Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Freedom and Democracy?

Ga naar beneden 
+14
Sam
NiggehvanAlmere
Jodenkoek
Nick Vayne
Neez
MT
Piwi
Jaap
AGIE
reetkever
Nicky Bobs
piraat013
Joost
Philosophy
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:58

Paar Weken Later!! (Mensen ik bedoelde paar weken Verkeeeerd gesgreveeeeeen!!!) Het was een top vakantie met me nicht We hebben me broertje begraven dat was wel wat minder. Ik heb oussama voor de rest niet meer gesproken. Hy is in tetouan gebleven voor de rest van de vakantie. Had ik gehoord van ze moeder. Want die moeder was wel Terug gekomen. Ik had ze ketting altijd bij me. En ik heb ook leuke dingen met hajar en amina gedaan. En ik ben ookal 14 geworden. Ik had het gevierd in de bioscoop met hajar. Dit was de 3e dag van me schooldag. En ik zat met Paar nerdjes in de klas. Paar jongens en met Hajar en paar meisjes. Toen ik het hoorde Dat hajar bij me in de klas kwam was ik kapot blij. Tenslotte hadden we al kennis gemaakt met De klas en de juffen/meesters. Na het kennis maken moesten we alweer aan het werk Tijdens het werken zei hajar wat ze in haar vaknatie in marokko Heeft beleefd ze zei dat het daar heel erg saai was want ze kon daar niet met Jongens afspreken want ze had daar veel neven die op haar gingen letten. Na al dat gepraat ging de bel. Ik liep de trap af totdat ik Ramzy zag ik zei wat doe jij hier hij zei dat Hij hier op school zat ik zei hoe dan je bent 16? Hij zei dat hij 2 x was blijven zitten. Ik knikte en ging naar me les(Ramzy is Die jonge die voor het vakantie heb ontmoet By de bushalte). De lessen liepen snel voorby. Na sgooll ging ik naar me kluisje Liet me spullen achtr en vroeg of hajar Met me mee ging naar de snackbar ik had wel Zin in een patatje. Ik trok der mee en ging naar de snackbar. Ik kocht voor haar en mij een patatje Ik betaalde en nam plaats we aten onze Buikje voll. En toen zag ik een groep jongens Die bij ons op sgool zitten. Ze zeiden psssssst zinaa. Ik negeerde hun totdat 1tje naar mij toe kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:58

Ik negeerde hun totdat 1tje naar mij toe kwam. Hij vroeg hoe het met me ging en hoe oud ik was En wat ik op de sgool dee enz. Ik zy dat ik 13 was en alweer geloofden ze me niet. Ik zy dan niet tog. Na een tydje gepraat te hebben zei ik hun allemaal gedag en ging naar huis. Thuis aangekomen groette ik me moeder Ze vroeg hoe het op sgool ging enz. Ik zy dat het goed ging. Ik liep naar me kamer en wou op de pc gaan Maar nee me broer zat erop. Ik zy dat hy der af moest want hy had Er zelf 1. Maar hy vertelde dat ze pc Een virus heeft. Ik zeii oke vooruit dan maar Maar straks wil ik der wel op. Hy vondt het goed en ik besloot huiswerk te maken Voor morge. Na een uurtje huiswerk gedaan hebben ging ik Op pc Oppeens zag ik 10 mensen toegevoegd :wow:. Ik accepteer de het maar ik wist niet dat er iemand die me toevoegde me hele leven zou verpesten.Sad der waren 4 van de 10 personen onlinne. ik vroeg wie ze waren en paar zeiden van marokko. en 1tje zy van een jonge, ik zei is goed. ik vondt het geen probleem. we stelde elkaar vragen ik zy dat ik 16 was hy was 19. hy woonde in haarlem. na een tijdje gepraat te hebben riep me moeder me om te gaan eten. ik melde me af en dee de pc uit. ik at me bord op en besloot om te gaan douchen ik liep naar de keuken om water in de waterkoker te zetten. ik besloot om me gezicht te gaan stomen. na 2 min pakte ik de waterkoker en liep ermee naar de douch. dee het in een grote ronde Plastic bakje. bracht de waterkoker terug naar de keuken en ik ging op de wc pot zitten dee de bakje op me schoot en dee handdoek om me hoofd heen en stoomde me gezicht. na 10 min ging ik douchen. dee me pyama aan en ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:59

dee me pyama aan en ging slapen. De Volgende ochtend werd ik vrmoeiend wakker door de wekker. oeff zei ik en ik stond op en ging de douch in. dee de water aan en stond onder de douch. ik onspande me. dee shampo Etc zo klaar is kees. pakte me badjas en ging naar me kamer. kleedde me om. het was best wel koud aan het worden. ik dee een kooltrui aan een spijkerbroek laarzen om me boven me broek dee me haar los. jas aan en pakte de bus naar sgooll. op sgool aangekomen Zag ik ramzy voor de deur met een paar vrienden van hem. Hy kwam naar me toe en groette me. we liepen samen naar de kantine en ik liep naar me kluis. mij kluisje was toevallig vlakby de kantine. hy liep met me mee. ik pakte me boeken en liep weer naar de kantine. hij nam plaats en ik ging op ze schoot zitten. ik vroeg of hij broertjes of zusjes had. Der Viel een traan Over ze wangen:traan1: Ik zy sgat als je het moeilijk vindt dan ben ik wel stil je hoeft er egt niet over te gaan praten als je het niet wilt. Hy pakte me hand en stond op. hy zei kom ik ga het je vertellen maar niet hier. hij nam me mee naar zo een magazijn. ik keek om me heen en zei: Mogen we hier wel zijn? hij zei nee maar kom gwn. hy ging op een plank zitten. ik nam plaats naast hem. hy zei : Ramzi : na mijn zusjes se bevalling is mijn moeder gestorven ik had een broertje het was een handicap maar niemand kon voor hem zorgen. dus hij is naar een tehuis gegaan. na 3jaren had ik geen contact meer met hem ik probeerde na 3jaren contact te zoeken. maar hij was gestorven:( mij vader is toen weggegaan. ik en me zusje zijn uittelkaar gegaan ik ben geadoppteerd. Dounia : Ow wat erg het doet me egt pijn ik weet wat je bedoeld:( mijn broertje is ook gestorven en vertelde mijn verhaal. op een gegevene moment stonden wij elkaar te omhelzen en we huilden opelkaar se schouders. Totdat we de deur hoordde open gaan.:wow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:59

Totdat we de deur hoordde open gaan.:wow: Ramzy Trok Me naar een hoekje en dee ze hand voor me mond. ik kon haast niks zien of wie het was. we stonden 4 min stil en toen ging het licht uit. de deur hoordde je met een klap dicht gaan. iik vroeg wie het was? hy zy een docent maar ze mogen ons niet zien. we gingen de magazijn uit. ow shit we hebben 2 lesuurtjes gespijbeld! zei ik. hy zei maak niet uit hoor ga gewoon naar de concierge en zeg dat je naar de dokter moest. ik zei oke hy gaf me een kus op me wang en ik liep naar de concierge. ik vertelde hem dat ik naar de dokter moest en hij gaf me een brief. ik liep naar me les daar zag ik hajar boos kijken. ik gaf de brief aan de docent en ging naast hajar zitten. Dounia : ik moet je veeeel vertellen gekkiiejj hajar: okeejjj maar wrm was je de eerste en de 2e uur niet op sgool. dounia: dat moet ik vertellen. maar niet nu we hebben zo pauze oke? hajar: is goed sgat. de les was voor de rest saaaii. De bel ging: Hehe eindelijk de bel zy dounia. ik pakte me boeken en liep naar me kluis. zette me boeken in me kluis en vroeg aan hajar welke les we nu hebben Hajar: we hebben nu engels en daarna hebben we biologie. dounia : ieeeegg weer die biologie meeester ik mag hem niet man kk engerd:kwaad: hajar: Hhahahaha daimmt wat kan jij mensen snel haten zeg. dounia: ik negeerde der antwoord en pakte me boeken. en ging zitten in de kantine. we hadden halfuurtje pauze. hajar kwam inmiddels naast me zitten en ik vertelde der over ramzy en mij. ze reageerde blij voor me. oppeens kwam ramzy aangelopen heeyy ramzy zei ik. hy zei heej sgat. ramzy : heb je de rooster wijzigingen al gezien? der kunnen paar lessen uitvallen dounia: waar kan je dat zien:wow: ramzy pakte me hand beet en liet het me zien. ow wat jammer wy hebben geen les uitval riep ik van een hoekje uit de kantine tegen hajar die nog steeds daar zat. de directeur kwam aangelopen en zei: dames en heren der is een foutje gemaakkt!! de klas 1D die zyn het laatste uurtje vrij:wow: 1D ooooww dat zyn wy eindelijkk die kk meesterrr oeff kip zonder kop zeg:hihi: :banana: :banana: :banana: ik en hajar gingen helemaal stuk. ramzy ook. ik vroeg heolaat hy vry was. hy zei dat ie nu al vrij is. ik vroeg of hy op me wou wachten. hy knikte. de bel ging en ik liep naar me laatste les:goedzo:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:59

de bel ging en ik liep naar me laatste les De Les Liep saai verder. de bel ging.. he he eindelijk ik dee me boeken in me kluisje en pakte me boeken die ik nodig had om huiswerk te maken. dee de boeken in me tas en keek waar ramzy was. na ff zoeken zag ik hem. later kwam hajar naar me toe en ik vroeg of ze mee naar de snackbar ging? ze wou niet mee dus alleen ik en ramzy gingen. bij het snackbar aangekomen bestelde we patat we betaalde en namen plaats we aten onze buikje vol. het was al snel 3uur. ik had geen zin om naar huis te gaan. ik bleef nog ff met ramzy tot 4uur en pakte de bus naar huis. thuis aangekomen was me moeder in de badkamer. ik groette me moeder en keek of me broer thuis was. en ik zei tegen me moeder : Dounia : Jemaa waar is die haan? (ik noenmde me broer haan dat is zijn bijnaam) Jema: Hy is buiten aan het zwerveren. dounia: oohh is goed. ik liep naar me kamer zette me tas op me bed en ging op de computer. alweer werd ik toegevoegd door een paar jongens. ik accepteerde hun en 3 van hun was onlinne. ik startte een gesprek met hun. owh iemadnd anders praat tot me die jonge van 19 hij wilt me morge zien zal ik gaan of niet? ik zy snel ja en gaf hem me nummer en hoelaat hy wou. half 4? oke is goed. ben tog 3 uur vrij dus dat komt goed uit. na een uurtje met hun allemaal gemsnt te hebben had ik me afgemeld en ben ik gaan douchen. na het douchen dee ik snel me huiswerk en ging ik eten en ging slapen. Het is kort srryy maar ik kan moeilijk op internet heb deze week een soort van proefwerkweek en volgende week heb ik een proefwerkweeek maar ik probeer hettt doeidoei:kus: :hadj:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:00

na het douchen dee ik snel me huiswerk en ging ik eten en ging slapen. De Volgende Ochtend Werd Ik wakker. hehe het is vrijdaagg:banana: ging douchen en kleedde me om en pakte me boeken. ging ontbijten. na het ontbijten pakte ik me tas en sleutels en geld en ging naar school. op school aangekomen was hajar der niet. ik moet maar w8en totdat ze der is. ik ging naar de kantine en ging wachten. me gedachten waren bij me oussama. wat mis ik hemm:o . na de heletijd aan hem gedacht te hebben schrok ik van de bel. owjeeej de bel pakte me boeken uit me kluis, en liep naar me les. pff waar is die hajarr nouu. met de gedachten bij haar liep ik de les in. nam plaats en volgde de les. 1uur was saaii en de 2e uurrtje ook nu alleen nog 3e uur en de 4e uur in de hoop van de tijd dat hajar komt. ik had maar 4uurtjes les op een vrijdag. het was pauze ik liep naar de kantine. ik nam plaats helemaal alleen totdat ramzy naar me toe kwam met ze vrienden. ik groette hem we gingen nog over ditjes en datjes praten en toen trok de vriend van ramzy me mee naar de magazijn Hij zeii: heeft 1 van deze dagen een jonge van 19 je niet toegevoegd? je zou vandaag met hem afspreken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:01

je zou vandaag met hem afspreken? Dounia: Jhaa:confused: ! Die Jongen : Nou Ik zal je is zeggen Het is mijn broer en als je hem gaat Fleshen daT JE niet gaat komen terwijl hy dat zei pakte hij iets uit ze tas.:wow: hetwas koud hij streelde het over me nek. dounia : NNN..nne.ee iii...kkk G..aa Ho..o..rr. zei ik stotterend. en ik keek naar beneden en keek wat hij in ze handen had een MESS:wow: dus dat streelde hij over me nek. Hij dee me kleren uit en ik wou het niet ik schreeuwde. uiteindelijk zei die SSSTT of ik steek je dood. hij dee zijn kleding uit. uiteindelijk kwam ie in me ik hield me mond natuurlijk. ik wist dat ik al ontmaagd was ik schreeuwde alleen omdat ik het niet wou doen. hij kwam klaar. hij zei jallah kehba kleed je om. ik kleedde me om. en ik dee net me mond open om iets te zeggen. hij zei sstt kehba. ik zeii tog:: nee ff nodige vraaggje! hij zei jaa? ik zei hoe weet je dat ik dat meisje was? hij zei: ik was bij ramzy thuis ik zag je msn. ik gaf je msn aan me broer en natuurlijk voegde me broer je toe. en toen jullie een gesprek houdde over afspreken las ik alles stiekem mee. Ramzy liet me zien welke meisje het was maar hij weet nisk over dit he zei hij. neee natuurliujkk ga ik niks zeggen. hij zeii jallah kehba en streeldde me nog ff totdat iemand naar binnen kwam. die jongen ging gwn door met strelen totdat ik oog in oog met ramzy kwam. :wow: H..i..jj ii...kk bb..ed..oo..e.ll iiii..kkk. w..oo...uu h..e..tt. Ramyz: DOUNIA NU JE BEK DICHT HOUDEN. hy pakte die jongen en smeet hem op de grond begon hem in elkaar te slaan. dounia : HOU OPPP RAMZYY! op een gegeven moment kwam er een docent binnen. en toevallig was het mijn mentrix Mentrix : ZOozoO 13 jarige Begint nu al met die steletje kut MAROKANEN. dounia : HOU JE BEK BITCH ramzy liep naar de docent en gaf der een vuist in der gezicht. me mentrix viel op de grond en stond met moeite op en rende de deur uit. wat ze dee wist ik nog niet. we gingen de deur uit ramzy had paar schrammen en die vriend van hem zat onder het bloed. miskien:( d8 ik. we liepen de kant van de kantine ( ramzy en ik). ik pakte een servet van de tafel maakte het nat. Ramzy: Sgatje ik weet dat het niet jou wil was. en wat heeft ie allemaal met je gedaan? ik vertelde hem het verhaall. ik smeekte hem om hem niks meer aan te doen. hy zei ja maar tog had hij een grijnz op zen gezicht terwijl we praattte maakte ik de gezicht van ramzy sgoon en zat ook tegelijkertijd op ze schoot totdat de politie aankwamen. HANDEN OMHOOGG!!.met pistolen op oinsgericht deden we onze handen omhoog en stonden we op. ze namen ons mee met handboeien. ze stopten ons in een auto een politie agent kwam naast me zitten. ramzy zat tegenover me. ik de auto d8 ik : Zo zo dus mevr: Greeta (me docent) is politie gaan halen zo zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:02

ik de auto d8 ik : Zo zo dus mevr: Greeta (me docent) is politie gaan halen zo zo. We kwamen aan bij de politie bureau. ik moest geoverhoord worden ramzy ook. maar waar is die andere jongen dan? later zeiden ze dat ik minderjarig was voor vastzitten. maar dat ik tog vast moest zitten. ik moest 4 uurtjes vastzitten. me ouders wisten der van. ik vertelde ook de politie dat ik aangerand was door de vriend van ramzy. en smeekte haar om het niet tegen me ouders te zeggen. ze zou er over praten me collega's. na 4uurtjes vastzitten. was ik vrij gekomen en ramzy ook. later zag ik de vriend van ramzy ook. ik vroeg ramzy hoe die heet hy heette : adil. oke me broer kwam me ophalen. ik verttelde hem het verhaal. hij wist het al van de politie. ik vertelde hem ook dat ik aangerand was & verkracht. (Niet verkracht hy d8 nu dat ik nu door hem ontmaagd was.) ik vertrouwde hem. hy was boooss en zei dat ie die jongen zou slopen. ik smeekte hem dat hy niks zou doen maar tog zyn blik was kwaad. ik vroeg nog of hy het niet tegen me vader zou zeggen. hy zei is goed ik zal het proberen. politie bracht me naar huis met me broer. Thuis aangekomen me moeder bezorgd want ze wist er ook van. ze omhelsde me. Mama ik hou van je zei ik:traan1: huildend. me vaderr was inmiddels nog niet thuis. hy had ook nachtdienst had ik net gehoord van me moeder. hij zou morge in de ochtend pas komen. mijn moeder huilde en huilde. me broer liep direct naar ze kamer en viel in boosheid in slaap. ik voelde me vies en ging douchen. eten kon ik niet. en ging op bed liggen. ik viel bijna in slaap totdat iemand me belt, met een sgorre stem zei ik Jha met dounia? dounia met mij ramzy. sgatje ik weet dat je nu er niet over ilt praten. maar ik sta altijd voor je klaar en vanaf de eerste dag toen ik je zag. Dounia ik ga het nu bekend maken : elke dag als ik je zie of spreekt bonkt me hard voor jou ik hou van je dounia. ik was geschokt en was stil. hij riep 2x dounia dounia. ik zei": ramzy ik hou ook egt van jou wollah. na paar kwartiertjes gesproken te hebben hingen we op en ik viel met moeite in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:03

de volgende ochtend werd ik verwarrend wakker. het is half 1. welke dag is het vandaag:confused: nieamnd die me wkaker had gemaakt om naar sgool te gaan als ik dat tenminste had?. ik liep naar de keuken waar ik me moeder aantrof. yemmaa welke dag is het vandaag? het is zaterdag sgat zei me moeder. ow wat ben ik opgelucht. ikk besloot om nog ff te gaan slapen. maar dat kon ik niet. me moeder riep me te gana onbyten. ik had geen trek maar tog ging ik. ik nam alleen paar hapjes van me brood. en slokjes thee. 3 weken laterr... ze voelde zich in die 3 weken ziek en zag der slecht uit wat ze at kotste ze uit. ze was 3 weken over der ongesteld heid. ze vertelde het aan der moeder. der moeder was erg ongerust. der vader ook. hy wist niet wat er met der was gebeurt. in de ogen van de moeder en der broer. d8en ze dat ze verkracht was. alleen de vader wist het niet. ze was paar dagen naar sgool gegaan. en paar dagen ook niet. ramzy wist der ook van. der moeder had der geadviseerd om naar de huisdokter te gaan. ze maakte een afspraak en wou ramzy meenemen. de volgende dag ging ze naar de dokter en ramzy ging mee. de dokter afviseerde der om een zwangerschaptest te kopen. en dat deed ze. ze nam afsgyt van ramzy en ging naar huis. ze dee de zwangerschaptest en nou :wow: wat kwam der uit:confused: :wow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:05

Dat was het dan

Open einde alles
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:19

Nick Vayne schreef:
Dat was het dan

Open einde alles

Ok wat vind jij van de westerse wereld zoals wij die kennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:23

We moeten allemaal als Juggalo's leven, dan is er vrede in de wereld.

WHOOP WHOOP!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:01

Wat een kinderachtige reacties, en Nick je bent echt totaal niet grappig ah kk kale hoofd. Maargoed, Philosophy je hebt helemaal gelijk maar er valt toch niks aan te doen. Dit is een strijd die je niet kan winnen, dus vergeet het maar gewoon.

ait huiswerk ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:22

lmao wat heb ik nou weer gedaan a moederkoek
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:34

Faka waarom is iedereen opeens forumveteraan jwz?

Jaap maak een forum legende status aan voor de ekte ekte
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:43

Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:58

Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:01

Ik wil jullie graag, in het kader van de vrijmetselarij en de Illuminati, (waarvan overigens het enkelvoud illuminatus [illoeminatoes] is en het meervoud illuminati [illoeminatie]), even wijzen op 1 ding.
Ik heb zelf veel onderzoek gedaan naar de vrijmetselarij en ken een boel van de complottheorieen, maar het valt me altijd op dat de mensen die deze complottheorieën schrijven of ondersteunen, zelf zich niet hebben verdiept in wat de vrijmetselarij dóet, waar ze vandaan komt, en welke eisen ze stelt aan haar leden. En nee, ik ben zelf GEEN vrijmetselaar.

Jullie mogen de rest zelf fijn uitzoeken, maar ik ga jullie een paar dingen geven om eens over na te denken::
Eén van de eisen die de vrijmetselarij aan haar leden stelt is een (ruim) bovengemiddelde intelligentie en betrokkenheid bij de wereld. De kernwaarde van de vrijmetselarij, en de Illuminati ("zij die streven naar de verlichting"), is dat je door zelfverbetering de wereld kunt verbeteren. Mensen met deze aanleg komen dan ook meer dan eens terecht in hogere kringen. En zoals dat met alle mensen in hogere plaatsen gaat, ja, óók de wereldverslechtende bedrijven, netwerken deze mensen. Als zij vanuit waar dan ook iemand kennen waarvan zij denken dat die goed kan zijn voor een hogere functie in danwel politiek als bedrijfsleven, dan zullen zij natuurlijk proberen deze persoon te betrekken. Als zij het type mens vooral tegenkomen bij één clubje, dan zal het dus inderdaad gebeuren dat er een groter deel van dit clubje hoger komt te staan na verloop van tijd.
Persoonlijk vind ik dit aardig overeenkomen met zekere studentenverenigingen waarvan de leden later allemaal in raden van bestuur terecht komen. Niets meer, en niets minder.

Overigens is ook een eis aan de vrijmetselarij dat je géén atheïst bent. Je mag geloven in wat je maar wilt, zolang je maar overtuigd bent van het feit dat er meer is tussen hemel en aarde. Hierom vind ik het héél verdacht dat er weer verhalen verschijnen over atheïsme onder een maçonnieke dekmantel, en verliest dit verhaal direct een groot deel van zijn geloofwaardigheid voor mensen die niet enkel één kant onderzoeken danwel geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:12

Jodenkoek schreef:
Wat een kinderachtige reacties, en Nick je bent echt totaal niet grappig ah kk kale hoofd. Maargoed, Philosophy je hebt helemaal gelijk maar er valt toch niks aan te doen. Dit is een strijd die je niet kan winnen, dus vergeet het maar gewoon.

ait huiswerk ait

Er valt niks aan te doen?

Dit is de fout die wij eeuwen lang maken.

Revolutie begint klein, totdat er een aantal mensen zijn die kennis verspreiden.

WIJ zijn in de meerderheid. Maar het is angst wat ons tegen houd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:18

piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Dus jij gelooft in wat je ziet? Jij gelooft in commercie materialisme?

Wat als er nou een groep mensen is die jou niet fysiek vast ketenen als slaaf, maar door middel van psychologie jou beinvloeden?
Hiermee bedoel ik dingen die Jij ziet.

Jij gelooft dat de wereld word geregeerd achter de schermen?
Als jij dit weet waarom doe Jij er niks aan? Wil Jij voor altijd een slaaf zijn?
Of heb Jij het zo perfect in nederland dat het allemaal niet meer boeit?

Laat de mensen in afrika maar sterven en laten we ze vooral niet helpen.
Wij hebben het hier toch goed? Alleen jammer dat wij de grondstoffen niet hebben om ons dagelijks leven zo perfect mogelijk te leven...
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:23

stop maar gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:28

reetkever schreef:
Ik wil jullie graag, in het kader van de vrijmetselarij en de Illuminati, (waarvan overigens het enkelvoud illuminatus [illoeminatoes] is en het meervoud illuminati [illoeminatie]), even wijzen op 1 ding.
Ik heb zelf veel onderzoek gedaan naar de vrijmetselarij en ken een boel van de complottheorieen, maar het valt me altijd op dat de mensen die deze complottheorieën schrijven of ondersteunen, zelf zich niet hebben verdiept in wat de vrijmetselarij dóet, waar ze vandaan komt, en welke eisen ze stelt aan haar leden. En nee, ik ben zelf GEEN vrijmetselaar.

Jullie mogen de rest zelf fijn uitzoeken, maar ik ga jullie een paar dingen geven om eens over na te denken::
Eén van de eisen die de vrijmetselarij aan haar leden stelt is een (ruim) bovengemiddelde intelligentie en betrokkenheid bij de wereld. De kernwaarde van de vrijmetselarij, en de Illuminati ("zij die streven naar de verlichting"), is dat je door zelfverbetering de wereld kunt verbeteren. Mensen met deze aanleg komen dan ook meer dan eens terecht in hogere kringen. En zoals dat met alle mensen in hogere plaatsen gaat, ja, óók de wereldverslechtende bedrijven, netwerken deze mensen. Als zij vanuit waar dan ook iemand kennen waarvan zij denken dat die goed kan zijn voor een hogere functie in danwel politiek als bedrijfsleven, dan zullen zij natuurlijk proberen deze persoon te betrekken. Als zij het type mens vooral tegenkomen bij één clubje, dan zal het dus inderdaad gebeuren dat er een groter deel van dit clubje hoger komt te staan na verloop van tijd.
Persoonlijk vind ik dit aardig overeenkomen met zekere studentenverenigingen waarvan de leden later allemaal in raden van bestuur terecht komen. Niets meer, en niets minder.

Overigens is ook een eis aan de vrijmetselarij dat je géén atheïst bent. Je mag geloven in wat je maar wilt, zolang je maar overtuigd bent van het feit dat er meer is tussen hemel en aarde. Hierom vind ik het héél verdacht dat er weer verhalen verschijnen over atheïsme onder een maçonnieke dekmantel, en verliest dit verhaal direct een groot deel van zijn geloofwaardigheid voor mensen die niet enkel één kant onderzoeken danwel geloven.

De geschiedenis gaat verder dan vrijmetselarij. Het is een feit dat de vrijmetselarij is opgericht door de illuminati net als vele andere groepen: Druïden, jesuiten, tempeliers, ketters enz.
Maar al deze groepen zijn uitgeroeid of corrupt geworden. De strijd om macht is al aan de gaan sinds de mensheid bestaat.

Alleen nu is de tijd aangebroken dat wij wakker worden gemaakt van de illusie die de gevestigde orde eeuwenlang heeft gecreëerd.

Het feit dat een aantal van jullie al iets weten over de elite zegt al genoeg.
Het feit dat wij nu een discussie hierover hebben zegt al genoeg.

Kent iemand die voorspelling van de maya´s? Het einde van de wereld?

Wat bedoelen ze daarmee? Het einde van de wereld zoals wij die kennen?
Het einde van de wereld die al eeuwenlang bestaat? Het einde van corruptie en ongelijkheid?


Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:29

MT schreef:
stop maar gewoon

Hoezo? Is de waarheid te hard?

Of is het moeilijk om de manier waarop jij je hele leven al leeft los te laten?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:35

mijn leven is goed ik heb niks te klagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:38

MT schreef:
mijn leven is goed ik heb niks te klagen

Vertel...

Ben jij volbloed nederlander? Of zijn jouw ouders hierkomen wonen vanuit een ander land?
Geloof jij in een religie?

Waar werk jij voor? Schulden? Overleven?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freedom and Democracy? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freedom and Democracy?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 50 Cent - Financial Freedom |MUSIC VIDEO|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: