Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 BB & H-Suna - Mensen Vragen Me

Ga naar beneden 
+2
Joost
BB
6 plaatsers
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 0:46



een eerste samenwerking, more coming soon
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 8:40

Beetje een matige track maar jullie matchen totaal niet bij elkaar.
Het heeft een beetje een Killer vs Vitaal effect, een spit snel en spreekt snel, de ander spreekt harder, zwaarder en langzamer.

BB ik vind je stem nog steeds te lief en ik vind je niet echt het type voor dit soort beats. En ik ben niet echt een fan van je over articulatie.
H-Suna heeft een aparte dominee stem die ik zelf niet heel erg dig, ik dacht dat het op tracks wel dope zou klinken maar dat viel wel mee.
Het refrein klinkt als een verse, ik ben niet bekend met die sample shit maar het doet me denken aan dat ene nummer van Apnormaal waar je zelf maar moest gaan raden wanneer het refrein was en wanneer het een verse was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trollerdetrol
Akra
Akra



Aantal berichten : 69
Reputatie : 2
Registratiedatum : 12-12-11

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 14:14

BB stop met rappen .. jou hele stem is kanker hinderlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 14:28

Ik vind BB hier nog wel mee vallen, H-suna valt me we wel tegen....
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 17:40

vind de verses van beide kanten wel oké , het refrein vind ik echt kut om naar te luisteren en totaal niet in de track passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 18:06

Zo kut vind ik het refrein niet hoor...ben het niet met Joost eens wat betreft zijn punt over dat je niet het verschil hoort tussen het couplet en het refrein...vind het best duidelijk te horen.

Maar ja verder doet deze track me niet echt veel...jullie stemmen passen idd totaal niet bij elkaar, maar dat zou je niet tegen moeten houden om meer tracks samen te maken. Als jullie het leuk vinden moeten jullie dat gewoon blijven doen..dat is waar muziek om draait.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 18:12

was zelf ook niet tevreden over het refrein, we hadden t ter plekke verzonnen/opgenomen en later na het mixen viel het niet echt lekker, maar fuck it, komen meer tracks. & als je niet hoort waar het refrein start moet je je oren wel laten controleren.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 19:11

ik ben btw best tevreden met mijn verse en van die van hsuna ook nice, het past miss niet heel nice bij elkaar, maar word @ wat Jaap zegt & het is ook een beetje zoeken naar een 'stijl', deze beat ligt mij inderdaad niet heel erg, maar je moet ook eens wat anders proberen.
Ik heb nog een track (2 verses + hook) van mezelf liggen nu die denk ik een stuk beter klinkt/past bij me, dus ben benieuwd wat de reacties zijn als ik die af heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB & H-Suna - Mensen Vragen Me   BB & H-Suna - Mensen Vragen Me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel vragen aan Aiky!
» Voor mensen die werk zoeken
» Just B vs H-Suna
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen
» H-Suna trackz

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: