Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eey Gino Pietermaai

Ga naar beneden 
+10
Riemiks
reetkever
Jaap
piraat013
yeye
Piwi
Nick Vayne
Johan
MT
gosu
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 23:28

Hard Battles is wel de reden dat Aiky zich heeft aangemeld. MT, ik sprak Aiky voor het eerst op het Underground event. Toen was HB nog niet geweest. De 2e keer dat ik em sprak was in België. Toen stond de eerste battle van HB wel online. Daardoor kwamen er op het forum natuurlijk ook veel negatieve reacties richting POB. HB zou veel beter zijn en POB is dood etc. Vooral piraat plaatste toen veel posts over POB en vooral over Aiky. In België ging Aiky helemaal over de rooie door Piraat en zijn posts over Aiky, POB en HB. Daarom vroeg hij aan mij of ik een topic wilde aanmaken waarin hij opheldering kon geven over POB en zijn mening over HB etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 23:52

hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 0:02

piraat kreeg een kleine erectie tijdens het lezen van je post jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 1:02

Oke misschien heeft Aiky zich daarvoor aangemeld maar dat is verder helemaal niet relevant. Waar het om draait is dat hij die kanker battle eerder beloofde. Vervolgens dit niet waar kan maken, dit niet even laat weten, daarna horen we er niks meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 5:50

Hard battles is pas beginnende he en Gno doet alles in zijn eentje. Hij heeft vast ook werk naast Hard battles zijn huiskamersessies en een site om te beheren. Ik vind met deze omstandigheden in ogenschouw dat 1 dag later zijn niet zo een ramp is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 6:51

Piraat kanker soma troll

Je wilt me overtreffen he black motherfucker
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 8:41

Riemiks schreef:
Hard battles is pas beginnende he en Gno doet alles in zijn eentje. Hij heeft vast ook werk naast Hard battles zijn huiskamersessies en een site om te beheren. Ik vind met deze omstandigheden in ogenschouw dat 1 dag later zijn niet zo een ramp is.

Het boeit mij niet zoveel, er zijn hier boys op het forum die er iets fanatieker mee bezig zijn dan ik, maar toch vind ik dat dit niet een valid argument is man.

Hij heeft besloten hier mee te beginnen, vanaf dat moment maakt het mij als kijker niet uit dat hij het druk heeft, het is zijn verantwoordelijkheid om zijn afspraken na te komen, toch?
Vooral in de beginfase van zo'n project is het denk ik belangrijk om zo weinig mogelijk fout te doen, om kijkers te behouden. Tot nu toe lijkt het allemaal behoorlijk aight maar hij moet nu gaan oppassen dat de filmpjes niet telkens te lang duren want dan krijg je dezelfde haat als dat POB-kijkers op een gegeven moment ook krijgen.

Maar goed, zoals ik net al zei, mij maakt het niet zoveel uit en keep up the (voor de rest) good work mister pietermaai.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 10:08

Joost schreef:
Piraat kanker soma troll

Je wilt me overtreffen he black motherfucker

ahaahaha jij blijft nog steeds heer en meester hoe je het forum voor het lapje hebt gehouden met je alterego no piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 10:09

Doet zich voor als blanke nerd

Is zwarte MMA vechter
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Mallehh
Kanker Kehba
Kanker Kehba
Mallehh


Aantal berichten : 1
Reputatie : 1
Registratiedatum : 02-04-13

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 13:16

Riemiks schreef:
Hard battles is pas beginnende he en Gno doet alles in zijn eentje. Hij heeft vast ook werk naast Hard battles zijn huiskamersessies en een site om te beheren. Ik vind met deze omstandigheden in ogenschouw dat 1 dag later zijn niet zo een ramp is.

Maarja de grote vraag blijft natuurlijk, wat vind de broer van De deense dog hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 13:41

Sorry Riemiks maar dat is echt onzin. G-no heeft kritiek op POB denkt ik kan het beter en probeert het zelf. Dit gaat direct al fout terwijl hij al een voorbeeld heeft hoe het moet, hij heeft al rappers die hij niet meer hoeft te ontdekken waardoor je alleen maar gare try-outs krijgt in het begin. Het enige wat hij nu hoeft te doen is op tijd die shit te editten en online te gooien. Als hij het dan niet red laat dat dan ff weten want dat deed aiky zelfs meestal nog.

Dat je daarna gaat zeggen dat je Nederlandse battlerap naar een hoger level hebt getild vind ik gewoon kanker irritant want dat slaat helemaal nergens op. Je hebt gvd 4 battles uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 14:01

@ Gosu en Shioux..

Mah Niggaz ik voel jullie #nohomo

Tuurlijk is het niet goed dat het meer dan 1 x is gebeurt dat een battle een dag later uitkomt, maar hij heeft vooralsnog geen editfouten gemaakt.

Persoonlijk ben ik niet zo happig op de exactheid van de data, maar meer de exactheid van het editten. Ik vind niet dat Gno Faalt omdat hij het 2 x een dag later erop gooit. Als hij meerdere keren dezelfde gare editfouten maakt dan zal ik net als jullie klagen erover.

Kom op jongens niet zo zeiken he!

De zon schijnt!
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 14:26

Riemiks schreef:
@ Gosu en Shioux..

Mah Niggaz ik voel jullie #nohomo

Tuurlijk is het niet goed dat het meer dan 1 x is gebeurt dat een battle een dag later uitkomt, maar hij heeft vooralsnog geen editfouten gemaakt.

Persoonlijk ben ik niet zo happig op de exactheid van de data, maar meer de exactheid van het editten. Ik vind niet dat Gno Faalt omdat hij het 2 x een dag later erop gooit. Als hij meerdere keren dezelfde gare editfouten maakt dan zal ik net als jullie klagen erover.

Kom op jongens niet zo zeiken he!

De zon schijnt!

Ik vind het ook niet zo erg als een battle een keer wat later komt dat kan gewoon gebeuren. Maar mensen verwachten die battle, wachten er misschien wel op. Vind ik dat je toch op zijn minst ff kan laten weten enzo. Vervolgens maak je een afspraak van de volgende battle komt eerder. Dan is het misschien wel jeevz, en niet g-no zijn fout dat die battle alsnog later komt. Toch heeft G-no die verantwoordelijkheid omdat hij die afspraak gemaakt heeft. G-no kiest ervoor er gewoon niet meer over te praten en geen battle meer eerder te droppen, daar ligt het meer aan.

Plus ik kan er echt niet tegen dat hij zegt dat hij battlerap naar hoger level getild heeft want hij pikt Aiky zijn shine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 14:41

Over dat communiceren begrijp ik je wel ja. Ik heb er geen last van gehad, maar snap dat men dat minder vindt als supporter en ik denk dat Gno dat ook als leerpunt mee kan nemen.

Wat betreft deze zin van jou:

Plus ik kan er echt niet tegen dat hij zegt dat hij battlerap naar hoger level getild heeft want hij pikt Aiky zijn shine.



Ik ben het ermee eens dat hij eraan bijgedragen heeft, want het is wel toevallig dat POB opeens zijn game heeft upgestept. Ik denk ook dat hij dat bedoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 15:50

ik vind het raar dat mensen zich serieus opwinden over iets wat gratis voor ze wordt geüpload, wat geeft jullie het recht om wat dan ook te eisen van Hard battles of Punchout?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 15:50

kanker veel znoen he
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 15:50

Nee maar Huussuh ik control-lerr
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 15:53

Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 15:59

Huussuh schreef:
ik vind het raar dat mensen zich serieus opwinden over iets wat gratis voor ze wordt geüpload, wat geeft jullie het recht om wat dan ook te eisen van Hard battles of Punchout?

Niemand, buiten de deelnemende mc's, heeft dat recht.
Ze doelen er op dat G-no een belofte maakt en deze niet nakomt.

Dat is alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 16:40

Ik eis dat HB die battles dropt wtf man hij krijgt toch geld met joetoep views???? WIJ BETALEN WEL GEWOON HOOR MET TIJD want tijd=geld hou 60 ruggen in een envelop want de belastingdienst die komt en als ie komt die gap geeft niet op.....

Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 17:57

Hussuuh ik eis helemaal niks. Hij doet ons alleen beloftes en die worden niet nagekomen. Als dat niet zijn schuld is kan hij dat ons op zijn minst even laten weten..

Eigenlijk dus wat Nick zegt..
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 18:02

Riemiks schreef:
Over dat communiceren begrijp ik je wel ja. Ik heb er geen last van gehad, maar snap dat men dat minder vindt als supporter en ik denk dat Gno dat ook als leerpunt mee kan nemen.

Wat betreft deze zin van jou:

Plus ik kan er echt niet tegen dat hij zegt dat hij battlerap naar hoger level getild heeft want hij pikt Aiky zijn shine.



Ik ben het ermee eens dat hij eraan bijgedragen heeft, want het is wel toevallig dat POB opeens zijn game heeft upgestept. Ik denk ook dat hij dat bedoelt.

In dat geval heeft hij er alleen voor gezorgd dat Aiky de battlerap naar een hoger level heeft getild. Vind het gewoon heel arrogant van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eey Gino Pietermaai   Eey Gino Pietermaai - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eey Gino Pietermaai
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gino Pietermaai - Terug
» Gino Pietermaai videoclip teaser
» Gino Pietermaai - Niks laten merken van merken
» Interview Gino bij Radio Brasa over Hardbattles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Hard Battles-
Ga naar: