Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Freedom and Democracy?

Ga naar beneden 
+14
Sam
NiggehvanAlmere
Jodenkoek
Nick Vayne
Neez
MT
Piwi
Jaap
AGIE
reetkever
Nicky Bobs
piraat013
Joost
Philosophy
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:17

Neez schreef:
AGIE schreef:
Die New World Order ofzo, bullshit gap (INMIJNOGEN) staat niet in t Koran dus sws sannies

Dan mag je de koran beter gaan lezen vriend!

Er staat in een sura: Geheime samenzweringen gaat alleen uit van Satan. Opdat hij verdriet moge veroorzaken anan de gelovigen maar het kan hun niet schaden dan Allah's toelating....

Ik geloof niet alles wat ze zeggen over de illuminatie... maar dit hierboven laat me toch doen geloven dat er onder 1 hoedje wordt gespeeld...

De Illuminati hebben eeuwen lang Voor de mensheid gevochten. Zij zijn tegen corruptie, monarchie en geloof.

Wij zijn al eeuwen lang slaaf. In onze westerse wereld zijn wij de slaven van de super rijken, wij werken voor hun.
In de oosterse wereld gelooft men in eeuwen ouden tradities. Zij gaan op hun knieeën voor 1 of andere god...
Welke god zou zijn 'volk' nou laten buigen voor hem? Wat is dat voor een god? Dat lijkt mij meer op de duivel.

Het probleem in deze wereld is het kaptalisme/democratie/de markt. Dit is een bijna geperfectioneerd idee van de super rijken wat eeuwenlang terug gaat...
Een perfecte slaaf is als je hem laat denken dat hij vrij is.

Het andere probleem is geloof. Mensen moeten zich gehoorzamen aan verhalen die duizenden jaren oud zijn.
Door tradities in stand te houden zorg je ervoor dat het verleden nog steeds invloed heeft op het heden.

Wij kunnen toch zelf nadenken? Of heb je daar een oud stoffige boek voor nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:26

Na het douchen dee ik me pyama aan. Belde me moeder en vroeg hoe het met me broertje ging. Het ging wel wat beter maar hy lag nog steeds in coma. Ik Hing Op En ging ff achter de pc. Wassim ging tot me praten. En zy Wassimmiiee: Hey lekkertje morgen he om 3 uur. Douniaa:d: Jhaa ik weet voor het zwembad Wasimmiiee: Jep maar ik ga doeii Douniaa:D; Doeii Het was saai en inmiddels al laat genoeg me ouders waren nog steeds by me broertje. Ik Ging me afmelden en lag op me bed. Al snel viel ik in slaap. De volgende ochtend Was me vader er niet? Me moeder er niet. Alleen me broer hy sliep? Dus ik ging maar zelf ontbyt maken. En liep naar Anouar. En zy Anouar? Hy negeerde me. Anouar? Weer negeerde die me. AAAANOOOOOUAAAAAAAAAARR!! Al snel schrok ie en zy die Ja jaa wat is er. Ik moest lachen en vroeg aan hem waar mama en papa zyn. Anouar zy: Zusje van me ze zyn al vroeg naar je broertje gegaan omdat ze hadden gehoord dat er weer wat was maar ik weet het ook niet? Ik knikte en liep ze kamer uit. Ik at me ontbyt en ging douchen. Kleede me om. Dit keer had ik een rok over me broek. En een truitje met korte mouwen Dee me haar mascara lipgloss parfum. En al snel was het half 3. Ik ging naar de bushalte en Pakte de bus. He he daar zag ik wassim al staan. Ik groette hem en vroeg of ie lang stond te wachten. Hy zy dat ie der pas was. Al snel gingen we over koetjes en kalfjes te praten. Hy bracht me naar zyn huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:26

Hy bracht me naar zyn huis. Niemand was zoals altyd thuis. We keken film. Hy streelde me haar en zat aan me. Ik vondt het wel oke. hy zoende me en zoals weer stonden we op een stoeiparty. Alle kleren van ons werden ergens gegooit. Deze keer deed het niet zo pyn. Maar dat boeide me niet zoo egt. Toen ik klaar was. D8 ik weer wat ik had gedaan:S Maar ik d8 aan de woorden van Hajar en amina. Ik ging de douche in Met Wassim. Na het douchen bleef ik nog ff. En zou naar huis gaan. Maar Wassim wou nog 1x genieten en ik liet dat toe. Hy Duwde me op zyn ouders de 2persoonsbed en begon te lachen Hy kusde me en kleedde me uit En ik hem. Alweer was hy klaargekomen. Kleedde me om. En ging weg Hy Bracht Me By de bushalte ik keek hoelaat het was het was al 7 uur. Me moeder zegt tog niks dus dee gwn rustig aan. Opeen gegeven moment hoorde ik me telefoon. Ik nam op: Jhaa hallo met dounia zei ik. A Bentiee Ana Mama ( Dochter Ik ben het mama) Dounia de hard klopte en zy mama is alles wel oke? Bentie ezi Deba Ne dar (Dochter kom nu naar huis) Waarom mama? Zy dounia Het gaat niet goed met je broertje zy me moeder. Ik zy mama oke ik ga naar het ziekenhuis directtt. Okee? Waga bentie beslama (oke dochter doeii) De Bus Was inmiddels al gekomen Ik Kusde Wassim en Ik stapte in. Ik zwaaide Nog Ff En d8 na over me broertje By het ziekenhuis aangekomen zat me moeder. Ze zy dat Ismael snel uit zyn coma moet verlossen. Anders gaat hy het niet redden. Ik knikte en zat nog ff met me broertje en drukte een kus op ze hand. Het was al inmiddels 6uur nu. En ik stond op en ging ff naast me meoder zitten en zy, Mama ik ga zwemmen met hajar en amina mag ik gaan? Pliesplies plies? Jhaa oke ik zeg wel tegen je vader dat je by amina bent gaan spelen. Ik kusde der op der voorhoofd en zy dat ik ging vertrekken. Ze zy oke en ik vertrok. Ik ging wachten op de bus. De bus was aangekomen en ik stapte in. By Het zwembad aangekomen wachte ik op het bankje Totdat Hajar en amina kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:27

Totdat Hajar en amina kwamen. Ik zat muziek te luisteren totdat Amina op me sprong. Ik schrokk helemaaal ze gingen lachen en we Besloten om naar binnen te gaan maar al snel Pakte Amina een sigaret Ik keek der sgeef aan en zy sinds waneer rook jij? Ze zy: Sinds vandaag:D Ik ging lachen en vroeg ook een trekje al snel rookten we allemaal. Toen we de sigret ophadden gingen we het zwembad in eerst betalen En we gingen omkleden en daarna zwemmen. Der waren veel jonegns egt veel Zoals altyd deelde ik msns uit. Ik ging gewoon lekker rond zwemmen. Toen we klaar waren met zwemmen Ging ik naar huis thuis aangekomen was ik kapott Me vader en me meoder waren zoals altyd by me broertje. Ik ging douchen na het douchen pakte ik de telefoon belde me moeder. Me moeder nam op en me r zy dat het heel slegt met Me broertje ging. Hy Kon praten dee ze ogen open ik moest nar broertje toe. Ik zy mama ik KOM NUUU!!!. Safi a bentie (is goed dochter)zy me moeder Ddaaaggg. En ik hing op. Ik ging gwn met me pyama en me haar in een knotje Naar het ziekenhuis. Pakte de bus en ging weg Aangekomen in het ziekenhuis Rende ik meteen naar boven zonder lift had sgyt En ging met de trap. Aangekomen in me broertje se kamer. Ik keek hem aan gaf hem een kus. Hy keek me aan en zy: Zus je weet dat ik van je hou Elke woord sprak hy steets moeilijker. Mama papa ik bedank jullie voor alles. Broer ik hou van je. En TOENN:wow: confused
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:36

STA OP EN VECHT TEGEN DE ILLUMINATI!!

SAMEN KUNNEN WIJ DIT! WEES STERK EN GELOOF IN JEZELF!
WIJ KUNNEN DIT DOORBREKEN!
IK STEL VOOR DAT WE 27 JANUARI MET ZN ALLEN NAAR NEW YORK GAAN EN DAAR DE CLUB VAN JAY Z AFBREKEN! HIJ STAAT ERRUG HOOG IN DE ILLUMINATI LIJSTJES!
DAARNA GAAN WE NAAR DISNEY LAND DAAR ZIT OOK ILLUMINATIE .. CHRIS METH IS ONZE LEIDER & JOOD(KOEK) ZAL ONS MET VERDERE INFORMATIE INLICHTEN!


DUS STA OP EN LATEN WE DEZE BARRIERE DOORBREKEN!!!!!!!!!!!!
Freedom and Democracy? - Pagina 2 300
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:37

En TOENN ze ogen vielen dicht alle aparaten hadden een pieptoon Ik huilde omhelsde hemm neeeeee broertjeee gaaa niet Neeee broertjeeeeeeeeee aubb neeeeeeeeeeeee.. Alsjeblieftttt neee niet gaaann maar tog was hy weg. Ik riep de dokter en zy DOKTERRR HELP HEMM NEEE HY MOET BLYVEN LEVEN ZIE JE MYN SGULD IK MOET OOK DOOOD!! De hele familie begon te huilen. Ik moest huilen werd helemaal gek Ik lag op de grond en begon mezelf By me haren te trekken werd helemaal gek. Me moeder en me vader pakten me vast en hielpen me rustig Te houden. De doktoren hadden hem inmiddels In een andere kamer geset. Nou moesten we hem naar marokko brengen. Wy moeten ook mee zy ik tegen me ouders. Ze waren het met me eens. Ik besloot om naar huis te gaan Met de tranen in me ogen stapte ik de bus in. Iedereen zag dat ik huilde en het was innmiddels donker. Maar ik had sgyt toen ik thuis aankwam viel ik meteen op bed Was dood op ik huilde huilde totdat ik in slaap viel. De volgende ochtend werd ik wakker ging douchen En belde amina en Hajat op om hun het verhala te vertellen. Iedereen moest huilen ik ook zelfs Alayrahmek A broeder!! We besloten met ze alle 3 Naar me broertje te gaan ookal Was hy nu dood ze moesten hem zien Want me broertje wordt morgen naar marokko gebracht Dan ga ik ook mee. En blyf dan in marokko 5 weken of 4 weken dat Weten we nog niet. We hadden om half 3 afgesproken by my Het was nu half 1. Ik ging douchen eten wou ik niet dus Ging ff op pc. En dee me nick: R.I.P broertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:39

En al snel vroegen mensen wat er aan de hand was. Had ze alles verteld ik huilde en zat achter pc. Al snel was het half3 en daar kwamen Amina en Hajat al. Had een trainingspak aan en ging weg geen make-Up walou. We pakten de bus en al snel waren we by het ziekenhuis. By me broertje aangekomen gingen we huilen huilen huilen. Ik zou Morgen ook naar marokko gaan en ze namen afgyt van me broertje. Me broertje zag der Blauw uit. Ik vondt het egt zielig Gaf hem een kus en me moeder een kus me vader ik vroeg of ze vanavond thuis kwamen Ze zyden dat ze de hele nacht by me broertje bleven en me broer by ze oom. Ik vroeg of amina en hajar by my mochten slapen want we vertrekken Morgen pas om 9 uur s’Avonds En Ging weg met amina en hajar. Ik had helemaal geenzin om naar marokko te gaan. We liepen tot myn huis en ik had ze binnen gelaten. Eerst belde hajar naar huis om te vragen of ze by my mocht slapen Het mocht van der moeder en toen belde amina naar huis. Van haar ouders mocht het ook. Het was saai dus we gingen op msn Al snel vroegen we paar Jongens om te komen. Ze zyden oke en ze zouden over paar uurtjes komen. Ik melde me af en maakte me op Dee een hele korte rokje aan waardoor je me string zag. Korte truitje Me haar loss en amina hetzelfde en hajat ook. Al snel parfum enzo. We zouden een film kijken Daar zouden die jongens wel voor zorgen. Al snel kwamen ze toen ze der waren. Kwamen ze naar binnen. Bood hun drinken en We keke film iedereen in een kamer. Amina in myn kamer Hajat in me broers ze kamer. En ik in me moederse kamer. Hy begon me te strelen en al snel zaten we Bloot in bed. Hy was klaar en we keken nog film. Daarna wou hy weer in me ik liet het toe En al snel was ie klaar. We gingen douchen en gingen we slapen op me Moederse bed. De volgende ochtend ontbeten we gezamenlijk het Was 8 uur smorgenss had me wekker gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:39

Voordat myn ouders naar binnen kwamen. Om 10 uur waren ze vertrokken. Amina heeft het ook gedaan Hajat ook. En ik ook. Al snell kwamen me ouders. Ik moest gaan en zy mama Ik wil niet gaan egt niet heb geen zin en Kan het sowieso niet aan. Aub mama laat me hier alleen aub. Dochter zy me moeder ik kan het niet doen. Oke en ik besloot tog mee te gaan. Pakte me spullen en stopte het in de auto. Me ipod moest mee amina en hajat die gingen me helpen Om alles netjes te zetten. Ging ff op msn om iedereen gedag te zeggen. En Al snel moesten we weg gaan. Ik groette amina en hajat en we hadden besloten Om in marokko te gaan afspreken. Ik gaf me nummer van marokko en vertrokken. Al snel sliep ik. Na 3 uurtjes waren we in belgie. We gingen uitstapen om ff in een cafe te zitten Ik nam thee en een broodje tonyn. Toen we klaar waren met het eten Gingen we terug naar de auto. Ik zat achter in en ging muziek luisteren. Ik luisterde de liedje van : M-style En begon mee te zingen : Op weg naar marokko In alfa romio En ik leef met een jonko En begon steedts mee te zingen totdat het liedje was afgelopen. Ik besloot om me ipod uit te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:41

En te gaan slapen. Het was al inmiddels donker dus. Me vader zat nog steeds te ryden me moeder voor me broer naast me. Hy sliep op me sgoot met ze hoofd hy zag der kapot lief uit en aaide hem Over ze hoofd. Totdat ik in slaap viel. Ik werd oppeens wakker door de zon. Me broer lag nog steeds op me schoot. En me vader zat nog te ryden ik vroeg waar we waren Ze zyden dat we al in frankeryk waren. We besloten om Te gaan ontbyten en Nu maar een restaurant te vinden. We reden door tot dat we een restaurant Zagen. We stapten uit ik maakte me broer Wakker en we gingen de restaurant binnen Iedereen met een raare taal praten snapte der niks van Majjah ik ging aan tafel zitten totdat me moeder me riep Ik ging naar der toe en pakte een dienblad En ging rond zo een ding Daar kon je van alles kiezen. Ik pakte melk en croissant Meer trek had ik niet en besloot om te gaan Afrekenen me moeder was daar nog met me vader Ik zag alleen me broer zitten. Wat is het leeg zonder me broertje Zy ik iun me hoofd totdat mmoeder voor me Stond en zy ; Bente(Dochter) waar denk je aan. Ik zy: ow jema nergens hoor. Ik kon geen hap door me keel krygen. En ging maar drinken. Me moeder vroeg wrm ik met me Gedachtenn ergens anders was. Maar ik zy dat ik geen trek had daarom. Toen we klaar waren met eten gingen we terug Naar de auto. We reden verder Ik d8 hoe het zou zyn als me broertje der nog was Er viel een traan over me gezicht Me moeder merkte en zy : Melek a bentie(Wat is der dochter) Mama der is niks. Ze keeek me ongelovig aan en draaide der hoofd, Me broer keek me aan en begon me te kietelen En ik begon te lachen en smeekte hem Om te stoppen me moeder en me vader begonnen te lachen. Asjebliefdd hou opp zy ik Me broer zy: nee als je beloofd?? Watt moet ik belovenn zy ik Hy zy : dat je niet meer gaat huilen en een Big smile op je gezicht zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:49

reetkever schreef:
STA OP EN VECHT TEGEN DE ILLUMINATI!!

SAMEN KUNNEN WIJ DIT! WEES STERK EN GELOOF IN JEZELF!
WIJ KUNNEN DIT DOORBREKEN!
IK STEL VOOR DAT WE 27 JANUARI MET ZN ALLEN NAAR NEW YORK GAAN EN DAAR DE CLUB VAN JAY Z AFBREKEN! HIJ STAAT ERRUG HOOG IN DE ILLUMINATI LIJSTJES!
DAARNA GAAN WE NAAR DISNEY LAND DAAR ZIT OOK ILLUMINATIE .. CHRIS METH IS ONZE LEIDER & JOOD(KOEK) ZAL ONS MET VERDERE INFORMATIE INLICHTEN!


DUS STA OP EN LATEN WE DEZE BARRIERE DOORBREKEN!!!!!!!!!!!!
Freedom and Democracy? - Pagina 2 300

Jij weet duidelijk niet wat er speelt in de wereld.

Probeer eens zelf achter de waarheid te komen.

Wil jij de regie over je eigen leven hebben? Of wil jij je leven laten regisseren?

@Nick vayne wil jij de waarheid niet zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:51

jij weet zelf ook niet wat er speelt.. alles wat je zegt is gebaseerd op niks nerd..
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:52

als je denkt dat ons leven door iemand anders bepaald word kan je beter meteen vallen in een keukenmes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:52

Want allah wou het zusje anders was het niet gebeurt. Ik was het met hem eens en gaf hem een kus op ze wang En boog me naar voren kusde me moeder Me vader en ging weer terug. Ik keek me broer aan. En al snel waren we in gesprek. Ik vroeg wat hy dit jaar in marokko ging doen Hy zy gwn rond feesten zoals gewoonlijk. Ik zy wrm onze broertje is overleden dat kan tog niet Hy zy: zusje zoals ik je als zy allah wou het Je kan niet zwygen gwn verder leven zusje. Ik begreep het en ging maar ff liggen. Ik viel in slaap tot me vader me wakker maakte om te Gaan eten het was al inmiddels half 7. We waren nog steeds in frankeryk we zouden vanacht in spanje zyn. We gingen naar binnen ik zy tegen me moeder Dat ik alleen patat wou. Ze had het voor me gehaald. Ik zy dat ik eerst ff naar de toilet ging. Ging ff naar de wc en wasde me hadnen en me gezicht. Ging terug en ging eten. Na het eten gingen we naar de auto. Ik zat in de auto met me broer. Me moeder En me vader gingen bidden. Toen ze klaar waren met bidden Vertrokken we Ik ging gewoon De hele tyd Rond kijken naar autos Mensen bomen en de bergen. Totdat me vader moest tanken. Ik moest ook naar de de wc. Ik rende naar de wc totdat een paar jongens Daar voor stonden. ze zaten met een groepje. Ze praten Nederlands merkte ik. Ik wou de wc in gaan(wc was achter de benzinestation) De jongens zyden check deze chicka . Ik verstond ze wel maar reageerde niet. Ze wouden niet opzygaan. Teon werd ik boos en zy: MAG IK DER LANGSS?? Ze zyden ow je bent nederlands ja tuurlijk. Ik ging de wc in toen ik klaar was ging ik me handen wasssen En ging uit de wc de jongesn stonden daar nog steeds. Ze vreogen waar ik vandaan kwam uit nederland. Ik zy dat ik uit : Almere kwam. Toevallig kwamen hun uit amsterdam. Hierrrr:D:D:D!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:53

Toevallig kwamen hun uit amsterdam. Ze vroegen me msn en ik gaf me msn maar Ik zy dat ik moest gaan omdat me ouders zaten te wachten. Ik liep naar de auto en stapte in Me ouders vroegen wrm het zo lang duurde Ik zy dat er een ry stond. Ze begrepen het en de hele weg waren we stil. Tot dat ik in slaap viel. De volgende ochtend maakte me moeder me wakker We moesten ontbyten. Al snel had ik het door dat ze hier anders praten dan waar wy gisteren waren. Ik vrieg waar we waren we zyn in spanje atwoorde me vader. Ik vroeg of we naar tante saida gingen ze woont ook in spanje Ze zyden dat het tog niet ver was vanaf hier vandaan. Dus we besloten om naar onze tante te gaan. We gingen ontbyten en na het onbyten vertrokken we. Al snel genoeg waren we by me tante. Ik groette iedereen en vroeg of ze internet hadden ze knikte En lieten ze me de pc zien. Ik ging op msn en zat met iedereen te praten. Al snel zy me vader dat we weer moeten gaan vertrekken Anders kunnen we niet snel in marokko zyn. Me vader probeerde de auto te starten maar het lukte niet Me tante belde een soort automonteur een vriend van de man van haar. Hy kwam en zy dat er gif in de benzine zit waar jullie hebben getankt. En dat hy het zo snel mogelijk eruit haalt maar het zou wel 2 dagen duren. Me vader zy dat myn moeder en me broer en ik dan met de vliegtuig moeten Gaan en hy moest w8en tot de auto werd Gemaakt . tante saida vondt het goed. En al snel zocht ik op het internet of er Vliegtickets waren ik had der een paar gevonden me broer koos Er 1 uit en we gingen bestellen we zouden morge vroeg meoten vertekke Zy ik tegen me nmoeder. We pakten paar koffers van de auto zodat we ons konden omkleden etc en Om de koffers morge mee te nemen naar maorkko Me vader neemt niet alle koffers mee. Me moeder en me vader zyn de tickets voor morgen Gaan betalen. Ik besloot te gaan douchen en me pyama aan te trekken. En ging maar tv kijken Het was zo saai uiteindelijk viel ik in slaap. Me moeder maakte me vroeg wakker. hierr!!!:goedzo:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:53

Bentie(dochter) zy me moeder wakker worden We moeten vertrekken. Me tante bracht ons met de auto naar het vliegveld. Me broer zag der slaperig uit en ik tikte hem aan en Lachte naar hem. Hy lachde terug. Uiteindelijk waren we op het vleigveld we moesten Incheckken. Uiteindelijk mochten we naar het vleigtuig. Ik groette me tante en der man. En ging naar me plaats in de vliegtuig het was vol Met marokanen. De vliegtuig begon te ryden En toen vlogen we. Me moeder zat naast me en me broer achter me. Ik mocht eerst geen ipod luisteren later pas Toen we in de lucht waren. Ze kwamen al aan met eten en ik at als gewoonlijk Me bord helemaal op. We zouden over uurtje in marokko zyn. Ik keek ff naar buiten ik was moe En viel in slaap totdat me moeder Me wakker maakte dat we in marokko waren. Ik pakte me spullen die ik mee naar boven Had mee genomen en ging naar buiten. Ik wachte nog op me moeder. Me moeder was al gekomen met me Broer. We gingen wachten op onze koffers En we pakte onze koffers en liepen de deur uit. Ik zag me oom daar al staan. En groette hem. We stapten in de auto en reden naar me Tante se huis ik lipe naar binnen Gaf me nicht een dikkkke knuffel. Ze vroeg waar me vader was Ik vertel de het verhaal. Ze was een beetje geschrokken dus. Maareh ik ben moe zy ik tegen me nicht Wara kan ik slapen. Ze zy zoals altyd he samen in 1 kamer. hier voor mensen die het wel leuk vinden:D :hadj:
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:53

Philosophy schreef:
reetkever schreef:
STA OP EN VECHT TEGEN DE ILLUMINATI!!

SAMEN KUNNEN WIJ DIT! WEES STERK EN GELOOF IN JEZELF!
WIJ KUNNEN DIT DOORBREKEN!
IK STEL VOOR DAT WE 27 JANUARI MET ZN ALLEN NAAR NEW YORK GAAN EN DAAR DE CLUB VAN JAY Z AFBREKEN! HIJ STAAT ERRUG HOOG IN DE ILLUMINATI LIJSTJES!
DAARNA GAAN WE NAAR DISNEY LAND DAAR ZIT OOK ILLUMINATIE .. CHRIS METH IS ONZE LEIDER & JOOD(KOEK) ZAL ONS MET VERDERE INFORMATIE INLICHTEN!


DUS STA OP EN LATEN WE DEZE BARRIERE DOORBREKEN!!!!!!!!!!!!
Freedom and Democracy? - Pagina 2 300

Jij weet duidelijk niet wat er speelt in de wereld.

Probeer eens zelf achter de waarheid te komen.

Wil jij de regie over je eigen leven hebben? Of wil jij je leven laten regisseren?


@Nick vayne wil jij de waarheid niet zien?



gast ik wil een revolutie starten (nojoost)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:54

Ze zy zoals altyd he samen in 1 kamer. Ze had een kamer met 2 bedden. Altyd voor my klaar. Ik liep naar de kamer en plofte op het bed. Tot ik in slaap viel de volgende dag werd ik wakker door me neefjes. Het deed mee denken aan me broertje die Altyd met hun zit te spelen. Iik maakte me bed op me nicht Die was al wakker ik liep Naar de keuken en zag der al ontbyten Me familie groette me en ik hun terug. Ik nam plaats en ging eten. Na het eten ging ik douchen Dee me haar los dee me kleren aan ik trok een t-shirt met korte mauwen aan en een rok. Dee mascara en lipgloss zo klaar is kees. Ik vroeg of me nicht meeging naar Het strand. Zy zou het aan der moeder vragen. Ik hoef het niet te vragen want ik mag ckkr. Ik zag dat ze daar aan het smoezen waren. Ik keek hun aan en vroeg waar ze het over hadden. Ze zyden dat er niks aan de hand was. Ik ging ff naar boven en keek rond in de Sta7(is zo een balkon een hele grote balkon). Ik zag me nicht aankomen en zy dat ze mocht. Ze had een lange trui aan en een rok onder der Knieën ik keek der aan en zy dat ze wel wat van My mocht lenen ze vondt het oke en We gingen naar beneden en Trok net als my een t-shirt met korte mouwen En een rok een beetje boven der knieën. Der Haar deed ze in een knotje En we gingen onze spullen opruimen En toen gingen we naar het strand. By het strand aangekomen Was het heel erg druk ik en me Nicht koosden een mooie plek. We gingen zitten en ik dee me Truitje uit & me broek uit, me bikini had ik Eronder aan. Me nicht ook.


Laatst aangepast door Nick Vayne op zo 13 jan 2013 - 14:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:54

We gingen zitten en ik dee me Truitje uit & me broek uit, me bikini had ik Eronder aan. Me nicht ook. Me Haar dee ik in een knotje. En vroeg of me nicht me wou insmeren En ze vond het oké. Ze smeerde me in en ik haar. Ik pakte me ipod ging luisteren. Ik viel bijna in slaap totdat me nicht me trok Om te gaan zwemmen. Ik zy dat onze spullen misschien gestolen worden, Ze zy dat we het tog zien dus kom nou. (ze zegt het in het Marokkaans maar ik doe het voor jullie in het Nederlands). Ik liep met der mee en we gingen zwemmen. Het water was koud. na een tijdje zwemmen Kwamen er een paar jongens met ons zwemmen. Het waren die straatjongens van Marokko. Ze vroegen aan my of ik hier woonde Ik zy nee ik woon in Nederland. Ze zyden dat ze het al zagen. Ik knikte en liet me nicht met hun Achter en zy dat ik terug ging naar Onze plaats. Ik liep het water uit en pakte uit me Tas een zonnecrème smeerde het op me Buik me benen en niet op me rug want daar Kwam ik niet by. Ik zag dat me nicht lol had met die jongens. En ik ging liggen op me rug. Ik pakte nog snel me ipod en ging Muziek luisteren. Ik viel bijna in slaap totdat me nicht een fles zeewater op me gooide. Ik schrok helemaal en keek om me heen Ik zag me nicht lachend wegrennen. Ik lachde naar der en zy tegen der kom ff. Ze kwam en ik zy kijk nou uit straks Gooide je het op me Ipod ze zy dat Ze daar wel op had gelet en ze ging terug zwemmen. Ik droogde me af en dee weer zonnecrème op. Dee me ipod oordopjes terug in me oor Binnen no time viel ik in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:55

Binnen no time viel ik in slaap. Totdat me nicht halima me wakker maakt. Ik werd gelijk wakker door der koude handen. Ze zy dat ze honger had ik had het ook. En ik zy dat stad tog niet zo ver is vanaf Hier, dus we besloten om naar de pizzahut te gaan. We liepen liepen totdat we by de pizzahut aankwamen. We gingen eten en maakte onze buikjevol. Ik besefte dat me vader morgen of overmorgen komt. En dan moeten we gelijk oowk myn broertje begraven. Als we aangekomen in marokko waren Moesten we bellen naar nederland. Om te zegggen dat ze me broertje konden Mee sturen naar marokko met De vliegtuig anders konden we niet gelijkk Zijn in marokko want ik wou der Heeel graag by zyn by de begravenis D8 ik toen Maar nu ik eraan denk wil ik der niet by zyn. Me nicht vroeg waar ik in gedachten was. Ik zy niks niks hoor. Komm we gaan naar huis Het is al byna laat. We namen een taxi En gingen naar huis. Aangekomen thuis Waren myn familie aan het eten ze vroegen ook Of wy wouden. Maar honger hadden we niet meer. Ik ging douchen en dee me pyama aan Me nicht deed het zelfde. Ik plofte daarna Op het bed totdat ik de huistelefoon hoordde. Niemand belt eigenlijk op deze tydstip. Ik rende naar de telefoon en zy : Allo salam halikom. Die gene zy: 't Is Maar dat ik ga trainen anders Konden Julliiee Wachten:ego: :hihi:
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:56

MT schreef:
jij weet zelf ook niet wat er speelt.. alles wat je zegt is gebaseerd op niks nerd..

Alles is gebasseerd uit rationeel denken en geschiedenis. Jouw hersenen kunnen meer dan dat jij denkt.
Het probleem is dat wij mensen in een soort van tunnelvisie leven.

Kan jij mij vertellen hoe de economie in elkaar zit? Hoe zit het met kapitalisme?
Wie heeft meer baat bij kapitalisme? Jij? Ik? Of de mensen waar wij voor werken?

Is het niet beter om elkaar te helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:56

Die gene zy: Yoooooo Dountjuhh. Ik zy skon ma3aya(wie is met my Aan de lyn). Ik ben het hajar ben je me nu al vergeten? We lachde aan de telefoon oow Wat heb ik je stem gemist zei ik. Ze zy dat zy het ook heeft gemist. En dat ze morge vroeg vertrekt dan is ze der rond 2 uur 3 uur hier ze gaat met het vliegtuig. We gingen nog over ditjes en datjes praten. En toen hing ik op. Ik wensde Iedereen slaaplekker en ging naar de kamer. me nicht lag al te slapen dee een dunne dekentje over der heen en ik dee het ook en sliep binnen no time. De volgenden ochtend werd ik vroeg wakker. Niemand was wakker.Ik wou ff naar de winkels gaan Om iets te kopen . als ik ga dan zyn ze ckkr Wel wakker. Ik liep naar de keuken En deed de koelkast open en zag melk er was en drinken en danoon. Dus dat hoefde ik niet te halen. Ik keek rond en toen zag ik dat we geen Brood hadden dus besloot ik naar de bakker te gaan. Deed een djellaba aan pakte geld uit me tas En ging naar de bakker kocht paar stokbroodjes & croissants en Svens(soort oliebol).ik betaalde en ging weer naar huis. Klein Maar Fijn:lekkerpuh Wink Very Happy Surprised :likje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:56

ik betaalde en ging weer naar huis. Thuis aangekomen was niemand nog wakker. alleen me neefjes. Ik besloot ontbijt te maken Wat ik nooit deed. Ik maakte ontbijt klaar En me nicht was al snel wakker. Iedereen werd stuk voor stuk wakker. We gingen ontbijten en naa het Onbijt ging iik douchen. Ik besloot vandaag gewoon thuis te blijven. Ik ging ff tv kijken Er was niks op tv. Dee de tv uit en besloot ff te liggen. Me nicht trok me naar de sta7. En ik liep met der mee. Ik keek naar beneden dara zga ik mensen lopen. Ckkr boodschappen doen d8 ik. Ik keek naar de andere kant waar. De andere sta7’s waren. Ik keek rond. Me nicht zei dat ze naar beneden ging. Ik keek ff rond nog. Totdat ik oog in oog met een jonge kwam. Blauwe ogen had die hy was breed Rond de 15/16. hy gaf me een knipoog. Er kwam een Bloos op me gezichtje. Ik besloot om naar beneden te gaan totdat me nicht Er aan kwam met een emmer water. Ik zei: Nee Halima ik denk tog niet dat….. Ik kwam niet meer uit me woorden. Ik zy die woorden en nam steeds stapjes naaar achteren totdat Ik weer in de sta7 aankwam. Ze gooiden emmer water op me en zo onstond er een watergevecht Me nicht halima houd er erg van met water te spelen kinderachtig ik moest van der lachen. Later begon het best leuk te worden want we gooiden het van de Sta7 naar beneden op mensen heel kinderachtig maar was wel leuk. Na zo’n 20 minuten met water te spelen was Ik wel dood moe dus ik besloot te gaan douchen. Na het douchen zei me meoder kom je naar beneden want de nieuwe buren kwamen op bezoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:57

Na het douchen zei me meoder kom je naar beneden want de nieuwe buren kwamen op bezoek. ik ging me aankleden ik deed me pyama aan Ik deed me haar in een strakke knotje en ging naar beneden. Toen ik de woonkamer binnen ging zag ik met schrok die jonge die ik heb gezien met Ze mooie blauwe ogen ik vroeg aan me moeder wie zijn dat ze zei de nieuwe buren uit belgie Dus ik ging naar binnen maakten en Kennis met ze moeder vader en ze zus en als laatst met hem. Ik Nam plaats naast hem. Ik was zo een 10 minuten stil Tot dat me moeder vroeg om koekjes van de keuken Te halen. Ik zy dat ik het goed vondt en ging koekjes halen. Me nicht is nu gaan douchen. Ik zat ff tot dat hij een praatje probeerde te maken Hy vroeg hoe ik heette en hoe oud ik was. Toen hy hoorde dat ik 13 was geloofde hij het niet. Hy vroeg het voor de zekerheid aan me moeder. En ik moest ervan lachen. Ik vroeg het zelfde terug hy heette oussama en is 15. Maar van dichtbij lijkt ie ouder. Ik zag dat ie telefoon had ik pakte het uit ze zak. En ging erin kijken. En zag ze mooie foto’s van zichzelf en ze vrienden. Tenslotte was me nicht aangekomen ze ging ff zitten Totdat ze me mee trok naar de sta7 . Maar ik vroeg oussama ook mee ( die jonge met die blauwe ogen)’. Boven aangekomen: we gingen praten totdat de zon onder ging. me nicht halima zei heb honger ik ga naar beneden zie jullie wel zo.ik zei me nicht gedag en ik bleef helemaal alleen met oussama achter. ik hoorden 2 verschillende stemmen van mannen beneden maar ik negeerde het.Ik was met oussama in de sta7 en ik zei dat hij een heel mooie ketting had. Hij prate nederlands met me (Vlaams)’. Want voordat hij in marokko woonde woonden hij in belgie. Hij deed zijn ketting uit het niet om mijn hals en gaf me een kus op me wang. Ik dee me ketting onder me t-shirt en pakte ze hand vast en zei dat ik naar beneden Ging. Hy ging ook naar beneden en ik liet me hand los toen we bij de trap aankwamen om Naar beneden te gaan. Ik liep naar de salon met hem. Totdat ik me ..... zag Ik schrok lkkr weer spannend:lekkerpuh 🍌 Surprised Very Happy :hihi:
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:57

reetkever schreef:
Philosophy schreef:
reetkever schreef:
STA OP EN VECHT TEGEN DE ILLUMINATI!!

SAMEN KUNNEN WIJ DIT! WEES STERK EN GELOOF IN JEZELF!
WIJ KUNNEN DIT DOORBREKEN!
IK STEL VOOR DAT WE 27 JANUARI MET ZN ALLEN NAAR NEW YORK GAAN EN DAAR DE CLUB VAN JAY Z AFBREKEN! HIJ STAAT ERRUG HOOG IN DE ILLUMINATI LIJSTJES!
DAARNA GAAN WE NAAR DISNEY LAND DAAR ZIT OOK ILLUMINATIE .. CHRIS METH IS ONZE LEIDER & JOOD(KOEK) ZAL ONS MET VERDERE INFORMATIE INLICHTEN!


DUS STA OP EN LATEN WE DEZE BARRIERE DOORBREKEN!!!!!!!!!!!!
Freedom and Democracy? - Pagina 2 300

Jij weet duidelijk niet wat er speelt in de wereld.

Probeer eens zelf achter de waarheid te komen.

Wil jij de regie over je eigen leven hebben? Of wil jij je leven laten regisseren?


@Nick vayne wil jij de waarheid niet zien?



gast ik wil een revolutie starten (nojoost)

Spread the Word
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:58

Totdat ik me ..... zag Ik schrok Ik was helemaal vergeten dat me vader elke moment kon komen. Dus vandaar die 2 stemmen van de vader van oussama en mijn vader dus. Ik sprong in ze handen. En gaf hem een kus. En vroeg hoe het met hem ging. Ik nam plaats naast hem. En we gingen nog over ditjes en datjes praten. Uiteindelijk gingen de buren weg en ik was inmiddels Al moe dus ik ging naar me bed. En viel O.K (Knock-out) Op me bed. De volgende ochtend werdt ik wakker. Ik liep naar de woonkamer en het ontbijt stond al klaar en ging ontbijten na het ontbijt ging Ik de douchen na het douchen. Ging ik me aankleden en deed wat make-up op. En zocht me sieraden en ik vond ze dus deed me oorbellen op En wou een ketting om me hals zetten totdat ik zag dat ik de ketting Van oussama zag. Ik d8 na hoe dat zou komen. Owjaaa hy is het vergeten bij me, ik rende naar me moeder En loog tegen der : ik zy dat ie het in de sta7 was vergeten. Me moeder Zei breng het maar naar hem toe.ik ging naar hun huis. Bij hun huis aangekomen belde ik aan.En deed een meisje open het was de gadama (Schoonmaakster) ze zy kom binnen. Ik ging naar binnen en ging in de salon zitten. Ik vroeg of oussama thuis was want hy had die ketting vergeten. Ze zy dat ze naar de zus de huis ging in tetouan. (Die zus woonde hier in marokko en ze kwam alleen ff op bezoek in tanger) ik vroeg wnr ze terug komen ze wist het niet. en uit eindelijk besloot ik weg te gaan. De ketting hield ik bij me en ik ging naar huis. Paar maanden later...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freedom and Democracy? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freedom and Democracy?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 50 Cent - Financial Freedom |MUSIC VIDEO|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: