Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan

Ga naar beneden 
+25
rmn92
Johan
Vrouwonvriendelijk
furr
ypjwzz
yaboy
JAMESZUIDWEST
yeye
nigga
Joost
MT
sauterfaun
JohanDerksenJr
Randy
Piwi
Hunter
AGIE
piraat013
Jodenkoek
Zjos
Ruben
gutogut
Ill-Sickness
Bokkepob
Jaap
29 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:06

Faka danG! Hier onder de definitieve beat..

Tape die shit en PM mij vervolgens de losse vocalen EN een versie met je vocalen en de beat erbij zodat we referentiepunten hebben om je goed op de beat te zetten.

Onderwerp maakt niet uit, leef je uit.

gutogut schreef:


Iedereen mag mee doen, opnames met webcams mp3spelers headphones en komkommers zijn toegestaan!


Krijg 16 bars vol en succes er mee!
Jaap zingt in de outro!!!

O.T. (Prod Kale Baardmans ) by Bokkepob

Druk op dat pijltje naar beneden rechts in die player om te downloaden


Mensen die mee doen:

Bokkepob
Jaap
Gutogut a.k.a. Eye-patch Swagga Bwoi a.k.a. I-pad Swagga Bwoi a.k.a. Mr. Famous MC ( en stukken vis )
Kale Baard
Waldo De Walnoot ( en stukken vis )
Ill-Sickness
Ruben
Kebap
Zjos
Jordy
Hunter
Piwi
Randy
Piraat
JAMESZUIDWEST
Jeevz



Jaap schreef:
Alvast een voorproefje:

Jaap:
http://www.box.net/shared/7kfoij4oysj9ngc1g2ra

Tekst:
Spoiler:

Gutogut (testversie, goede versie komt nog) :
http://www.box.net/shared/t299k4d724b7jrf2i548

Tekst:
Spoiler:



Laatst aangepast door Jaap op vr 28 okt 2011 - 23:01; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Bokkepob
SJONNIE
SJONNIE
Bokkepob


Aantal berichten : 370
Reputatie : 20
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Woonplaats

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:08

Ik mix die shit af, dus dat gaat fabeltastisch worden.
Niemand outshined mijn verse.
Owja.
Ik doe ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com/
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:11

Faka ik doe mee
wat the deallie met onderwerp enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:13

onderwerp maakt niet uit. het zijn random verses en die van mij gaat nergens over dus doe je ding. deadline is gewoon zo snel mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:13

Jordy heeft net bevestigd dat hij ook een verse spit (of een outro doet) !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:14

hmm in that case heb ik me verse wel af
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:18

Ik doe ook een versje
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:20

Ik doe ook wel mee Smile

Eventuele dubbels ook apart doorsturen? Is waarschijnlijk met mixen fijner voor Bokke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:21

Alsof Bokke kan mixen hahahahahaha. Maar doe wat jou het handigst lijkt Zjos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:22

Zjos schreef:
Ik doe ook wel mee Smile

Eventuele dubbels ook apart doorsturen? Is waarschijnlijk met mixen fijner voor Bokke?

Holla, sowieso
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:23

haha oke dan, gaat het hem wel lukken die vocals op de beat te plaatsen Jaap?
Terug naar boven Ga naar beneden
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:24

sommige zullen echt kk slecht komen, sommige grappig, sommige poging tot en ik weet zeker dat er 1 of 2 zijn met een serieuze verse wat de rest weer mooier maakt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:26

ik was serieus van plan met iets serieus te komen, maar ik weet niet, volgens mij wordt dat niet serieus genomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:28

Jawel Ill sickness...doe nou maar gewoon mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:29

Ill-Sickness schreef:
ik was serieus van plan met iets serieus te komen, maar ik weet niet, volgens mij wordt dat niet serieus genomen

serieus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:30

Ligt het trouwens aan mij of is dit een beetje een kutbeat? Krijg ik wel een shoutout... stelletje hoeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:30

Kutbeat? Deze beat is aan net als m'n jas in de winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:32

hmpf
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:33

waarom doe je ook niet gewoon mee Jodenkoek?

Je wilde toch naamsbekendheid opbouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:33

Ill-Sickness schreef:
ik was serieus van plan met iets serieus te komen, maar ik weet niet, volgens mij wordt dat niet serieus genomen

Daar vraagt deze beat toch niet echt om ?
maar van mij mag je. is wel random ineens een serieuze verse tussendoor.
Lijkt mij wel tof.


Laatst aangepast door gutogut op wo 26 okt 2011 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:36

Zjos schreef:
waarom doe je ook niet gewoon mee Jodenkoek?

Je wilde toch naamsbekendheid opbouwen?

Haha nee ik hoef niet "bekend" te zijn zoals Jaap of Joost... maar ik doe wel een xtje mee lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:39

piraat zou ook echt mee moeten doen, dan hebben we nog een grote naam op de track
Terug naar boven Ga naar beneden
Bokkepob
SJONNIE
SJONNIE
Bokkepob


Aantal berichten : 370
Reputatie : 20
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Woonplaats

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:45

Ik ben een grote naam.
En jaap ik kan wel mixen kanker hoerenzoon.
RC
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com/
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:49

Bokkepob schreef:
Ik ben een grote naam.
En jaap ik kan wel mixen kanker hoerenzoon.
RC

Fuck outta here, m'n dove gehandicapte zusje mixt nog beter dan jij.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 22:52

Het idee is dope
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie over Rapbattles MC's (VERPLICHT!)
» Rapbattles Forum Possecut Deel 2 (Revived)
» *** Official Rapbattles Merchandise ***
» XXL beat of the day #1
» Beat Hoi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: