Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!

Ga naar beneden 
+14
T.v.Z
indigo030
RJ
GtardMaastricht
KickIt
Drinno
Dissplay
Henne-C
De Gevallen Engel
yeye
AGIE
piraat013
Zonnekind
Ruben
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 10:28


https://www.youtube.com/watch?v=UQ0DJ-3Hk2E
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 12:12

Ik heb thuis nog wat planken die je kan misslaan Ruben, kom je ff helpen?


Hier het echte filmpje:

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 12:35

lol Dizaster klapt hem kk hard. Je zou denken dat Math sterker is maar Diz gaat laatste tijd naar de sportschool die man is gegroeid....
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 13:03

Karma
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:08

And there it isss..



Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:21

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:44

Dizaster is een pussy
Math is gejumpt
/Deze thread
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:49

Dizaster had de battle al 3-0


dit maakt 5-0



Math 'the bully' z'n carrière is over  :\') :\') :\') 


Laatst aangepast door Zonnekind op zo 29 jun 2014 - 14:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:49

harde punch hahaha wordplay hier hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 14:54

Henne-C schreef:
Dizaster is een pussy
Math is gejumpt
/Deze thread

gejumpt  :\') :\') 

Math zegt "sla me dan" en Diz doet precies wat 8ball vraagt lmao bodybag
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 16:24

Zonnekind schreef:
Henne-C schreef:
Dizaster is een pussy
Math is gejumpt
/Deze thread

gejumpt  :\') :\') 

Math zegt "sla me dan" en Diz doet precies wat 8ball vraagt lmao bodybag
Zonnekind  :\') :\') Ben je echt zo dom? Weer iemand proberen te verbeteren op zijn spelling en weer de plank misslaan :\'). Vertel me even, hoe ga jij jumpen gebruiken als je 'ge-' wilt gebruiken? Kleine tip: http://apps.nrc.nl/stijlboek/bungeejumpen-bungee-jumpen-bungy-jumpen

En vervolgens niet weten hoe je correct moet citeren in je volgende zin  :\'). Je blijft me verbazen knul!
Terug naar boven Ga naar beneden
KickIt
Akra
Akra
KickIt


Aantal berichten : 65
Reputatie : -1
Registratiedatum : 09-03-14
Woonplaats : Maastricht, Breda

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:01

Henne-C schreef:
Dizaster is een pussy

dus Diz hield zich jaren in terwijl Math hem gek maakte. dan uiteindelijk in een battle zegt hij face to face i'm gonna punch you en doet het ook. vervolgens legt hij hem een paar keer neer.

ik snap de anatomie van jouw hersens nu even niet. of jouw nader uitleg moet mijn uitleg ongedaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:54

Drinno schreef:
Zonnekind schreef:
Henne-C schreef:
Dizaster is een pussy
Math is gejumpt
/Deze thread

gejumpt  :\') :\') 

Math zegt "sla me dan" en Diz doet precies wat 8ball vraagt lmao bodybag
Zonnekind  :\') :\') Ben je echt zo dom? Weer iemand proberen te verbeteren op zijn spelling en weer de plank misslaan :\'). Vertel me even, hoe ga jij jumpen gebruiken als je 'ge-' wilt gebruiken? Kleine tip: http://apps.nrc.nl/stijlboek/bungeejumpen-bungee-jumpen-bungy-jumpen

En vervolgens niet weten hoe je correct moet citeren in je volgende zin  :\'). Je blijft me verbazen knul!

Heb je echt zo hard aandacht van pappa nodig? Gelukkig ben ik geduldig met m'n kleuterklasje vandaag.
En gelukkig voor jou heeft deze pappa geen non-disjunctie.

Je bent een halve vso-dropout als je Nederlandse grammatica op een anglicisme gaat toepassen.
En dan je gelijk proberen te halen met een nrc-artikel  :\') 

Als je iets hoogs hebt om van af te springen adviseer ik het je te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:16

Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:18

Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

volgens mij is jouw nederlands leraar/lerares heel trots op je
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:30

kk zemmels gwn blazen op inholland fraude alles
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:32

Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

Gossie, daddy's little boy toch. Bedoel je "a.u.b"? Bedoel je "universiteit"?
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter?
En dan hebben we het niet eens over PhD.

Doe nou maar je sokjes uit en ga je tandjes poetsen. Pappa komt je zo voorlezen uit het woordenboek.


Laatst aangepast door Zonnekind op zo 29 jun 2014 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:33

Mij maakt het echt geen fuck uit dat mensen spelfouten maken en zal daar normaal nooit op reageren, maar als er dan van die mannetjes zijn die in ieder topic mensen wilt verbeteren om stoer te doen op een forum, dan grijp ik graag in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:34

Fijn dat jij graag ingrijpt! Je hebt mij goed op mijn plek gewezen!

Hahahahahahahaha!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:35

Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

Gossie, daddy's little boy toch. Bedoel je "a.u.b"? Bedoel je "universiteit"?
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter?
En dan hebben we het niet eens over PhD.

Doe nou maar je sokjes uit en ga je tandjes poetsen. Pappa komt je zo voorlezen uit het woordenboek.
Je weet het verschil niet tussen universiteit en phd  :\') 
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:41

haha wel grappig hoe het van diz math fittie oversprong naar zonnekind drinno fittie. oke jullie beide kappen nu, genoeg koekjes zijn aan jullie overhandigd. de koektrommel is op
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:51

Klopt Graed! Ik pak nog een biertje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:51

Drinno schreef:
Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

Gossie, daddy's little boy toch. Bedoel je "a.u.b"? Bedoel je "universiteit"?
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter?
En dan hebben we het niet eens over PhD.

Doe nou maar je sokjes uit en ga je tandjes poetsen. Pappa komt je zo voorlezen uit het woordenboek.
Je weet het verschil niet tussen universiteit en phd  :\') 


Och, nu snap ik ook waarom je dacht een anglicisme te kunnen vervoegen met Nederlandse grammatica regels.

Wij bevinden ons heden in Nederland. Hopelijk ben je je daar bewust van.
In Nederland hebben we geen PhD (zelfs met een voorbeeld erbij spel je het niet goed, apart hoor).
Wij werken hier met academische bachelors, al kan ik me goed voorstellen dat jij daar geen weet van hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:56

Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

Gossie, daddy's little boy toch. Bedoel je "a.u.b"? Bedoel je "universiteit"?
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter?
En dan hebben we het niet eens over PhD.

Doe nou maar je sokjes uit en ga je tandjes poetsen. Pappa komt je zo voorlezen uit het woordenboek.
Je weet het verschil niet tussen universiteit en phd  :\') 


Och, nu snap ik ook waarom je dacht een anglicisme te kunnen vervoegen met Nederlandse grammatica regels.

Wij bevinden ons heden in Nederland. Hopelijk ben je je daar bewust van.
In Nederland hebben we geen PhD (zelfs met een voorbeeld erbij spel je het niet goed, apart hoor).
Wij werken hier met academische bachelors, al kan ik me goed voorstellen dat jij daar geen weet van hebt.
we bevinden ons IN het heden, of we bevinden ons hedendaags in iets.

Jij was trouwens degene die zei dat gejumpt met een t niet correct was. Aan je reactie te zien was je er volledig van overtuigd dat gejumpd met een d moest zijn. Is al de tweede keer dat ik je volledig zie falen bij het verbeteren van iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:05

Citaat :
we bevinden ons IN het heden, of we bevinden ons hedendaags in iets.

Hier kruipen de ballen me van terug m'n lichaam in, zo fout is dit.

En nergens heb ik jouw tweede stelling beweerd. Dat jij het zelf fout invult, betekent dat de fout bij jou ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dizaster vs Math Hoffa
» Dizaster and Math Hoffa at URL Armageddon after Shutdown
» Math Hoffa vs Calicoe
» Bootleg - Pat Stay vs Math Hoffa
» Math Hoffa Serious Jones Punch

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: