Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende
AuteurBericht
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 11:41

Dit is sowieso nep. Jaap maakt een topic aan en dan komt aiky zahma gelijk dezelfde dag (ookal was het na 0:00 uur) een half uurtje na opening de vragen beantwoorden. ok man... Gerrit Please
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:03

@3X en Rich Forever:

Ik zal even heel het edit issue proberen uit te leggen. In het eerste jaar van punchout brachten we de battle's uit zonder aan te kondigen. We namen onze tijd met de edit en de video's werden uitgebracht wanneer ze gewoon klaar waren.

Op een gegeven moment begonnen mensen te klagen dat ze niet wisten wanneer welke battle online kwam en of we dat willen aankondigen. Mijn personeel kwam met uitleg dat het juist meer traffic naar de site genereert wanneer mensen het niet wisten wanneer een video online kwam en elke dag gingen kijken. Ook juist de boze uitingen werkte in onze voordeel want mensen gingen twitteren facebooken etc over punchout, betere reclame kan je niet krijgen . Vooral in t begin dan, nu is het uiteraard anders want we zijn al enigszins gevestigd.

Na de lange interne discussies heb ik de kant van de fans gekozen en besloten het aan te kondigen. Gelijk bracht dit een grote druk bij ons. In het begin vooral wanneer we een battle aankondigden en we brachten het 1dag later gingen mensen helemaal uit hun plaat.

Het waarom we soms een dag te laat waren heeft verschillende redenen. Onze vaste editer en cameraman ging wonen in het buitenland. Ik moest een cameraman regelen, iets wat snel geregeld was alleen wou die cameraman niet de edit doen want dit duurde te lang en hij vond het niks. Hij vroeg ook een belachelijk bedrag op het moment dat hij het wel zou doen.

Vervolgens vroeg ik Mike Static die onze video’s doet of hij het heel eventjes kan doen tot ik iemand vond maar ook door zn drukke schema en dit een vriendendienst was was hij niet altijd op tijd met het leveren ervan en ik kan niet zeuren want hij hielp me op dat moment.

Op een gegeven moment vond ik enkele jonge gasten die het wouden doen voor een goed bedrag maar wat ik toen meemaakte ging mn pet te boven. Onervaren jongens maakten ernstige fouten, of mc’s werden aangekondigd met de verkeerde naam of ik moest wachten op de dag van release zelf op de filmpjes of ze waren spoorloos. 1 Grote drama.

In 2011 Augustus begon ik samen te werken met Tibo Media ze deden mijn ZJ site en de POB site, die ene site waar je zeg maar de graffiti op de muren zag. De eigenaar zag hoeveel gezeik ik had met editors en hoewel dit niet zijn ding was was hij bereid om voor een goede prijs 1 van zijn werknemers erop te zetten.

Op dit moment was mijn keuze tussen een bedrijf die professioneel met me omgaat en meegroeit alleen wat tijd nodig had of onzekerheid bij studenten.

Ze kwam ik samen met Tibo achter enkele problemen.
Een video renderen bijv duurde sinds dag 1 veeeels te lang soms zaten we 2 a 3 uur te wachten op 1 render. We kwamen erachter dat het kwam door de uitingen die veels te groot waren. Ik heb t over de ronde 1 of de freeze momenten met gegevens van de mc erin etc.

Met de nieuwe site kwamen daarna ook nieuwe en minder zware uitingen alleen deze proces duurde lang omdat alles moest kloppen de uitingen en de nieuwe site (de huidige).

En op dit moment gaat het erg goed daarmee EINDELIJK met hier en daar een enkele misser.

Nu de vraag van waarom de finale battle en die van raffa en santios.
Het probleem van de finale battle zit zo: De battle duurde fucking lang rond de 30 minuten waardoor de computer heel de tijd vastliep. Dus oplossing was het in 3 stukken te renderen. Na ruim 1 week ge probeert te hebben de battle te renderen kwamen we precies op de release dag met die oplossing waardoor we geen tijd hadden om goed op te letten op de overgangen.
Dus idd dit is onze fout. We hadden 2 dingen kunnen doen de video goed bekijken en de dag erna releasen of jullie tevreden houden en de video gewoon erop laten staan. Zelf kwam ik achter de fouten pas toen ie opgeladen was.

Bij de battle tussen Raffaarlijk en Santios viel de camera uit. Het schijnt zo te zijn dat die Canon D7 overhit raken als je teveel filmt aan 1 stuk achter elkaar. De 2de cameraman die zou filmen die dag was door persoonlijke redenen niet komen opdagen. Dus idd dit is onze fout.

Vanaf de event in Belgie hebben we nu 3 cameramannen dus hopelijk gebeurt dit niet meer.

Verder wil ik kwijt dat we zoals ik zei onze uiterste best doen om goeie fimpjes te releasen en soms ook fouten maken maar van de ruim 250 video’s is het helemaal niet zo gek dat dit af en toe gebeurt hou daar rekening mee.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:09

@Jodenkoek: De vraag waarom wij hun niet promoten is voor mij simpel. Hun beginnen hun eigen merk. Voorbeeld: Coca cola maakt toch geen reclame voor Pepsi ? Terwijl de doel is lekkere verfrissende drank te leveren aan de consument.

Ik ken de mensen niet die achter HB zitten allemaal dus hoe kan ik reclame ervoor maken ? Vooral op het punt dat wij meer te verliezen hebben dan hun. Het is gezond voor de scene dat er tegengas is ook voor ons want wij kunnen nu leren en scherper zijn. Maar reclame maken voor een andere merk is not done.

Voorbeeld: Stel dat jij naar de event van hun gaat en je pipa meeneemt en je mattie Piraat krijgt ruzie en je schiet iemand neer. Dan krijgen wij dezelfde slechte naam en worden gelinkt aan hun event.

Hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:12

Aiky schreef:
@Jodenkoek: De vraag waarom wij hun niet promoten is voor mij simpel. Hun beginnen hun eigen merk. Voorbeeld: Coca cola maakt toch geen reclame voor Pepsi ? Terwijl de doel is lekkere verfrissende drank te leveren aan de consument.

Ik ken de mensen niet die achter HB zitten allemaal dus hoe kan ik reclame ervoor maken ? Vooral op het punt dat wij meer te verliezen hebben dan hun. Het is gezond voor de scene dat er tegengas is ook voor ons want wij kunnen nu leren en scherper zijn. Maar reclame maken voor een andere merk is not done.

Voorbeeld: Stel dat jij naar de event van hun gaat en je pipa meeneemt en je mattie Piraat krijgt ruzie en je schiet iemand neer. Dan krijgen wij dezelfde slechte naam en worden gelinkt aan hun event.

Hahaha.

Wauw wauw wauw Aiky zou nooit toegeven aan rapbattles.actieforum ik moet toegeven ik wieet niet wiens acccount dit is maar je bent een goede troll.

Als je de echte aiky bent stuur een tweet over rapbattles .actieforumm .com


Tot die tijd lach ik me suf geweldig dit ahahahah lig helemaal in een deuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:17

@piraat @khadaffi: Vind het vreemd dat jullie niet geloven dat ik het zelf bent. Jullie denken maybe te groot over mij. Ondanks alle bekendheid, Haat, geld etc. Ben ik een doodgewone persoon die liefde heeft voor hiphop.

@Neez: Ik doe het graag.

Ik zag Jaap vroeger als een mega klootzak ik haatte hem door zn uitspraken etc dus wou niks met zn forum te maken hebben. Mensen gingen me kleineren en spraken over dingen die ze niet weten. Toen ik hem ontmoete bij Underground hebben we gepraat. Ik heb hem uitgelegd hoe ik me voel en dat ik na alles wat we doen echt genaait voelen door sommige uitspraken.

Omdat ik en Jaap nu elkaar kunnen aankijken wetende wie wie is stelde ik me open om hier vragen te beantwoorden.

Kritiek is altijd welkom geen probleem maar daarnaast ben ik een vader van 2 kids run ik 3 bedrijven en doe POB door een wens van Excellent. Mij uitschelden is het laatste wat er moet gebeuren. Respect is enigste wat ik vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:21

Aiky schreef:
@piraat @khadaffi: Vind het vreemd dat jullie niet geloven dat ik het zelf bent. Jullie denken maybe te groot over mij. Ondanks alle bekendheid, Haat, geld etc. Ben ik een doodgewone persoon die liefde heeft voor hiphop.

@Neez: Ik doe het graag.

Ik zag Jaap vroeger als een mega klootzak ik haatte hem door zn uitspraken etc dus wou niks met zn forum te maken hebben. Mensen gingen me kleineren en spraken over dingen die ze niet weten. Toen ik hem ontmoete bij Underground hebben we gepraat. Ik heb hem uitgelegd hoe ik me voel en dat ik na alles wat we doen echt genaait voelen door sommige uitspraken.

Omdat ik en Jaap nu elkaar kunnen aankijken wetende wie wie is stelde ik me open om hier vragen te beantwoorden.

Kritiek is altijd welkom geen probleem maar daarnaast ben ik een vader van 2 kids run ik 3 bedrijven en doe POB door een wens van Excellent. Mij uitschelden is het laatste wat er moet gebeuren. Respect is enigste wat ik vraag.

Doe normaal man ik zit op school je laat mij zo hard lachen geweldige troll :\')

Nou effe serieus wiens ghostaccount ben je ahaahahahahaha

Johan?Of Auron?Master?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:23

Word to aiky. Ik ben het volledig met je eens.
Reclame maken voor hard battles is gewoon bullshit. POB is daarnaast op een heel ander level dan hardbattles, denk aan oa views. Misschien dat ze in de toekomst kunnen samenwerken maar daar is nu nog niets over te zeggen.

Ik denk wel dat er gemotiveerde, goedkope en goede studenten zijn die kunnen editen. Je zou een (alweer) een oproep kunnen doen dat editing studenten met ervaring een sollicitatie met portolio kunnen sturen naar ZJ. Als je een geschikte student vind zou je hem al battles kunnen laten editen, terwijl timbo dat ook doet. Dan kun je die van timbo uploaden totdat je vindt dat de ge-eidite video door de student van kwaliteit is. Je zou die student evt een proeftijd van 2 maanden kunnen geven. Klinkt omslachtig maar is het niet.

Daarnaast moet de kwaliteit van de audio van de video"s echt omhoog. De audio is echt matig. Dit komt waarschijnlijk door het gebruik van mics.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:28

Ainooo Aiky alles wat je hier uitlegt wist ik al en dat doe je goed. Je hebt mn broer ook geholpen. Sowieso ben je een peetvader. Je overgang van Aiky naar fritzbricks is ook hard man. Gewoon die rechte line trekken! Net als die scheiding in je haar in je fritz stylo.

Ik wil ook zonder diploma etc zakenman word net als jij maar ik ga alleen geen mini simon signen kom op man wat heeft hij tot nu toe voor jou gedaan??? Hij heeft meer reclame voor een bedrijf van kammetjes gemaakt. Beter had je mij die kans gegund. Maar ik weet jij wilde verschillende stijlen bij ZJ click. Maar G ik kan ook maar mn haar is te kroes . Alleen met murrays kan ik stijlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 12:50

Wel love man sowieso ben ik trots op je !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:06

2 bedrijven zonder diploma, er is nog hoop voor je Agie
Terug naar boven Ga naar beneden
MBZUIDWD2
Akra
Akra
MBZUIDWD2


Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:14

2 bedrijven om geld wit te wassen iahboy

Nee maar even zonder gekkigheid wel een goed initiatief om hier vragen te beantwoorde.

Ik zou graag willen weten of je subsidie van de gemeente krijgt, zeker als ik zie hoeveel jonge kids de battles checken etc.

Ook vind ik dat bijvoorbeeld battles zoals: CM vs Lerr waar al 1000 euro is ingezet door de MC's de organisatie ook een paar 100jes er bij kan leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:20

Aiky, dope dat je dit doet! zo wek je wel meer sympathie bij de kijkers en fans van POB. Door gewoon goed te communiceren met de fans, zijn ze sneller geneigd begrip te hebben als videos later uitkomen of whatever, omdat ze dan weten watsgaande (#NoDarro) is.

Respect!

Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:27

ik snap dat je niet elke idioot geld gaat geven voor een battle bij POB.. wel zou je kunnen overwegen om de main event MC's geld te geven.. en anders sowieso een onkostenvergoeding.. want je eigen reiskosten betalen plus bier etc. vind ik niet echt netjes

of dat je als MC een paar mensen mag meenemen op de gastenlijst.. vind het nogal lullig dat matties van me geld moeten neerleggen om mij te komen supporten
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:33

@Aiky: Ik snap gewoon niet dat je nog steeds met Tibodesign blijft werken. Keer op keer falen ze weer. En je hebt nu wel uitleg gegeven wat er achter hun fouten zat, maar feit is dat die fouten gewoon voor blijven komen. Er zijn in Nederland zoveel getalenteerde video editors die weinig geld vragen of het misschien zelfs gratis willen doen voor de love.
En eerst zou een homie van Jordy toch de editing gaan doen? Ik hoorde dat hij zelfs al een battle had ge-edit, maar dat jij het niet goed genoeg vond..daarna gingen jullie opeens samenwerken met Tibo..

Kun je daar wat over uitweiden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:34

Aiky ten eerste dope dat je hiervoor de tijd neemt!

Mijn vraag is of je nog een buitenlandse mc laat komen voor het maart-event aangezien Dizaster en Shotty niet komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:37

BTW schreef:
ik snap dat je niet elke idioot geld gaat geven voor een battle bij POB.. wel zou je kunnen overwegen om de main event MC's geld te geven.. en anders sowieso een onkostenvergoeding.. want je eigen reiskosten betalen plus bier etc. vind ik niet echt netjes

of dat je als MC een paar mensen mag meenemen op de gastenlijst.. vind het nogal lullig dat matties van me geld moeten neerleggen om mij te komen supporten

Ik heb gisteren vernomen dat drank gratis is geworden voor MC's, dus da's al een stap in de goeie richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:40

Leuk dit topic! Vooral voor wederzijds begrip en zo.

Wat ik graag zou willen weten is wat de gedachte is achter een event in Amsterdam. Ben ik gewoon benieuwd naar Smile

Ik ben er sowieso een beetje uit dus heb niet alles op de voet gevolgd, maar komen die 101 barz sessies nog van de laatste 4?
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:40

Wat jaap zegt idd, want na elke pob battle die uit komt word er hier wel gezeikt over de editing ect. En de fouten die gemaakt worden blijven zich zowat elke battle herhalen. Omdat hier niks aan gedaan lijkt te worden gaan mensen automatisch op jou haten, ze gaan dan denken dat je het alleen voor de inkomsten enzo doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:47

Riemiks kaart ook een goed punt aan. Waarom worden de laatste 4 kk hard genaaid doordat ze hun prijs niet krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 13:59

khadaffi schreef:
Dit is sowieso nep. Jaap maakt een topic aan en dan komt aiky zahma gelijk dezelfde dag (ookal was het na 0:00 uur) een half uurtje na opening de vragen beantwoorden. ok man... Gerrit Please

bokoe dna insayno najih2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 14:00

Hallo aiky

Beatbattles, het idee was leuk, maar uitwerking werd niet goed ontvangen en die host kon echt niet.

Wat ging er in je om toen je dacht, hey laat ik deze dude een voiceover doen ipv ondertiteling bij de jury leden of iets dergelijks.
Of heb je de hele battle niet bekeken en vertrouwde je op de mensen die het in elkaar hadden gezet ?

Wat zijn je plannen verder met de komende battles na de vele negatieve reacties ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 14:19

Riemiks schreef:
Leuk dit topic! Vooral voor wederzijds begrip en zo.

Wat ik graag zou willen weten is wat de gedachte is achter een event in Amsterdam. Ben ik gewoon benieuwd naar Smile

Ik ben er sowieso een beetje uit dus heb niet alles op de voet gevolgd, maar komen die 101 barz sessies nog van de laatste 4?

Volgens mij vertelde Foo dat de MC's zelf 101barz moesten benaderen als ze er klaar voor waren.. weet niet of dit klopt
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 14:55

Albo schreef:
Riemiks schreef:
Leuk dit topic! Vooral voor wederzijds begrip en zo.

Wat ik graag zou willen weten is wat de gedachte is achter een event in Amsterdam. Ben ik gewoon benieuwd naar Smile

Ik ben er sowieso een beetje uit dus heb niet alles op de voet gevolgd, maar komen die 101 barz sessies nog van de laatste 4?

Volgens mij vertelde Foo dat de MC's zelf 101barz moesten benaderen als ze er klaar voor waren.. weet niet of dit klopt

Hmm ok ja ik weet niet wat er met de mcees zelf is afgesproken, maar ik keek/kijk er op zich wel naar uit om Mennis Sens Foo en Santios in een 101 sessie te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 15:26

Aiky schreef:


@Johan: haha.. Met de uitspraak 5 gram wordt een kilo wil ik zeggen dat je van niets iets waardevols kan maken. Ik probeer in de muziek die ik maak alleen maar te motiveren. Natuurlijk doe ik dit wel op mijn eigen straatwijze waardoor mensen die het straatleven leven me ook direct snappen. Mijn doel is ook niet een rapper rapper te zijn. Mijn bedoeling is puur het motiveren van jongeren die naar me opkijken en zien dat iemand die niks had geen diploma niks degelijk zijn ding kan doen door hard te werken.


Haha het was als grapje bedoelt, ik begrijp de achterliggende gedachte. Ik ben geen fan van je muziek maar ik heb er wel zeker respect voor dat je zelf een goedlopend label opzet.
In een interview zei je dat je nog meer ondernemingen hebt (cafetaria ofzo dacht ik)? Wat moet ik me hier precies bij voorstellen? En is muziek jouw grootste bron van imkomsten of verdien je meer bij deze ondernemingen? Dope dat je niet beperkt blijft binnen alleen de muziek!


Zag toevallig paar dagen terug die documentaire over Heinek'n waar jij ook in voor komt haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 15:47

Aiky pob ging gewoon de afgelopen tijd fucking hard achteruit in plaats van vooruit en dan kun je het nog in hele mooie woorden vertellen dat het allemaal goed gaat komen.Maar nee jullie hebben echt veel fans verloren.Onderschat het youtube volk niet.En in 3 maanden tijden geen info droppen op 2 gimmick battles na.Kan gewoon niet trek er de stekker dan meteen uit.



Aiky blijft gewoon scumbag rappers uit je league bedreigen ,omdat ze toevallig een grapje over je maakte.Kom op?Aiky lag serieus dagen wakker alleen omdat Jaap hem trollde.Laat staan hoeveel schade bb heeft aangericht bij Aiky.Terwijl het maar een joke was.Daarnaast kan ik tal van redenen geven waarom pob faalt.Maar ach ja net als bij Sony als iets gratis is moet je er maar blij mee zijn.

minimaal 5 jokes voordat Aiky van een flat springt g kweek wat ballen man ?


lol iedereen gegt aiky watisdeze?

Revolutie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: