Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het avonturen van Joost topic.

Ga naar beneden 
+15
furr
nigga
yeye
Randy
khadaffi
JohanDerksenJr
reetkever
Zjos
Hauntedbacon
Bokkepob
JAMESZUIDWEST
Jaap
piraat013
Jodenkoek
Joost
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:50

Door dit topic weet ik wat oncologie is.

Shout out naar Joost.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:07

Joost schreef:
Piraat waar blijven jouw verhalen?
Jij was er ook een tijd niet.

We verwachten wel dat je wat over je gekaapte cruiseschepen verteld etc.
En hoe je Maxje hebt lopen stalken.

Lol okey,

Zoals jullie allemaal al weten heb ik een scooter een aprillia sr ditech bouwjaar 2003 rijdt ong +/-60 km per uur.Heb dat ding iets meer als een week.

Ik breng jullie naar donderdag 25 oktober 2012 ,de dag voor offerfeest.

Ewa je weet toch ik ging naar een kerel genaamd Jan om de scooter op te halen, hij zag er best breed uit een jaartje of dertig met een gezin afijn helemaal niks aan de hand toch? Totdat die zwarte pitbull naar buitenkomt (de tuin waar de scooter staat) damn ik was bang ,mijn hart begon een beetje te sidderen,ik dacht bij mijzelf,maak geen oogcontact.

Maar die zwarte pitbull had schijt ,hij kwam naar mij toe,en toen dacht ik bij mijzelf hij gaat je bijten g beter pas je op, die hond is onbeskoft !!Dus Jan zag dat ik kk bang was en had die kut hond van hem naar binnen gedaan,ik was zwaar opgelucht niet normaal.

Toen de deur dicht ging konden wij pas echt zaken doen ,de scooter was in orde ,alles was geregeld,maar je voelt de bui al hangen ,in de scooter zat fucking weinig benzine dus er moest getankt worden.Ik woon in Tilburg Noord en ik was in Tilburg Zuid ongeveer 6 km van elkaar vandaan lopen zou sowieso foktop zijn (no kaascouse) Dus ik moest hopen dat mijn benzine niet leeg zou raken.

Dus ik rij weg vanuit Tilburg zuid naar Tilburg Noord met kk weinig geld ,geen helm ,geen verzekering ,geen rijbewijs en ik rij ook nog is op fietspad terwijl dat niet mag. Foktop situatie toch ,maar je weet yolo#(2)

Ik rij kk hard op fietspad 55 km breh de wind was lekker chicks kijken mij aan zo van de boy is aan seh :\') Dus ik kom met mijn scooter de stad binnen (centrum) ik begin beetje wheelies te trekken en lukt ook nog voelde mij net cj van san andreas breh mensen kijken naar mij ik voelde mij een kk harde baas ,daarna vervolgde ik mijn weg naar mijn eindbestemming ondertussen was ik bijna in Noord en gaf ik flink gas ik zag dat veel mensen mij raar aankeken aangezien ik geen helm had maar boeien ,dus ik rij best hard door voor je het weet kan de popo je al te pakken hebben.

In de verte zie ik een popo busje ik had zoiets van damn no orry dus ik dacht bij mijzelf rustig doorrijden ik reed 25+/- km per uur op fietspad met gele kenteken :\') :\') .De politiebus reed mij voor bij ik maakte oogcontact met hun en zij ook met mij ,echter ging het niet alleen om oogcontact maar was het meer staren wat ze deden.Op een gegeven moment doen ze de sirene aan tfoe ibahas achtervolging alles als mijn ouders die boete krijgen (600 euro) ben ik nog verder van huis.Koste wat het kost moest ik die kat en muis spelletje winnen.

Dus ik ging een zijstraatje in en begon flink gas te geven 50 km per uur over drempeltjes.Je zag mij letterlijk stuiteren op dat ding mensen keken geschrokt maar daar had ik geen tijd voor en dacht bij mijzelf als benzine op is ben ik zo hard de lul dus ik moest zien te ontkomen na een achtervolging van 5 minuten konden zij mij niet meer bijhouden, ik ging telkens zijstraatjes en poortje hier poortje daar in.Toen de achtervolging was afgelopen ,heb ik de scooter uitgezet en zag ik dat mijn broek helemaal nat was van het angstzweet ik dacht bij mijzelf gore tyfus wat is deze? Nee dat dacht ik niet.Ik dacht bij mij zelf lekker dan no killer.Daarna ben ik verder gaan rijden kwam eindelijk in Tilburg Noord aan,dat ding in de schuur gedouwd en sindsdien heb ik em nog

Doei :\')

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:48

wat een tuigleven heb jij zeg

ik ging vandaag boodschappen doen en werd in de rij bij de kassa aangesproken door een dronken man. ik had wat eten voor vanavond gehaald (soep), wat broodbeleg, zakdoeken en een zak drop. Hij ging toen mijn boodschappen analyseren en zei: "wat ga je eten vanavond? drop?"

Waarop ik antwoordde met:

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 134038682542
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:53

hij dacht dat je stiekem met het boodschappen geld van je moeder snoep ging halen zonder het te vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:54

waar komen al deze nieuwe sjonnies vandaan
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:57

Haha gekke piraat :\')

LOL @ Jaap haha.. kkr
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:59

Die man was zeker pedo, hij wou je lokken Jaapie piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:00

Denk het ook

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 418959_3520955431949_1991188144_n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:03

hee ehh wie is die mOOIbOY


haters
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:15

Hoe zal Joost z'n MMA avontuur vandaag verlopen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:21

Ik hoop klote met veel bloed en verwondingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:26

Ik vroeg het net ook al in het MMA topic, maar die gast reageert niet
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:37

Ze hebben zeker geen wi-fi in het ziekenhuis Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 14:02

Aino.. hij heeft verloren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het avonturen van Joost topic.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joost is dood!
» Joost wtf?
» RIP Joost..
» Afwezigheid van Joost.
» Joost Exposed!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: