Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:56

Op het event vond ik ook dat Ajay en Mootje 'm pakten tbh

maar ik denk sowieso dat veel battles op camera er anders uit gaan zien
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 13:38

JMT010 schreef:
Haha ai boy, dus ik zit in zn billen omdat ik t oneens ben met de jury? Ik zou je bijna gaan geloven Quasimodo.. Alleen jammer dat je met de crowd meegaat.. Ze kwame goed voor hun eerste battle.. Maar als je lyricaal gaat kijken, op performance etc. Kan je niet zeggen dat Ajay en Mootje beter waren..
Ze waren niet beter dan Chris, maar wel beter dan KC.

In deze 2on2 formatie heeft KC het voor z'n team verneukt en daar is alles mee gezegd.
Wanneer je dat gaat vergelijken met z'n vorige prestaties is te stellen dat hij z'n beste tijd wel gehad heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 14:59

Aiky schreef:

@Master: Bedankt voor de probs. Vorige toernooi werd de eerste ronde ook niet apart gejureerd check t maar na. Pas bij de volgende rondes gebeurde dat.


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 33faooz
frans
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 17:09

Aiky schreef:
@Jaap: Jaap ff serieus moet ik weer uitleggen dat corso te groot is en de betalende publiek anders niks hoor in de zaal ? Come on man. Je weet waarom we die dingen gebruiken. Persoonlijk vindt ik deze mics beter dan de vorige zijn dezelfde dingen die ze bij tv's ook gebruiken niks mis mee. En ja als die mannen met dat ding op hun kop er wel of niet uitzien ligt helemaal aan jou smaak haha. Ik oordeel mannen niet aan hun uiterlijk en of ze wel of niet iets op hun hoofd hebben.

Naar mijn mening kan iedereen het gewoon horen al de mc's luid spitten (zoals het hoort). Maar aight we scotten die kwestie. Ik vind het verder wel een beetje flauw om gelijk te zeggen: "ik oordeel mannen niet aan hun uiterlijk"
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

Citaat :
De cameramannen nemen beiden deze positie in door een reden die ik je ook al verteld hebt. We filmen met foto camera's die overhit raken en soms uitvallen door deze 2 cams te gebruiken pak je alles voor het geval dat. Je zal in de edit zien dat we ook shots over de schouder hebben.

Oke..ik denk dat er wel betere oplossingen maar dit verklaart al meer..cool.

Citaat :
Volgende is idd in Bitterzoet en waarschijnlijk zoals elke event ooit behalve de eerste in bitterzoet gewoon op zondag. Ik weet niet waar jij de cijfers vandaan haalt om te zeggen dat zaterdag beter is dan zondag terwijl we het nooit een probleem ondervinden met de zondag. Je zal het waarschijnlijk niet eens doorhebben maar in Corso hadden we meer publiek dan in Bitterzoet alleen die is vele malen kleiner waardoor het drukker oogt.

Het is gewoon leuker op een zaterdag. Mensen voelen zich dan vrijer om te drinken en los te gaan. Op zondag zijn mensen vaak gewoon dood..dat hoor je aan de crowd reaction. Het kan best zijn dat er in Corso meer publiek was dan in Bitterzoet maar zeg eerlijk..de sfeer in Bitterzoet was 100x doper.

Citaat :
Had je ooooook al verteld dat we idd bezig zijn met een andere locatie. Maar dat ik de eerst volgende toen sowieso in Corso zou doen. Dus ja we zijn in gesprek met verschillende partijen.

Aight was ff vergeten dat je had gezegd dat de eerstvolgende sowieso in Corso zou zijn. Maar dope om te horen dat jullie er wel mee bezig zijn.

Citaat :
We hadden crisis als het op jury leden aankwam. Klopdokter, Robian, Kimo, Negative, Brainpower, Tim Beumers, Mini thug zijn enkele namen die allemaal niet konden die dag.

Waarom dan geen mc's laten jureren die niet battlen op dat event (of wel battlen, maakt niet uit)? Er zijn echt wel mc's die objectief kunnen jureren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 17:19

Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 17:40

Krae schreef:
Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1

jij eerder als een klant
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 18:24

Krae schreef:
Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1



Volgens mij werk je der ook en ga je elke pauze HAM op je bigmacs
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 18:28

Toen ik m'n mic kreeg besefte ik wel even dat Jeevz gelijk heeft:
Ik blijf er altijd uitzien als een 16 jarige Mac Donalds bediende
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 18:50

Zuiderstorm hoe oud ben je nou precies eigelijk? Zit je nog op school ofzo of werk je whats goanning
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:21

Zjos schreef:
Toen ik m'n mic kreeg besefte ik wel even dat Jeevz gelijk heeft:
Ik blijf er altijd uitzien als een 16 jarige Mac Donalds bediende

Je bedoelt als een 16 jarige mc donalds buflubediende.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:34

Die zag ik van zover komen dat ik dacht dat jullie samen met mij 2 vs 2 kwamen oefenen vayne


Terug naar boven Ga naar beneden
Dinosaurusje
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 6
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-05-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:41

JMT010 schreef:
Krae schreef:
Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1



Volgens mij werk je der ook en ga je elke pauze HAM op je bigmacs


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Schermafbeelding2013060g



Hoi
Terug naar boven Ga naar beneden
Plain
Akra
Akra



Aantal berichten : 69
Reputatie : 18
Registratiedatum : 31-01-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 20:10

Dinosaurusje schreef:
JMT010 schreef:
Krae schreef:
Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1



Volgens mij werk je der ook en ga je elke pauze HAM op je bigmacs


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Schermafbeelding2013060g



Hoi

Wejow.

BEEF!
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 20:28

Dinosaurusje schreef:
JMT010 schreef:
Krae schreef:
Jaap schreef:
Het gaat er om dat het een rapbattle is..en zo;n headset mic ziet er gewoon een beetje lame uit. Ik ben ook niet te enige die dat vindt..voor zover ik weet kregen bijna alle mc's er znoen van.

We zagen eruit als fucking McDonalds medewerkers jim1



Volgens mij werk je der ook en ga je elke pauze HAM op je bigmacs


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Schermafbeelding2013060g



Hoi

Hahahaha, probz.. Krijg ik ook mn eigen emoticon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 20:32

Daar ben je te lelijk voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 20:36

Henne-C schreef:
Daar ben je te lelijk voor.


Ok, jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 20:42

Jaap zou jij niet een event willen jureren als aiky akkoord zou gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:01

nee want hij is een wisselspeler en niet zoals messi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:02

Jaap schreef:
Het is gewoon leuker op een zaterdag. Mensen voelen zich dan vrijer om te drinken en los te gaan. Op zondag zijn mensen vaak gewoon dood..dat hoor je aan de crowd reaction. Het kan best zijn dat er in Corso meer publiek was dan in Bitterzoet maar zeg eerlijk..de sfeer in Bitterzoet was 100x doper..

Sowieso dit G. Op een zondag moeten veel mensen de volgende dag alweer vroeg naar werk/school en blijven daardoor nuchter. Als mensen drinken is er gewoon een betere sfeer en veel meer crowdreaction. Ik denk eigenlijk ook dat er meer mensen op een zaterdag komen dan op een zondag.. Dit is nu nog niet in te schatten natuurlijk aangezien het vorige keer op een andere locatie was.

Dus een vraag aan Aiky: Wat zijn voor jou de redenen om events op zondag te gooien in plaats van zaterdag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:06

ypjwzz schreef:
Jaap zou jij niet een event willen jureren als aiky akkoord zou gaan?

Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:08

Aiky kan jij je identificeren met dit nummer?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:12

ypjwzz schreef:
Jaap zou jij niet een event willen jureren als aiky akkoord zou gaan?

Ik zei al eerder dat 'ie een keer moet judgen, moves maken nigga. Maar hij durft niet, Crying or Very sad

@Johan
ff ffaka waar zijn me followers gebleven?

raffa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:27

Niet durven ok. Ik heb al vaak genoeg mijn redenen duidelijk gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:29

nee was ook gewoon een vraag, hoef totaal geen verklaring of whatever!

en @ jood, ik moest vorige keer ook gewoon maandag ochtend 6 uur op weerhoud mij er niet van om te drinken, voor mij zou zaterdag persoonlijk kut zijn, want dan kan ik er niet by zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 21:47

JMT010 schreef:
Volgens mij werk je der ook en ga je elke pauze HAM op je bigmacs

Zoals jij HAM gaat op KC's dick? chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 22 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 22 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: