Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klassieke Youtube comments

Ga naar beneden 
+40
yeye
Gerrit
Sam
Johan
NiggehvanAlmere
khadaffi
Krae
Meezy
Huussuh
master
AGIE
lucappel
rmn92
WhiteBeard
furr
De Gevallen Engel
MISTERBALKAN
Riemiks
Jodenkoek
Ruben
jespa
gosu
ypjwzz
Veasum
Hauntedbacon
Nick Vayne
3x
jordyvision
Auron
reetkever
Zjos
piraat013
sauterfaun
Jaap
Joost
Piwi
caveman
BB
westside
MT
44 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:54

Joost schreef:
Dus Marokkanen zijn nu allemaal tuig?
Irrelevant maar nee. Grotendeels wel . (of een kleinerdeels als je +/- 50% crimineel en een deels niet gerapporteerd tuig klein noemt)


Laatst aangepast door furr op zo 9 dec 2012 - 19:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:54

dat een bepaalde aanpak beter werkt bij een persoon met een bepaalde culturele achtergrond zal vast 'algemeen bekend' zijn zoals je stelt, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik vind het gewoon fucked up om bij elk incident waarbij een marokkaan is betrokken het hele verhaal over 'het marokkanenprobleem' weer te moeten aanhoren. Het is in de kern een sociaal-economisch probleem, marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de laagste maatschappelijke klassen, en elke keer wordt weer gedaan alsof het ligt aan het feit dat ze marokkanen zijn. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om telkens weer te moeten aanhoren als je marokkaan bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:54

Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/index.php hier kunnen jullie beide terecht.


Laatst aangepast door piraat013 op zo 9 dec 2012 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:56

piraat013 schreef:
Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom www.pvvforum.nl hier kunnen jullie beide terecht.
Dit is generaliserend en discriminerend. Schaam je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:56

Zeg eerlijk, paar van jullie zijn stiekem wel een beetje bang voor Marokkanen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:57

furr schreef:
piraat013 schreef:
Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom www.pvvforum.nl hier kunnen jullie beide terecht.
Dit is generaliserend en discriminerend. Schaam je.
pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet,hoe hypocriet is deze jongen ?Gewoon wauw wat jij deed dat is pas generaliserend.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:58

Joost schreef:
Zeg eerlijk, paar van jullie zijn stiekem wel een beetje bang voor Marokkanen.
Niet echt. Vaak zijn Marokkaanen kleine iele mannetjes (kei generaliserend ik weet), en daar kan ik als grote gezonde Hollandse jongen wel tegen op. Bovendien ken ik in mijn woonplaats een groot deel van de Marrokkaanen persoonlijk.

DOeixoxox
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:59

piraat013 schreef:
furr schreef:
piraat013 schreef:
Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom www.pvvforum.nl hier kunnen jullie beide terecht.
Dit is generaliserend en discriminerend. Schaam je.
pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet,hoe hypocriet is deze jongen ?Gewoon wauw wat jij deed dat is pas generaliserend.
Definieër generaliserend en leg daarbij een link met een eerder genoemde uitspraak van mij in dit topic.

Succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:00

Jij woont zeker bij die neppe Marokkanen die swag roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:01

Joost schreef:
Jij woont zeker bij die neppe Marokkanen die swag roepen.
Ja, ze zeggen dat ze Maroc geboren zijn maar zijn dat stiekem niet. En ze zeggen ook Yolo en Osso.
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:02

Ten eerste:

Ben je een crimineel wanneer je wordt veroordeeld en dus een strafblad hebt, of ben je een crimineel wanneer je een keer wordt aangehouden?

Ten tweede:
Dit was een cohortonderzoek, dus is het onmogelijk om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Er zijn te veel variabelen. Bijv: Is hier onderzoek gedaan naar die jongeren in de grote stad of ook naar (Nederlandse) Marokkanen in dorpen. Was het onderzoek gedaan naar alle (Nederlandse) Marokkanen die in 1999 12 jaar oud waren of een kleine groep. Zijn deze jongeren te vergelijken met de jongeren die voor 1999 en na 1999 12 waren. Ik denk dat je wel begrijpt dat k niet het rapport helemaal ga lezen, omdat dit bijna 600 bladzijdes zijn.


Wanneer je met feiten wilt komen, moet je het wel goed verwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:04

Jaap schreef:
Zehma betoog :\')

Je dikgedrukte conclusie (:\')) is gewoon iets wat algemeen bekend is. Jongens geef deze professor even een Nobelrprijs :\')

wat is een nobelrprijs ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:04

Die echte mocros zitten in Den Haag en Utrecht
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:06

Schilderswijk en kanaleneiland shab a mohim
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:08

Joost schreef:
Die echte mocros zitten in Den Haag en Utrecht

+ Amsterdam (Noord-Oost-West)
(Zuid zuigt kk hard)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:08

furr schreef:
piraat013 schreef:
furr schreef:
piraat013 schreef:
Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom www.pvvforum.nl hier kunnen jullie beide terecht.
Dit is generaliserend en discriminerend. Schaam je.
pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet,hoe hypocriet is deze jongen ?Gewoon wauw wat jij deed dat is pas generaliserend.
Definieër generaliserend en leg daarbij een link met een eerder genoemde uitspraak van mij in dit topic.

Succes.

Generaliserend is over een kam scheren geen onderscheid maken

"Het is een (veel te ) grote massa die het verpest voor een klein deel.""Hiermee impliceer je dat (bijna )alle Marokkanen met criminaliteit in aanraking zijn gekomen. Dus generaliseer je.En jouw comments hebben een bepaalde ondertoon je durft niet te zeggen wat je daadwerkelijk vind.Je bent nog heel voorzichtig over je uitlating over marrokkanen ben je bang voor Agie of zo. :\') :\') :\')


Laatst aangepast door piraat013 op zo 9 dec 2012 - 20:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:10

3x schreef:
Ten eerste:

Ben je een crimineel wanneer je wordt veroordeeld en dus een strafblad hebt, of ben je een crimineel wanneer je een keer wordt aangehouden?

Ten tweede:
Dit was een cohortonderzoek, dus is het onmogelijk om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Er zijn te veel variabelen. Bijv: Is hier onderzoek gedaan naar die jongeren in de grote stad of ook naar (Nederlandse) Marokkanen in dorpen. Was het onderzoek gedaan naar alle (Nederlandse) Marokkanen die in 1999 12 jaar oud waren of een kleine groep. Zijn deze jongeren te vergelijken met de jongeren die voor 1999 en na 1999 12 waren. Ik denk dat je wel begrijpt dat k niet het rapport helemaal ga lezen, omdat dit bijna 600 bladzijdes zijn.


Wanneer je met feiten wilt komen, moet je het wel goed verwoorden.
Irrelevante vraag. In mijn opinie ben je in beide gevallen niet goed. En bovendien worden alle bevolkingsgroepen met dezelfde definitie beoordeeld en onderzocht dus of het nog A of B is het blijft een feit dat Marocs relatief gezien veel hoger scoren dan Nederlanders.

Verder als je even de fact check had gelezen dan had je gezien dat dit onderzoek gebaseerd is op gegevens van HKS van de politie. Het is dus onzin dat het onmogelijk is om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Dit zijn gegevens over de hele groep is heel NL. En als je verder had gelezen dat had je gelezen dat het een foutenmarge heeft van 10% wat dus inhoudt dat in het uiterst gunstigste (ja ik zeg gunstigste) geval 57.5% in aanraking is gekomen met politie. Tegen 25% van de autochtonen (waar trouwens ook mensen met roots uit Marroko bij kunnen zitten en dus het getal omhoog kunnen brengen. Omlaag lijkt me niet realistisch).
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:12

furr schreef:
3x schreef:
Ten eerste:

Ben je een crimineel wanneer je wordt veroordeeld en dus een strafblad hebt, of ben je een crimineel wanneer je een keer wordt aangehouden?

Ten tweede:
Dit was een cohortonderzoek, dus is het onmogelijk om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Er zijn te veel variabelen. Bijv: Is hier onderzoek gedaan naar die jongeren in de grote stad of ook naar (Nederlandse) Marokkanen in dorpen. Was het onderzoek gedaan naar alle (Nederlandse) Marokkanen die in 1999 12 jaar oud waren of een kleine groep. Zijn deze jongeren te vergelijken met de jongeren die voor 1999 en na 1999 12 waren. Ik denk dat je wel begrijpt dat k niet het rapport helemaal ga lezen, omdat dit bijna 600 bladzijdes zijn.


Wanneer je met feiten wilt komen, moet je het wel goed verwoorden.
Irrelevante vraag. In mijn opinie ben je in beide gevallen niet goed. En bovendien worden alle bevolkingsgroepen met dezelfde definitie beoordeeld en onderzocht dus of het nog A of B is het blijft een feit dat Marocs relatief gezien veel hoger scoren dan Nederlanders.

Verder als je even de fact check had gelezen dan had je gezien dat dit onderzoek gebaseerd is op gegevens van HKS van de politie. Het is dus onzin dat het onmogelijk is om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Dit zijn gegevens over de hele groep is heel NL. En als je verder had gelezen dat had je gelezen dat het een foutenmarge heeft van 10% wat dus inhoudt dat in het uiterst gunstigste (ja ik zeg gunstigste) geval 57.5% in aanraking is gekomen met politie. Tegen 25% van de autochtonen (waar trouwens ook mensen met roots uit Marroko bij kunnen zitten en dus het getal omhoog kunnen brengen. Omlaag lijkt me niet realistisch).

lekker generaliseren
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:14

piraat013 schreef:
furr schreef:
piraat013 schreef:
furr schreef:
piraat013 schreef:
Furr en master zijn beide gewoon PVV tokkies ,dus ik zou zeggen houdoei en bedankt maar niet heus

dit forum heet jullie welkom www.pvvforum.nl hier kunnen jullie beide terecht.
Dit is generaliserend en discriminerend. Schaam je.
pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet,hoe hypocriet is deze jongen ?Gewoon wauw wat jij deed dat is pas generaliserend.
Definieër generaliserend en leg daarbij een link met een eerder genoemde uitspraak van mij in dit topic.

Succes.

Generaliserend is over een kam scheren geen onderscheid maken

"Het is een (veel te ) grote massa die het verpest voor een klein deel.""Hiermee impliceer je dat (bijna )alle Marokkanen met criminaliteit in aanraking zijn gekomen. Dus generaliseer je.En jouw comments hebben een bepaalde ondertoon je durft niet te zeggen wat je daadwerkelijk vind.
Rare definitie van Generaliseren heb je. In mijn gedachte was generaliseren het uit een bepaald gegeven afleiden dat de volgende ook wel het zelfde zal zijn/zal doen. En ten tweede maak ik in die zin juist wel onderscheid tussen de criminelen en de goede mensen.

Nog 1 poging krijg je van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:19

"Omlaag lijkt mij niet realistisch" die zin zegt genoeg om te zien dat je "biased "' bent en generaliseert mij boeit het niet ,hoe je visie is jegens allochtonen.Wil wel mededelen dat mensen met een denkwijze zoals jou Nederland naar de klote helpen.Dacht toch echt dat het populisme in Nederland was afgenomen blijkbaar niet.

facepalm


Laatst aangepast door piraat013 op zo 9 dec 2012 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:21

piraat013 schreef:
furr schreef:
3x schreef:
Ten eerste:

Ben je een crimineel wanneer je wordt veroordeeld en dus een strafblad hebt, of ben je een crimineel wanneer je een keer wordt aangehouden?

Ten tweede:
Dit was een cohortonderzoek, dus is het onmogelijk om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Er zijn te veel variabelen. Bijv: Is hier onderzoek gedaan naar die jongeren in de grote stad of ook naar (Nederlandse) Marokkanen in dorpen. Was het onderzoek gedaan naar alle (Nederlandse) Marokkanen die in 1999 12 jaar oud waren of een kleine groep. Zijn deze jongeren te vergelijken met de jongeren die voor 1999 en na 1999 12 waren. Ik denk dat je wel begrijpt dat k niet het rapport helemaal ga lezen, omdat dit bijna 600 bladzijdes zijn.


Wanneer je met feiten wilt komen, moet je het wel goed verwoorden.
Irrelevante vraag. In mijn opinie ben je in beide gevallen niet goed. En bovendien worden alle bevolkingsgroepen met dezelfde definitie beoordeeld en onderzocht dus of het nog A of B is het blijft een feit dat Marocs relatief gezien veel hoger scoren dan Nederlanders.

Verder als je even de fact check had gelezen dan had je gezien dat dit onderzoek gebaseerd is op gegevens van HKS van de politie. Het is dus onzin dat het onmogelijk is om aan te geven of dit een terechte weerspiegeling is van de hele groep in Nederland. Dit zijn gegevens over de hele groep is heel NL. En als je verder had gelezen dat had je gelezen dat het een foutenmarge heeft van 10% wat dus inhoudt dat in het uiterst gunstigste (ja ik zeg gunstigste) geval 57.5% in aanraking is gekomen met politie. Tegen 25% van de autochtonen (waar trouwens ook mensen met roots uit Marroko bij kunnen zitten en dus het getal omhoog kunnen brengen. Omlaag lijkt me niet realistisch).

lekker generaliseren
Je snapt het nog steeds niet?

Ik ga nu btw iets nuttigs doen dus ik zal niet meer reageren. Als je nog een keer debat les wilt moet je me pm'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:22

piraat013 schreef:
"Omlaag lijkt mij niet realistisch" die zin zegt genoeg om te zien dat je "biased "' bent en generaliseert mij boeit het niet ,hoe je visie is jegens allochtonen.Wil wel mededelen dat mensen met een denkwijze zoals jou Nederland naar de klote helpen.Dacht da het populisme in Nederland was afgenomen blijkbaar niet

facepalm
Ja joh nu zijn het mensen zoals ik. HHAHAh en wat dacht je dan van die 65% van de Marrokaanse jongens? Oh wacht dat mag ik niet zeggen.

Idioot :\') .
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:22

kijk iedereen z3hma slim doen hier kk ezels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:27

furr schreef:
piraat013 schreef:
"Omlaag lijkt mij niet realistisch" die zin zegt genoeg om te zien dat je "biased "' bent en generaliseert mij boeit het niet ,hoe je visie is jegens allochtonen.Wil wel mededelen dat mensen met een denkwijze zoals jou Nederland naar de klote helpen.Dacht da het populisme in Nederland was afgenomen blijkbaar niet

facepalm
Ja joh nu zijn het mensen zoals ik. HHAHAh en wat dacht je dan van die 65% van de Marrokaanse jongens? Oh wacht dat mag ik niet zeggen.

Idioot :\') .

Wollah jij bent echt een ezel wist je dat .Denken dat die onderzoek klopt :\') :\') :\') :\') :\') jij faalt nog harder dan Challamang
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:29

ik kom hier voor klassieke youtube comments en krijg ik dit gezeik weer te zien...FOHLM triple
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klassieke Youtube comments
Terug naar boven 
Pagina 12 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klassieke Youtube comments
» Klassieke Youtube comments
» Klassieke tweets
» Youtube problem.
» Ripen van youtube filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: