Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Apnormaal vs Lijpe Morco

Ga naar beneden 
+20
Zjos
rmn92
reetkever
roffazuidje
khadaffi
MT
JohanDerksenJr
furr
master
ForumMurdaturk
Jodenkoek
AGIE
Johan
Doetje
Joost
Hauntedbacon
Ruben
Riemiks
piraat013
Jaap
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:05

AGIE schreef:
MT schreef:
master jij hebt cker geen money voor een ps3 dat je zo reageert? je verdient waarschijnlijk nog minder dan agie

Echt een bla ga je kont scheren a nerd, ik verdien lekker genoeg.
Wat ik draag kan jij niet eens betalen, fa2 man.

dude je verdient maximaal 200 euro per maand met vakkenvullen mt werkt full time en is 23 jaar get the picture zelfs mij studiefinanciering is hoger dan jouw inkomen dag agie :\')


Laatst aangepast door piraat013 op zo 30 okt 2011 - 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:06

ok man ik vraag of piraatje en niet jij dus bf3 heeft? dan b egin jij van heb jij geen leven of wat dan ook dus was wil je nou zeggen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:06

Mt jij bent kei stoer, en hoezo zouden zuiderstorm en EZG dan een rkb moeten doen terwijl ze hun voorronde hadden gewonnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:08

Ruben hoezo ben ik kei stoer omdat ik uitleg wanneer je een rode kaart battle krijgt?

nou misschien omdat ze niet zo dope waren voor de league maar nog wel een kans verdienen omdat ze niet super slecht zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:09

en reageer je nou zo laat omdat je ging zoeken of er iemand was die gewonnen had en toch een rode kaart kregen? faggot
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:10

lijpe mocro got this!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:17

piraat013 schreef:
AGIE schreef:
MT schreef:
master jij hebt cker geen money voor een ps3 dat je zo reageert? je verdient waarschijnlijk nog minder dan agie

Echt een bla ga je kont scheren a nerd, ik verdien lekker genoeg.
Wat ik draag kan jij niet eens betalen, fa2 man.

dude je verdient maximaal 200 euro per maand met vakkenvullen mt werkt full time en is 23 jaar get the picture zelfs mij studiefinanciering is hoger dan jouw inkomen dag agie :\')

Piraatje :\')
Jij leeft van je studiefinanciering, ik niet ik werk lekker 4x in een week.
Ben bijna 18 dus salaris gaat dan ook stijgen, snapje.. maar jij, jij koopt kleren van je studie geld of van je moeder.
Je bent broke as fuck en dan kom je praten.. jij bent altijd skeer, nooit geld op zak.. :\')
Ik geniet van mijn leven, ik ben nooit broke geweest en zal ik ook nooit worden en daar ben ik zeker van.
Wat ik draag, dat heb jij nog nooit gedragen en stiekem geil je op ander mans kleren Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:20

ik ga ff weg maar kon niet laten dit nog ff te zeggen

agie je verdient 500 per maand en je bent nooit broke? wat is je geheim? zeeman? lidl?

laterr
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:20

MT schreef:
en reageer je nou zo laat omdat je ging zoeken of er iemand was die gewonnen had en toch een rode kaart kregen? faggot
Nee eigenlijk wou ik geen tijd meer aan je vuil maken, totdat je me begon uit te schelden op Tinychat en toen gelijk weer wegging als een faggot!
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:21

begon uit te schelden ik zei alleen homo dat ben je toch? maar ok ik ben weg later homotje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:24

MT je faalt een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:24

MT schreef:
ik ga ff weg maar kon niet laten dit nog ff te zeggen

agie je verdient 500 per maand en je bent nooit broke? wat is je geheim? zeeman? lidl?

laterr

Ik hoef nog niks te betalen, ik woon nog bij me moeder thuis he.. Cool
Met 500 hou ik elke maand wat over hoor hahaha en ik werk al 6 maanden bij de LaPlace nicht. Wink
Daarvoor ook nog gewerkt, maar MT jij bent du ergste drugsdealer van het forum, jij maakt in 1 dag 500eu+ of niet? Je bent toch een hustles.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:33

Zullen we hiermee stoppen? En het over de battle hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:38

Bij Apnormaal lijkt het alsof die na 1 zin gespit te hebben gelijk buiten adem is... nahmean? Hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:42

Jodenkoek schreef:
Bij Apnormaal lijkt het alsof die na 1 zin gespit te hebben gelijk buiten adem is... nahmean? Hahahaha

Ja man dat heeft ie in elke battle, vooral die van Apnormaal VS Il duce haha :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:43

inderdaad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:44

Tijd voor een PIZZA TONNO (L)
brrrb
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:52

AGIE schreef:
Tijd voor een PIZZA TONNO (L)
brrrb

ait laters ait

Anyways,

Lijpe mocro heeft een kk harde delivery, als die dope lines kon schrijven zou die echt een baas zijn...
Hij heeft me nog wel verrast, ik had eerlijk gezegd echt helemaal niks verwacht maar 't viel nog mee..

Apnormaal z'n delivery is nog steeds echt belachelijk slecht, misschien wel de slechte van heel POB..
Lines ook nog steeds matig... Ik denk eerlijk gezegd dat Apnormaal nooit echt dope wordt, hij staat
terecht onderin de lijst en na zoveel matige battles zie ik hem niet in 1x heel dope komen ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 20:59

Jodenkoek schreef:
Bij Apnormaal lijkt het alsof die na 1 zin gespit te hebben gelijk buiten adem is... nahmean? Hahahaha

Daarom komen riemiks en huushuh dope anders komen ze in ademsnood
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:01

? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:06

AGIE schreef:
piraat013 schreef:
AGIE schreef:
MT schreef:
master jij hebt cker geen money voor een ps3 dat je zo reageert? je verdient waarschijnlijk nog minder dan agie

Echt een bla ga je kont scheren a nerd, ik verdien lekker genoeg.
Wat ik draag kan jij niet eens betalen, fa2 man.

dude je verdient maximaal 200 euro per maand met vakkenvullen mt werkt full time en is 23 jaar get the picture zelfs mij studiefinanciering is hoger dan jouw inkomen dag agie :\')

Piraatje :\')
Jij leeft van je studiefinanciering, ik niet ik werk lekker 4x in een week.
Ben bijna 18 dus salaris gaat dan ook stijgen, snapje.. maar jij, jij koopt kleren van je studie geld of van je moeder.
Je bent broke as fuck en dan kom je praten.. jij bent altijd skeer, nooit geld op zak.. :\')
Ik geniet van mijn leven, ik ben nooit broke geweest en zal ik ook nooit worden en daar ben ik zeker van.
Wat ik draag, dat heb jij nog nooit gedragen en stiekem geil je op ander mans kleren Laughing


Met mijn studie financiering koop ik kleren klopt .jij verdient maximaal 200 euro per maand bij ah ,als het niet minder is dure kleren ? Zijn vast nep komen uit Marokko eerlijk is eerlijk en tsjaa als een euro 10 dirham is dan snap ik wel waarom jij zo veel zogenaamd dure neppe kleren kan kopen en hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:08

Ok. Maar nu stoppen anders moet ik jullie bannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:14

anyway,, matige battle, wel vermakelijk toch, je hoort me nog keihard lachen om die jaap line, maar later besefte ik dat t waarschijnlijk niet over de jaap van hier ging...
kben t ook wel eens met de juryleden kvind lijpemocro zn flow dope,vooral bij die diggedy tony line al was die line om van te janken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:15

Ik vind het jammer dat je het publiek niet zo goed hoort omdat ze nu alleen maar het geluid van de mics hebben gebruikt...

En Lijpe had het idd totaal niet over mij, hij heeft nog nooit van mij gehoord (het is idd moeilijk voor te stellen, maar oke). En Lijpe Mocro heeft vaak wel een dope flow ja, maar vaak wel in combinatie met een matige line. Zoals die Diggedy Tony line bijvoorbeeld...echt heel slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 21:18

[quote="Jaap"]Ik vind het jammer dat je het publiek niet zo goed hoort omdat ze nu alleen maar het geluid van de mics hebben gebruikt...

precies wat ik in me comment vergat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apnormaal vs Lijpe Morco   Apnormaal vs Lijpe Morco - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apnormaal vs Lijpe Morco
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg Insayno - Apnormaal
» Insayno vs Apnormaal PunchOutBattles
» Apnormaal vs Kaascouse PunchOutBattles
» Foo & Apnormaal vs Jason Bourne & Veasum
» HOU JE BEK: 2 X 1 - LIJPE MOCRO (OFFICIAL VIDEO)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: