurus, Dizaster, Bender, D-Lor (die niet meer gaat battlen), FLO, Bo-Rat, Andy Milionakis. En ook met Daylyt, Uno Lavoz & Avocado maar toen viel de stream of het geluid uit.

Over het event:
De locatie leek niet supergroot. In eerste instantie leek het ook niet echt druk (zeker niet zo druk als bij WD2 of Blackout2), maar wat later was het duidelijk al een stuk drukker geworden, was lastig in te schatten of er echt veel mensen waren.
Ze zeiden dat er veel celebrities in the house waren en dat ze die gingen proberen te showen, maar de enige ‘celebs’ die er waren voor zover ze hebben kunnen noemen waren Alchemist en Evidence. Verder waren er wel veel mensen uit de battle wereld, Lush One, Poison Pen, Plex Rock etc.
Lush One’s reacties en intro’s waren weer geniaal en tussen de battles door stond hij als een gek te dansen…vermakelijk dus.

Om dan maar met de deur in huis te vallen…het was een heel raar event. In eerste instantie was het een degelijk/normaal event. De eerste battles voldeden enigszins aan de verwachtingen, al vond ik persoonlijk dat geen een battle echt verwachtingen overtrof en bij sommige battle liet 1 van de 2 het een beetje afweten. Over het algemeen allemaal leuke, vermakelijke battles, maar geen spektakel.
That is…tot de main events…ga straks bij het doornemen van de battles op details in, maar het was in ieder geval legendarisch en niet in een positieve manier.

De battles:

Uno Lavoz vs. F.L.O
Uno verbaasde me positief. Hij had geloof ik maar 1 of 2 kleine stumbles in heel de battle. Hij had bars over jokes; was af en toe wel grappig, maar niet op the usual ignorant tip.
FLO’s reactie na Uno’s ronde was classic: ‘Oh damn, you got prepared’ en daarna adlibs als ‘he hella good’. FLO was funny, maar had slecht voorbereid. In de 2e ronde had hij wat chokes en begon hij te freestylen. Hij verneukte het niet echt, bleef wel grappig. Maar deze battle was duidelijk voor Uno Lavoz, die een nice battle neerzette. Probeerde nog wel wat ‘shock value lines’ die niet echt impact hadden. Uno won ook via judging.
Deze line van Uno vond ik echt grappig toen hij hem dropte: 'You’re so black, your skin tone is ‘unpaid childsupport'’.

Cadalack Ron vs. Jonny Storm
Battle is niet door gegaan. Niet duidelijk waarom, maar Cadalack Ron was niet aanwezig.

Daylyt vs. Rich Dolarz
Misschien de enige battle die m’n verwachtingen overtrof. Daylyt is echt een hit of miss met zijn wordplays en bars. Begon zijn 3e ronde met een bivakmuts op en fluisterde wat bedreigende dingen in Rich z’n oor. Rich begon sterk, later steeds meer played out concepten en lines. Verloor de crowd halverwege, terwijl hij best wat nice bars had. Rich Dolarz 1e en 3e ronde waren een heel stuk korter dan die van Daylyt. Al met al wisselvallig, maar best veel leuke lines en delivery was niet verkeerd. Was een close battle en was promo? In ieder geval geen judgement van op camera gezien. Ik had denk ik een lichte edge aan Daylyt gegeven.

TheSaurus vs. Cruger
Cruger begint sterk, delivery in de 1e ronde was krachtiger dan ik ooit van hem had gehoord. Bars zwakte snel af. TheSaurus kwam mediocre voor zijn doen. Eigenlijk een harde opener en closer, alles in between was niet echt dope. Daarna ging het op en af, TheSaurus had nog een betere ronde en de 3e ronde van Cruger was erg hard, 1 van m’n favo rondes van het event. Battle mistte zeker in de 2e ronde erg veel originaliteit en de crowd overreacte op simpele bars. TheSaurus won de judgement, can’t be mad at that, maar de winst had net zo goed naar Cruger kunnen gaan.

Bender vs. Syd Vicious
Bender maakte meteen indruk met z’n delivery. Lijkt meer adem te hebben (is ook echt veel afgevallen, hij leek nu op een kruising van Real Deal en Caustic). Performance was door heel de battle dope. Rhymes ook, maar helaas erg grote focus daarop. Hoorde vrijwel geen punches richting Syd in heel de battle, wel wat leuke bars, maar die waren vrij algemeen. Sowieso dope om naar te kijken, maar jammer dat er weinig personals/directe lines in zaten.
Syd had zwaar last van zenuwen. Choked in de eerste ronde, gaat dan twijfelachtig verder, stumbled hier en daar, nog een paar kleine chokes tijdens de battle. Wel soms harde bars tussendoor.
‘If we have a word feud, I’ll draw something’
Bender won deze vrij easy. Battle had helaas veel doper kunnen zijn.

Eurgh vs. DNA
Eurgh came out swinging…Z’n eerste ronde was denk ik de hardste ronde van het event. Elke bar, behalve zijn closer, was hard. Deze ronde bevatte alles…harde lines, real talk, grappige lines.
DNA kwam met een hele corny rebuttal, daarna wisselvallig. Was kenmerkend voor de battle. DNA had echt veel corny en played out dingen en tot overmaat van ramp herhaalt hij ze regelmatig, omdat ze zogenaamd over heads gaan. Dropte veel lines die echt al 10x gedaan zijn zoals ‘Shady-Interscope/In The Scope’ wordplay. Het was cringeworthy. Eurgh bleef hard, maar niet zo hard als in het begin. Eindigde heel hard met ‘I don’t believe in you, I’m a DNAtheist’. Eurgh dropte heel veel real talk; benoemde eigenlijk precies de dingen die DNA in deze battle zo wack maakte.
Crowd was lame…reageerde op alle played out bars van DNA en schreeuwden zelfs om een OT, terwijl dit toch erg dicht bij een bodybag kwam. Battle was promo.

Pass vs. K-Shine
Maakte de verwachtingen niet waar. Pass kwam redelijk nice. Heeft een supercleane delivery en vaak dope. Had hier en daar lines, vooral veel real talk lines, zoals hij in z’n vorige battles ook veel had. Helaas werden ze in deze battle afgewisseld met overdone concepten en weinig originaliteit. Vooral de set-ups waren jammer (‘You never blast that K Shine’ etc.). K-Shine viel sterk tegen. Eerste ronde had hij 1 of 2 dope bars, de rest was allemaal heel erg played. Dropte een hele scheme met westcoast artiesten; dat had Rich Dolarz daarvoor ook gedaan en Calicoe vs. Arsonal ook…waren allemaal bijna hetzelfde. In de 2e ronde had hij nog wel wat originele nameflips. Zijn laatste ronde was skip-waardig, misschien 1 of 2 leuke lines, maar niets bijzonders.
Battle was easy voor Pass, alle rondes. Weet even niet meer of deze ook gejudged was.

For some reason was er toen een pauze van bijna anderhalf uur…ik denk achteraf gezien dat het kwam omdat Arsonal last minute nog dingen niet goed vond aan het contract etc. Was weer het standaard gezeik met Arsonal. Wellicht om die reden kwam nu eerst Dizaster vs. Canibus.

Dizaster vs. Canibus
Was een regelrecht drama. Hoewel iedereen met verstand van battles kon raden dat Canibus geen kans maakte, had denk ik niemand dit zien aankomen. Dit was een onovertroffen carreer suicide. Het was letterlijk triest en ik denk dat veel mensen zich afvragen of Canibus nog wel 100% bij verstand is. Voor de battle fluisterde hij wat dingen in Diz z'n oor, waarop Diz leek te antwoorden 'I won't disrespect you'. Canibus begon direct erg matig. Zijn zelfverzekerdheid zat goed; delivery was niet dope, maar het kon er wel mee door. Qua bars was het vanaf de start waardeloos. Dropte allemaal supersimpele, vaak 1 lettergreep rijms en zijn pogingen tot punchlines kwamen tot uiting in lines als: ‘You look like a vampire that sucks faggot blood’. Laat me meteen duidelijk zijn, Canibus heeft geen enkele enigszins harde punchline in deze hele battle gedropt. De crowd reageerde in eerste instantie toch op de bars, maar na wat halve chokes werd dat al minder. Na de eerste ronde riepen mensen in de crowd al ‘Off with his head ‘. Dizaster deed waar hij goed in is…snel rappen, veel rijmen, hier en daar leuke lines, maar eigenlijk weinig bijzonders, vaak een lange set-up met een matige closer. Het was however, meer dan genoeg om Canibus helemaal de grond in te stampen.
Canibus begon in zijn 2e ronde direct met choken, dropte vervolgens wat album lyrics en zelfs van bekende tracks als 2nd Round K.O (met wat kleine aanpassingen). De bars die hij spitte waren echt van een ongelofelijk laag niveau en hij bleef constant choken/liet rare stiltes vallen. Heel de sfeer was awkward en heel de crowd werd pissig. Je zag Organik en anderen letterlijk bijna huilen.
Nja goed, Diz spitte zijn 2e ronde, wederom zoals je van hem verwacht, ga er niet teveel over uitweiden.
De 3e ronde voltrekt het drama zich…Canibus begint zich eerst te verantwoorden…over hoe hij 30 pagina’s heeft geschreven in 3 weken en de tekst niet kan onthouden. Denkt vervolgens dat hetgeen dat hij nog wel heeft gespit en wat hij heeft geschreven erg dope is. Pakt een heel notitieboek erbij en begint rustig zijn tekst voor te lezen. Publiek gaat los en Canibus smeekt bijna om zijn lyrics te mogen spitten, omdat ze ‘zo geweldig goed zijn en de mensen daarvoor hebben betaald’. Je zag gewoon dat iedereen daar hem meteen wilde afkappen en dat gebeurde halverwege ook, maar hij forceerde het toch nog om verder te spitten. Zelfs voorlezend bleef hij choken en heeft hij geen enkele leuke of harde lines eruit gekregen. Dizaster ging aardig los in zijn laatste ronde, veel freestyle. Had toch het gevoel dat hij Canibus spaarde. Was verre van zijn hardste battle.
De crowd had er ook geen zin meer in en Dizaster maakte snel zijn ronde af en merkte ook wel dat dit zinloos was.
Vervolgens pakt Canibus de mic en begint nogmaals uit te leggen. Dat hij zoveel dope dingen heeft geschreven en of hij het toch niet mag spitten, dat hij het jammer vindt. Nja, legt zich er uiteindelijk bij neer. Diz geeft nog een respectvolle speech over hoe Canibus zijn idool ooit was, maar dat hij nu echt de ‘torch’ moet overdragen. Canibus was daarin erg respectvol naar Dizaster.
Even later pakte hij nog een keer de microfoon toen hij ergens op een balkon stond en zei nogmaals dat hij het beter had willen doen en dat mensen die het willen naar hem toe konden komen (geloof ik?) om de rest van zijn tekst te zien. Hoorde ook dat hij dat notitieboek daarna aan Dizaster heeft gegeven om te bewaren. Al met al leek Canibus totaal gedesillusioneerd en niet helemaal 100.
Heel de sfeer was naar de klote. Crowd was dood. Organik was pissig, veel rappers waren pissig. Dit was de grootste bodybag en grootste tegenvaller in de geschiedenis van battlerap.

Vervolgens kregen we te horen dat Arsonal vs. Illmaculate niet meer door zou gaan, wegens problemen met het contract (van Arsonals kant). Gelukkig werd dit 3 minuten later toch nog opgelost. Het was wel zo dat ze moesten haasten, want de venue ging sluiten.

Arsonal vs. Illmaculate
Heb me persoonlijk geirriteerd aan Arsonal en vooral de nasleep van de battle. Arsonal heeft in heel de battle misschien 1-2 lines over Illmaculate gespit, verder alleen maar generic lines en ook niets wat echt dope was. Delivery was wel goed, zoals je kan verwachten. Illmaculate was niet op zijn a-game. Had veel harde bars en een paar hele harde rebuttals. Zijn delivery was wat minder, was volgens mij behoorlijk dronken. Was ook te merken aan zijn gedrag, wat dan wel weer heel mooi was om te zien; daagde Arsonal steeds uit, praatte er door heen, reageerde als Ars iets zei, ging tegen Ars aan staan etc. Af en toe een wat gespannen sfeer, maar kwam de battle denk ik ten goede. De crowd was helaas veel te afwezig voor een rapper als Illmaculate, daardoor werd het af en toe wat langdradig. In de derde ronde reageerde hij weer op Arsonal, maar raakte toen wel even de draad kwijt. Battle was niet echt live, publiek was rumoerig en sliep. Mensen als Organik die in de ring stonden leken net op een begravenis te staan het grootste gedeelte van de tijd.
Al met al vond ik het vrij duidelijk dat alle rondes voor Illmaculate waren en sowieso dat hij de battle easy had. Arsonal begon alleen direct na de battle al te roepen dat hij gewonnen had etc. Battle was promo.
Blijkbaar heeft Arsonal vlak na de battle iemand in 1 klap K.O geslagen, omdat die persoon klaagde dat Arsonal t-shirts met ‘I motherfucking hate midgets’ verkocht.

Direct na deze battle ging de stream uit en de lichten in de venue waren ook al uit, ze moesten direct naar buiten, want ze waren al te laat geloof ik.

Als met al een hele rare ervaring. Iets wat ik in ieder geval nooit had willen missen (die downfall van Canibus is wel goud waard), maar het was een ongelofelijke anti-climax en ik vind het bijna zielig voor KOTD/Organik etc.

p’z naar Jaap, Veasum, Hunter & PiWi voor de chat
& Foxx is a faggot
KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) W8srd1


Laatst aangepast door BB op zo 10 jun 2012 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:26

Dizaster heeft inmiddels getweet dat hij ongv 30% van z'n bars heeft gespit vandaag. De rest kon hij Canibus gewoon niet aandoen.

en dit is wat Canibus voor de battle zei (heb t in t verslag niet helemaal benoemd)
canibus whisperd in my ear "im not gonna be all in ur face like that" so i figured he was askin me not to do it too...i was like wtvr cool.


Laatst aangepast door BB op zo 10 jun 2012 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:30

Canibus is worldwide trending op twitter en dit staat ook al online
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh642eCE4438NFVE7V
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:46

het was een lange nacht.

ik heb er nog geen woorden voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:47

shit is gewoon unreal joh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:57

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 0HA7z

l-deep en ik zaten met een organik face op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 7:59

haha I feel bad for Organik for real
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 8:21

Een greep van wat interessante tweets:

@DeffinitionMC: Retweet if you're a better battle rapper than canibus #50+Instantly

@Royceda59
"Yo son you did aight you a legend" RT @BishopBrigante: who breaks that silence in the car on the way home with Canibus? and how? lmao!

@ARSONALDAREBEL
DIS IS SAD VERY FUCCIN SAD HE LET HIP HOP DOWN DIS NIGGA SHOULD REALLY SLIT HIS FUCCIN THROAT NOW. CANIBUS WE HATE YOU.

@Alchemist
Canibus and boxing died on the same night.

@soulkhan
I feel sympathy for Canibus after a talk with @TanyaOphoto about the emotional implications of this battle for him.

‏@jsmooth995
That Canibus battle was like watching the director's cut of "It's A Wonderful Life" where Jimmy Stewart just drowns and then the movie ends.

@MacLethal666
Dude Canibus literally pulled out a notebook. This is SO painful. Worst battle performance ever.

@TalibKweli
Is mercury in retrograde or something? Just watched Canibus pull out a notepad during a battle. It truly disturbed me!

@TheSaurus831
@DaRealCanibus full blown disgrace homie, As a voice in the battle community - Im still disgusted

@TheSaurus831
@DaRealCanibus you're a pathetic joke

@okwerdz
RIP canibus wow

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 10:48

toen canibus zn tekst erbij pakte en alsnog ging choken pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 10:50

Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:28

Hij heeft mijn reccord gebroken. Motherfucker.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:36

je ziet echt duidelijk dat bb biased is voor non-smack rappers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:54

lol, totaal niet. Iedereen die gister heeft gekeken zal dezelfde mening hebben als BB.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:57

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 373844

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Tumblr_m5e1j2ZJKd1r7gd38o1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 12:02

wauw, ik wilde die Notebook pic net gaan posten


en Canibus had Dizaster een stuk van z'n notebook gegeven ofzo...dit is een deel er van...smh @ die lyrics

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Db7f4830b2b911e1be6a12313820455d_7
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 12:07

lol

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 12:10

Hahah wauw. Btw die film zelf is ook dope.

EN..

The reason canibus lost is cuz hes more machine now that anything. He literally is a mixing board now, thats how he sees himself. The only problem is machines cannot adapt, machines are cold and calculated to a certain degree. The Canibus we all know got lost within infinity. Infinity concepts, numbers & mathematics, rite now bis's brain thinks too much like a computer, it makes it hard for him to function properly without malfunctioning (what he did tonight). His cpu processor is so worried about layers that simple concepts cannot be grasped anymore. Technology although has progressed his music, in human surroundings like kotd, only holds his true physical human nature back

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 12:41

Verlsag Vendetta

Het was een prachtige 9 juni en begon al met een nederlaag van Nederland. Adi, Jordy, L deep en Waldo waren al bij mijn Crib en ik kwam rond half 10 aan na een verjaardag. Omstreeks half 11, 11 uur begon de stream. Eerst werd er kapot lang geluld en shit over de battles. Uiteindelijk begonnen de battles.

Uno Lavoz vs FLO

Vermakelijke battle en leuke opener. Uno Lavoz kwam nice met een paar zeer verassende lines. : you must be a slave, cause that jacket is 100 procent cotton and you picked it.”of “you got a bachelors degree? Al them slave brothers got them masters in the early 1900. FLO as op zijn eerste ronde na kaakwater en spitte enkel flauwe jokes al freestylend.

Rich dollarz vs Daylyt

Dope battle. Richie kwam de eerste verse dope en de 2e en 3e wat minder. Hij kon niet op tegen de zeer gruwelijke aanwezigheid van Daylyt die enorm intimiderend was en zich daarmee terecht onderscheidde.

The saurus vs Curger

Pfff dope battle!! Cruger won de 2e verse hands down, maar de 1e en 3e kreeg the saurus the edge. Paar lekkere flips gehoord en toch wat hele vette lines ook. Het was mad close, maar the flawelessness van thesaurus added met zijn replies gaven hem the edge.
K shine vs (patna man) Passwurdz
Hier kan ik kort over zijn. K shine had alleen in de 2e verse wat in te brengen voor de rest was het stront. Pass kwam erg dope, met dikke personals en rhymeschemes die een dope climax kende en had een van de betere performances van de dag.

Bender vs Syd Vicious

Bender was hard! Lage punch dicht heid door veel telange set ups maar was wel dope. Syd canibuste 4 keer, maar elke keer herpakte hij zich zelf en de shit die hij spitte was wel nice!! Maar de beste man verloor terecht door de chokes.

DNA vs Eurgh
Dit was de dopeste battle van de dag. Alleen maar bars gewoon. Eurgh kwam blazin en fuckin hard en DNA moest de eerste ronde op gang komen maar maakte dit ruimschoots goed. Het was promo, maar de hele zaal schreeuwde OT en wij waren het daarmee eens. Deze is zwaar de moeite waard weer eens opnieuw te kijken.

Dizaster vs Canibus

Ja………….need I say more? Diz kwam niet zo heel hard, maar redelijk en flawless. Het was genoeg tegen de tegenvallende canibus die overkwam als een persoon met een aandoening in het autistische spectrum. Heel triest hoe dit afliep voor hem.

Illmaculate vs Arsonal

Ik ga je eerlijk zgeggen dat ik geen zin meer had om deze te kijken en heb hem half meegekregen. Van wat ik zag had illmac de betere bars en concepten en Ars deliverde weer goed en had redelijke line. Ik vond de eerste verse voor Illmac maar hoorde van de andere dat ze arsonal the edge gaven in de 2e en 3e.

Vergeef me eventuele spelfouten ik ben kaulo brakz0r. Ben ik een battle vergeten? lemme know en Jonny storm vs Cadalack ron ging niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 13:11

haha die notebook shit is sterk
dacht ik ook al aan hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 13:33

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 373915

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 374083

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 374301

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 373881

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 70cmfc

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 373939

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 373938

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) ANNGH

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) 21797006
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 13:55

hahaha die laatste
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjenn_
Akra
Akra



Aantal berichten : 80
Reputatie : 1
Registratiedatum : 31-08-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 13:57

Auron schreef:
je ziet echt duidelijk dat bb biased is voor non-smack rappers

Haters gonna hate. NOM2 will shit on Vendetta, en dan heb ik 't niet eens over SM2 gehad, smh.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 14:40

Tjenn_ schreef:
Auron schreef:
je ziet echt duidelijk dat bb biased is voor non-smack rappers

Haters gonna hate. NOM2 will shit on Vendetta, en dan heb ik 't niet eens over SM2 gehad, smh.

heb je die shit gezien? Ik mg sommige smack rappers best (Aye verb lateley, John John, Hitman Holla etc)
maar K-Shines was kaakwater in een kartonnen pak, over Rich/Daylyt was ik juist erg positief, DNA was nog net niet zo wack als Canibus.

Ik weet echt niet welke battle mensen hebben gekeken van DNA hoor, Riemiks faka? Zag TheSaurus enz ook tweeten dat het een classic was. DNA was WACK.
Ik zat in de chat, met veasum, jaap, hunter en denk nog 2-3 anderen op dat moment en we hebben allemaal bijna moeten huilen om DNA z'n corny lines.
Er zaten ook wel wat aardige lines tussen, maar het meeste was gewoon bedroevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 14:50

ik weet de punch niet eens meer, maar om een idee te geven van DNA z'n shit.
Zijn allereerste line, was een freestyle (zonder harde punch in ieder geval). En begon met dat er iemand met een shirt met 'DOPE' erop in de crowd stond en dan blablabla 'from here-on out'
. < een wordplay die al 100x is gedaan en zeker al 1-2x door DNA zelf.

Ik herinner nog een line over puberty-just got here/hair (wat supergeforceerd klinkt, want iemand als DNA spreekt dat normaal totaal anders uit). < En dat was dan nog 1 van de beste lines in heel die ronde.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 14:53

En Riemiks, Cruger ronde 2 en Saurus ronde 3?...ga aub die battle nog een keer kijken bro haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KOTD - VENDETTA - JUNE 9th - LIVE @ EXCHANGE LA |VIDEOFLYER|
» KOTD Fresh Coast Presents - Vendetta: Battle Royale
» KOTD - Young Bike Rack and Madness Gives Their Predictions For Vendetta on June 9th (Hilarious)
» Blackout Recap |SPOILERS|
» KOTD Flatline 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: