Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende
AuteurBericht
MBZUIDWD2
Akra
Akra
MBZUIDWD2


Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 12:51

@ Aiky

Je zegt steeds dat je Mc's niet hoeft te betalen omdat je hun exposure etc. geeft.

Mensen zoals: Huussuh, DC, Foo, Hightower, Riemiks zijn gewoon battle MC's die hebben weinig tot geen tracks en hebben dus ook niet veel aan die exposure.

Surya ook alsof hij POB nodig heeft voor zijn bekendheid, denk het niet.
Maar als jij hem een battle laat doen is dat minimaal 1k vieuws + meer mensen die naar het event komen.
Dus in princiepe heb jij er op dit moment meer aan dat cats zoals Surya komen, dan dat de MC's er ''rijker'' van worden.

Als je 3k kan betalen voor een internationale mc kan je vast ook een aantal Nederlandse Mc's betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 12:58

Of je kan een kleine vergoeding geven aan degene die de battle van de dag hadden,
dopeste individuele peformance
(bepalend door de fans natuurlijk)

gewoon een klein geld bedragje, niks bijzonders
misschien worden ze dan een beetje blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:13

@RJ: Niet iedereen komt uit 010 dus niet iedereen zal daar iets aan hebben. 010 Sponsort een minimaal bedrag die we aannemen omdat er op dit moment geen sponsoren zijn dan ik. Omdat 010 ook een bekende merk is doen we dit omdat de waarde van de sponsoring bij POB gaat ook omhoog.

Uiteraard hebben we bekende NL mc's gevraagd om te battlen maar die willen niet of komen met belachelijke eisen.

@MBzuidwd2: De Mc's die niet veel hebben kwa exposure kwa muziek willen dit wel kwa battles. Iedere battle mc wilt herkenning voor de battles die hij doet op de een of ander manier en die krijgen ze bij ons. We hebben een platform waar mensen naartoe kunnen om te zien wie de battle mc's zijn.

Dan vraag ik aan jou waarom battled een battle mc volgens jou ? Om geld te krijgen ? of om te laten zien aan zoveel mogelijk mensen hoe ze met woorden kunnen fucken en iemand voor lul zetten ?

Waarom battled een battle mc ? Ze zien POB en denken hey daar wil ik battlen. Is dit omdat ze denken saaaah ik ga geld verdienen bij POB ?

Die 3K die ik betaal aan buitenlandse mc's is puur uit mijn eigen zak. Dat is een verlies die ik neem om meerdere doelen te bereiken en erkenning te krijgen en het merk PunchOutBattles groter te maken.

@Joost: Hiermee sla je de spijker op zn kop. DIT IS PRECIES WAT WE GAAN DOEN. Bij de volgende event krijgt iedereen die aan de deur komt een briefje om aan t eind de mc van de dag erop te zetten en die krijgt een geldbedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:16

Kijk hoe ver we al zijn na 4 dagen zijn hier.
Iedereen is tevreden en alle onbegrepen shit is uitgelegd nu, ook al heel wat nieuwe ideeen en ophelderingen.

Alleen Piraat is boos


volgens mij kunnen wij als forum echt voor wereldvrede zorgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:18

Als Najih weer gaat battlen weet ik al wie de mc van de dag prijzen gaat pakken:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:27

Ik wil nog wat uitleggen en vragen. Iedereen lijkt het hier te hebben over geld en waarom mc's niks verdienen etc. Dit lijkt een mega issue te zijn bij sommige forum members. Het merendeel van de rappers zelf hoor ik hier niet over maar goed.

Sommige forum members vragen me dit maar spreken bijna alles tegen wat wij doen om de meer commerciele kant op te gaan. Hou zouden jullie het vinden als ik zeg bij POB mag niet gescholden worden ? Of dat er bepaalde merken in de battles terug moeten komen ? Dat zouden jullie nooit goed vinden terwijl dit een manier zou kunnen zijn om grote sponsoren binnen te halen waardoor ik mc's wel kan betalen. Het schelden met kanker wordt in nederland niet geaccepteerd !! moet ik nu dan dit verbieden ?

Daarnaast heb je ook dat ik mc's die ik dan ga betalen ook een contract moet laten tekenen dat ze nergens anders mogen battlen en dat ze dan zoveel battles MOETEN doen etc. Iets wat in het buitenland wel gebeurt. MAar hier in NL als iets serieus wordt en mensen komen met contract en verplichtingen raken ze in paniek.

Hoe kunnen jullie van iets wat underground is verwachten dat ik iedere mc gaat betalen op dit moment ruim 30 in de league en steeds groeiende ? Hoe kan je sowieso verwachten van hiphop hoe jullie het zien en beleven dat het uit liefde is en dat het ECHT gehouden moet worden dat er betaald moet worden ervoor.

Dit is een echt comerciele gedachte !!

Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:28

Zjos schreef:
Als Najih weer gaat battlen weet ik al wie de mc van de dag prijzen gaat pakken:)

Dit. Lijkt me eerlijker dat de orga zelf eeb winnaat kiest
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:31

Laat Ex bepalen, hij is objectief

ik wil hem nog steeds hier hebben op het forum aangezien ik zijn meningen over battles wil horen
Terug naar boven Ga naar beneden
MBZUIDWD2
Akra
Akra
MBZUIDWD2


Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:36

Aiky schreef:

@MBzuidwd2: De Mc's die niet veel hebben kwa exposure kwa muziek willen dit wel kwa battles. Iedere battle mc wilt herkenning voor de battles die hij doet op de een of ander manier en die krijgen ze bij ons. We hebben een platform waar mensen naartoe kunnen om te zien wie de battle mc's zijn.

Dan vraag ik aan jou waarom battled een battle mc volgens jou ? Om geld te krijgen ? of om te laten zien aan zoveel mogelijk mensen hoe ze met woorden kunnen fucken en iemand voor lul zetten ?

Waarom battled een battle mc ? Ze zien POB en denken hey daar wil ik battlen. Is dit omdat ze denken saaaah ik ga geld verdienen bij POB ?

Die 3K die ik betaal aan buitenlandse mc's is puur uit mijn eigen zak. Dat is een verlies die ik neem om meerdere doelen te bereiken en erkenning te krijgen en het merk PunchOutBattles groter te maken.

Oke ik snap dat hip-hop een emotie is en dat een mc het natuurlijk niet voor het geld begint met rappen/battlen.
Maar als iemand gevestigd is in de battlescene (ook al is het door POB), en je gaat hem de volgende dingen verplichten:

-Reis uit eigen zak betalen
- Drank is niet gratis
- Aanhang moet betalen (snap wel dat je niet iedereen gratis kan laten komen maar 4 mensen per battlende mc is wel reeel toch.)
- Jullie bepalen de data dus de MC moet misschien wel vrijnemen van werk om er bij te zijn (kost hem dus geld).

Wat Pob (jij) er voor terug krijgt (dit is een voorbeeld voor een top tier MC).

- Meer vieuws op youtube
- Meer traffic op de site
- Meer animo voor jullie sponsoren
- Meer mensen bij events

Met andere woorden de battles bepalen voor een groot gedeelte het succes van POB (begrijpelijk).
Als je elk event met 3 hele harde battles komt (zoals. Surya vs Huusuuh of DC vs Riemiks) je echt veel meer animo voor de battles krijgt.

Heb bewust ook niet genoemd dat de MC's ook nog hun tijd in de lines steken, maar dat is natuurlijk normaal.
Je wilt zo hard mogelijk komen.
Toch kan het een extra stimulans zijn (geldbedrag) om nog harder te komen.

Doe dan main events betaald en beste prestatie buiten main event een geldbedrag als bonus (wat jullie dus al ongeveer gaan doen).
Terug naar boven Ga naar beneden
MBZUIDWD2
Akra
Akra
MBZUIDWD2


Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 13:40

Aiky als je gewoon elk event constant goede battles hebt ga je echt wel een goede sponsor aantrekken.

En stel je eens voor als je 1000 man in offcorso krijgt, dat tikt ook al aardig aan x 12,50 EUR Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:19

@MBZUIDWD2:

Heb jij enig idee hoe duur een website kost ? Heb je een idee hoeveel het kost om het in de lucht te houden met ruim 100.000 per maand online ?
De Filmpjes die op youtube geplaatst worden hoeveel het kost om te editen ?
Hoeveel tijd het mij en excellent kost om match ups te maken zaal vast te leggen van de week rijden naar amsterdam om de zaal te bekijken en maillen met de mensen ?

Er is genoeg animo nu al voor sponsoren alleen ik leg je net al uit wat het probleem is.

Denk je dat elke match up die wij willen dat het gaat gebeuren ? Dat wij zeggen Huussuh jij gaat tegen Surya ? Die antwoord is al NEE want ze zijn matties en hebben afgesproken nooit tegen elkaar te gaan.

Waarom moet geld een extra stimulans zijn om extra hard te komen ? Laat ze onderling een geldbedrag afspreken.

Op het moment dat we 1000 bezoekers hebben sterker nog 500 al gaan de mc's sowieso al hun reisvergoeding terug krijgen.

Ik vraag me af jij bent een fan he. Waarom maak jij je zo veel zorgen over het geld ? Alles wat jij wilt gebeurt al. Je kan battles kijken je kan naar de event komen je kan me vragen stellen die ik je beantwoord.

Alsnog doe je alsof je het gewoon niet begrijpt.

Het zou toch mega dom zijn van mij dat als er volop geld overbleef hop zn minst dan niet eens de reiskosten te betalen. Kom op man je hebt t niet tegen een achterlijk persoon die het niet snapt ofzo hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:25

MBZUIDWD2 schreef:
Aiky als je gewoon elk event constant goede battles hebt ga je echt wel een goede sponsor aantrekken.

En stel je eens voor als je 1000 man in offcorso krijgt, dat tikt ook al aardig aan x 12,50 EUR Wink

Waarom zeg je dan dat Battle MC's 4 mensen moeten kunnen meenemen? 10 Battles, 2 Mc's per battle is 20 x 4 is 80x12,50.
Dan loop je pas Entree geld mis terwijl POB nog lang niet 1000 mensen aantrekt. En dan bovenop wil je nog dat mc's betaald worden.. hmm beetje rare logica

Ik vind het gewoon goed hoe het tot nu toe gaat.


Anyway, ik denk niet dat het verstandig is al je iedereen een MC van de dag laat kiezen, sommige MC's nemen een aanhang mee van 20+ man..
Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:28

MBZUIDWD en ik zeggen ongeveer hetzelfde, maar krijgen allebei een compleet ander antwoord.. dat geeft niet echt het gevoel alsof er een duidelijke eenduidige visie is
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:29

Aiky slaat de spijker op de kop. Geld zorgt niet voor dope matches. Als die mc's zo graag geld willen verdiennen laat hun dan zelf geld op de battle zetten.
Een mc gaat geen dopere bars schrijven omdat hij een vergoeiding krijgt, hij wilt sowieso hard komen en bodybaggen.

En zolang er geen grote sponsors zijn, is pob niet winstgevend genoeg om dat te doen.
Ooo wacht dat is precies wat aiky hele tijd zegt, DUIDELIJK toxh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:29

@Albo: Ja maybe heb je ook wel gelijk.

Wat stellen jullie voor ? De juryleden laten kiezen ? of de gemiddelde van hun cijfers ? of excellent laten kiezen wie de hardste was ?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:31

@BTW: Wat voor antwoord kreeg jij dat er zo anders was ? En dit is heeeeel duidelijk voor mij hoor geloof me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:32

Aiky schreef:
@Albo: Ja maybe heb je ook wel gelijk.

Wat stellen jullie voor ? De juryleden laten kiezen ? of de gemiddelde van hun cijfers ? of excellent laten kiezen wie de hardste was ?.

Een oplossing misschien: ALS je die dag een gastjury lid hebt (Brainpower, Negativ) zou je misschien diegene kunnen laten kiezen. ik denk dat Brainpower bijvoorbeeld wel een goede keuze zal maken. Maar niet een Murda Turk figuur if u know what i mean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:32

@BTW: Ben jij trouwens de btw die net in de league zit ? Wat was voor jou aanleiding om te battlen ? Wat is jou doel nu ?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:33

Btw jij hebt helemaal geen recht om te zeiken man. Jij heb nog shit bereikt, leuke voorronde maar jij zorgt er niet voor dat fans naar het event komen
Als je zo graag geld wil verdienen, zoek dan een baan ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:35

beide partijen moet ik gelijk geven ..
vind dat de organisatie wat meer voor de deelnemers kunnen betekenen inderdaad , maar vind ook weer niet dat er perse betaald moet worden . Als battles enkel om geld gaat draaien is t niet meer hetzelfde. maar is voor de deelnemers wel een extra stimulans om met fire te komen , wat vollere zalen trekt en meer geld in 't laatje brengt . Moet voor beide partijen een win-win situatie zyn ex2
Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:36

tegen mij werd er gezegd dat MC's niet moeten zeiken over reiskosten en blij moeten zijn met de exposure..

valt me meer op... je zegt net dat er volgend event briefjes komen waarop mensen de MC van de dag mogen invullen... iemand geeft daar commentaar op en dat plan kan net zo makkelijk weer overboord.. jaap stelt ergens een zaal voor in rotterdam en die zou opeens een goede optie kunnen zijn voor een nieuw event etc. etc.

vind het oprecht tof dat je openstaat voor de inbreng van anderen, maar het komt op deze manier niet over dat er een duidelijke visie (op papier?) is.. misschien zit ik er naast en anders zou het wel handig zijn om dat eens te overwegen

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:38

@ Aiky

Yo als battle MC in de league zeg ik dat het beter is dat het besloten word door bijvoorbeeld Excellent i.c.m. de jury of misschien een combinatie van alle mensen in de zaal die op een blaadje schrijven wie op hun de meeste indruk heeft gemaakt en de stemmen van Excellent + jury tellen voor 3 punten ofzo (omdat hun deskundig zijn) en dan tel je alles bij elkaar op en is er een winnaar.. ik denk dat je zo een goede balans krijgt tussen publiekfavorieten en wie de jury het meest geskilled vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:38

het publiek laten stemmen is unfair . Al zou Zuiderstorm het beste van de dag komen , zyn er alsnog teveel najih en lijpe groupies die de het voor de rechtmatige winner verpesten. zie dit persoonlijk niet als werkende , ik zou het ook aan de jury overlaten omdat die hier een betere kijk op hebben . Althans sommige juryleden dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:39

Aiky schreef:
@BTW: Ben jij trouwens de btw die net in de league zit ? Wat was voor jou aanleiding om te battlen ? Wat is jou doel nu ?

ik vind het leuk om te doen, niets meer, niets minder... hoef er verder ook niets voor

maar vond het vreemd dat er buitenlandse MC's werden gehaald voor veel geld, terwijl de NL MC's alles zelf moeten betalen.. dat voelt net alsof je 40 jaar braaf getrouwd bent met Clara, die je voor lief neemt... terwijl je eenmalig losgaat met een prostituee op een 5 sterren-kamer met champagne erbij..

@master... fijn dat je conclusies wilt trekken, maar je slaat de plank mis
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:40

Aiky schreef:
@Albo: Ja maybe heb je ook wel gelijk.

Wat stellen jullie voor ? De juryleden laten kiezen ? of de gemiddelde van hun cijfers ? of excellent laten kiezen wie de hardste was ?.

De juryleden zijn denk ik het eerlijkste

Excellent is maar 1 persoon en gastjuryleden zijn er meestal niet het hele event bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 11 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: