Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+23
kapitein033
Auron
westside
JAMESZUIDWEST
jordyvision
Jaymster
Riemiks
Jodenkoek
Zjos
Albo
piraat013
master
yeye
MT
roffazuidje
Johan
Ruben
Piwi
Vrouwonvriendelijk
Malamadre
Jaap
DoejeDing
rmn92
27 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 13:56

Terug naar boven Ga naar beneden
DoejeDing
Kanker Kehba
Kanker Kehba
DoejeDing


Aantal berichten : 8
Reputatie : 0
Registratiedatum : 30-11-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 13:59

Damnn, zit op school kan hem niet checken.
Ben benieuwd naar beide teams.
Ze hebben beide een hoog humor gehalte.
Persoonlijk digg ik team Spijkenissen meer. Can't wait.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:11

Jammer dat je sommige dingen niet goed verstaat door het geluid dat een beetje kaka is. Waarom was het bij Surya vs Cons perfect en hier weer niet? Damn son.

Verder was deze battle wel vermakelijk, maar er had meer in kunnen zitten Heb hem nu 1x gekeken, kan er wel meer over zeggen als ik hem vaker heb gechecked.

Beide teams hadden wel dope lines, maar ook veel lines die niet dope waren of totaal niet aansloegen..beetje een chaotische battle ook.

Die zwemdiploma voordat je kon praten line was dope, alleen maar regenjassen, hij verliest veel spuug maar Sniggy beatboxed...die lines kan ik me ff snel herinneren en die waren dope.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Malamadre
Kanker Kehba
Kanker Kehba
Malamadre


Aantal berichten : 33
Reputatie : 0
Registratiedatum : 01-11-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:21

Dat hele sniggy concept over het huilen bij holland's got talent was sowieso het dopeste van deze battle.
Wel jammer dat mini-thug die hele intro van santios en sniggy verpest...
Terug naar boven Ga naar beneden
DoejeDing
Kanker Kehba
Kanker Kehba
DoejeDing


Aantal berichten : 8
Reputatie : 0
Registratiedatum : 30-11-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:25

Hmmm, klinkt niet als de battle die ik hoopte te zien.
Ik ben benieuwd naar het geluid. Het is inderdaad apart dat deze dan een andere sound zou hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:29

Had van Santios en Sniggy wel meer verwacht!
Qucee en Killer vond ik dope
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:34

leuke battle, heb er eerlijk gezegt niet echt van genoten had echt veel meer verwacht van beide teams maarja qucee&killer got this one.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 14:40

Oja, die Gym/Jim line van Killer leek wel heeeeeeel erg veel op die van Pat Stay.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
DoejeDing
Kanker Kehba
Kanker Kehba
DoejeDing


Aantal berichten : 8
Reputatie : 0
Registratiedatum : 30-11-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 15:02

Daarom houd ik ook van voorgeschrevenbattles.
Je hoort echt absurde shit haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 15:18

1ste Ronde
Killer en Qucee: 2x tandvlees zeggen vond ik niet echt grappig.
Qucee's schema dat resulteert in die line van zwemdiploma hebben tot je mocht beginnen met praten was erg dope.
'Al z'n kledingkasten bestaan uit regenjassen' > was ook wel dope
'Ik zou ook me kind verlaten als ie me in mn gezicht spuugt wanneer die papa zegt' > Dope
'Santios verliest meer speeksel terwijl jij degene bent die beatboxt' > Ook wel leuk
Meetlint shit faalde hard
Gym line...tja....iets teveel Pat Stay gekeken?
Angry Birds line was dope

Santios en Sniggy: Bitch, wat hij probeert te zeggen is dat het niet normaal is als je hagelslag op je spaghetti doet > LOL
Wedstrijd met Riemiks wie het laatst daar aankomt > LOL
Je bent nu al dikker dan een minuut geleden > wel leuk
KFC line zag ik van mijlenver aankomen

1ste ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee, ze hadden veel dopere lines.

2e Ronde
Killer en Qucee: Waarom in de 2e ronde gelijk WEER over het tandvlees beginnen? In de 1ste ronde ging het daar al over, hoeft toch niet weer geadresseerd te worden?
Kroepoeksklan > Nee. Gewoon nee.
Jammer van die stumble wanneer ze allebei tegelijk proberen te beginnen. En Santios en Sniggy moeten zich op dat moment niet als idioten gedragen, zucht.
'Je noemt je vader philips omdat je werkelijk ze sony ben' > Leuk bedacht, maar de uitwerking is minder en als je erover nadenkt klopt deze line niet echt.
'Je kennis kwijt raakt, als het verliezen van een goede vriend' > Geforceerde wordplay

Santios en Sniggy: 'Zelfs zn eigen vriendin zegt: ik ga buiten wachten' > moest wel grinniken
Die hele opbouw en uiteindelijk clue van dat 'kom battlen dan' schema sloeg niet echt aan.
'What is your favorite battle?' Moest even glimlachen

2e ronde vond ik redelijk gelijk opgaan. Qucee en Killer hadden meer lines, maar het aantal echt dope lines was ongeveer gelijk aan de echt dope lines van Santios en Sniggy. Misschien in deze ronde dus een hele lichte edge naar team Spikri, maar ben er nog niet helemaal over uit.

3e Ronde
Killer en Qucee: Alle schema's over het huilen van Sniggy waren best dope. Speciale vermelding: 'Je huilde zo lang dat zelfs webcambabes verzet naar de ochtend was'. Dat was een erg dope line.
Die shit dat het publiek opzij ging was is in theorie een leuk concept, maar ik vond het in de praktijk een beetje falen. Toch props voor het bedenken.
'Santios niet gementioned omdat die arrogante faggot moet leren dat ie niet altijd op de voorgrond staat' > Breh!
En LOL @ Santios die zegt dat ie freestyle wil doorgaan, terwijl hij tegen Hightower al bewezen heeft dat ie kankerslecht kan freestylen.

Santios en Sniggy: 'Ik geef Killer z'n laatste opdracht: zelfmoord' Oke oke
'I put Killer in a box.....box' > Is er iets wat me ontgaat bij deze line? Want ik snap em niet
'L-Deep een shit om jou geeft/je eigen moeder geen shit om jou geeft' > Beetje jammer dat ze jou geef op jou geeft rijmen :\')

De 3e ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee. Hoewel niet alle lines aansloegen waren hun punches veel meer hard hitting.

Winnaars dus Killer en Qucee 3-0 of misschien de 2e ronde gelijk.
Na deze battle moet ik wel concluderen dat Santios z'n game ZWAAR moet upsteppen wil ie van Sensei wil winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 16:12

Ik vond deze battle echt tegenvallen als ik eerlijk ben.
Ik ga deze echt niet heel vaak terugkijken
Verder irriteer ik me echt aan die Sniggy als hij dom gaat doen terwijl Killer en Qucee bezig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 16:18

Ik vond Qucee in deze battle trouwens wel de beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:01

Vond het opzich wel een grappige battle, Santios en Sniggy werkten dope samen en ik vond het ook wel goed dat ze echt hatelijk deden (beetje tegenovergestelde van BB).

Sniggy deed wel ontzettend gay tijdens de rondes van Qucee en Killer
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:05

LOL at de intro van jordy en mekki en de hipster faggot achter hun
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:33

je voelde echt wel die spanning in 3e ronde man, ommin lauw. En die mini thug, denkt hij serieus dat spijkernisse van hem is ofzo? Wat een mongool man.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:46

Jaap schreef:
1ste Ronde
Killer en Qucee: 2x tandvlees zeggen vond ik niet echt grappig.
Qucee's schema dat resulteert in die line van zwemdiploma hebben tot je mocht beginnen met praten was erg dope.
'Al z'n kledingkasten bestaan uit regenjassen' > was ook wel dope
'Ik zou ook me kind verlaten als ie me in mn gezicht spuugt wanneer die papa zegt' > Dope
'Santios verliest meer speeksel terwijl jij degene bent die beatboxt' > Ook wel leuk
Meetlint shit faalde hard
Gym line...tja....iets teveel Pat Stay gekeken?
Angry Birds line was dope

Santios en Sniggy: Bitch, wat hij probeert te zeggen is dat het niet normaal is als je hagelslag op je spaghetti doet > LOL
Wedstrijd met Riemiks wie het laatst daar aankomt > LOL
Je bent nu al dikker dan een minuut geleden > wel leuk
KFC line zag ik van mijlenver aankomen

1ste ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee, ze hadden veel dopere lines.

2e Ronde
Killer en Qucee: Waarom in de 2e ronde gelijk WEER over het tandvlees beginnen? In de 1ste ronde ging het daar al over, hoeft toch niet weer geadresseerd te worden?
Kroepoeksklan > Nee. Gewoon nee.
Jammer van die stumble wanneer ze allebei tegelijk proberen te beginnen. En Santios en Sniggy moeten zich op dat moment niet als idioten gedragen, zucht.
'Je noemt je vader philips omdat je werkelijk ze sony ben' > Leuk bedacht, maar de uitwerking is minder en als je erover nadenkt klopt deze line niet echt.
'Je kennis kwijt raakt, als het verliezen van een goede vriend' > Geforceerde wordplay

Santios en Sniggy: 'Zelfs zn eigen vriendin zegt: ik ga buiten wachten' > moest wel grinniken
Die hele opbouw en uiteindelijk clue van dat 'kom battlen dan' schema sloeg niet echt aan.
'What is your favorite battle?' Moest even glimlachen

2e ronde vond ik redelijk gelijk opgaan. Qucee en Killer hadden meer lines, maar het aantal echt dope lines was ongeveer gelijk aan de echt dope lines van Santios en Sniggy. Misschien in deze ronde dus een hele lichte edge naar team Spikri, maar ben er nog niet helemaal over uit.

3e Ronde
Killer en Qucee: Alle schema's over het huilen van Sniggy waren best dope. Speciale vermelding: 'Je huilde zo lang dat zelfs webcambabes verzet naar de ochtend was'. Dat was een erg dope line.
Die shit dat het publiek opzij ging was is in theorie een leuk concept, maar ik vond het in de praktijk een beetje falen. Toch props voor het bedenken.
'Santios niet gementioned omdat die arrogante faggot moet leren dat ie niet altijd op de voorgrond staat' > Breh!
En LOL @ Santios die zegt dat ie freestyle wil doorgaan, terwijl hij tegen Hightower al bewezen heeft dat ie kankerslecht kan freestylen.

Santios en Sniggy: 'Ik geef Killer z'n laatste opdracht: zelfmoord' Oke oke
'I put Killer in a box.....box' > Is er iets wat me ontgaat bij deze line? Want ik snap em niet
'L-Deep een shit om jou geeft/je eigen moeder geen shit om jou geeft' > Beetje jammer dat ze jou geef op jou geeft rijmen :\')

De 3e ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee. Hoewel niet alle lines aansloegen waren hun punches veel meer hard hitting.

Winnaars dus Killer en Qucee 3-0 of misschien de 2e ronde gelijk.
Na deze battle moet ik wel concluderen dat Santios z'n game ZWAAR moet upsteppen wil ie van Sensei wil winnen.

verveelde je je?
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:49

Johan schreef:
LOL at de intro van jordy en mekki en de hipster faggot achter hun
Shots fired @ jaapie.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:52

roffazuidje schreef:
je voelde echt wel die spanning in 3e ronde man, ommin lauw. En die mini thug, denkt hij serieus dat spijkernisse van hem is ofzo? Wat een mongool man.
Als je goed hebt opgelet werd zijn naam genoemd door 1 van de 2, maar had hij wel meer geduld moeten hebben om te kunnen begrijpen waarom precies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:52

yeye schreef:
Johan schreef:
LOL at de intro van jordy en mekki en de hipster faggot achter hun
Shots fired @ jaapie.

Idd, ik ben dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:53

stop maar
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 19:19

matige battle
de samenwerking tussen santios en sniggy is wel erg dope, nu alleen nog dope lines erbij. Qucee & killer vielen ook erg tegen. Q&k gingen veels te lang door over de tandvlees van sniggy, Overall gezien geef ik de battle na 1 keer kijken naar santios en sniggy

Maar beide teams stellen zwaar teleur...Santios zal nog flink aan de bank moeten tegen sensei
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 19:32

Jaap schreef:
1ste Ronde
Killer en Qucee: 2x tandvlees zeggen vond ik niet echt grappig.
Qucee's schema dat resulteert in die line van zwemdiploma hebben tot je mocht beginnen met praten was erg dope.
'Al z'n kledingkasten bestaan uit regenjassen' > was ook wel dope
'Ik zou ook me kind verlaten als ie me in mn gezicht spuugt wanneer die papa zegt' > Dope
'Santios verliest meer speeksel terwijl jij degene bent die beatboxt' > Ook wel leuk
Meetlint shit faalde hard
Gym line...tja....iets teveel Pat Stay gekeken?
Angry Birds line was dope

Santios en Sniggy: Bitch, wat hij probeert te zeggen is dat het niet normaal is als je hagelslag op je spaghetti doet > LOL
Wedstrijd met Riemiks wie het laatst daar aankomt > LOL
Je bent nu al dikker dan een minuut geleden > wel leuk
KFC line zag ik van mijlenver aankomen

1ste ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee, ze hadden veel dopere lines.

2e Ronde
Killer en Qucee: Waarom in de 2e ronde gelijk WEER over het tandvlees beginnen? In de 1ste ronde ging het daar al over, hoeft toch niet weer geadresseerd te worden?
Kroepoeksklan > Nee. Gewoon nee.
Jammer van die stumble wanneer ze allebei tegelijk proberen te beginnen. En Santios en Sniggy moeten zich op dat moment niet als idioten gedragen, zucht.
'Je noemt je vader philips omdat je werkelijk ze sony ben' > Leuk bedacht, maar de uitwerking is minder en als je erover nadenkt klopt deze line niet echt.
'Je kennis kwijt raakt, als het verliezen van een goede vriend' > Geforceerde wordplay

Santios en Sniggy: 'Zelfs zn eigen vriendin zegt: ik ga buiten wachten' > moest wel grinniken
Die hele opbouw en uiteindelijk clue van dat 'kom battlen dan' schema sloeg niet echt aan.
'What is your favorite battle?' Moest even glimlachen

2e ronde vond ik redelijk gelijk opgaan. Qucee en Killer hadden meer lines, maar het aantal echt dope lines was ongeveer gelijk aan de echt dope lines van Santios en Sniggy. Misschien in deze ronde dus een hele lichte edge naar team Spikri, maar ben er nog niet helemaal over uit.

3e Ronde
Killer en Qucee: Alle schema's over het huilen van Sniggy waren best dope. Speciale vermelding: 'Je huilde zo lang dat zelfs webcambabes verzet naar de ochtend was'. Dat was een erg dope line.
Die shit dat het publiek opzij ging was is in theorie een leuk concept, maar ik vond het in de praktijk een beetje falen. Toch props voor het bedenken.
'Santios niet gementioned omdat die arrogante faggot moet leren dat ie niet altijd op de voorgrond staat' > Breh!
En LOL @ Santios die zegt dat ie freestyle wil doorgaan, terwijl hij tegen Hightower al bewezen heeft dat ie kankerslecht kan freestylen.

Santios en Sniggy: 'Ik geef Killer z'n laatste opdracht: zelfmoord' Oke oke
'I put Killer in a box.....box' > Is er iets wat me ontgaat bij deze line? Want ik snap em niet
'L-Deep een shit om jou geeft/je eigen moeder geen shit om jou geeft' > Beetje jammer dat ze jou geef op jou geeft rijmen :\')

De 3e ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee. Hoewel niet alle lines aansloegen waren hun punches veel meer hard hitting.

Winnaars dus Killer en Qucee 3-0 of misschien de 2e ronde gelijk.
Na deze battle moet ik wel concluderen dat Santios z'n game ZWAAR moet upsteppen wil ie van Sensei wil winnen.


I put killer in a box line niet snappen :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 19:59

Leg hem uit dan..ik zeg toch: misschien ontgaat me iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:24

Ik snapte die 2e Box/Baks/Bax of waar de nadruk nou op moest vallen ook niet helemaal, dus word @ jaapie en piraat leg eens uit dan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:07

Redelijke battle.. vind 'm wel duidelijk naar QC & Killer gaan, maar wel jammer dat de samenwerking van Santios en Sniggy zo dope is maar de lines minder zijn..

Merkte ook wel weer dat Killer zei: Jullie slapen te hard.. omdat hij geen crowd reaction kreeg (deed hij ook al bij zijn biggie in pac line terwijl hij crowdreaction wilt bij played lines, jammer)

En denk zelf dat ze met die Killer in a box line, Bats zeggen (zovan killer is dood, dus in een doodkist?) maarja niet dope uitgewerkt

kijk nu wel heeel erg uit naar de 2vs2 van Riemiks en Sensei,

DAMN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sniggy vs santios
» J Thomas & Spitler vs Qucee & Killer.
» Sheisty Saf vs Sniggy
» Santios vs Qucee 1/4de Finales PunchOutBattles
» Ingewikkeld vs Sniggy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: