Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)

Ga naar beneden 
+14
Hunter
Nick Vayne
Zjos
boi
Tjenn_
caveman
Riemiks
khadaffi
Jaap
Auron
De Gevallen Engel
Piwi
jordyvision
BB
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 14:57

Het enige wat ik trouwens niet snap van KOTD in dit hele gebeuren...
Als je iemand die nooit in dit format heeft gebattled...die al jaren op de achtergrond is etc...zon gigantische battle geeft...zou je dan niet eerst eens kijken wat hij kan? Al laat je hem 1 ronde spitten voor 5 teamleden ofzo...maar dan had je al direct een indicatie gehad van het niveau.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:17

Kan best dat ik ronde 2 en 3 door elkaar haar iig in 1 van die rondes had cruger een geniale finish die ronde was voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
boi
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 20
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-08-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:32

hij heeft die tom cruise mom shoes line ook serieus opgeschreven facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:36

lol ff serieus toen hij begon met die line dacht ik echt: .......really?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:48

Ik begin wel benieuwd te worden naar DNA.

jullie vonden hem kaak, maar al behoorlijk wat reacties op Twitter gezien dat hij de beste van het event was..
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:48

Heb de battle nog eens terug gekeken en DNA is miss iets minder wack dan ik gisteren dacht, hij had redelijk wat bars, hoewel ze het slow it down/herhalen niet waard waren. Maar even for the record, direct quotes van DNA

'this dudes shirt right here says dope, so when I air y'all out and deliver this crack to the crowd, they won't wanna hear you from here-on out'
'so if you brought the medication, you only proved americans always been sicker than y'all'
'you remind me of a bike, you can't handle bars'
'but since you act shady, once I give you this M16 imma put you in the scope'
'It must be a nightmare on elm street in london, cuz you sent cruger to kill niggas dreams'
dan een hele scheme met names. 'They told me can i bus?' 'I give you this K-shine'
nog een hele scheme over hoe sigaretten faggots zijn in engeland, how original.
en deze set-up kan je ook nomineren voor de wackste van het event
'I forgot the name of the song...but I'll recall it now...'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 16:50

hij was gwoon met de helft van z'n bars straight, maar met de andere helft on some arsonal level cornyness. Daarnaast was Eurgh 1 van de beste, if not de beste, van het event, waardoor het heel hele duidelijke win was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 17:09

SMH @ die handle bars line

ex2 exzj facepalm smh aiky piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 17:19

Ik vond the saurus vs cruger en dna vs eurgh de beste battles
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 17:47

@KingOfTheDot
KOTD will be releasing the CANIBUS vs DIZASTER BATTLE WITHIN A WEEK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 17:48

huus


Ik wilde het btw net komen posten haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 18:04

BB schreef:
@KingOfTheDot
KOTD will be releasing the CANIBUS vs DIZASTER BATTLE WITHIN A WEEK

WOOHOOO Can't wait!




















aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 18:07

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 AqsuMB_CQAAl61d
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 18:10

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Girl-like-cartoon-character09

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Girl-like-cartoon-character01
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 18:24

BB schreef:

Ik zat in de chat, met veasum, jaap, hunter en denk nog 2-3 anderen op dat moment en we hebben allemaal bijna moeten huilen om DNA z'n corny lines.

Jullie zijn the bottom van POB. DNA huilt om jullie
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 18:26

BB schreef:
KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 AqsuMB_CQAAl61d
KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Kill_it_with_Scorpio
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 5:12

Je kan me trouwens niet serieus vertellen dat iemand dit de 30 dollar waard vond

Zeker niet als een uur later alle bootlegs online staan

BO2 >>> Vendetta
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 14:43

Auron schreef:
BB schreef:

Ik zat in de chat, met veasum, jaap, hunter en denk nog 2-3 anderen op dat moment en we hebben allemaal bijna moeten huilen om DNA z'n corny lines.

Jullie zijn the bottom van POB. DNA huilt om jullie

Hey Auron.. wat heb jij veel in te brengen hier zeg. Ik zie in de helft van je posts iets over mij, hou gewoon je kaak dicht.



Ik heb me dood ge-ergerd aan alles man.. de stream was totaal geen HD en viel weg voor bijna een uur tussendoor. 5 minuten nadat ik die shit had betaald kwam er een kaulo restream on.. en heeft nog hele nacht gewerkt ook.


Ik hou het ff kort over wie ik winnaars vond :

Uno VS FLO : Had ik eerst gemist, toen ik terug ging kijken had Uno die shit locked in 3. FLO viel erg tegen maar still grappig. Moest lachen om 'me and my animals will be on top of Flo like Noah's Ark'

Daylyt VS Dollarz : Vond Dollarz best wel tegenvallen.. had hier en daar corny lines maar de eerste ronde zou ik toch aan hem geven. Daylyt was aight, zijn delivery was veeeel beter dan VS Pass. Mister Sunshine 2-1.

The Saurus VS Cruger : Cruger ging aardig mee in de eerste 2 rondes. The Saurus edgt ze beiden nog wel nipt maar qua originaliteit was het inderdaad minder.. Ik irriteerde me soms ook aan Saurus. De derde ronde heeft Cruger leuk aangepakt met hele scemes over '2 times everything'. Overall 2-1 The Saurus.. maar kon beiden kanten opgaan.

Bender VS Syd : Syd begon shakey.. had wel barz in de eerste ronde. Bender kwam ook aight, maar pakt de eerste ronde wel door de stumbles van Syd. 2e en 3e ronde waren keihard van Bender.. hele originele barz die wel af en toe geen punches bevatten maar heel dope zijn uitgevoerd.. rijmtechnisch heel sterk en daarmee pakte die het ook wel. 3-0/1.

Eurgh VS DNA : Keiharde battle.. Live vond ik Ronde 1 DNA, Ronde 2 Eurgh.. ronde 3 gelijk.. ik was toen nog niet in groepsgesprek btw en maybe was ik dan ook de enige die zich niet ergerde aan DNA. Eurgh kwam nog met dezelfde line als Mennis over de 'bubble/burst' shit. Dopeste battle van de dag sowieso.

Pass VS K-Shine : Ik ergerde me eigenlijk in alle rondes aan Shine.. Pass kwam aight maar ook niet zoals we van hem gewend zijn.. wel veel personals van beiden kanten tho.. 3-0 Pass.

Diz VS Biz : 1 van mijn favo battlecats VS 1 van mn favo rap artiesten.. ik kan weinig hier over zeggen.. Biz had moeten weten dat zijn niveau niet toegankelijk is voor de battlescene.. hij heeft de grootste fout van zijn carriere gemaakt. Na 2009 was Canibus al qua barz geblust en zijn de nieuwe cats hem voorbij gegaan lyrically (o.a Royce) die hij ook belachelijk heeft gemaakt (geprobeerd) in de eerste ronde. Jammer dat ie een blokkade voor zijn zicht heeft en nog steeds denkt dat hij in die Rip the Jacker shit zit. Dizaster was de enige die de verwachtingen waar maakte.. ik vond em echt keihard in alle rondes. De 3e heeft ie dan snel afgemaakt wegens de crowd maar de punches/flow/rhymes was weer ongelofelijk. 10-0 Diz.

Mac VS Ars : Ik ben 1 van de weinige die dus vond dat Illmac erg tegenviel. Arsonal juist niet.. qua delivery was dit bijna een bodybag. Qua barz was Illmac wel doper.. in de 3e ronde ging die wel hard stumblen wat veel effect had op de battle naar mijn mening.. en ze deden beiden erg irritant terwijl de ander bezig was, vooral Arsonal.. dit vond ik een draw na 2x kijken btw.


Snel door naar WD3.

Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:39









Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:43

@hunter, Illmac viel ook tegen op zich, al was zijn tekst gewoon dope als altijd, maar hij was gewoon te dronken, z'n delivery was niet zo nice en hij was gewoon niet echt gefocused. Kan 't em btw ook niet kwalijk nemen, als je eerst denkt dat je battle niet doorgaat om je tegenstander op 't laatste moment begint te fucken en vervolgens moet je met een dode crowd, na die canibus tragedie je battle nog doen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:41

''The only thing thats gets bust is the bobble that you living in now' Toevallig
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:45

huh lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:52

wat is er huh aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:57

Update on Caustic vs New'l. There was some problems with some of the footage and the FC editor is working on it. I dont have an exact date, but it was kinda delayed to make History. He is back on top of it and hopefully it should be out soon. Sorry for the delay. Go watch Sun Tzu vs Big Mac - sick battle, and tonight thanks to the incredibly hard work of Avocado - Dizaster vs Canibus will be released. Filmed with the RED Epic. 2 day turn around for the battle known all over the world is incredible.

niet dat jullie er mega blij mee zijn, maar t is wel snel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:09

Nou ik ben wel blij hoor, want ben echt benieuwd hoe de footage eruit ziet en de battle was sowieso entertaining...Canibus z'n performance maakt de hele battle gewoon kankergrappig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)   KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KOTD - Vendetta Nabeschouwing (SPOILERS)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KOTD - VENDETTA - JUNE 9th - LIVE @ EXCHANGE LA |VIDEOFLYER|
» KOTD Fresh Coast Presents - Vendetta: Battle Royale
» KOTD - Young Bike Rack and Madness Gives Their Predictions For Vendetta on June 9th (Hilarious)
» Blackout Recap |SPOILERS|
» KOTD Flatline 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: