Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorspellingen 28 aug

Ga naar beneden 
+22
JAMESZUIDWEST
khadaffi
Ruben
kapitein033
VforVeasum
Vrouwonvriendelijk
Jaap
Freshprince
ypjwzz
Hauntedbacon
Jodenkoek
Le Veragé
BB
piraat013
MBZUIDWD2
JohanDerksenJr
Frans
Joost
Sam
Randy
reetkever
WhiteBeard
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 21:21

Randy schreef:
Spoil een paar lines?

snapje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 21:56

Randy schreef:
Spoil een paar lines?

Jij bent zo vaak gekickt, je heb meer sterren gezien dan een telescoop
Als ik sterren wil zien dan ga ik wel naar de bioscoop

'Jameszuidwest vs Reetkever'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 22:01

Huussuh: Je bent een goedkope toy vanbinnen.....kindersurprise!


Laatst aangepast door Jaap op zo 28 aug 2011 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 22:49

Was een dope event ! hele zieke battles, vooral Mennis D , Zuiderstorm, Huussuh, DC waren hard! ook KC heeft me echt verrast
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:04

Ik vond jou een beetje tegenvallen Jeevz...no offence..had wel iets meer verwacht.

Het was trouwens ook echt veeeeeel minder druk dan ik had verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:05

Dat kan , ik vond het zelf wel lekker gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:10

Ik vond je cool toen je gewoon nonchalant in de ring stond zoals vs zohair. Nu is het allemaal zo gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:14

Dat was half freestyle en ik ben daar totaal niet tevreden over.
Lines zijn daar veel te simpel
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:42

Jeevz schreef:
Dat was half freestyle en ik ben daar totaal niet tevreden over.
Lines zijn daar veel te simpel
Ging ook niet over je lines.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 23:51

hij bedoeld je houding nonchalant betekend ik doe het wel effe nou is het te zakelijk of zo of niet fur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 0:33

Jammer dat ik de try outs en Frans z'n battle heb gemist...we kwamen pas later binnen. Toen we binnen kwamen was Leverage vs Tazer al bezig en ik heb er jammer genoeg niet heel veel van meegekregen. Wel hoorde ik van Leverage een paar flauwe grappen en hij had een ernstige choke in de 3e ronde. Van Tazer heb ik eigenlijk niets onthouden.

BB vs Zuiderstorm: ik kan me ook gewoon totaal geen lines meer herinerren van deze battle. Ik weet wel dat ik BB wat vond tegenvallen. Z'n nameflips waren niet van oh shit niveau. Zuiderstorm kwam constant. Winnaar Zuiderstorm.

Darro vs Mennis: Darro had ook wat choke momenten en Mennis kwam constant. Ik weet nog dat Darro heel algemeen kwam en dat ie doekoe maakt hahahaha. Dat was trouwens wel een epic fail goddamn hahaha. Jullie gaan het zien op de beelden. Hij had verder wel een goede flow. Mennis rapte ook wel leuk en had een paar leuke lines. Op een gegeven moment was ie klaar en bleef hij gwn staan zonder iets te zeggen terwijl ie nog best veel tijd overhad. Dat kwam een beetje gaar over...alsof hij zelf beslist wanneer het time is lol. Winnaar Mennis.

Dani vs Veasum: Kan me ook niet veel lines meer herinerren...weet nog wel dat Dani boven verwachting kwam. Z'n lines waren nog steeds niet zo van heel erg hoog niveau, maar hij kwam wel een stuk volwassener dan vorige keren. Hij had soms zelfs een dope flow en goede schema's. 16 jaar.
Veasum kwam oke ondanks dat ie de avond ervoor zn tekst kwijt was geraakt. Hij chokete iig niet. Maar het was ook totaal geen bodybag. Veasum won wel omdat hij lyricaal gewoon beter was.

Terry vs Chris Meth: Er was al lang van te voren afgesproken dat dit 90 seconden rondes zouden zijn, maar Terry had er blijkbaar toch moeite mee. Hij kwam totaaaaaaaaal niet overtuigend over en ik zit er dan ook totaal niet mee dat ie voorlopig niet meer gaat battlen. Toch jammer want ik zag best potentie. Hij had veel choke momenten en z'n lines waren van laag niveau. Chris meth heeft een sterke delivery en hij was erg goed voorbereid. Hij zette soms een do,e flow neer. Z'n lines waren niet echt heel bijzonder en nogal algemeen, maar zoals ik al zei is z'n performance wel erg goed. Winnaar Chris Meth.

Jason Bourne vs Just B: Just B had zn goons en ho's weer meegenomen haha. Jason had in elke line wel wordplay en een punchline. Thanks nog voor het vermelden van Joost, piraat en mij. Hij had wel een paar lines die ik niet echt origineel vond. Just B kwam totaal niet bijzonder. Kan me ook geen lines meer herinneren. Winnaar Jason Bourne.

Jeevz vs Kaascouse: Dit was sowieso KC zn beste battle. Ik vond hem niet bepaald grappig maar toch is hij qua lines zeker vooruit gegaan. Jeevz kwam eigenlijk zoals hij tegen JB en Foo kwam, maar ik vond z'n lines in deze battle wel meevallen. Jeevz won verdiend en ze deden nog een promo OT.

Waldo vs Sensei: Waldo viel tegen. Helaas kwam hij met een aantal zeer voor de hand liggende lines zoals: Je naam is Sensei, maar niemand kan iets van je leren. Verder was Waldo gewoon Waldo maarja hij viel tegen.
Van Sensei had ik ook meer verwacht. Hij had wel een paar goede lines maar ook veel lines die me niets deden. Deze battle ging naar OT en tegen het einde aan overtuigde Sensei genoeg om die te winnen.

Kwis vs L-Deep: Godverdomme wat haat ik die mics toch. Toen Kwis begon viel zn mic al gelijk...de camera werd stop gezet en daarna moest ie weer opnieuw beginnen. De cameraman was op een gegeven moment sowieso dom bezig want midden in een zin van Terry zei hij ineens "wacht ff" omdat de geheugenkaart vol was.........check die shit gewoon voordat de battle begint man Jezus.
Anyway....back to deze battle. Ze hadden allebei wel een paar leuke lines maar verder viel deze battle ook wel tegen. Kwis kwam gelukkig beter dan tegen KC..
L-Deep had weer zo'n schema waarin ie iets zegt met namen erin verwerkt, dit keer met allerlei quizzen. Mensen gingen daar los op maar ik vond het wel meevallen. En LOL @ Robian z'n jurycommentaar: " ja l-deep heeft nu uitgelegd waarom hij gunlines maalkt, omdat hij het leuk vindt. Dus dan valt jouw hele shit over l-deep en zn neppe gunlines een beetje in het water (ofzo)." Wauw...
Winnaar: L-Deep.

Huussuh vs DC: Huussuh kwam fucking hard met hele originele lines. Ik weet de lines niet meer goed uit m'n hoofd om ze te quoten, maar geloof me...ze waren aan als een motherfucker.
De Consequentie fell off...erg jammer. Hij kwam weer een beetje zoals hij tegen Em0 kwam. DC was zo hard tegen Insayno en AC, maar de stijl die hij nu heeft is echt veel minder.. hij had helaas een paar flauwe pogingen tot flauwe grapjes zoals: "maak je niet dik." Zulke lines had ik echt noooooit verwacht bij DC, maar helaas dus. Hij chokete ook even aan het einde en had soms stiltes van een paar seconden tussen z'n lines. Ook een soort van choken natuurlijk...het kwam iig awkward over. Huussuh won deze vrij duidelijk.

Aight dan dat was ff miijn recap..
Erg jammer dat er weer mics werden gebruikt, vooral ook omdat het totaal niet nodig was. Het was nou niet bepaald druk en zonder mics had het prima gekunt..ik heb ook gemerkt dat zelfs in de zaal de verstaanbaarheid wordt verpest door die mics (galm).


Laatst aangepast door Jaap op ma 29 aug 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 0:47

even chips erbij pakken wat een lap tekst lol
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 1:10

SICK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 1:11

Nice recap Jaap, ben benieuwd naar de beelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 1:19

Er was trouwens op een gegeven moment echt een moment waarop ik Mekki dood wilde maken. Zelfs Jordy zag het ff niet meer zitten hahaha. Maar buiten dat was Mekki wel een beter jurylid dan J-Spine.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 1:20

hij was zeker weer heel cliche mag ik dubbele ot geven ahahha epic
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 14:19

@jaap ik had maar anderhalve name flip? 1 die best origineel was IMO, en de ander was gwoon een set-up/filler line, verder had ik niets over 'zuiderstorm'
maar goed, jammer dat je er zo over denkt, zou zelf de battle moeten terugzien om er meer over te kunnen zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 16:22

Ja ik ben ook een hoop vergeten dus miss heb ik ongelijk...maar ik kon me iig 1 soort van nameflip herinneren die ik niet zo vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 18:01

furr schreef:
Ik vond je cool toen je gewoon nonchalant in de ring stond zoals vs zohair. Nu is het allemaal zo gemaakt.

Ik geef je hier echt 100% gelijk in. Jeevz, je bent een dope MC maar de laatste battles lijkt het echt allemaal wat
TE geforceerd, als je snapt wat ik bedoel.. Beetje moeilijk uit te leggen..

@Jaap

Dope verslag, thanks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 18:03

Ik zie nu dat Leverage ook beef zoekt met Challamang hahahaha... hoe is het tussen MT en Aiky
afgelopen? MT kwam waarschijnlijk niet eens opdagen..?

En Hunter vs Leverage?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimema 29 aug 2011 - 18:08

Dope verslag
heb trouwens ook de weg naar je forum gevonden(no google)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 14:32

Nothing between me and Lev.. er was gewoon een missunderstanding maar dat is opgelost.


Ik battle EZG gewoon in oktober, en er komen echt dope matchups volgende event Smile


Dope verslagje Jaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen 28 aug   Voorspellingen 28 aug - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorspellingen 28 aug
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorspellingen
» Voorspellingen 4-12
» HTH voorspellingen
» Voorspellingen 9 september
» Voorspellingen/ Bookies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: