Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+23
kapitein033
Auron
westside
JAMESZUIDWEST
jordyvision
Jaymster
Riemiks
Jodenkoek
Zjos
Albo
piraat013
master
yeye
MT
roffazuidje
Johan
Ruben
Piwi
Vrouwonvriendelijk
Malamadre
Jaap
DoejeDing
rmn92
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:37

Ik ga hem nu kijken

@Jaap, heb hem dus nog niet gezien, maar box als in jailbox wellicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:39

Jaap schreef:
1ste Ronde
Killer en Qucee: 2x tandvlees zeggen vond ik niet echt grappig.
Qucee's schema dat resulteert in die line van zwemdiploma hebben tot je mocht beginnen met praten was erg dope.
'Al z'n kledingkasten bestaan uit regenjassen' > was ook wel dope
'Ik zou ook me kind verlaten als ie me in mn gezicht spuugt wanneer die papa zegt' > Dope
'Santios verliest meer speeksel terwijl jij degene bent die beatboxt' > Ook wel leuk
Meetlint shit faalde hard
Gym line...tja....iets teveel Pat Stay gekeken?
Angry Birds line was dope

Santios en Sniggy: Bitch, wat hij probeert te zeggen is dat het niet normaal is als je hagelslag op je spaghetti doet > LOL
Wedstrijd met Riemiks wie het laatst daar aankomt > LOL
Je bent nu al dikker dan een minuut geleden > wel leuk
KFC line zag ik van mijlenver aankomen

1ste ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee, ze hadden veel dopere lines.

2e Ronde
Killer en Qucee: Waarom in de 2e ronde gelijk WEER over het tandvlees beginnen? In de 1ste ronde ging het daar al over, hoeft toch niet weer geadresseerd te worden?
Kroepoeksklan > Nee. Gewoon nee.
Jammer van die stumble wanneer ze allebei tegelijk proberen te beginnen. En Santios en Sniggy moeten zich op dat moment niet als idioten gedragen, zucht.
'Je noemt je vader philips omdat je werkelijk ze sony ben' > Leuk bedacht, maar de uitwerking is minder en als je erover nadenkt klopt deze line niet echt.
'Je kennis kwijt raakt, als het verliezen van een goede vriend' > Geforceerde wordplay

Santios en Sniggy: 'Zelfs zn eigen vriendin zegt: ik ga buiten wachten' > moest wel grinniken
Die hele opbouw en uiteindelijk clue van dat 'kom battlen dan' schema sloeg niet echt aan.
'What is your favorite battle?' Moest even glimlachen

2e ronde vond ik redelijk gelijk opgaan. Qucee en Killer hadden meer lines, maar het aantal echt dope lines was ongeveer gelijk aan de echt dope lines van Santios en Sniggy. Misschien in deze ronde dus een hele lichte edge naar team Spikri, maar ben er nog niet helemaal over uit.

3e Ronde
Killer en Qucee: Alle schema's over het huilen van Sniggy waren best dope. Speciale vermelding: 'Je huilde zo lang dat zelfs webcambabes verzet naar de ochtend was'. Dat was een erg dope line.
Die shit dat het publiek opzij ging was is in theorie een leuk concept, maar ik vond het in de praktijk een beetje falen. Toch props voor het bedenken.
'Santios niet gementioned omdat die arrogante faggot moet leren dat ie niet altijd op de voorgrond staat' > Breh!
En LOL @ Santios die zegt dat ie freestyle wil doorgaan, terwijl hij tegen Hightower al bewezen heeft dat ie kankerslecht kan freestylen.

Santios en Sniggy: 'Ik geef Killer z'n laatste opdracht: zelfmoord' Oke oke
'I put Killer in a box.....box' > Is er iets wat me ontgaat bij deze line? Want ik snap em niet
'L-Deep een shit om jou geeft/je eigen moeder geen shit om jou geeft' > Beetje jammer dat ze jou geef op jou geeft rijmen :\')

De 3e ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee. Hoewel niet alle lines aansloegen waren hun punches veel meer hard hitting.

Winnaars dus Killer en Qucee 3-0 of misschien de 2e ronde gelijk.
Na deze battle moet ik wel concluderen dat Santios z'n game ZWAAR moet upsteppen wil ie van Sensei wil winnen.


Jaap...... jaap. Het is tijd een hobby (anders dan pobbattles) te gaan zoeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:45

Zeg je dat ook tegen Jordy als hij een verslag schrijft? Nee dus stil maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:49

Jaap schreef:
Zeg je dat ook tegen Jordy als hij een verslag schrijft? Nee dus stil maar.

Nee dat komt omdat ik Jordy dickride en hem graag een keer wil pijpen (no Jaap)

Oke vooruit Jaap, leef je uit met je battleverslagen.

(no offence)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:51

Dit topic is toch om de battles te bespreken? Ik bespreek de battle, ik heb jou nog helemaal niks nuttigs zien posten. Dus krijg hartkanker.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:52

Sniggy is zo'n ongelofelijke kankeraap (no challamang), wat is er zo moeilijk aan je normaal gedragen?

Had er wel meer van verwacht... dat was het.

groetjes

@Jaap

Het was trouwens niet de bedoeling je te offenden... houd nog steeds van je knul
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 21:56

fuck yeah ik ben het dit keer eens met jaap met uitzondering van de hartkanker deel. Het is juist dope dat jaap zo zijn mening over de battle geeft, moet vaker gebeuren..

Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 22:01

Vrij duidelijk voor Killer & Qucee vind ik, al verloopt de samenwerking van Santios & Sniggy beter. De punches van Killer & Qucee vind ik wat harder.

Ik vind wel dat door de 'lollige' delivery/stijl van Qucee er voor zorgt dat de delivery van Killer wat minder uit de verf komt. Het haalt een beetje de agressie eruit ofzo.

Al met al een leuke battle, ik vond ook dat Qucee het best uit de verf kwam hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 22:25

Ik heb het nog niet gezien op cam, maar live wat ik mee kreeg was, Delivery bij Snigios beter en de Barz Kwamen van Killcee
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaymster
Akra
Akra



Aantal berichten : 56
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-11
Woonplaats : Antwerpen & Rotterdam

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:02

Pff echt hatelijk als mensen die niet eens battlen stoer komen doen. Leg je entourage uit dat het een battle is man en dan het juist heated moet zijn. En dat ze niet moeten lopen zeiken als er agressie in een battle zit. just b kwam met zen kut groepje, shiike werd verstoord door kanker negers en nu komt een mini thug goon spelen met zen gay stem!

anyway .. kvond het jammer dat ik er niet bij was deze editie. Santios & Sniggy komen met n hele performance en kwam soms echt hard. Alleen jammer dat ze niet veel hadden voorbereid, want ze konden harder komen en bepaalde concepten beter uitwerken.
Killer & Qucee, kwamen echt met harde bars, maar ook met een paar zwakke die niet echt aansloegen. Wel jammer dat er weinig interactie was tussen beide.

Ik denk dat mc's nog moeten experimenteren met die 2vs2 battles, dus naarmate iedereen vordert, gaan we nog harde battles krijgen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaymster
Akra
Akra



Aantal berichten : 56
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-11
Woonplaats : Antwerpen & Rotterdam

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:04

Ohja nog wat .. Faka met L-deep? battle die jongen dan damn!! breng extra flesjes water mee deze keer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:40

Ik snap wel waarom L-Deep hem niet battled. Hij had voordat Qucee hem uitdaagde al een lijst met wie hij wilde battlen als het goed is. Dus het lijkt me logisch dat je eerst die mc's zou willen battlen als je niet heel tijd hebt. L-deep heeft namelijk ook gewoon een baan terwijl Qucee de hele dag thuis met een uitkering.
Maar ik moet Qucee wel gelijk geven dat L-deep z'n naam noemt in z'n battle, maar hem vervolgens niet battlet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:44

Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
Zeg je dat ook tegen Jordy als hij een verslag schrijft? Nee dus stil maar.

Nee dat komt omdat ik Jordy dickride en hem graag een keer wil pijpen (no Jaap)

(no offence)

fohlm

en hoe sniggy en santios doen tijdens killer en qucee hun verses is awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:46

jordyvision schreef:
Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
Zeg je dat ook tegen Jordy als hij een verslag schrijft? Nee dus stil maar.

Nee dat komt omdat ik Jordy dickride en hem graag een keer wil pijpen (no Jaap)

(no offence)

fohlm

en hoe sniggy en santios doen tijdens killer en qucee hun verses is awesome.

Hmm vind ik juist niet.. vind het nogal kinderachtig/dom, maargoed dat is mijn mening..
Terug naar boven Ga naar beneden
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:49

dope battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:52

JAMESZUIDWEST schreef:
dope battle

Hahaha dope sig alleen snap ik "Dimanyte niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:53

Veasum is de broer van Dimanyte (Holland in da Hood)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 23:54

JAMESZUIDWEST schreef:
Veasum is de broer van Dimanyte (Holland in da Hood)

Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 0:14

santios mag sterven aan lipkanker
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 1:01

Jaap schreef:
1ste Ronde
Killer en Qucee: 2x tandvlees zeggen vond ik niet echt grappig.
Qucee's schema dat resulteert in die line van zwemdiploma hebben tot je mocht beginnen met praten was erg dope.
'Al z'n kledingkasten bestaan uit regenjassen' > was ook wel dope
'Ik zou ook me kind verlaten als ie me in mn gezicht spuugt wanneer die papa zegt' > Dope
'Santios verliest meer speeksel terwijl jij degene bent die beatboxt' > Ook wel leuk
Meetlint shit faalde hard
Gym line...tja....iets teveel Pat Stay gekeken?
Angry Birds line was dope

Santios en Sniggy: Bitch, wat hij probeert te zeggen is dat het niet normaal is als je hagelslag op je spaghetti doet > LOL
Wedstrijd met Riemiks wie het laatst daar aankomt > LOL
Je bent nu al dikker dan een minuut geleden > wel leuk
KFC line zag ik van mijlenver aankomen

1ste ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee, ze hadden veel dopere lines.

2e Ronde
Killer en Qucee: Waarom in de 2e ronde gelijk WEER over het tandvlees beginnen? In de 1ste ronde ging het daar al over, hoeft toch niet weer geadresseerd te worden?
Kroepoeksklan > Nee. Gewoon nee.
Jammer van die stumble wanneer ze allebei tegelijk proberen te beginnen. En Santios en Sniggy moeten zich op dat moment niet als idioten gedragen, zucht.
'Je noemt je vader philips omdat je werkelijk ze sony ben' > Leuk bedacht, maar de uitwerking is minder en als je erover nadenkt klopt deze line niet echt.
'Je kennis kwijt raakt, als het verliezen van een goede vriend' > Geforceerde wordplay

Santios en Sniggy: 'Zelfs zn eigen vriendin zegt: ik ga buiten wachten' > moest wel grinniken
Die hele opbouw en uiteindelijk clue van dat 'kom battlen dan' schema sloeg niet echt aan.
'What is your favorite battle?' Moest even glimlachen

2e ronde vond ik redelijk gelijk opgaan. Qucee en Killer hadden meer lines, maar het aantal echt dope lines was ongeveer gelijk aan de echt dope lines van Santios en Sniggy. Misschien in deze ronde dus een hele lichte edge naar team Spikri, maar ben er nog niet helemaal over uit.

3e Ronde
Killer en Qucee: Alle schema's over het huilen van Sniggy waren best dope. Speciale vermelding: 'Je huilde zo lang dat zelfs webcambabes verzet naar de ochtend was'. Dat was een erg dope line.
Die shit dat het publiek opzij ging was is in theorie een leuk concept, maar ik vond het in de praktijk een beetje falen. Toch props voor het bedenken.
'Santios niet gementioned omdat die arrogante faggot moet leren dat ie niet altijd op de voorgrond staat' > Breh!
En LOL @ Santios die zegt dat ie freestyle wil doorgaan, terwijl hij tegen Hightower al bewezen heeft dat ie kankerslecht kan freestylen.

Santios en Sniggy: 'Ik geef Killer z'n laatste opdracht: zelfmoord' Oke oke
'I put Killer in a box.....box' > Is er iets wat me ontgaat bij deze line? Want ik snap em niet
'L-Deep een shit om jou geeft/je eigen moeder geen shit om jou geeft' > Beetje jammer dat ze jou geef op jou geeft rijmen :\')

De 3e ronde gaat duidelijk naar Killer en Qucee. Hoewel niet alle lines aansloegen waren hun punches veel meer hard hitting.

Winnaars dus Killer en Qucee 3-0 of misschien de 2e ronde gelijk.
Na deze battle moet ik wel concluderen dat Santios z'n game ZWAAR moet upsteppen wil ie van Sensei wil winnen.

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Didnt-read-lol

Nee grapje. heb t wel gelezen. goeie shit
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 7:39

Jaap schreef:
L-deep heeft namelijk ook gewoon een baan terwijl Qucee de hele dag thuis met een uitkering.

:\') op je 19e een uitkering? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 7:57

kapitein033 schreef:
Jaap schreef:
L-deep heeft namelijk ook gewoon een baan terwijl Qucee de hele dag thuis met een uitkering.

:\') op je 19e een uitkering? :\')
Jaap heeft ook een uitkering Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 8:03

Klopt, maar ik heb daar een geldige reden voor, Qucee is gewoon lui.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 8:39

Wat voor reden dan? Want je studeert wel, dus ik ga nu allerlei links dingen denken waar op bezuinigd gaat worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 9:00

Ik heb het net gekeken en ik vond het close, maar Killer en Qucee edgden wel elke ronde net...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles   Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Santios & Sniggy vs Qucee & Killer PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Promo: Qucee & Killer vs J-Thomas & Spitler 2vs2 Toernooi
» J Thomas & Spitler vs Qucee & Killer.
» Sheisty Saf vs Sniggy
» Santios vs Qucee 1/4de Finales PunchOutBattles
» Ingewikkeld vs Sniggy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: