Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ps4 onthulling new york live stream

Ga naar beneden 
+2
Nicky Bobs
piraat013
6 plaatsers
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 23:31

De livestream begint om 12 uur vannacht over een halfuur dus.Dan is het 6 uur in de avond in New York

ps4

En nog wat titels

Kijken dus frans

dit is de echte livestream de echte officiële http://nl.playstation.com/meeting2013/

ps4 onthulling new york live stream I94evvanysosa


Laatst aangepast door piraat013 op wo 20 feb 2013 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 23:34

Link:gamekings.tv vanuit daar

of http://www.gamer.nl/achtergrond/413183/volg-hier-de-livestream-van-de-sony-persconferentie

Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 2:21

Watch Dogs, next gen...

Fuck...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 3:22

Wauw.Wat viel dit tegen zeg verdomme tering zooi en ik zal zeggen waarom.
ps4 onthulling new york live stream Ikxf5feeswhpw

Ik ben altijd al een sony fanboy geweest.Nu niet meer.Maar dit was tergend kut.Waar waren die klappers?Sony had open kaart kon gewoon vlammen en microsoft in een bodybag stoppen. ik gun het Microsoft niet dat ze hier makkelijk over heen gaan.Dan heb ik het specifiek over de xdoos.Of hoe dat ding ook mag heten.Ik boycot niets,maar ik was vroeger altijd loyaal aan Sony ook al falen ze keer op keer.Dit had "de genadeklap moeten zijn" en dat is het helaas niet geworden.

Die gasten van microsoft waren even heel bang,maar die zitten nu gewoon kei hard te lachen om die persconferentie onder genot van een kop koffie.Binnen niet al te lange tijd komen ze ook met een eigen evenement.En gaan ze hier met gemak over heen.Helaas.En dat vind ik jammer.
ps4 onthulling new york live stream Ibhv0xhcyy3243

Verder kk weinig games.Geen gta 5,geen uncharted 4 geen grand turismo 6 geen god of war.Geen bf4 geen ac4.Alleen kilzone en watch dogs hebben indruk gemaakt de rest was kaakwater gemixt met menstruatiebloed van miss lubrano.

Bovendien ze hebben helemaal niets laten zien van de ps4 console.Alleen de controller en hoe krachtig dat ding gaat zijn.Verder komt de ps4 dit jaar nog uit waarschijnlijk rond kerst in de winkels.Prijs en exacte release date is nog niet vrijgegeven.Pluspunt diablo 3 komt naar de ps3 en ps4.Ze gaan veel dingen doen met gaikai en streaming en de ps vita met remote play wordt interessant,maar dat is meer een PR praatje.Het gaat hartstikke slecht met de vita en ze moeten wel anders is dat ding dood.Sony had moeten wachten en de xbox als eerst laten gaan dit was gewoon kk awkward en nietszeggend true story!


Samenvatting:
Dit had inderdaad een vuist van Sony in het gezicht van Microsoft moeten zijn.Blijkt het eerder een zachte tik op de schouders van Microsoft .Alleen Kilzone blies mij weg.En nu gaat Microsoft hier over heen en dat gun ik ze absoluut niet.Neemt niet weg dat het nog steeds niet slecht was,maar een bf4,ac4,uncharted 4,en de console zelf hadden echt wel getoond mogen worden.Als ik CEO was wist ik het wel hoor.

GDC in maart waarschijnlijk onthulling van de nieuwe xbox.......
ps4 onthulling new york live stream C4cdlbo


ik ben echt teleurgesteld en boos in Sony.Ik denk serieus dat ik een gamingpc ga overwegen. Fuck this shit man


ps4 onthulling new york live stream Iyu7rqtmiwoo6

ik ga effe shisha smoken Sony geeft mij iszun stress

ps4 onthulling new york live stream 19941442017781557934610



Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 8:39

O oke

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 11:26

Piraat, je faalt nu best wel...

Er bestaat nog geen PS4 alles wat ze nu hebben laten zien is met behulp vn een devkit, die studio's al een paar maanden hebben staan... De kit wat dus incl. met de controller is uitgelekt...

Volgende maand komt God of War uit, zouden ze nu al een nieuwe game aankondigen trappen ze op hun schenen..

Assassin's Creed is net pas confirmed dat ze toch nog een deel eruit gaan pompen, want ja na 3 was AC eig. klaar... Daarnaast focust Ubisoft zich nog op AC 3 met de 3 grote DLC die er nu aankomt...

GTA V, huidige console only end of discussion...

Battlefield was het enige die nog een beetje onbrak, maar Battlefield 4 was volgens mij al confirmed voor 2014.

Daarnaast er moet ook nog wat over blijven voor de E3

De persconference was gewoon nice, alleen iedereen zit nu te janken doordat ze hoopte dingen te zien die gewoon niet af zijn of waar je nog niks van kan laten zien..

Sony heeft nu gewoon paar streepjes voor totdat de xbox word aangekondigt wat er dan gebeurt zien we wel weer
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 11:49

xbox heeft sowieso 9 strepen voor op die kaolo playstation
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 12:34

Nee, tot nu toe delft xbox de onderspit... PS4 heeft nu 1 belangrijk aspect veranderd waardoor developers die eerst altijd voor de xbox kozen doordat het makkelijker ontwikkelen is dan op de PS.. Het is meer een computer... De xbox komt denk met dezelfde specs, waardoor je dus gewoon precies dezelfde game krijgt voor 2 consoles...

Dus dan word het naar exclusives kijken en tja ben bang dat Playstation dat tot nu toe nog steeds heeft gewonnen.. Tenzij je een Halo fanboy bent...

Prijs gaat denk wel gelijk zitten, prijs is nu nog niet genoemd doordat ze denk ook proberen onder de xbox te gaan zitten maar komt denk wel hetzelfde uit...

Nee, tot nu toe staat PS voor kan alleen veranderen wanneer xbox word aangekondigt.. Microsoft kan makkelijk over de PS heen walsen ja, hun zijn er niet beroerd voor om flinke duiten neer te leggen voor een klein stukje exclusive ...

Voor mij word het sowieso een PS4, heb een PS2 en PS3 dustja een makkelijke keus
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 12:44

Nicky Bobs schreef:
Tenzij je een Halo fanboy bent...



tuurlijk ben ik halo fanboy ik en jameszuidwest zaten bij de top van nederland, vraag hem, halo for life bitches heb zelfs halo 3 t shirt en mlg t shirt bang bang



halo for life
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 13:21

Achtja, nog even afwachten wat het contract van Sony met Bungie dan inhoud hea... Als Bungie alle rechten voor Halo zelf heeft kunnen ze een aardige dickmove maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 15:20

Nicky Bobs schreef:
Piraat, je faalt nu best wel...

Er bestaat nog geen PS4 alles wat ze nu hebben laten zien is met behulp vn een devkit, die studio's al een paar maanden hebben staan... De kit wat dus incl. met de controller is uitgelekt...

Volgende maand komt God of War uit, zouden ze nu al een nieuwe game aankondigen trappen ze op hun schenen..

Assassin's Creed is net pas confirmed dat ze toch nog een deel eruit gaan pompen, want ja na 3 was AC eig. klaar... Daarnaast focust Ubisoft zich nog op AC 3 met de 3 grote DLC die er nu aankomt...

GTA V, huidige console only end of discussion...

Battlefield was het enige die nog een beetje onbrak, maar Battlefield 4 was volgens mij al confirmed voor 2014.

Daarnaast er moet ook nog wat over blijven voor de E3

De persconference was gewoon nice, alleen iedereen zit nu te janken doordat ze hoopte dingen te zien die gewoon niet af zijn of waar je nog niks van kan laten zien..

Sony heeft nu gewoon paar streepjes voor totdat de xbox word aangekondigt wat er dan gebeurt zien we wel weer


Jij begrijpt mijn punt niet.Het is wii u all over again.Nee,gewoon nee.Sony wilde eerder dan microsoft komen prima.Niks mis mee.Maar laat dan wel wat meer zien dan een fucking controller.Tuurlijk watch dogs en kilzone zagen er fucking gaaf uit,maar verder was het best karig.Eerlijk is eerlijk.En qua presentatie was het ook om te janken.Mijn punt is het is allemaal zo onduidelijk het roept meer vragen op dan antwoorden wii u all over again.

Terwijl Microsoft op dat moment best wel bang was.Sony ,had hun in een bodybag kunnen stoppen, is niet gebeurd.Bovendien Microsoft heeft meer vermogen dan Sony en ik praat niet over auto's. Als er een bedrijf is die exclusieve dealtjes sluit met bedrijven is het Microsoft wel.Ze hebben afgekeken bij Sony en gaan het perfectioneren,ze gaan hier gewoon kei hard over heen.Amerikaanse bedrijf ze weten heus wel hoe ze de crowd moeten inpalmen.

Als Sony fanboy.Ben ik reuze benieuwd

Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 15:46

watchdogs lijkt me kk sick

er wordt ook gezegd dat dit misschien PS4 footage is

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 15:51

Je hebt de PS4 bezig gezien, alles wat ze nu hebben qua behuizing om te showen is het volgende:

ps4 onthulling new york live stream Nieuws20130220_PlayStation4Controller

Ze maakte gebruik van een devkit, die elke studio al heeft staan... Er bestaat nog geen 'Playstation 4' die komt pas rond de E3 als het niet later is...

Alles wat ze hebben laten zien qua hardware kan nog veranderen, dit is nog niet het uiteindelijke model... Wii U is nu praktisch neer doordat hij ietsjes betere specs heeft dan de huidige gen en outshined word door next gen...

Bedenk ook, veel studio's durven/willen nu niet op stage verschijnen doordat ze dan labels opgeplakt kunnen krijgen.. Ook zijn er genoeg studio's al bezig hebben niks om te laten zien of wachten simpel op de E3 om het daar te tonen... Release games bestaan voornamelijk uit Third Party's waar Sony geen echte inbreng heeft om te zeggen 'hey show op ons event je games' ...

PS4 was aangekondigt, werd daarna bijv. Witcher 3 aangekondigt...

Daarnaast, xbox heeft hun devkits ook al rondgebracht... hardware staat voor hun ook al gedeeltelijk vast, dadelijk op de E3 dan kan er pas echt een 'winnaar' worden uitgekozen..

Anyhow, Microsoft gaat ze ook niet in een bodybag stoppen... Microsoft blijft alleen bestseller in Amerika en gaat het niet goed doen in Japan etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 16:10

Watch Dogs..................... holyhell
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 16:12

Nicky Bobs schreef:
Je hebt de PS4 bezig gezien, alles wat ze nu hebben qua behuizing om te showen is het volgende:

ps4 onthulling new york live stream Nieuws20130220_PlayStation4Controller

Ze maakte gebruik van een devkit, die elke studio al heeft staan... Er bestaat nog geen 'Playstation 4' die komt pas rond de E3 als het niet later is...

Alles wat ze hebben laten zien qua hardware kan nog veranderen, dit is nog niet het uiteindelijke model... Wii U is nu praktisch neer doordat hij ietsjes betere specs heeft dan de huidige gen en outshined word door next gen...

Bedenk ook, veel studio's durven/willen nu niet op stage verschijnen doordat ze dan labels opgeplakt kunnen krijgen.. Ook zijn er genoeg studio's al bezig hebben niks om te laten zien of wachten simpel op de E3 om het daar te tonen... Release games bestaan voornamelijk uit Third Party's waar Sony geen echte inbreng heeft om te zeggen 'hey show op ons event je games' ...

PS4 was aangekondigt, werd daarna bijv. Witcher 3 aangekondigt...

Daarnaast, xbox heeft hun devkits ook al rondgebracht... hardware staat voor hun ook al gedeeltelijk vast, dadelijk op de E3 dan kan er pas echt een 'winnaar' worden uitgekozen..

Anyhow, Microsoft gaat ze ook niet in een bodybag stoppen... Microsoft blijft alleen bestseller in Amerika en gaat het niet goed doen in Japan etc.

Ik heb het over de presentatie van Microsoft die zou zo maar eens veel beter kunnen zijn dan die van Sony.Ik bedoelde met bodybag de presentatie/onthulling van de console.Verkoopcijfers boeien mij niet zoveel.Aangezien Sony in Japan de baas is.En Microsoft in Amerika.En het best wel lang gaat duren voordat er een duidelijke winnaar naar voor komy.Een ding is duidelijk xbox kan het qua presentatie/onthulling van de nieuwe console niet slechter doen dan Sony
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ps4 onthulling new york live stream Empty
BerichtOnderwerp: Re: ps4 onthulling new york live stream   ps4 onthulling new york live stream Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ps4 onthulling new york live stream
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Something From Nothing: The Art Of Rap (HD Stream)
» Xbox live en smart TV
» Don't Flop gratis stream eerste paar battles
» Live battle @ RTL 4
» Recaps POB Live (29-11)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Games-
Ga naar: