Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jeevz vs Zuiderstorm

Ga naar beneden 
+21
Riemiks
AGIE
Ruben
ViezeFraasie
BB
Huussuh
Foo
rolow
Zjos
caveman
Nick Vayne
Vrouwonvriendelijk
master
sauterfaun
MT
khadaffi
Nicky Bobs
piraat013
Joost
Piwi
Jaap
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:01

Door deze battle heb ik echt zin om 15 juli met die eckte eckte van dit forum veel crowd reaction te gaan geven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:03

Ik heb een voorgevoel dat ik ga verliezen van Challa, omdat ik met personals en bars kom.
En crowd stuk gaat om zijn duizendste x HJB Kankerhoertje, en dat hij daarom gaat winnen....
Crowd sliep hier zo hard op bars, bij mij en vooral bij paar hele hele harde van zuider!
Wordt nog wat 15e
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:05

Jaap schreef:
Door deze battle heb ik echt zin om 15 juli met die eckte eckte van dit forum veel crowd reaction te gaan geven

Weurd. Misschien word de rest van de crowd dan ook eens wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:06

Jaap schreef:
Door deze battle heb ik echt zin om 15 juli met die eckte eckte van dit forum veel crowd reaction te gaan geven


HMMM LET'S GO! BREH BREH
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:06

Jeevz, boek mij als je hypeman. Dan win je wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:10

ok deze is helemaal classic
Zuiderstorm is een typische Nederlander. Hij geeft ons een slecht imago. Zijn humor is echt skeer. Sad
0versizeD 31 minuten geleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:15

De crowd mag blanke dudes echt niet tegenwoordig he?
Jeevz en Zuiderstorm kwamen allebei hard en hadden leuke lines maar door de crowd en de chokes wordt dit net niet een classic battle imo.

Kijk deze battle, leuk om te kijken want je voelt de sfeer en je zou er zo zelf bij willen zijn.


Niet eens de beste battle voor todays standings maar je ziet wat het doet met een battle als de crowd wat actiever is.

En we hebben meer hiphop heads nodig in de crowd, want lines waarbij je 4 hersencellen meer moet gebruiken dan bij een yo mama joke... horen reactie te krijgen.

Ik denk echt dat iemand een battle nu gewoon kan winnen door in zijn verses de woorden, piemel, anus, kontgat, analeren, Excellent en gay te gebruiken.

ipv van drie rondes keiharde personals want die worden toch niet geaccepteerd.
Godverdome wat kan ik hier geïrriteerd van worden.

15 juli is het tijd voor CHANGE!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:18

Jeevz en Zuiderstorm kwamen allebei hard Wel jammer dat, zoals Klop zei, dat veel mensen die coïtus interruptus line niet snapte.en fuck adi kk tjappie


Laatst aangepast door piraat013 op ma 11 jun 2012 - 18:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:18

Ik ga tegen challamang in totaal 1 joke maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:21

Nice, barz over bullshit!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:22

aiiigt,

Ik had op het event zeker 20 keer gehoord da ik gerobbed was, maar ik had hem zelf ook aan Jeevz gegeven. Als ik niet had gechoked had ik hem kunnen pakken, maar goed, 'als' telt niet, Kan me goed vinden in de opmerkingen van de jury al ben ik het er niet helemaal mee eens dat de lines niet op level zijn.

Afgezien van m'n chokes denk ik dat ik wel stappen gemaakt heb. Sowieso respect voor Jeevz, die man kwam dope.


Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:26

Amen naar Zuider ! Je bent doper geworden sowieso!
Bars had je al ! vooral tegen Najih en Fraazie kwam je met die wereldreis bar ! 1 van de dopere binnen pob vind ik zelf.
Zou je nu wel tegen een grotere naam binnen POB willen zien ! missch Shiike ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:28

Thanks man. Al beschouw ik Najih/Fraasie & Jou toch wel als grote tegenstanders hoor.

Heb voor de 15e een battle tegen EZG, weer eens een ander soort tegenstander.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:28

Woowh nice battle, beide heren kwamen hard en ik vond ze echt gelijkwaardig aan elkaar. Ik zou hem qua bars net aan Zuiderstorm geven en qua delivery aan Jeevz. Jammer dat de crowd echt fucked up is. Wat al gezegd wordt gay en moeder grappen krijgen meer response dan keiharde schema's en personals. Echt jammer....
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:03

Die internetvotes blijven belachelijk.

Ik krijg van de fans momenteel een 8,6 gemiddeld. Jeevz een 4,7
belachelijk.

Zoiets (4,9) kreeg ik ook vs Najih & Fraasie
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:06

fraasie en najih hebben duizenden fans dus dat is niet zo raar, en de meeste pob volgers zijn gewoon kanker dom
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:07

dope battle
maar damn wat een kut publiek weer
zo is het niet eens leuk meer om te battlen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:25

Idd, ik snap niet waar men nog de motivatie vandaan haalt eerlijk gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:38

Tevens:

Citaat :
Eerlijk ik vind zuiderstorm niet vreedt ofso maar deze had hij wel moeten winnen. Onterecht verloren

CorruptVls 11 minuten geleden

smh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:41

Over de crowd wil ik nog wel even zeggen dat het door die mics wel stiller lijkt dan het eigenlijk was. In onze battle vs Najih & Fraasie viel me dat ook al op.

Eigenlijk hoor je het publiek alleen als er reactie is door een groep in de eerste rijen (dicht bij de kring).

Bijvoorbeeld mijn coitis interruptus line, op de video lijkt het alsof er 0,0 reactie is. Ik wist natuurlijk dat veel mensen die line niet gingen snappen, maar toen ik hem spitte hoorde ik echt een aantal 'oeeeeh's' van wat meer achter uit de zaal komen. Daar hoor je op de video niks van terug.

Maar het publiek is inderdaad vaak heel dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 19:54

Ik ging trouwens stuk om die Jeronimo line
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Foo
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : 0
Registratiedatum : 13-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:15

Wauw Zuiderstorm zn 2e ronde is fukking ziek elke bar is een kkzieke punch. Vond m in de laatste 2 vry duidelijk voor ZS en zei t ook al op t event maar k snap wel dat door de chokes jury voor Jeevz koos
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 21:16

Zuiderstorm was inderdaad gevaarlijk bezig, ik vond m op t event beter maar snap de jury ook wel met die twee chokes. Dope lines, goeie schema's. Het zou alleen nog wel iets minder aardig kunnen qua performance haha, ik krijg soms niet echt het idee dat ie zn tegenstander wil kapotmaken. Jeevz deed zn ding en edgde m idd vanwege die twee chokes maar als ZS zn stylo polijst kan ie een hoop gasten in de league hebben.



Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 22:06

Zuidertje doet me nog steeds aan Nardwuar denken lol
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 22:34

Zjos schreef:
Over de crowd wil ik nog wel even zeggen dat het door die mics wel stiller lijkt dan het eigenlijk was. In onze battle vs Najih & Fraasie viel me dat ook al op.

Eigenlijk hoor je het publiek alleen als er reactie is door een groep in de eerste rijen (dicht bij de kring).

Bijvoorbeeld mijn coitis interruptus line, op de video lijkt het alsof er 0,0 reactie is. Ik wist natuurlijk dat veel mensen die line niet gingen snappen, maar toen ik hem spitte hoorde ik echt een aantal 'oeeeeh's' van wat meer achter uit de zaal komen. Daar hoor je op de video niks van terug.

Maar het publiek is inderdaad vaak heel dood




klopt ik heb rauwe rauwe beelden van onze 2vs2, en daar hoor je veeeel meer crowdreaction.. wat veel doper is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jeevz vs Zuiderstorm
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terry vs Zuiderstorm PunchOutBattles
» Waldo/Zuiderstorm vs Najih/ViezeFraasie
» BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.
» EZG vs Zuiderstorm PunchOutBattles
» Deense Dog & Lil-C vs Zuiderstorm&Waldo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: