Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jeevz vs Zuiderstorm

Ga naar beneden 
+21
Riemiks
AGIE
Ruben
ViezeFraasie
BB
Huussuh
Foo
rolow
Zjos
caveman
Nick Vayne
Vrouwonvriendelijk
master
sauterfaun
MT
khadaffi
Nicky Bobs
piraat013
Joost
Piwi
Jaap
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 17:41

Vond ze beiden niet echt dope tbh
Maar crowd ging los en toen dacht ik echt: low life fucks
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 17:43

Nou die collectebus line vond ik nog wel leuk verzonnen..redelijk origineel..maar die verkeerde keelgat is ook een beetje played en gewoon iets TE simpel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:01

Jeevz schreef:
Oja was ik helemaal vergeten.
Die bar over collectebus en die ander over zijn chick van verkeerde keelgat blabla.
Ik heb er bewust voor gekozen zulke wacke bars te spitten, omdat ik wou testen of het publiek er echt stuk om zou gaan.
Ik merkte in mijn battle tegen raffa dat hij met veel van zulke bars kwam en crowd echt om elke neuk/seks grap stuk gaat.
En idd, ik kreeg nog best wat crowdreaction op zulke bars.
Bars waar jij harder op los ging dan het publiek zelf, hypocriet. These nerds got you gassed up, raffa killed you
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 19:31

Trouwens..deze Youtube comment he..

Citaat :


Nog nooit van die Zuiderstorm gehoord, maar hij is erg hard. Onterechte 'verliezaar'.

DeKeesie 1 dag geleden

En dit is 1 van de top comments...
Nooit van Zuiderstorm gehoord? Als je POB een beetje volgt dan weet je echt wel wie Zuiderstorm is..
Nu vraag ik me echt af wat voor soort mensen er naar POB kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 20:30

ik wil het niet eens meer weten
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 21:27

vond Zuiderstorm toch wel duidelijk iets nicer in deze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 22:46

Zuiderstorm gaat qua barz naar toptier.
Zijn delivery vind ik nog een stuk beter kunnen, staat nog iets te onzeker in de ring.
Weet niet of een agressieve delivery bij hem past maar meer overtuiging kan wel, dan krijg ie waarschijnlijk ook wel de crowdreaction. Gasten als santios en fraasie krijgen bv veel reactie door hun presence en delivery
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 23:05

Hij staat er niet onzeker bij maar hij heeft iets heel vriendelijks.
Gewoon een sympathieke jongen.

Als hij nog iets rauwer delivert dan kan hij zeker wel heel dope worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 18:44

Trouwens die intro van Zuiderstorm is toch een referentie naar Redhead of niet?
En het valt me trouwens op dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld...smh, na 2 jaar nog steeds niet weten hoe je geluid moet fixen, smh.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 18:48

iedereen trouwens thanks voor alle reacties!

en dat was idd een referentie Jaap, sloeg eigenlijk nergens op, maar vond het wel leuk om dat te zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 19:04

ik vind m vrij duidelijk voor zs. hij gaat elke battle vooruit, props.

en jeevz kan beter, ik vond m vrij matig. veel shit komt te geforceerd over en z'n punchlines en wordplays zijn te 'letterlijk'/direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 13:32

Jeevz, tip van een leek. Enige wat ik doe is die battles kijken, dus voel je niet aangevallen.

Kap met die quasi agressieve houding in de derde. Het kan vet zijn, tegen Insayno kwam hij over. Maar tegen Zuiderstorm is dat hetzelfde als een kind willen bedreigen. Niet dat Zuiderstorm een kind is maar daarmee bedoel ik dat Zuiderstorm echt 0 dreiging uitstraalt, gewoon een coole dude is die niet tof speelt dus zo'n agressieve houding, zo dichtbij hem gaan staan en hem nóg iets harder willen kwetsen door het laatste gedeelte van je line te schreeuwen, is, vind ik, gewoon haast awkward in zo'n soort battle. Komt niet over!

Verder vond ik het een dope battle. #noadi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 13:38

Klopt...die agressie vind ik juist dope bij Jeevz, maar in Zuiderstorm z'n face komen (no homo) paste idd niet. Agressie op een afstand vind ik juist goed bij Jeevz passen..ik hoop dat ie dat ook doet tegen Challamang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:06

Om op mijn eigen post in te haken:
zijn er voorbeelden waarbij dit wél vet is? Ik heb letterlijk geen één keer gezien dat ik zoiets vet vond. Ik vind het echt een soort primitieve manier van imponeren, vet hard in iemands oor schreeuwen en dan een soort van headbangen om ÉLK-WÓÓRD-WÉÉR-ÉXTRÁ-VÓLÚMÉ te geven.
Een beetje dichtbij iemand komen te staan is wat mij betreft niet echt een probleem, dat haalt de andere wat uit z'n comfort zone, maar om dan vet te gaan schreeuwen en als een soort aap te gaan springen vind ik ten eerste heel nep en geforceerd en ten tweede 9 van de 10 keer onverstaanbaar.

Ben ik de enige?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:08

ik vind het vaak ook te overdreven (bijv. bij Arsonal, PoRich), op zich is het dope, maar met mate (a la Pat Stay, Hitmal Holla, Aye Verb etc)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:36

L-Deep vs Jason Bourne natuurlijk

zeer geloofwaardig en intimiderend

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 KTSq7
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 17:15

Shoux_ schreef:
Om op mijn eigen post in te haken:
zijn er voorbeelden waarbij dit wél vet is? Ik heb letterlijk geen één keer gezien dat ik zoiets vet vond. Ik vind het echt een soort primitieve manier van imponeren, vet hard in iemands oor schreeuwen en dan een soort van headbangen om ÉLK-WÓÓRD-WÉÉR-ÉXTRÁ-VÓLÚMÉ te geven.
Een beetje dichtbij iemand komen te staan is wat mij betreft niet echt een probleem, dat haalt de andere wat uit z'n comfort zone, maar om dan vet te gaan schreeuwen en als een soort aap te gaan springen vind ik ten eerste heel nep en geforceerd en ten tweede 9 van de 10 keer onverstaanbaar.

Ben ik de enige?

Consequentie deed het wel een keer dope bij volgens mij de battle tegen Chris Meth.

Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 17:53

Ik vind in je face rappen wel kunnen, maar ligt een beetje aan de match-upen stijl van de rappers enzo.

Triple vs Em0 morgen, was het toppunt betreft het in de face rappen.

Ik vond het overigens bij Najih vs Killer wel overkomen hoor. En Najih en Fraasie hadden er tegen Waldo en mij ook wel succes mee ook al zijn Waldo en ik niet bepaald agressief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 20:01

rolow schreef:
Shoux_ schreef:
Om op mijn eigen post in te haken:
zijn er voorbeelden waarbij dit wél vet is? Ik heb letterlijk geen één keer gezien dat ik zoiets vet vond. Ik vind het echt een soort primitieve manier van imponeren, vet hard in iemands oor schreeuwen en dan een soort van headbangen om ÉLK-WÓÓRD-WÉÉR-ÉXTRÁ-VÓLÚMÉ te geven.
Een beetje dichtbij iemand komen te staan is wat mij betreft niet echt een probleem, dat haalt de andere wat uit z'n comfort zone, maar om dan vet te gaan schreeuwen en als een soort aap te gaan springen vind ik ten eerste heel nep en geforceerd en ten tweede 9 van de 10 keer onverstaanbaar.

Ben ik de enige?

Consequentie deed het wel een keer dope bij volgens mij de battle tegen Chris Meth.


En tegen AC ook, DC had alleen al op delivery moeten winnen van AC laat staan qua lines.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 21:26

Citaat :
Zuiderstorm Komt echt keihard ... hij is vet grappig

probleem is alleen . dat ie ze line's verkeerd uitspreekt

waardoor het een beetje simpel en sloom overkomt ..

met een andere flow .. kan ie echt harde battle's neerzetten

3StVe 1 dag geleden

whutt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 22:00

Joost schreef:
rolow schreef:
Shoux_ schreef:
Om op mijn eigen post in te haken:
zijn er voorbeelden waarbij dit wél vet is? Ik heb letterlijk geen één keer gezien dat ik zoiets vet vond. Ik vind het echt een soort primitieve manier van imponeren, vet hard in iemands oor schreeuwen en dan een soort van headbangen om ÉLK-WÓÓRD-WÉÉR-ÉXTRÁ-VÓLÚMÉ te geven.
Een beetje dichtbij iemand komen te staan is wat mij betreft niet echt een probleem, dat haalt de andere wat uit z'n comfort zone, maar om dan vet te gaan schreeuwen en als een soort aap te gaan springen vind ik ten eerste heel nep en geforceerd en ten tweede 9 van de 10 keer onverstaanbaar.

Ben ik de enige?

Consequentie deed het wel een keer dope bij volgens mij de battle tegen Chris Meth.


En tegen AC ook, DC had alleen al op delivery moeten winnen van AC laat staan qua lines.
Trololo fail, door jou post valt de dubbelzinnigheid/ironie van de match AC vs DC valt me nu pas op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 22:44

wat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 22:58

Je kent AC/DC toch wel Joost?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 23:16

Oh ja die muziek komt me wel bekend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 1:57

Moet je wel kennen , al is het niet van thunderstruck dan is het zeker van Highway to hell
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz vs Zuiderstorm   Jeevz vs Zuiderstorm - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jeevz vs Zuiderstorm
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terry vs Zuiderstorm PunchOutBattles
» Waldo/Zuiderstorm vs Najih/ViezeFraasie
» BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.
» EZG vs Zuiderstorm PunchOutBattles
» Deense Dog & Lil-C vs Zuiderstorm&Waldo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: