Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 18:53

@Jaap @Piwi: Tijdje geleden maar ff antwoorden erop. We gaan proberen dus het streamen uit te zenden. Piwi je komt uit groningen hoeveel zou jij betalen om de battles van die dag te zien ?

@Agie: Probleem is opgelost. We hebben met 4 camera's geschoten en de beelden en de edit zijn NIET NORMAAL MEER.

@Gosu: De BBQ battles waren geen serieuze battles joh. De jongens gingen een paar bars tegen elkaar spitten het zou never het niveau halen waar de normale battles op zitten. Verder vloeide de whisky rijkelijk. Geloof me niks bijzonders.

De extra ronde van Riemiks en Surya was nadat de battle afgelopen was. Het zou sowieso niet meetellen of iets. Misschien kunnen we het ooit in een compilatie DVD of iets gooien in de toekomst de BBQ battles ook maar dat zien we dan wel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:01

Gaan jullie nog een trailer online zetten of droppen jullie na de BE battles gelijk de eerste battle?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:05

@Jaap: Ja er komt een promo uit. Daarin zal de datum's van de eerste release bekend gemaakt worden en kan je op de site de volgorde zien. De battles komen als ik t goed hebt niet deze zondag maar die erop.

Trouwens goed nieuws. Ben met 101TV bezig om de battles ook daar op de tv te krijgen. Via de online of digitale zender van 101tv dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:06

Hoe vond je het Maart Madness event?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:13

@Joost: DOPE !! Opkomst was wel zwaar minder dan in Rotterdam. De battle mc's en het publiek waren erg blij. Als organisatoren lopen we wel tegen enkele dingen aan. Zoals mensen mochten niet naar buiten buurtoverlast ofzo.

Daarnaast de camera mannen hadden moeite met ruimte om te filmen. En uiteraard de opkomst was niet zo goed waardoor er verlies gedraaid werdt maar goed het komt toch uit mijn zak haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:15

Aiky wat is jouw net worth.

Hoeveel nullen trek jij zo binnen per jaar? (niet alleen met POB)
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:15

@Aiky

Ik denk dat ik rond de 15 eu zou betalen voor een stream, maar dan moet het natuurlijk wel HD kwaliteit zijn. Hangt ook af van de aantal battles en wie er überhaupt battlen die dag.

Trouwens vond wel kut dat al onze drank in de prullenbak werd gegooid afgelopen zaterdag :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:20

Aiky schreef:
@Joost: DOPE !! Opkomst was wel zwaar minder dan in Rotterdam. De battle mc's en het publiek waren erg blij. Als organisatoren lopen we wel tegen enkele dingen aan. Zoals mensen mochten niet naar buiten buurtoverlast ofzo.

Daarnaast de camera mannen hadden moeite met ruimte om te filmen. En uiteraard de opkomst was niet zo goed waardoor er verlies gedraaid werdt maar goed het komt toch uit mijn zak haha.

Het was toch best druk binnen? En qua sfeer en publiek vond ik dit veruit het beste POB event waar ik ben geweest. Natuurlijk jammer dat er verlies is gedraaid..maar het zou zonde zijn om daar geen events meer te houden.
Wel vreemd dat de cameramannen moeite hadden met filmen. Naar mijn mening waren er genoeg dope spots om te filmen. Om goed te filmen heb je heus geen kankergrote ruimte nodig.

Idd zeer jammer dat je niet naar buiten mocht, dat was fucked up. Maar verder..erg dope locatie en ik hoop dat er in Rotterdam een soortgelijke locatie te vinden is. Ik ben persoonlijk totaal geen fan van Off Corso.
Nog een vraagje..ik weet niet of je er al iets over kan vertellen. Je zei een keer dat elke ronde van het 2 vs 2 toernooi op een andere locatie zal worden gehouden. Moet ik dan denken aan verschillende locaties in Rotterdam of ook andere steden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:29

@Johan: Zolang ik mn hypotheek voor 3 panden, mijn auto, mn kids vrouw etc kan onderhouden en elke moment kan halen wat ik wil en ook kan blijven liggen in bed wanneer ik wil is alles cool.

Al schrok ik vandaag wel even toen ik hoorde dat ING iedereen in de rood stond dus ging ik snel checken en alles is cool. Word tijd voor een andere bank denk ik hahaha.

@Piwi: Ok Duidelijk. Ik kan voor 1800euro een partij inhuren die alles eromheen kan regelen en als ik er 1500euro terug krijgt door mensen die kijken ben ik al cool !! Wil het wel zo hebben dat mensen niet denken dag ik blijf thuis want dan zie ik t ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:34

@Jaap: er waren totaal met mc's en orga rond de 220 a 230 man binnen. Er passen ermaar 350 man in dus het was voor 2/3 helemaal vol.

Sowieso gaan we daar events houden. die 2vs2 toernooi wil ik dus in Rotterdam en Amsterdam om en om doen. Maar we gaan dit allemaal nog bekijken hoe of wat.

De camera mannen hadden niet genoeg ruimte. Je weet zelf dat het irritant is dat als mensen de cameramannen steeds aanstoten je dit in de battles terug ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:38

Mijn halve brick werd bij de deur pardoes in de prullebak gegooid samen met mijn flesje water. Kan ik dit declareren bij de orga? 15 kop is niet niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 19:48

@Johan: Aiii haha 15kop voor een halve brick betekend of je hebt goeie connecties of het is troep hahaha. Prijzen liggen nu op minimaal 17 voor de ekte ekte hahaha..

Als ik moest kiezen tussen omdraaien en weggaan met die halve of naar binnen had ik t geweten. Dus hierbij je steunt ons echtecht. Volgende keer roep me erbij dan splitten we die money hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:32

die 1500eu ga je op dit moment er niet uit krijgen denk ik.

Heb je enig idee waarom het afgelopen event minder druk was?
Ik denk dat het vooral komt doordat het een tijdje stil is geweest rond pob en dat de battles die uitkwamen voornamelijk underground battles waren ..
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:39

Waarom zou je 1500 er niet uit kunnen krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 20:45

Het gek vinden dat het niet rendabel is?.Tuurlijk word het niet rendabel als je 3 maanden van de radar verdwijnt en niks laat horen en die wacke underground battles maken die shit er niet beter op.Als je quitte wilt staan de volgende event of misschien lichte winst wilt hebben.Heb je toch echt wel een marketingstrategie nodig.Volgens mij komen er steeds dezelfde mensen.Met af en toe wat nieuwelingen En sowieso kunnen de kosten altijd wel omlaag.Kwestie van veel tijd investeren.En onderhandelen,


En die hele live stream is allemaal leuk en aardig maar aan het einde van de dag.is de uitwerking uitermate kut maar het idee dope.En dat willen wij niet hebben neem ik aan.


Laatst aangepast door piraat013 op wo 3 apr 2013 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 21:36

Yo aiky wanneer is die loting van het 2vs2 toernooi en wanneer wordt deze online gegooid?
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 2:21

Oh en waarom moest shiike ineens de ronde beginnen nadat najih klappe kreeg van matar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:52

Komt ooit nog een keer de footage van Matarr die Najih klapt vrij. Ik denk dat ik daar dus echt van kan genieten no homo
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 19:37

gosu schreef:
Oh en waarom moest shiike ineens de ronde beginnen nadat najih klappe kreeg van matar?

was gewoon verwarring door wat er gebeurde lijkt mij. er word ook gezegd in het jury commentaar dat najih 2 rondes spit. terwijl hij in principe 3.5 ronde spit
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 20:17

Yo Aiky, een vraag;

Een tijdje geleden is Midoe al op Facebook en hier op het forum exposed als iemand die niet z'n eigen teksten voor battles schrijft.

Nu heeft zijn tegenstander op het afgelopen België event dat ook bekend gemaakt en aan Midoe's reactie was duidelijk te zien dat dit inderdaad waar is.

Het kan toch niet dat een battler een match krijgt en gewoon de verses van iemand anders komt rappen?
Gaan jullie als POB maatregelen treffen hier tegen? (misschien met het oog op de Dizaster/Arcane/Caustic situatie)
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 2:04

Goede vraag Nick
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 9:25

Aiky, Frans en Jeevz doen ook aan ghostwriten, pak ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 13:02

@Master: Persoonlijk denk ik dat het minder druk was doordat we idd lang niks hadden laten horen maar dat moesten we wel doen om te kijken wat te doen met veel dingen waar we tegen aan liepen.
Daarnaast was het een goede event volgens velen het beste tot nu toe dus dat is positief.

@Jespa: De loting wordt als ik het goed hebt volgende week zondag de 14de gehouden. En zal uiterst een week later online komen.

@Guso: Geen idee man. Ik wist niet eens dat dit het geval was. Hiervoor zou je excellent of jordy ofzo moeten checken.

@Johan: Nee die zal nooit het daglicht zien.

@Nick Vayne @Joost: Dit lijkt me uiterst moeilijk voor ons om te controleren als je hoort hoeveel mc's zeggen dat ze lijns schrijven voor anderen of dat een ander dit doet. We kunnnen wel naar reacties gaan kijken maar dit is erg tijdrovend. Als iemand tegen een mc gaat die dit doet kan hij hem aanpakken hierop lijkt me.

Welke maatregel had KOTD genomen dan ? Wat denk jij dat we er tegen moeten doen dan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 13:41

Wanneer komt de Maart Madness trailer online?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 14:16

@Jaap: VANDAAG !! Ik zit hem net te bekijken. Alleen zit een foutje in dus moet ff aangepast worden dan komt ie direct online. Denk vanavond ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 20 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: