Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan

Ga naar beneden 
+25
rmn92
Johan
Vrouwonvriendelijk
furr
ypjwzz
yaboy
JAMESZUIDWEST
yeye
nigga
Joost
MT
sauterfaun
JohanDerksenJr
Randy
Piwi
Hunter
AGIE
piraat013
Jodenkoek
Zjos
Ruben
gutogut
Ill-Sickness
Bokkepob
Jaap
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimeza 29 okt 2011 - 23:43

piraat is dat jou ping?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimeza 29 okt 2011 - 23:48

JA IK HEB JE TOEGEVOEGD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimeza 29 okt 2011 - 23:52

aight nigga we pingen, we doen die zaken jwz
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 2:15

Johan schreef:
Morgen neem ik mijn AGIE-verse op.

Ik spoil alvast de drie eerste lines:

Dit is agie jullie zijn kk zwerfers met hollandse kleding,
ik kom elke keer gucci elke keer t zelfde net als een tweeling.
Ik zit op een ZMOK school kankerleuk kan je slapen in de les dat is wat iedereen wenst

He loves me :$
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 4:56

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Jaapjameszuidwestsokken

Single van Jaap en mij.. of die ooit gereleased gaat worden? Who knows!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 6:29

^ meest epische wat ik ooit heb gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 18:20

Jaap heb je nu wel binnen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 18:23

Ja man, thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 13:05

Ik wacht nog steeds op inzendingen van mensen die zeiden dat ze mee zouden doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 22:21

heb je mijn shit ook binnen of whut?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 22:41

Ja man
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:01

Hoeveel verses zijn er al binnen Jaap?
Terug naar boven Ga naar beneden
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Google%20Image%20Result%20for%20http---blogs_the217_com-tripleentendre-files-2008-10-writers_block_400_gif_1301054672083(1)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:38

Deadline aanstaande maandag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 22:53

Nee, want ik wil zoveel mogelijk verses binnen hebben...en ik denk niet dat ik maandag veel nieuwe verses binnen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 9:07

Jaapie, ik weet dat het heel stoer is om te zeggen dat je rapper bent maar nee jaapie je kan niet rappen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 9:37

Ik ruik jaloezie. En tape jij dan eens iets als je het zo goed weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 10:02

Jaloezie?? hehe
Ik ken mijn tekortkomingen dus mij zie je niet zo snel tapen jaapie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 10:07

Oke dan. En ik zou je mening meer respecteren als je zou beargumenteren wat je zei. Dus vertel eens, waaruit blijkt dat ik niet kan rappen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 10:44

oke jaapie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 10:44

Haha you got owned sucka.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 10:46

naah niet echt jaapie. Ik hecht er gewoon geen waarde aan of je mijn mening respecteert of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 11:02

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 5116916182_2af2373afc
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 11:36

oke thanks bro!!
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 15:24

Is er nogsteeds geen releasedate ? :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan   Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rapbattles (en anderen) Collabo Mega Track - Met definitieve beat - Meld je aan
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie over Rapbattles MC's (VERPLICHT!)
» Rapbattles Forum Possecut Deel 2 (Revived)
» *** Official Rapbattles Merchandise ***
» XXL beat of the day #1
» Beat Hoi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: