Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Chris Meth vs Vito PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+23
Joost
Meezy
YourMom
Riemiks
Nick Vayne
Jodenkoek
AGIE
Piwi
Grootje.
Yooz
rmn92
De Gevallen Engel
Jaap
piraat013
SterkerD010rStrijd
JohanDerksenJr
Superboer
JAMESZUIDWEST
jespa
Randy
Henne-C
reetkever
Ruben
27 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 20:52

Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 20:54

DAT WAS EEN DOPE LINE BROEDERRRRR
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:13

IK HEB EEN VRAAGJE
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:14

Chris Meezy 3-0.
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:22

Duidelijk voor Chris Meth IMO
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:23

Voor Chris Meth stemmen?

Denk je is fissa? grappig grappig grappig grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:27

Chris Meth was aan 't flexen, en die krijgt 'm van mij ook chris
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:30

Vito kwam met fucking geforceerde flips over wannabe mennis gesproken
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:32

IK VETO VITO DUS MIJN STEM GAAT NAAR CHRIS METH #TEAMMEEZY SKRRTTTTTT WOKE UP IN A NEW BUGATTI
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:37

Het is toch verschrikkelijk dat iemand een battle kan winnen als hij een ´Ik kick het net als...´gebruikt.

3-0 voor Meezy dit is wel heel duidelijk. Vind die stijl van Meezy superdope.
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 21:47

Mehhh, ik vond het niet een heel duidelijke robbery ofseuu, Chris z'n wordplays zwakte heel erg af, en Vito kwam gewoon constant.
Terug naar boven Ga naar beneden
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:03

Toevallig dat chrisje zich "Meezy" ging noemen na dat ex hem een keer voor de fa2 zo noemde tijdens een battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:04

Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:08

gtfo jordy sinds vandaag heb je geen enkele verstand van hiphop noch battles.

Chris meth heeft die zemmel in een bodybag gestopt wat is dit voor bullshit.Vito was kk wack.Delivery zuigt no dusty. Spit zo snel dat hij midden in een zin moet ademhalen oh okey. Verder was hij gewoon kk wack

En het klopt dat de wordplays van chris meth afzwakte maar het was nog steeds 10 keer beter dan vito


Meezy pakt em

ait examen laterz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:10

JohanDerksenJr schreef:
Mehhh, ik vond het niet een heel duidelijke robbery ofseuu, Chris z'n wordplays zwakte heel erg af, en Vito kwam gewoon constant.

smfh

duidelijke robbery. Ik snap best dat mensen 3 rondes lang alleen maar wordplay niet dope vinden (ik vind het zelf wel dope btw), maar dat betekent niet gelijk dat de andere wint. Vito zn lines waren echt kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker wack. In 3 rondes heb ik maar 1 dope line (broeder) gehoord: "gebruikers zullen nooit iets beheren". Die vond ik nog wel leuk.

Maar Chris zit gewoon op een ander level. Ik snap niet waarom hij de hele battle alleen maar associative wordplay gebruikt maar goed..het was misschien zoals Jordy ook al zei 'het flexen van zn wordplay spier'. Zijn rijms, flows en wordplay is gewoon niet te vergelijken met Vito. Het merendeel van Vito's lines was gewoon troep. Kankersimpele wordplays en flows die niet lekker lopen.
Ik snap gewoon echt niet waar de jury mee bezig is..bij Em0 vs Vitaal precies hetzelfde. Spinal en steen zijn trouwens kankerslechte juryleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:11

piraat013 schreef:
gtfo jordy sinds vandaag heb je geen enkele verstand van hiphop noch battles.

Chris meth heeft die zemmel in een bodybag gestopt wat is dit voor bullshit.Vito was kk wack.Delivery zuigt no dusty. Spit zo snel dat hij midden in een zin moet ademhalen oh okey. Verder was hij gewoon kk wack

En het klopt dat de wordplays van chris meth afzwakte maar het was nog steeds 10 keer beter dan vito


Meezy pakt em

ait examen laterz


Succes met je exames aa blender, love #NoGordon
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:12

Jaap schreef:
JohanDerksenJr schreef:
Mehhh, ik vond het niet een heel duidelijke robbery ofseuu, Chris z'n wordplays zwakte heel erg af, en Vito kwam gewoon constant.

smfh

duidelijke robbery. Ik snap best dat mensen 3 rondes lang alleen maar wordplay niet dope vinden (ik vind het zelf wel dope btw), maar dat betekent niet gelijk dat de andere wint. Vito zn lines waren echt kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker wack. In 3 rondes heb ik maar 1 dope line (broeder) gehoord: "gebruikers zullen nooit iets beheren". Die vond ik nog wel leuk.

Maar Chris zit gewoon op een ander level. Ik snap niet waarom hij de hele battle alleen maar associative wordplay gebruikt maar goed..het was misschien zoals Jordy ook al zei 'het flexen van zn wordplay spier'. Zijn rijms, flows en wordplay is gewoon niet te vergelijken met Vito. Het merendeel van Vito's lines was gewoon troep. Kankersimpele wordplays en flows die niet lekker lopen.
Ik snap gewoon echt niet waar de jury mee bezig is..bij Em0 vs Vitaal precies hetzelfde. Spinal en steen zijn trouwens kankerslechte juryleden.

lerrshock
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:14

Jordyvision stelde mij teleur met zijn juryoordeel.

Voor de rest van mijn mening, volg me op twitter jordy1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:15

Ik heb echt een stuk of 5 a 6 keer zitten zuchten om de gaarheid van vito z'n lines. En idd elke rebuttle faalde. Ik vind z'n flow opzich niet verkeerd, hij faalde wel kapot hard 1x toen hij geen adem kreeg.. Ook een paar x gehad dat ik tijdens een schema van m dacht van er komt iets maar hij kan maar niet tot een goeie conclusie komen.

Chris was wel lekker bezig met de wordplay, paar uitschieters maar de meeste vond ik meer 'knik' lines. Ook jammer dat het allemaal algemene shit was en niet persoonlijk naar vito, logisch dat hij daardoor stemmen is misgelopen. Maar ik vond Chris z'n shit toch wel veel beter in elkaar zitten over het algemeen. 3-0 Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:16

JohanDerksenJr schreef:
piraat013 schreef:
gtfo jordy sinds vandaag heb je geen enkele verstand van hiphop noch battles.

Chris meth heeft die zemmel in een bodybag gestopt wat is dit voor bullshit.Vito was kk wack.Delivery zuigt no dusty. Spit zo snel dat hij midden in een zin moet ademhalen oh okey. Verder was hij gewoon kk wack

En het klopt dat de wordplays van chris meth afzwakte maar het was nog steeds 10 keer beter dan vito


Meezy pakt em

ait examen laterz


Succes met je exames aa blender, love #NoGordon

ben je al begonnen met pompen ?No sportchool
Terug naar boven Ga naar beneden
Yooz
Akra
Akra



Aantal berichten : 216
Reputatie : 107
Registratiedatum : 09-01-13

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:17

En waarom represent je twee steden als je niet eens een facking stad kan dragen

smh
Terug naar boven Ga naar beneden
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:17

De Gevallen Engel schreef:
Jordyvision stelde mij teleur met zijn juryoordeel.

Voor de rest van mijn mening, volg me op twitter jordy1

Like some one gives a fuck..

Je zal "de gevallen engel" maar volgen, whahahaha echte aanwinst voor je tl
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:17

rmn92 schreef:
Ik heb echt een stuk of 5 a 6 keer zitten zuchten om de gaarheid van vito z'n lines. En idd elke rebuttle faalde. Ik vind z'n flow opzich niet verkeerd, hij faalde wel kapot hard 1x toen hij geen adem kreeg.. Ook een paar x gehad dat ik tijdens een schema van m dacht van er komt iets maar hij kan maar niet tot een goeie conclusie komen.

Chris was wel lekker bezig met de wordplay, paar uitschieters maar de meeste vond ik meer 'knik' lines. Ook jammer dat het allemaal algemene shit was en niet persoonlijk naar vito, logisch dat hij daardoor stemmen is misgelopen. Maar ik vond Chris z'n shit toch wel veel beter in elkaar zitten over het algemeen. 3-0 Chris

toen hij geen adem meer kreeg ging ik stuk.Vito brengt choken op een nieuw level :\')


Laatst aangepast door piraat013 op do 25 apr 2013 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grootje.
Akra
Akra
Grootje.


Aantal berichten : 234
Reputatie : 135
Registratiedatum : 25-02-13

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:18

Hahaha grappig hoe Vito aka Jason bourne geforceerd probeert over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:20

DUS VOLG JE EIGEN PAD IN PLAATS VAN AL DIE BILLEN TE LIKKEN MAAR VOLGT HIJ EEN PAD DAN IS HET EEN KIKKER OP TWITTER


















































































































3xZomerjam













































Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Gesponsorde inhoud





Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chris Meth vs Vito PunchOutBattles   Chris Meth vs Vito PunchOutBattles Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chris Meth vs Vito PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chris Meth vs. Vito (de BARS) WORDPLAY JE MAMA
» Punch it out - Chris Meth.
» Lerr vs Chris Meth
» Chris Meth vs Terry
» Chris Meth vs Jeevz

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: