Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 dodenherdenking moet afgeschaft worden

Ga naar beneden 
+11
Henne-C
ypjwzz
RJ
MT
Jaap
piraat013
Johan
reetkever
BB
Yooz
Joost
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 16:19

laat maar weetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 16:51

Gedraag je moraalridder. Je wil over respect praten maar neemt als voorbeeld dat je mijn moeder popt. Volgens mij ben jij een beetje in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:00

wordplay enzo he henne c? In de war


jordy1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:09

Faka piraat?

Wanneer chillen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:26

Henne-C schreef:
Gedraag je moraalridder. Je wil over respect praten maar neemt als voorbeeld dat je mijn moeder popt. Volgens mij ben jij een beetje in de war.

ja miss dom voorbeeld maar je snapt me wel toch.. maar ik word echt boos om dit soort dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:36

Jaap schreef:
Faka piraat?

Wanneer chillen?

Kom oortje ik ben daar samen met reetkiffa en jamez
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:52

Wanneer worden de gruwelijke moorden die Nederland heeft uitgevoerd herdacht?
Dit is nationalistische indoctrinatie op het hoogste niveau.

Het gaat mij niet eens om het feit dat er overal op de werled erge dingen gebeuren, maar Nederland herdenkt nu een gebeurtenis waarbij Duitsland weer subtiel zwart gemaakt wordt door een donkere pagina uit de historie te herdenken. Duitsland is geen kwaadaardig land, dus stop ermee om het constant zwart te maken.
Ook herdenken ze alleen gebeurtenissen waarbij hun eigen burgers gestorven zijn.

Alle slaven en Indonesiërs worden nooit genoemd.
En om dodenherdenking te houden besloten ze maar om sinds laatst alle doden te herdenken vanaf de tweede wereld oorlog.
De tweede wereld oorlog is niet de enigste oorlog uit de 20ste eeuw, maar zo voelt het wel aangezien we hier altijd over horen en ook op school was de tweede wereld oorlog altijd het dikste hoofdstuk.

Verder is het schapengedrag zodat we als land even 1 voelen.
Er dus een dude die dacht dat het van 2 voor 8 tot 8 uur was en hij had een verre familielid verloren in de oorlog. Als die shit zo dicht op je staat zoals hij beweerde zou je dit moeten weten.
Ook denken mensen dat het 1 minuut stilte is terwijl het er 2 zijn.
Lekker respectvol is dat.

En nee ik zeg niet dat iedereen zo is, ik gaf wat voorbeelden.

edit:

nuff said
http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/2-minuten-stilte-in-doetinchem-2-minuten-te-laat-1.3802391


Laatst aangepast door Joost op zo 5 mei 2013 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 18:52

Kk onzin dodenherdenking
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 19:57

Oke AGIE. Maar jouw mening telt niet, want jij bent gewoon zo iemand die maar met de massa mee schreeuwt zonder je mening te onderbouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:12

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 4qmvsn
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:35

Wauw iemand weet niet hoe die memes moet gebruiken shiiiiiiiiiiiiiiiiiiii piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:36

Joost schreef:
Wanneer worden de gruwelijke moorden die Nederland heeft uitgevoerd herdacht?
Dit is nationalistische indoctrinatie op het hoogste niveau.

Het gaat mij niet eens om het feit dat er overal op de werled erge dingen gebeuren, maar Nederland herdenkt nu een gebeurtenis waarbij Duitsland weer subtiel zwart gemaakt wordt door een donkere pagina uit de historie te herdenken. Duitsland is geen kwaadaardig land, dus stop ermee om het constant zwart te maken.
Ook herdenken ze alleen gebeurtenissen waarbij hun eigen burgers gestorven zijn.

Alle slaven en Indonesiërs worden nooit genoemd.
En om dodenherdenking te houden besloten ze maar om sinds laatst alle doden te herdenken vanaf de tweede wereld oorlog.
De tweede wereld oorlog is niet de enigste oorlog uit de 20ste eeuw, maar zo voelt het wel aangezien we hier altijd over horen en ook op school was de tweede wereld oorlog altijd het dikste hoofdstuk.

Verder is het schapengedrag zodat we als land even 1 voelen.
Er dus een dude die dacht dat het van 2 voor 8 tot 8 uur was en hij had een verre familielid verloren in de oorlog. Als die shit zo dicht op je staat zoals hij beweerde zou je dit moeten weten.
Ook denken mensen dat het 1 minuut stilte is terwijl het er 2 zijn.
Lekker respectvol is dat.

En nee ik zeg niet dat iedereen zo is, ik gaf wat voorbeelden.

edit:

nuff said
http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/2-minuten-stilte-in-doetinchem-2-minuten-te-laat-1.3802391

als je iets beter research had gedaan wist je dat die dingen niet kloppen, maar ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:38

MT je geeft echt kanker veel znoen, kap eens met janken. Als jij nou 2 dagen stil bleef i.p.v 2minuten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:39

Joost , wat jij zegt is bullshit.
Dodenherdenking draait niet alleen om slachtoffers van de 2e wereldoorlog.
Het is een nationale dag om stil te staan bij ELKE dode die gevallen is.
Desnoods herdenk je je fucking cavia.
Sinds 3 jaar geleden is het een algemene herdenkingsdag en zijn er bij de tv momenten niet alleen veteranen te zien uit de 2e wereldoorlog maar ook soldaten uit afghanistan die mensen verloren zijn en OOK mensen van de surinaamse gemeenschap voor de mensen die gevallen zijn in de slaventijd en tijdens de decembermoorden.
Ook wordt er stilgestaan bij slachtoffers van het terrorisme zoals 9/11 en ook gewoon random familieleden die aan kanker of aars-aids overleden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:39

jonge houd je bek gewoon.. mag hier alleen gereageerd worden met het moet afgeschaft worden? kanker op man je hebt zelf niet eens een eigen mening
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:42

Dat mensen zeggen dat het respectloos is als je tijdens de 2 minuten stilte praat vind ik echt belachelijk.
Het is respectvol als je het WEL doet, maar dat maakt het niet meteen respectloos als je niet stil bent.
Ik vind dat je als individu zelf mag bepalen of jij de doden herdenkt of niet.
Ikzelf ben niet stil tijdens de 2 minuten stilte en ik herdenk de mensen die ik verloren ben op aparte dagen zoals hun verjaardagen of de sterfdata.
En heb er wel respect voor dat mensen wel stil zijn tijdens die 2 minuten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:43

Ik herdenk Gol D. Roger die overleden is in Loguetown.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:49

Ik herdenk Mattias D. Löwehof, de jongen op de KINDER Chocolade verpakking die helaas 2 jaar geleden is overleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:51

Ouwe, je trollt? meen je die ? lerrshock
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:52

franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:55

:isee:
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 20:58

Maar als je echt wil weten wie het is.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G4EIKSIJ

Guenter Euringer
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 21:07

Thanks ouwe!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 22:38

Joost schreef:

Er dus een dude die dacht dat het van 2 voor 8 tot 8 uur was en hij had een verre familielid verloren in de oorlog. Als die shit zo dicht op je staat zoals hij beweerde zou je dit moeten weten.
Ook denken mensen dat het 1 minuut stilte is terwijl het er 2 zijn.
Lekker respectvol is dat.

En nee ik zeg niet dat iedereen zo is, ik gaf wat voorbeelden.


Joost je kan ook gewoon me naam noemen volgende keer geen probleem.
En dat voorbeeld van mijn overgrootvader gaf ik aan om te laten zien dat deze dodenherdenking veel dichter bij de meeste Nederlanders staat dan bijvoorbeeld een conflict in Syrie waar ook veel te veel mensen sterven.
Ik ben zelf ook geen voorstander van die twee minuten stilte maar ik doe er altijd wel aan mee wegens respect voor andere.
Waarom zou je iets afschaffen wat alleen maar met respect te maken heeft en waar heel veel Nederlanders heel dicht bij staan?

En als je niet stil wilt zijn heb ik daar totaal geen probleem mee maar als je met andere mensen bent die dat wel fijn vinden moet je gewoon je bek houden

Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 22:44

Zehma, je doet t altijd wel. Je gooide kaolo dikke rwina in de App groep terwijl je 5min ervoor vroeg of iedereen stil kon zijn aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dodenherdenking moet afgeschaft worden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wietpas afgeschaft, alcohol naar 18+
» Ik moet huilen van het lachen door deze man !!!
» Hoe moet dat?
» kwil rapper worden of iemand voor wie ik mag schrijven
» deze man moet dood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: