Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 28-8 POB Event Recap

Ga naar beneden 
+13
sauterfaun
VaderVanJoost
piraat013
MBZUIDWD2
reetkever
Jodenkoek
JohanDerksenJr
Randy
Hauntedbacon
Zjos
Joost
BB
Jaap
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimema 29 aug 2011 - 22:24

ff voor de duidelijkheid nog ff hier...als iemand anders ook nog verslagjes heeft post die shit...

Jammer dat ik de try outs en Frans z'n battle heb gemist...we kwamen pas later binnen. Toen we binnen kwamen was Leverage vs Tazer al bezig en ik heb er jammer genoeg niet heel veel van meegekregen. Wel hoorde ik van Leverage een paar flauwe grappen en hij had een ernstige choke in de 3e ronde. Van Tazer heb ik eigenlijk niets onthouden.

BB vs Zuiderstorm: ik kan me ook gewoon totaal geen lines meer herinerren van deze battle. Ik weet wel dat ik BB wat vond tegenvallen. Z'n nameflips waren niet van oh shit niveau. Zuiderstorm kwam constant. Winnaar Zuiderstorm.

Darro vs Mennis: Darro had ook wat choke momenten en Mennis kwam constant. Ik weet nog dat Darro heel algemeen kwam en dat ie doekoe maakt hahahaha. Dat was trouwens wel een epic fail goddamn hahaha. Jullie gaan het zien op de beelden. Hij had verder wel een goede flow. Mennis rapte ook wel leuk en had een paar leuke lines. Op een gegeven moment was ie klaar en bleef hij gwn staan zonder iets te zeggen terwijl ie nog best veel tijd overhad. Dat kwam een beetje gaar over...alsof hij zelf beslist wanneer het time is lol. Winnaar Mennis.

Dani vs Veasum: Kan me ook niet veel lines meer herinerren...weet nog wel dat Dani boven verwachting kwam. Z'n lines waren nog steeds niet zo van heel erg hoog niveau, maar hij kwam wel een stuk volwassener dan vorige keren. Hij had soms zelfs een dope flow en goede schema's. 16 jaar.
Veasum kwam oke ondanks dat ie de avond ervoor zn tekst kwijt was geraakt. Hij chokete iig niet. Maar het was ook totaal geen bodybag. Veasum won wel omdat hij lyricaal gewoon beter was.

Terry vs Chris Meth: Er was al lang van te voren afgesproken dat dit 90 seconden rondes zouden zijn, maar Terry had er blijkbaar toch moeite mee. Hij kwam totaaaaaaaaal niet overtuigend over en ik zit er dan ook totaal niet mee dat ie voorlopig niet meer gaat battlen. Toch jammer want ik zag best potentie. Hij had veel choke momenten en z'n lines waren van laag niveau. Chris meth heeft een sterke delivery en hij was erg goed voorbereid. Hij zette soms een dope flow neer. Z'n lines waren niet echt heel bijzonder en nogal algemeen, maar zoals ik al zei is z'n performance wel erg goed. Winnaar Chris Meth.

Jason Bourne vs Just B: Just B had zn goons en ho's weer meegenomen haha. Jason had in elke line wel wordplay en een punchline. Thanks nog voor het vermelden van Joost, piraat en mij. Hij had wel een paar lines die ik niet echt origineel vond. Just B kwam totaal niet bijzonder. Kan me ook geen lines meer herinneren. Winnaar Jason Bourne.

Jeevz vs Kaascouse: Dit was sowieso KC zn beste battle. Ik vond hem niet bepaald grappig maar toch is hij qua lines zeker vooruit gegaan. Jeevz kwam eigenlijk zoals hij tegen JB en Foo kwam, maar ik vond z'n lines in deze battle wel meevallen. Jeevz won verdiend en ze deden nog een promo OT.

Waldo vs Sensei: Waldo viel tegen. Helaas kwam hij met een aantal zeer voor de hand liggende lines zoals: Je naam is Sensei, maar niemand kan iets van je leren. Verder was Waldo gewoon Waldo maarja hij viel tegen.
Van Sensei had ik ook meer verwacht. Hij had wel een paar goede lines maar ook veel lines die me niets deden. Deze battle ging naar OT en tegen het einde aan overtuigde Sensei genoeg om die te winnen.

Kwis vs L-Deep: Godverdomme wat haat ik die mics toch. Toen Kwis begon viel zn mic al gelijk...de camera werd stop gezet en daarna moest ie weer opnieuw beginnen. De cameraman was op een gegeven moment sowieso dom bezig want midden in een zin van Terry zei hij ineens "wacht ff" omdat de geheugenkaart vol was.........check die shit gewoon voordat de battle begint man Jezus.
Anyway....back to deze battle. Ze hadden allebei wel een paar leuke lines maar verder viel deze battle ook wel tegen. Kwis kwam gelukkig beter dan tegen KC..
L-Deep had weer zo'n schema waarin ie iets zegt met namen erin verwerkt, dit keer met allerlei quizzen. Mensen gingen daar los op maar ik vond het wel meevallen. En LOL @ Robian z'n jurycommentaar: " ja l-deep heeft nu uitgelegd waarom hij gunlines maalkt, omdat hij het leuk vindt. Dus dan valt jouw hele shit over l-deep en zn neppe gunlines een beetje in het water (ofzo)." Wauw...
Winnaar: L-Deep.

Huussuh vs DC: Huussuh kwam fucking hard met hele originele lines. Ik weet de lines niet meer goed uit m'n hoofd om ze te quoten, maar geloof me...ze waren aan als een motherfucker.
De Consequentie fell off...erg jammer. Hij kwam weer een beetje zoals hij tegen Em0 kwam. DC was zo hard tegen Insayno en AC, maar de stijl die hij nu heeft is echt veel minder.. hij had helaas een paar flauwe pogingen tot flauwe grapjes zoals: "maak je niet dik." Zulke lines had ik echt noooooit verwacht bij DC, maar helaas dus. Hij chokete ook even aan het einde en had soms stiltes van een paar seconden tussen z'n lines. Ook een soort van choken natuurlijk...het kwam iig awkward over. Huussuh won deze vrij duidelijk.

Aight dan dat was ff miijn recap..
Erg jammer dat er weer mics werden gebruikt, vooral ook omdat het totaal niet nodig was. Het was nou niet bepaald druk en zonder mics had het prima gekunt..ik heb ook gemerkt dat zelfs in de zaal de verstaanbaarheid wordt verpest door die mics (galm).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 15:02

moet eerlijk zeggen dat ik heel de review een beetje negatief vind btw, verder wel dope

Tazer verbaasde geloof ik iedereen, hij was heel dope.
de mensen waar ik mee was, vonden dit Waldo's beste battle, Jeevz' hardste battle.
Ik vond Kwis vs. L-Deep best dope (vooral Kwis), sowieso vond ik wel dat Kwis em had gewonnen trouwens.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 15:27

De "review" is idd erg negatief, maar dit is hoe ik de battles heb ervaren en wat ik er van onthouden heb. Ik weet zeker dat mijn visie over een aantal battles nog zal veranderen als ik de beelden zie hoor. Waldo kwam zeker ook wel dope, maar ik had gewoon meer van hem verwacht. Ik dacht nog voor het event...zal hij een line droppen in de trant van: je bent een sensei maar niemand kan iets van je leren? Vervolgens dropt hij exact die line..ligt gewoon te voor de hand. Maar hij had zeker ook harde bars.

Ik vond jeevz zn lines ook gewoon erg flauw soms. Ik vond Jeevz het dopest in zn 1ste ronde tegen Foo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 15:30

Ik ben het altijd 99% met Jaap eens.
Ik vertrouw hem met mijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 15:38

ben 't overigens met vrijwel alles wat je zegt eens...de specifieke dingen, maar het algemene uit de battle wat minder...

over een paar lines van waldo & jeevz ben ik het bijv, wel eens, maar alsnog vond ik ze allebei het beste komen in deze battle tot nu toe...(hetzelfde geldt voor mij btw), wat iemand anders ook al zei, vond vrijwel iedereen op niveau/boven niveau presteren (DC/Terry/Lev er wat onder)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:07

Word BB
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 20:29

De data van de upcoming battles: http://punchoutbattles.nl/upcomingbattles/

Leverage vs Tazer staat er niet bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 20:36

Kloppen die tijden wel?

Hoe de fack is Jason bourne en De Consequentie 12 jaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 20:38

mijn battle en nog 2 anderen geloof ik ook niet, die komen gewoon nog later denk ik.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 20:40

Denk t ook...maar wel dope iig dat we weten welke battles op welke datum we kunne verwachten..dope shiz..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 20:43

Hoe was Jermaine vs Cyclo B?
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 0:58

Randy schreef:
Hoe was Jermaine vs Cyclo B?

Ik kan me echt helemaal niks herinneren van die battle en als daarvan sprake is dan is het meestal geen goed voorteken, dus met andere woorden: Die battle was echt van bedroevend niveau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 6:49

Hey Johan dit ben jij toch? http://twitter.com/#!/JordiDerkz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 10:14

Jaap schreef:
Hey Johan dit ben jij toch? http://twitter.com/#!/JordiDerkz

Nee, dat ben ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 12:58

Anders zou je een werkelijke flikker zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 18:44

was het iemand trouwens opgevallen dat KC tijdens dit event dezelfde line dropte als Big Mike tegen mij gedropt had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 18:52

Zjos schreef:
was het iemand trouwens opgevallen dat KC tijdens dit event dezelfde line dropte als Big Mike tegen mij gedropt had?

Was er niet bij dus ff off-topic, die Big Mike is toch echt zo'n zielige Nederlandse wannabe-mocro... wat een kankernerd,
zogenaamd stoere gozer, praten met een nepaccentje..

Ik waarschuw jullie alvast, nooit fucken met 'Big Mike'... die kerel is gevaarlijk zeg, een echte gangster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 19:25

Zjos schreef:
was het iemand trouwens opgevallen dat KC tijdens dit event dezelfde line dropte als Big Mike tegen mij gedropt had?

Haha ja en ik zag ook dat meer mensen in de crowd dit opmerkte...ik zou alleen in godsnaam niet meer weten welke line het was?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 19:42

lol inderdaad weet het ook niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 19:45

Weet em al weer: Hij degradeert uit de league net als Willem II.

Dan vind ik die van Big Mike doper eigenlijk omdat hij zegt: "Deze Brabander wordt gedegradeerd uit de league...Willem II."

Hier heeft hij het ook specifiek over een Brabander wat de line completer maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 20:15

Big mike was zo wack, dat KC hem heeft geskipt en die line dus niet heeft gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 21:02

Ben jij SJONNIE?
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 21:04

Joost schreef:
Ben jij SJONNIE?

Ik denk het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 6:07

Ik ben geen sjon en ik ken geen sjon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 9:17

....

Je kent Sjonnie niet?

.....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





28-8 POB Event Recap Empty
BerichtOnderwerp: Re: 28-8 POB Event Recap   28-8 POB Event Recap Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
28-8 POB Event Recap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Recap/updates
» Jaap POB Underground Recap
» Blackout 2 |RECAP|
» DF 5BW DAY 1 RECAP (EPIC)
» Don't Flop 5BW Day 2 recap

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: