Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!

Ga naar beneden 
+14
T.v.Z
indigo030
RJ
GtardMaastricht
KickIt
Drinno
Dissplay
Henne-C
De Gevallen Engel
yeye
AGIE
piraat013
Zonnekind
Ruben
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:12

Waarom zette je die t in bold dan? Totaal niet omdat je dacht dat daar de fout lag toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:13

Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Hahaha! Moet ik serieus een andere bron erbij halen om aan te tonen hoe je bungeejumpen vervoegt? Ik heb je kunnen betrappen op "jou hoofd" en komma's op de meest idiote plaatsen! Denk aub niet dat je met je hbo jezelf mijn leraar kan noemen.. We praten verder als je bezig bent met je phd...

Gossie, daddy's little boy toch. Bedoel je "a.u.b"? Bedoel je "universiteit"?
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter?
En dan hebben we het niet eens over PhD.

Doe nou maar je sokjes uit en ga je tandjes poetsen. Pappa komt je zo voorlezen uit het woordenboek.
Je weet het verschil niet tussen universiteit en phd  :\') 


Och, nu snap ik ook waarom je dacht een anglicisme te kunnen vervoegen met Nederlandse grammatica regels.

Wij bevinden ons heden in Nederland. Hopelijk ben je je daar bewust van.
In Nederland hebben we geen PhD (zelfs met een voorbeeld erbij spel je het niet goed, apart hoor).
Wij werken hier met academische bachelors, al kan ik me goed voorstellen dat jij daar geen weet van hebt.

Jij kan je voorstellen dat ik daar geen weet van heb? Wauw... Mijn academische bachelor heb ik al een tijdje op zak knul.. Erg fijn voor je dat je weet hoe je phd moet spellen! Misschien kom je daar ooit nog wel eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:16

En toch wist je het niet. Apart Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Smile



Rj, als je ooit besluit om ook een opleiding te volgen, raad ik je niet aan om naar dezelfde school te gaan als mijn zoon beweert te zijn geweest. De examenuitslagen voor Nederlands ruiken naar je reinste oplichterij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:27

Zonnekind schreef:
En toch wist je het niet. Apart Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Smile
Hoezo denk je dat ik niet weet hoe ik dat spel? Denk je dat ik ook niet weet hoe je a.u.b. spelt? Dat leer je in de brugklas. Dat ik geen moeite doe voor afkortingen betekent niet dat ik niet weet hoe je zo correct hoort te spellen.

Ik vind het gewoon echt van een heel laag niveau als je in ieder topic wil laten zien hoe je mensen op taalgebied kan verbeteren. Je zal er vast beter in zijn dan de meeste mensen hier hoor, maar het is gewoon ronduit kinderachtig. Vooral als je zelf ook veel fouten maakt. Als je me niet gelooft dan raad ik je aan eens de lijst te openen met al je posts hier op het forum. Zet dan in het topic waar jij de fout hebt gemaakt ook even emoticons als ':\') :\') :\') :\')'.

Edit: fijn dat je weer inhoudelijk ingaat op wat RJ zegt, net zo als in mijn vorige discussies met je.


Laatst aangepast door Drinno op zo 29 jun 2014 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:29

Wajoo fittie om een spelfout.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
T.v.Z
Akra
Akra



Aantal berichten : 47
Reputatie : 0
Registratiedatum : 03-05-14
Woonplaats : 023

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:34

Indigo, ga Dizaster op ze!
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:35

Noh man ik heb geen punchlines
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:37

Grammaticaal correct of niet, jullie maken ruzie met elkaar via het internet over een spelfout.
besef ieks

stop
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:38

Zonnekind schreef:
En toch wist je het niet. Apart Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Smile



Rj, als je ooit besluit om ook een opleiding te volgen, raad ik je niet aan om naar dezelfde school te gaan als mijn zoon beweert te zijn geweest. De examenuitslagen voor Nederlands ruiken naar je reinste oplichterij!
Ik doe een opleiding, wat doe jij precies dan kk haas?
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:39

OHM G schreef:
Grammaticaal correct of niet, jullie maken ruzie met elkaar via het internet over een spelfout.
besef ieks

stop
Is geen ruzie. Zonnekind wil gewoon heel hinderlijk mensen verbeteren en faalt dan zelf volledig.
Dan vraag je om repliek.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:39

RJ schreef:
OHM G schreef:
Grammaticaal correct of niet, jullie maken ruzie met elkaar via het internet over een spelfout.
besef ieks

stop
Is geen ruzie. Zonnekind wil gewoon heel hinderlijk mensen verbeteren en faalt dan zelf volledig.
Dan vraag je om repliek.
Ga nou niet gelijk in verdediging
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:44

RJ schiet in de verdediging omdat hij weet dat hij fout zat, maar door toe te geven zou hij zich kwetsbaar opstellen, iets wat hij door z'n achtergrond moeilijk durft. Is niet erg joh  Wink 


Anglicismen zijn gewoon fout Nederlands, deze met Nederlandse grammatica proberen te vervoegen is faalhaaskwadraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:49

RJ schreef:
OHM G schreef:
Grammaticaal correct of niet, jullie maken ruzie met elkaar via het internet over een spelfout.
besef ieks

stop
Is geen ruzie. Zonnekind wil gewoon heel hinderlijk mensen verbeteren en faalt dan zelf volledig.
Dan vraag je om repliek.
Het is niet erg dat hij zelf faalt, maar ik vind het gewoon triest dat mensen plezier kunnen halen uit het denigrerend verbeteren van anderen en dan van die huiliehuilie-tekens gebruiken om te lopen kutten. Big deal dat niet iedereen de taal goed beheerst, of even snel iets typen en een foutje maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:50

Zonnekind schreef:
RJ schiet in de verdediging omdat hij weet dat hij fout zat, maar door toe te geven zou hij zich kwetsbaar opstellen, iets wat hij door z'n achtergrond moeilijk durft. Is niet erg joh  Wink 


Anglicismen zijn gewoon fout Nederlands, deze met Nederlandse grammatica proberen te vervoegen is faalhaaskwadraat.
Laatste opmerking hier, al vind ik het wel grappig.

JIJ reageerde met gejumpt en daarmee insinueerde je dat die t fout was. Anders had je wel gezegd dat je jumpen niet in het engels kan vervoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 23:55

Zonnekind schreef:
RJ schiet in de verdediging omdat hij weet dat hij fout zat, maar door toe te geven zou hij zich kwetsbaar opstellen, iets wat hij door z'n achtergrond moeilijk durft. Is niet erg joh  Wink 


Anglicismen zijn gewoon fout Nederlands, deze met Nederlandse grammatica proberen te vervoegen is faalhaaskwadraat.
Wat ga je nou moeilijk doen over anglicismen.. Het is een forum waar mensen van 16 jaar hangen en het tof vinden om Engelse termen te gebruiken in het Nederlands. Als je dan 'ge' gebruikt om het Engelse woord te in de Nederlandse zin te laten passen dan hoor je daar een 't' te gebruiken.

Damn, je bent een faalhaaskwadraat als je 'zogenaamd' iets fout zou typen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 0:11

RJ schreef:
Zonnekind schreef:
RJ schiet in de verdediging omdat hij weet dat hij fout zat, maar door toe te geven zou hij zich kwetsbaar opstellen, iets wat hij door z'n achtergrond moeilijk durft. Is niet erg joh  Wink 


Anglicismen zijn gewoon fout Nederlands, deze met Nederlandse grammatica proberen te vervoegen is faalhaaskwadraat.
Laatste opmerking hier, al vind ik het wel grappig.

JIJ reageerde met gejumpt en daarmee insinueerde je dat die t fout was. Anders had je wel gezegd dat je jumpen niet in het engels kan vervoegen.

Ik insinueer niks. Dat jij daar een kromme redenatie achter zoekt, moet je niet op mij af schuiven. Helemaal jouw probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 0:19

Ik laat het hierbij Zonnekind. Tegen dit valt niet te winnen. Succes met je verbeterspelletjes! Als je nog slachtoffers zoekt dan moet je eens op FOK kijken, dan ben je een hele dag zoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 0:26

Zijn jullie nu klaar dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 14:42

RIP forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Mar.x
Akra
Akra



Aantal berichten : 45
Reputatie : 3
Registratiedatum : 25-03-12
Woonplaats : Pizza hut

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 0:20

zonnekind schreef:
Waarom foutief gebruik maken van het beletsel-teken, vervolgt door een hoofdletter

Ten eerste is het door jou gebruikte voltooid deelwoord foutief met een 't' gespeld. De letter 'g', de laatste letter van de stam van het werkwoord 'vervolgen', staat namelijk niet in het kofschip of variant hiervan. 
Ten tweede gebruik je het verkeerde werkwoord. Je bedoelt namelijk: het beletsel-teken wordt gevolgd door een hoofdletter. Zoals het er nu staat is de betekenis, afgezien van de spelling, de hoofdletter heeft een strafrechtelijk onderzoek naar de handelingen van het beletsel-teken gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 0:43

Jodenkoek schreef:
RIP forum

gooi mij in de whatzgrouppa bro
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 8:28

piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
RIP forum

gooi mij in de whatzgrouppa bro

Faka piraat? Gooi je nummer in PM g
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 19:15





Laatst aangepast door De Gevallen Engel op do 3 jul 2014 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 19:21

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 12:58

Haha Daylyt krijgt weer eens geen aandacht, stop the bs my nigga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!   Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dizaster vs Math Hoffa FITTIEE!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dizaster vs Math Hoffa
» Dizaster and Math Hoffa at URL Armageddon after Shutdown
» Math Hoffa vs Calicoe
» Bootleg - Pat Stay vs Math Hoffa
» Math Hoffa Serious Jones Punch

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: