Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gino Pietermaai videoclip teaser

Ga naar beneden 
+6
Jaap
Zjos
Jodenkoek
BB
piraat013
Piwi
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:36

Echt effe serieus wat maakt die KANKER smiley nou uit? :\') <---- je jankt dus gwn om dit he alleen... cool man shiitt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:37

Post hem dan niet, zwakzinnige.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:39

hij staat gwn tussen "Smiley's" dus ik mag hem posten wanneer en waar ik wil.
Of niet soms, of mag alleen JAAP en al die andere het posten behalve ik, hey raad eens jochie: Discriminatie :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:40

AGIE schreef:
hij staat gwn tussen "Smiley's" dus ik mag hem posten wanneer en waar ik wil.
Of niet soms, of mag alleen JAAP en al die andere het posten behalve ik, hey raad eens jochie: Discriminatie :\')
Je denkt dat dat discriminatie is?


Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:42

AGIE schreef:
hij staat gwn tussen "Smiley's" dus ik mag hem posten wanneer en waar ik wil.
Of niet soms, of mag alleen JAAP en al die andere het posten behalve ik, hey raad eens jochie: Discriminatie :\')

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:42

Jodenkoek schreef:
Trouwens agie, jij bent degene die veranderd is... (volgens mij) postte je altijd gewoon normaal, en sinds kort hang je in 1x
de stoere mocro uit? "ik vlinder je in je kanker nek" schaam je je niet ofzo? Voor wie probeer je je te bewijzen?



Jodenkoek.. Voor wie probeer jij je te bewijzen? Elke keer wapens voor je cam laten zien @ tinychat. Jij moet je schamen, achterlijk wezen.


Laatst aangepast door kapitein033 op di 22 nov 2011 - 18:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:44

Heei, dat is raar!

Een reactie die getuigd van een normaal IQ.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:47

[quote="kapitein033"]Jodenkoek.. Voor wie probeer jij je te bewijzen? Elke keer wapens voor je cam laten zien @ tinychat. Jij moet je schamen, achterlijk wezen.[/quote

Hahahaha... ik heb 1x m'n shotgun laten zien omdat MT er elke keer om vroeg en die Ruger is gewoon kk hard
dus ik wou hem showen... Ik denk dat het ondertussen duidelijk is dat ik ANTI "gangster" ben, dus dat lijkt me niet
de reden waarom ik ermee "show", mee eens? Ben geen Just-B...

En jij bent zowiezo 1 grote kanker failtroll, 1e dag dat je postte zei ik; aight ook iemand van 033... waar woon je/wats je hyves
ofzo, maar je wou anoniem blijven.. Waarom? Wat heb je te verbergen? Jij hebt niet eens recht van spreken jij schuilt je
achter je trollnaam, zeg is eerlijk hoevaak heb je lopen janken op sof2 dat ik aan Jaap moest vragen of die je wou unbannen?

hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:47

AGIE schreef:
hij staat gwn tussen "Smiley's" dus ik mag hem posten wanneer en waar ik wil.
Of niet soms, of mag alleen JAAP en al die andere het posten behalve ik, hey raad eens jochie: Discriminatie :\')

Als je die smiley zou gebruiken in de juiste context (als je dat woord snapt) zou het niet erg zijn. Maar je faalt gewoon te erg omdat je niet weet wat die smiley betekent.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:48

Ik ga echt niet stoppen, ja ik bedoel ik ga het niet express de hele tijd doen ofzo maar als ik wil doe ik et gewoon, ik ga toch geen toestemming aan jullie vragen of ik een " SMILEY " mag posten HAHAHA kk grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:49

Jodenkoek,

Je zegt dat je maar 1 keer een wapen hebt laten zien. Volgens mij heb ik een 9mm gespot en een shotgun. Dit is leugen 1. Plus ik ken je niet, ook weet ik niet waar je het over hebt op sof2. Leugen 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:50

AGIE schreef:
Ik ga echt niet stoppen, ja ik bedoel ik ga het niet express de hele tijd doen ofzo maar als ik wil doe ik et gewoon, ik ga toch geen toestemming aan jullie vragen of ik een " SMILEY " mag posten HAHAHA kk grappig
Nee, je hoeft geen toestemming te vragen. Maar als je keer op keer kankerhard faalt is het gewoon beter om te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:51

Nee, :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:51

kapitein033 schreef:
Jodenkoek,

Je zegt dat je maar 1 keer een wapen hebt laten zien. Volgens mij heb ik een 9mm gespot en een shotgun. Dit is leugen 1. Plus ik ken je niet, ook weet ik niet waar je het over hebt op sof2. Leugen 2.

Ruger = een pistool, ik zei; ik heb m'n shotgun laten zien en m'n Ruger omdat ie kk hard is, dus nee geen leugen 1.

En je beweert nu dus dat je niet op sof2 hebt gevraagd dat ik aan Jaap moest vragen of die je wou unbannen?

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:52

Ook is een wapen tegen je hoofd houden cool man. Past echt bij het gedrag bij een 19/20jarige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:52

Spanning in 't café!
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:53

A TAZ KANKERHOEREN IK NEUK JULLIE MOEDER ZO HARD DAT ZE KANKER EN TEGELIJKER TIJD EEN TUMOR KRIJGEN.


WODDDDDDDDDDDDDEH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:53

Oh nee man probeer je me nu te dissen... ?

Damn je hebt me wel daarmee... jammer dat je al failde over mijn "leugens", anders zou ik erop ingaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:54

Haha, je kunt er niks op zeggen he. Wat jammer :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:55

Oke najah omdat je het zo graag wilt. Iemand zei; zet hem is tegen je hoofd, en ik zei ok.

Nou dat was het. Moet wel toegeven dat ik het heel cool vond, damn, je hebt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:56

Ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:57

Grappig hoe je me nu een beetje zwart probeert te maken... al vond ik het echt "cool", en zou iedereen mij nu een kankernerd
vinden omdat ik zoiets doe en cool vind, dan zou het me nog geen ene kanker kunnen schelen.

Ben je nou echt zo butthurt omdat ik je expose'de dat je je zielige tijd verdoet aan mensen faken op tinychat? Of dat je liep te janken om je unban?
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:58

AGIE schreef:
Echt effe serieus wat maakt die KANKER smiley nou uit? :\') <---- je jankt dus gwn om dit he alleen... cool man shiitt

Ik heb meer dingen gezegd het ligt niet alleen aan de smiley, maar ook aan je gedrag. Of als je een domme mongool bent ofzo.Wat wil je met die smiley bereiken dan als je niet grappig wilt zijn? Dan faal je alleen maar meer....

Blijf maar die shit doen, maar ga niet janken als mensen jou niet serieus nemen en jou trollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 19:00

Oke roffa iscool okeee... janke bla bla bla okee.. goedzo

En nu? stil wezen ait
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gino Pietermaai videoclip teaser   Gino Pietermaai videoclip teaser - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gino Pietermaai videoclip teaser
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eey Gino Pietermaai
» Gino Pietermaai - Terug
» Gino Pietermaai - Niks laten merken van merken
» TEASER: Maxje - Overname (Prod. By DJ Dice)
» Invidia Teaser

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: