Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende
AuteurBericht
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 16:33

Maakt pob winst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 16:58

Piraat fuck off internet gangster
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:00

Auron schreef:
Piraat fuck off internet gangster

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:04

Auron schreef:
Piraat fuck off internet gangster

wauw en dit moet uit jou mond komen ?haahhaha jij bent DE grootste anonieme troll op rapbattles man true story

Maar veel plezier met het geggen van aiky wel je mond afvegen straks witte saus en shit
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:06

piraat013 schreef:
Auron schreef:
Piraat fuck off internet gangster

wauw en dit moet uit jou mond komen ?haahhaha jij bent DE grootste anonieme troll op rapbattles man true story

Maar veel plezier met het geggen van aiky wel je mond afvegen straks witte saus en shit

ik vind trollen ook leuk enzo maar dit is wel een beetje dom. Aiky, degene die wel POB overeind houdt zet een stap in onze richting, wat ik een goede zaak vind. Dan is het nogal kinderachting om zo te lopen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:09

Goeiemiddag allemaal.

Aiky, ik wou ff wat zeggen over de camera werk, want ik heb begrepen dat jullie nu 3 cameras gebruiken. Dat is al positief, maar of je die alle 3 ook gaat gebruiken met verschillende angles. Bijv dat 1tje vanaf boven filmt de crowd en al erbij en dat 1tje de rappende mc filmt en dat die andere camera die overblijft de andere mc filmt. Dat je ze dan gaat editten met verschillende angles. Je mag wel bij KOTD/URL/DF kijken hoe het eruit ziet en dat je van hun kunt leren.

Hoop snel een antwoord te krijgen. ex
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:13

Johan schreef:
piraat013 schreef:
Auron schreef:
Piraat fuck off internet gangster

wauw en dit moet uit jou mond komen ?haahhaha jij bent DE grootste anonieme troll op rapbattles man true story

Maar veel plezier met het geggen van aiky wel je mond afvegen straks witte saus en shit

ik vind trollen ook leuk enzo maar dit is wel een beetje dom. Aiky, degene die wel POB overeind houdt zet een stap in onze richting, wat ik een goede zaak vind. Dan is het nogal kinderachting om zo te lopen doen.


AHAHAH het is kk hypocriet om hem eerst te bashen hier op het forum en nu poeslief te doen.

Snappje ik ben gewoon net op die gegg tour als maar als jij wil geggen ga je gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:13

piraat013 schreef:
Aiky pob ging gewoon de afgelopen tijd fucking hard achteruit in plaats van vooruit en dan kun je het nog in hele mooie woorden vertellen dat het allemaal goed gaat komen.Maar nee jullie hebben echt veel fans verloren.Onderschat het youtube volk niet.En in 3 maanden tijden geen info droppen op 2 gimmick battles na.Kan gewoon niet trek er de stekker dan meteen uit.



Aiky blijft gewoon scumbag rappers uit je league bedreigen ,omdat ze toevallig een grapje over je maakte.Kom op?Aiky lag serieus dagen wakker alleen omdat Jaap hem trollde.Laat staan hoeveel schade bb heeft aangericht bij Aiky.Terwijl het maar een joke was.Daarnaast kan ik tal van redenen geven waarom pob faalt.Maar ach ja net als bij Sony als iets gratis is moet je er maar blij mee zijn.

minimaal 5 jokes voordat Aiky van een flat springt g kweek wat ballen man ?


lol iedereen gegt aiky watisdeze?

Revolutie

Faka piraat doe beetje rustig ah sah... Je moet nog een keer naar een event komen, zorg dan dat je niet gelijk gedjoekt wordt nigga... ik wou zelfs nog een inzameling houden dat iedereen (behalve de gierige junks) misschien beetje in kan leggen zodat je 30 maart mee kan. Maar als je nu mee gaat wordt het misschien RIP piraat, snapje g watser? Ik weet niet zeker of ik strap mee kan nemen en of Joost wel 24/7 voor bodyguard kan spelen dus nu creeer je lastige situatie nigga... vertel me niet dat je van plan was nooit meer naar een POB event te gaan want dan geef je me kk znoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:14

Piraat facepalm
Klaar e zebbi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:15

Jodenkoek schreef:
piraat013 schreef:
Aiky pob ging gewoon de afgelopen tijd fucking hard achteruit in plaats van vooruit en dan kun je het nog in hele mooie woorden vertellen dat het allemaal goed gaat komen.Maar nee jullie hebben echt veel fans verloren.Onderschat het youtube volk niet.En in 3 maanden tijden geen info droppen op 2 gimmick battles na.Kan gewoon niet trek er de stekker dan meteen uit.



Aiky blijft gewoon scumbag rappers uit je league bedreigen ,omdat ze toevallig een grapje over je maakte.Kom op?Aiky lag serieus dagen wakker alleen omdat Jaap hem trollde.Laat staan hoeveel schade bb heeft aangericht bij Aiky.Terwijl het maar een joke was.Daarnaast kan ik tal van redenen geven waarom pob faalt.Maar ach ja net als bij Sony als iets gratis is moet je er maar blij mee zijn.

minimaal 5 jokes voordat Aiky van een flat springt g kweek wat ballen man ?


lol iedereen gegt aiky watisdeze?

Revolutie

Faka piraat doe beetje rustig ah sah... Je moet nog een keer naar een event komen, zorg dan dat je niet gelijk gedjoekt wordt nigga... ik wou zelfs nog een inzameling houden dat iedereen (behalve de gierige junks) misschien beetje in kan leggen zodat je 30 maart mee kan. Maar als je nu mee gaat wordt het misschien RIP piraat, snapje g watser? Ik weet niet zeker of ik strap mee kan nemen en of Joost wel 24/7 voor bodyguard kan spelen dus nu creeer je lastige situatie nigga... vertel me niet dat je van plan was nooit meer naar een POB event te gaan want dan geef je me kk znoen.

ik kom als de gemoederen weer een beetje tot rust zijn gekomen ,sowieso kom ik naar een event dit jaar nog Wollah
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:17

Wallah kom 30 maart. Hoeveel is treinkaartje?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:21

Jodenkoek schreef:
Wallah kom 30 maart. Hoeveel is treinkaartje?


30 maart gaat hem niet worden juni ieks wel zomer alles
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:23

ait
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:23

Ontopic graag.


















piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:34

Zelfs agie gegt aiky wat is met jullie
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:40

Hoezo geggen kanker nerd, ik stel gewoon vrageniedereen stelt hier gewoon wat vragen en jij zegt gelijk geggen. Wil jij dat punchout met die gare filmpjes komt en niets doet met die feedback of wil je nice filmpjes en dat ze naar ons hebben geluisterd. fuckouttahere
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:43

AGIE schreef:
Hoezo geggen kanker nerd, ik stel gewoon vrageniedereen stelt hier gewoon wat vragen en jij zegt gelijk geggen. Wil jij dat punchout met die gare filmpjes komt en niets doet met die feedback of wil je nice filmpjes en dat ze naar ons hebben geluisterd. fuckouttahere


Lol denken dat Aiky een fuck geeft om je verkankerde mening? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:45

Piraat mensen willen een keer normaal doen hier, begin je meteen te janken. Je voelt je in de steek gelaten omdat niet iedereen 24/7 als een mongool doet. Mensen haddrn hun redenen om aiky te bashen. Nu is hij hier voor opheldering en wordt het duidelijk dat velen hem overhaast en ontwetend hebben beoordeeld. Dit kan je natuurlijk niet accepteren want je voelde je eindelijk een coole piet toen mensen voor het eerst dezelfde interesse deelden als jij. Dat aiky hier tijd voor neemt wilt zeggen dat hij niet de scumbag was die jij dacht en daarom ben je een beetje boos op jezelf. Gelukkig kunnen anderen op het forum hier wel op een volwassen manier mee omgaan. Shoutout naar jullie
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:48

Auron schreef:
Piraat mensen willen een keer normaal doen hier, begin je meteen te janken. Je voelt je in de steek gelaten omdat niet iedereen 24/7 als een mongool doet. Mensen haddrn hun redenen om aiky te bashen. Nu is hij hier voor opheldering en wordt het duidelijk dat velen hem overhaast en ontwetend hebben beoordeeld. Dit kan je natuurlijk niet accepteren want je voelde je eindelijk een coole piet toen mensen voor het eerst dezelfde interesse deelden als jij. Dat aiky hier tijd voor neemt wilt zeggen dat hij niet de scumbag was die jij dacht en daarom ben je een beetje boos op jezelf. Gelukkig kunnen anderen op het forum hier wel op een volwassen manier mee omgaan. Shoutout naar jullie


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Tumblrlq2u0cmb2s1qii6tm


Jij en insayno moeten teamen samen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:50

piraat013 schreef:
Auron schreef:
Piraat mensen willen een keer normaal doen hier, begin je meteen te janken. Je voelt je in de steek gelaten omdat niet iedereen 24/7 als een mongool doet. Mensen haddrn hun redenen om aiky te bashen. Nu is hij hier voor opheldering en wordt het duidelijk dat velen hem overhaast en ontwetend hebben beoordeeld. Dit kan je natuurlijk niet accepteren want je voelde je eindelijk een coole piet toen mensen voor het eerst dezelfde interesse deelden als jij. Dat aiky hier tijd voor neemt wilt zeggen dat hij niet de scumbag was die jij dacht en daarom ben je een beetje boos op jezelf. Gelukkig kunnen anderen op het forum hier wel op een volwassen manier mee omgaan. Shoutout naar jullie


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Tumblrlq2u0cmb2s1qii6tm


Jij en insayno moeten teamen samen zehma net als L alles uitvogelen ga ergens anders de psycholoog uithangen met je moodswings de ene keer troll je de andere keer ben je normaal de andere keer is je kutje ongesteld er is altijd wel wat met jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:50

Ok. Maar weer ontopic nu plz. Dit topic vind ik daadwerkelijk boeiend
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 17:52

Frits waarom worden UG battles niet gejureerd?
Waarom wordt fritsdrank niet in de supermarkt verkocht?
Wat vindt je er van dat andere leagues MCs betalen? Is dit ook een mogelijkheid voor POB en waarom?
En tot slot waarom laat je mensen als Matarr en Bolle jureren terwijl ze geen verstand hebben van battles of jureren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 18:02

of er in de toekomst mc's op de stage gaan battlen zoals bij url en soms bij dontflop gebeurd ipv in de ring, kan alleen denk ik als er zo'n 500+ man komt, maar denk dat met 2vs2 toernooi haalbaar is. what are your thoughts on this?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 18:24

Ik ga de reeks vragen beantwoorden. Let niet op mn taalfouten en zinsopbouw want die is fucked up.

@Master: Er zullen inderdaad studenten zijn die het kunnen en willen. Alleen zitten die in de buurt van Rotterdam ?. Naast het feit dat ik minder moet betalen ervoor heb ik ook te maken met hele grote bestanden van de battles die niet 1 2 3 via het net te versturen zijn. Als iemand bijv in Almere woont is dat best een eindje reizen wat me evenveel gaat kosten. Daarnaast moet ik ergens kunnen binnenlopen om iets te veranderen op het moment dat ik wil. Vandaag bijvoorbeeld besloot ik dat de battles uit Belgie een nieuwe intro nodig hebben.

Tibo heeft foutjes gemaakt dat ontken ik en hun ook niet alleen wij zijn nu aan t groeien dat dit zelden gaat voorkomen en ja een fout is menselijk.

De audio is inderdaad een probleem. Los van het feit dat mensen thuis zitten en de sfeer de crowd reaction en de bars goed willen horen hebben we live te maken meteen betaalde publiek (die zorgt dat we de filmpjes online kunnen zetten en de site etc) die het in de zaal goed willen horen. Zelfs gisteren in Belgie waar 350man in de zaal kunnen hadden we de opmerkingen gehoord dat ze het niet goed konden horen achterin. Dat is de afweging die we moeten maken. De mics in offcorso is de beste midden ja soms kraken de mic’s ja je hoort t soms dubbel maar de mensen daar die daadwerkelijk betalen horen beter wat er gezegd wordt. We hebben ook gekeken voor oplossingen als een mic ophangen voor de zaal etc etc maar die vinden we maar niet door uitlopende redenen. MAAR we werken eraan.


@niggehvanalmere: Dank je wel. Simon gaat binnenkort komen met iets nieuws genaamd je foute vrienden. Verder spreekt hij een groep aan die wij bij ZJ geen van allen aanspreken en met die strategie leren die mensen ook onze andere artiesten kennen.


@mbzuidwd2: Subsidies doen we niet aan. En pob is ook niet gericht op de jongere kids. Denk dat een instantie die dat geeft niet toelaat dat er zo gescholden wordt. Daarnaast willen die mensen elke dubbeltje weten wat er uitgaat etc teveel papierwerk.

Goed nieuws: Wij gaan winaars van seizoenen of toernooien belonen met geld. Meer hierover later. Onderlinge afspraken bemoeien we ons niet mee. Ook moeten we dan gaan uitkijken met kansspelen in NL je mag niet zomaar wedden om geld.


@Johanderksenjr: Love


@BTW: In de backstage hebben we sinds dag 1 gratis drinken voor de deelnemers plus de league mc’s die die dag niet battlen. Daarnaast gaan wij ervan uit dat de Mc’s die meedoen niet mee willen doen om geld maar om shine te pakken en uit liefde voor de battle game. Vindt t erg dat je bij POB zoveel kan winnen kwa bekendheid views etc en een mc gaat doen alsof we blij moeten zijn en hun moeten gaan betalen ervoor en al helemaal een reisvergoeding.

Als het je vrienden zijn en down met je zijn zijn ze bereid om een tientje te betalen als wij die regel gaan inbrengen en hebben 32 mc’s op een dag en die mogen 2 mensen wordt teveel van t goeie.


@Jaap: Ik werk met hun omdat ze gegroeid zijn met ons. Wanneer was de laatste fout die ze gemaakt hebben ? Santios vs Raffaarlijk en daarvoor ? Zoals ik zeg van de 250 videos zijn er geen 10 echt zwaar foutgegaan dus je maakt het groter dan dat het is.

Als er zoveel goeie goedkope snelle editers zijn breng er 1tje naar me toe liefst 1 die in Rotterdam woont of omgeving.

Die vriend van Jordy had een intro gemaakt maar spijt me sorry dat was het niet. Geloof me. Als iets goed is en goed wordt afgehandeld dan ben ik de laatste persoon die mezelf gaat tegenwerking om het niet te doen.

De laatste 4 zijn never genaait. Mennis heeft zn prijzen gepakt die hij daar kreeg maar liet niks horen voor de video of 101barz sessie. En verder wacht ik op 3 mc’s die me nog steeds niet hebben aangegeven klaar te zijn.


@superdeboer: Thanks. In maart helaas niet meer maar sowieso willen we mc’s hierheen halen. Enige suggesties ?


@Riemiks: Er zijn veel Mc’s die uit Amsterdam komen en me dit vroegen daarom doen we het een keer daar. Ik weet zeker dat het nu de tijd ervoor is en dat het een succes gaat worden.

Ik heb een email naar de laatste 4 gestuurd meerdere keren om te vragen mij in te lichten als ze klaar waren. Alleen Santios reageerde. Rotjoch zei me dat hij het doet maar ze alle 4 moeten komen hij wou geen losse sesie’s.


@Piwi: Welke fouten herhalen zich precies ?. Laat me duidelijk zijn ik doe deze geintje echt niet voor de inkomsten geloof me. Enig idee hoeveel het kost om Dizaster hier te halen ? of de engelse dude’s ?. Enige idee hoeveel de zaal kost ? Bel offcorso of bitterzoet en vraag dat eens. De website en onderhoud en dan mijn werk uren waar ik en mensen die ik betaal besteden ?.


@gotugut: De beatbattles zitten in een try out fase. We horen de comments aan en doen er elke keer iets aan. Je moet beginnen vanaf 0 en dat deden we. We kunnen het nu alleen verbeteren.


@Albo: Correct.


@johan: Thanks voor de probz naar de label. Ja heb een cafetaria, wat je daarbij moet voorstellen is dat we snacks verkopen en patat etc. Ook doen we catering voor grote bedrijven als de Gamma, Bouwmaat, ING en Fiat.

Alle kleine beetjes bij elkaar kom ik rond met het muziek. Alle kosten worden gedekt en kan ervan mn huur betalen en verzekering etc.


@Furr: De bedoeling van elke gezonde bedrijf is winst maken. Maken we bakken met geld ? Nee ik wordt er niet miljonair van maar kan wel alle kosten denken en manuren waar ik en anderen eraan werken.


@agie: Dit gaan we zeker doen. Dit deden we voorheen ook alleen door de zware uitingen deden we dit niet meer want de render liep vast. MAAR vanaf Belgie zijn we weer daar.


@jespa: Omdat dit de voorronde battles zijn in principe de publiek zn mening telt de juryleden zeggen tegen ons als iemand in de league kan.

Fritsdrank wordt verkocht bij mij in de cafetaria of online. Om tegen redbull etc te vechten om een plek in de schape ben je miljoenen kwijt en jammer genoeg is Fritsdrank niet mijn core bussines meer een marketing tool.

Als andere de kosten zo kunnen beperken dat ze het kunnen moeten ze het doen. Dit is op dit moment geen mogelijkheid wel geven we nu prijsgeld weg aan winnaars van een toernooi.

Matarr zelf vindt het leuk om te doen alleen kan zich niet zo goed verwoorden. Maar hij kijkt altijd en heeft ook echt liefde ervoor. Bollebof was echt eenmalig en dat gebeurt niet meer.


@Veasum: Goed punt. We gaan dat idd doen als we bomvolle zalen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 18:26

Aiky ik heb een vraag waar het hele forum benieuwd naar is: hoelang zit je al te lurken hier? En hoe vaak zat je te spioneren? Eerlijk antwoorden G

Oh en wordt Lerr vs CM als eerste gedropt, zo ja hoe snel ongeveer? En komt er dit jaar nog een keer een Engelstalige MC? Zou kk dope zijn

ait lobi nigge
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: