Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gino Pietermaai videoclip teaser

Ga naar beneden 
+6
Jaap
Zjos
Jodenkoek
BB
piraat013
Piwi
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 19:29

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 19:33

fresku is kk grappig ik hou van droge humor kip is kk lekker ouwe
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 19:40

whahaha zat hier al op te wachten, ken zon chick die in die clip speelt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 22:18

Ik vind die clips/101barz etc van Gino echt 10x niks... liever gewoon nog een filmpje ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 22:19

Jodenkoek schreef:
Ik vind die clips/101barz etc van Gino echt 10x niks... liever gewoon nog een filmpje ofzo...

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 22:20

die lach van gino blijft classic
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 22:45

Jodenkoek schreef:
Jodenkoek schreef:
Ik vind die clips/101barz etc van Gino echt 10x niks... liever gewoon nog een filmpje ofzo...

ok

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimema 21 nov 2011 - 23:01

Jaap schreef:
Jodenkoek schreef:
Jodenkoek schreef:
Ik vind die clips/101barz etc van Gino echt 10x niks... liever gewoon nog een filmpje ofzo...

ok

:\')

Haha ik deed het maar ff zodat iemand anders het niet kon doen... beveiliging, nahmean
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 15:32

zeg die ok voor me neus ik vlinder je in je kanker nek a hoerezoon
kanker bledder jodekoek, je bent veranderd man nu ga je opeens jaap zn billen in fock die jaap en jou ik neuk jullie allebij met 1 niffie
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:27

agie, je bent vet cool!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:54

AGIE schreef:
zeg die ok voor me neus ik vlinder je in je kanker nek a hoerezoon
kanker bledder jodekoek, je bent veranderd man nu ga je opeens jaap zn billen in fock die jaap en jou ik neuk jullie allebij met 1 niffie

Hahahahaha

umad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:45

Trouwens agie, jij bent degene die veranderd is... (volgens mij) postte je altijd gewoon normaal, en sinds kort hang je in 1x
de stoere mocro uit? "ik vlinder je in je kanker nek" schaam je je niet ofzo? Voor wie probeer je je te bewijzen?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:52

Ey a megool luister.....
Jij, jaap vooral die piwi ze zwarte generatie, kanker negers. doen gek, jullie denke ow tis toch maar Agie dit dat, heh, zeg dat voor me. ik post altijd normaal nerd alleen jullie zijn humorloos geen leven. ik post 1 ding over dat ik kapitein en khadaffi aan et trollen was, en dan doen jullie gek
als jullie mij de hele tijd gaan afkrake en shit, denkje dan echt dat ik dat serieus met jullie ben?
sukkeltjes.
ik schaam me niet en ik probeer me voor niemand te bewijzen... jullie gaan naar buite, worde jullie gepest of sex te kort of je moeder leeft in armoede, en dan ga je dat op mij afreageren hahahah fa2man scheer je reet a sanniehoofdjes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 17:57

AGIE schreef:
Ey a megool luister.....
Jij, jaap vooral die piwi ze zwarte generatie, kanker negers. doen gek, jullie denke ow tis toch maar Agie dit dat, heh, zeg dat voor me. ik post altijd normaal nerd alleen jullie zijn humorloos geen leven. ik post 1 ding over dat ik kapitein en khadaffi aan et trollen was, en dan doen jullie gek
als jullie mij de hele tijd gaan afkrake en shit, denkje dan echt dat ik dat serieus met jullie ben?
sukkeltjes.
ik schaam me niet en ik probeer me voor niemand te bewijzen... jullie gaan naar buite, worde jullie gepest of sex te kort of je moeder leeft in armoede, en dan ga je dat op mij afreageren hahahah fa2man scheer je reet a sanniehoofdjes

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:00

Zo te zien kom jij echt woorden te kort ouwe, kan je niks anders zeggen dan "ok" "oke" "ow oke" zielige figuur. jij en jaap mohim ik zie jaap 4dec als je niet komt jaap ben je een frend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:01

ah ga ga ah hoofd ah ezel

a sannie ben jij wallah ga
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:01

Agie lul niet dat je altijd normaal post, je faalt kk hard met je ok en :'), Als je grappig wilt zijn doe het dan goed en wees gewoon origineel. Vroeger deed je dit niet eens en was je nog aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:03

roffazuidje schreef:
Agie lul niet dat je altijd normaal post, je faalt kk hard met je ok en :'), Als je grappig wilt zijn doe het dan goed en wees gewoon origineel. Vroeger deed je dit niet eens en was je nog aardig.

Dit. Je postte altijd normaal en nu in 1x kom je de gevaarlijke mocro uithangen

Mensen die shit als 'a kanker sannie a zwerver vlindermes in je nek a kankerhoofd' posten zijn
kankeridioten, ik geef m'n mening eerlijk over ieder1 ik zit in niemands billen... maar jij bent
de enige die zich zo gedraagt, of niet dan?


Laatst aangepast door Jodenkoek op di 22 nov 2011 - 18:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:04

roffa kanker held wolahte jij groeit ook he, grote jonge.. je woont roffa toch ben je er 4 dec?

en btw ik post normaal als hun normaal posten maarja mense gaan krake en shit dan doe k gwn Ok. (ik doe het niet non-stop net als al die andere zielige gozers) marreeh gaat jou toch geen kanker moer aan of iik een smiley post.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:07

Jodenkoek schreef:
roffazuidje schreef:
Agie lul niet dat je altijd normaal post, je faalt kk hard met je ok en :'), Als je grappig wilt zijn doe het dan goed en wees gewoon origineel. Vroeger deed je dit niet eens en was je nog aardig.

Dit. Je postte altijd normaal en nu in 1x kom je de gevaarlijke mocro uithangen


WAT VOOR GEVAARLIJK A MOGOOL WAT VOOR GEVAARLIJK? mense voelen zich gelijk dood.. ik ben en praat gwn zo a idioot.
Ik kan ook normaal reageren op het "forum" maarja jullie willen dat niet, jullie make mij hier helemaal zjnoen achter me pc..
jullie houden het niet gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:11

'a idioot'

:')kwadraat:')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:13

AGIE schreef:
jullie denke ow tis toch maar Agie dit dat

Klopt, en als jij niet inziet hoe dit komt ben je nog dommer dan ik dacht..

Waarom denk je dat ik wel normaal op andere users reageer?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:19

Oke ik zie dat wel in, maar als jij niet inziet waarom ik dat doe dan ben je nog kanker dommer dan ik dacht.
Waarom denkje dat ik wel normaal op andere boys reageer, ik haat jou en alle kontelikkers van jou. (ik noem geen namen, maar er zitten er zowiezo paar tussen)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:24

Rustig agie...ga maar ff luchthappen, straks krijg je nog een hartaanval. mmkay?
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:30

AGIE schreef:
roffa kanker held wolahte jij groeit ook he, grote jonge.. je woont roffa toch ben je er 4 dec?

en btw ik post normaal als hun normaal posten maarja mense gaan krake en shit dan doe k gwn Ok. (ik doe het niet non-stop net als al die andere zielige gozers) marreeh gaat jou toch geen kanker moer aan of iik een smiley post.

Kill, je ging opeens uit het niets ook smileys/plaatjes gebruiken(zo als anderen) maar jij faalde kapot hard daarin. Mensen gaven al aan dat je er eens moet kappen maar ja je blijft doorgaan.(nu nog steeds) Daarom word je niet serieus genomen. Als je daar nou eens mee kapt en je de trolls nergeert dan stopt het gezeik vanzelf. En wat kanker held, ik zeg gewoon wat er opstaat, want het is erg irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gino Pietermaai videoclip teaser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gino Pietermaai videoclip teaser
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eey Gino Pietermaai
» TEASER: Maxje - Overname (Prod. By DJ Dice)
» Gino Pietermaai - Niks laten merken van merken
» Interview Gino bij Radio Brasa over Hardbattles
» Invidia Teaser

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: