Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 KORTSLUITING EXPOSED

Ga naar beneden 
+20
Randy
master
Meezy
Krae
Joost
Ruben
Insayno
Yooz
Johan
yeye
Piwi
SterkerD010rStrijd
Nick Vayne
piraat013
JMT010
StageNameTwenty
Jodenkoek
Bokkepob
reetkever
Henne-C
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 1:58

Henne-C schreef:
Insayno schreef:
Likes heeft bijna niets te maken met views. Het aantal likes is vrij normaal voor de verhouding van views. Tankstation van Ronnie Flex had ook maar 1500 likes eerst en zo'n 100.0000 views. Niet iedereen liked. Beter zelfs, bijna niemand liked. Veel mensen spelen een track ook gewoon meerdere keren af als ze het tof vinden terwijl ze maar 1 keer op like hebben gedrukt heben.

Als het 50.0000 views had gehad en maar 50 likes, ja, dan had je vraagtekens kunnen zetten ja.


Helemaal mee eens, ik zeg ook niks over de like - view verhouding. Ik zeg namelijk dat je likes ook dood leuk kan kopen en dat de like - comment verhouding wel absurd is, kijk maar naar andere vids zoals Zonamo.


Verder ben jij mattie met CM en KC dus ik verwacht niet anders dat je hun acties goed praat.

Nee, ik praat hun acties niet goed. Als zij hun views willen kopen is dat echter hun probleem. Persoonlijk ben ik daar niet down mee. Ik ga er niet vanuit dat dit gebeurt is. Mocht het wel zo zijn, hebben ze alleen zichzelf er mee. Ik hoef niets goed te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 1:59

Ik had t niet tegen jou, excuus had 't tegen Tom Stal (010JMT), die matti van kc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 8:24

Insayno schreef:


Nee, ik praat hun acties niet goed. Als zij hun views willen kopen is dat echter hun probleem. Persoonlijk ben ik daar niet down mee. Ik ga er niet vanuit dat dit gebeurt is. Mocht het wel zo zijn, hebben ze alleen zichzelf er mee. Ik hoef niets goed te praten.

*gebeurd, er staat 'is' achter wat aangeeft dat het om een voltooid deelwoord gaat. Het moet dus 'gebeurd' zijn.
Normaal maakt dat me niet uit maar omdat jij altijd degene bent die iedereen verbetert zeg ik het even om je scherp te houden.

Verder denk ik hier wel dat Rik en Jodenkoek gelijk hebben, kijk naar wat andere video's en vergelijk de views/like/comments ratio, dan ziet Hersencel er verdacht vreemd uit inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 9:35

Henne-C ik praat zijn sheize niet goed, als ie dat doet is t zijn ding.. Ik reageer op jou beschuldigingen, en geef er mijn mening op, thats it
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 10:43

hahaha Ruben is op dreef boys.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:01

Ruben schreef:
Insayno schreef:


Nee, ik praat hun acties niet goed. Als zij hun views willen kopen is dat echter hun probleem. Persoonlijk ben ik daar niet down mee. Ik ga er niet vanuit dat dit gebeurt is. Mocht het wel zo zijn, hebben ze alleen zichzelf er mee. Ik hoef niets goed te praten.

*gebeurd, er staat 'is' achter wat aangeeft dat het om een voltooid deelwoord gaat. Het moet dus 'gebeurd' zijn.
Normaal maakt dat me niet uit maar omdat jij altijd degene bent die iedereen verbetert zeg ik het even om je scherp te houden.

Verder denk ik hier wel dat Rik en Jodenkoek gelijk hebben, kijk naar wat andere video's en vergelijk de views/like/comments ratio, dan ziet Hersencel er verdacht vreemd uit inderdaad.


Man on fire, no Denzel Washington insayno
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:38

Insayno schreef:
Henne-C schreef:
Insayno schreef:
Likes heeft bijna niets te maken met views. Het aantal likes is vrij normaal voor de verhouding van views. Tankstation van Ronnie Flex had ook maar 1500 likes eerst en zo'n 100.0000 views. Niet iedereen liked. Beter zelfs, bijna niemand liked. Veel mensen spelen een track ook gewoon meerdere keren af als ze het tof vinden terwijl ze maar 1 keer op like hebben gedrukt heben.

Als het 50.0000 views had gehad en maar 50 likes, ja, dan had je vraagtekens kunnen zetten ja.


Helemaal mee eens, ik zeg ook niks over de like - view verhouding. Ik zeg namelijk dat je likes ook dood leuk kan kopen en dat de like - comment verhouding wel absurd is, kijk maar naar andere vids zoals Zonamo.


Verder ben jij mattie met CM en KC dus ik verwacht niet anders dat je hun acties goed praat.

Nee, ik praat hun acties niet goed. Als zij hun views willen kopen is dat echter hun probleem. Persoonlijk ben ik daar niet down mee. Ik ga er niet vanuit dat dit gebeurt is. Mocht het wel zo zijn, hebben ze alleen zichzelf er mee. Ik hoef niets goed te praten.


Ik vind dit allemaal echt grappig om te lezen.. hahahahaha
Wat een rechters zijn jullie.. Jullie zijn grruuwwwllijjkkk omin bewijsmateriaal #NIET hahahahahah shitt

Maar ja man.. Ik heb veel te maken met kortsluiting hoor.. (ben er uit gestapt) snap niet waarom mijn naam in deze context gebruikt word
maar ja snap de rest ook niet.. hahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:42

CM jij ziet de letters maar leest de woorden niet!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:44

1 ding wil ik nog zeggen tegen Insayno

Waarom laat je je zo kanker hard trollen door deze guys?
Deze mensen hebben het IQ van een fopspeen en jij gaat serieus met deze mensen in discussie...

Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht I DONT GIVE A FUCK.. laat deze tsjappies stoer praten

in het echt praat niemand stoer hier.. dus waarom ga je er op in dude
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:46

Waar heeft iemand gezegd dat jij views kocht op die battle tegen riemiks?

Dat heb ik nooit iemand horen zeggen maar misschien was het één van die stemmetjes in je hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:47

"Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht "

Moeilijk he lezen.. IQ loze kanker amoebe
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:51

Meezy schreef:
"Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht "

Moeilijk he lezen.. IQ loze kanker amoebe

Ja ik lees het ja meneer einstein, waar zeggen mensen dat dan, zoals ik net ook al vroeg.

CM heeft z'n vmbo t gehaald en denkt nu dat hij einstein is ofzo rot op man
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:52

Hey kader was de grens waar domme mensen op zaten, mavo is gemiddeld nederland, behalve hier dan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:53

Meezy schreef:
"Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht "

Moeilijk he lezen.. IQ loze kanker amoebe

Chris.. Dat is niet een geldig citaat, m'n jongen. En beschuldig mij niet van 't hebben van een IQ van een fopspeen, kijk eerst naar de manier waarop je redeneert. Please.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:54

Joost schreef:
Hey kader was de grens waar domme mensen op zaten, mavo is gemiddeld nederland, behalve hier dan....

Het is ook niet dom, maar geen rede om kanker stoer over je intelligentie te doen toch of wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:55

Meezy schreef:
Waarom laat je je zo kanker hard trollen door deze guys?
Deze mensen hebben het IQ van een fopspeen en jij gaat serieus met deze mensen in discussie...

1. Scheer eens niet iedereen over 1 kam
2a. Je hebt in minder tijd, meer posts dan Johan (iemand die sowieso al kkveel spamt)
2b. Het is zelfs niet eens je 1e account

dus val je net zo goed onder "deze guys"
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:59

Hahahahah de meeste pob mc's voelen zich zoveel beter dan wij , de forumleden.
Meezy alsjeblieft dude, jij moet echt niet over het IQ van andere hebben.
Verder begon ik je net een dope dude te vinden maar dit is weer -2 kuddows

Waarom ben je uit kortsluiting gestapt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:09

Krae schreef:
Meezy schreef:
"Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht "

Moeilijk he lezen.. IQ loze kanker amoebe

Chris.. Dat is niet een geldig citaat, m'n jongen. En beschuldig mij niet van 't hebben van een IQ van een fopspeen, kijk eerst naar de manier waarop je redeneert. Please.

- Dat is niet een geldig citaat (wauw) ik ga niet eens reageren..
- Ja, je hebt het IQ van een fopspeen en wat wil je nu doen dan?

frans
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:10

Kom fittie dan
Krae je denkt is fissa he

franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:12

Meezy schreef:
Krae schreef:
Meezy schreef:
"Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht "

Moeilijk he lezen.. IQ loze kanker amoebe

Chris.. Dat is niet een geldig citaat, m'n jongen. En beschuldig mij niet van 't hebben van een IQ van een fopspeen, kijk eerst naar de manier waarop je redeneert. Please.

- Dat is niet een geldig citaat (wauw) ik ga niet eens reageren..
- Ja, je hebt het IQ van een fopspeen en wat wil je nu doen dan?

frans

Ik stuur m'n fucking forumgoons op je af that's what, kom niet testen want ik laat iets in je buik achter en ik praat niet over zwangerschap BREH
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:12

Mijn fopspeen IQ is 36.4
KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Microlife-fopspeen-thermometer-mt-1751

Mijn werkelijke IQ is 200
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:13

damn


*TRIL*

chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:16

Meezy schreef:
damn


*TRIL*

chris

Nee maar for real, battles buiten beschouwing gelaten, je mag dan wel telkens je woordje klaar hebben, maar weet ook over wie je het allemaal hebt. Er zijn genoeg boys die 't allemaal slimmer hebben aangepakt dan jij hier. No Insayno maar dit moest even gezegd worden, breh
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:16

MEEZY WAAROM GA JE MIJN VRAGEN NEGEREN WOELAH KRIJG ZNOEN VAN JOU. JE MOE ME NIE TESTEN BRO ANDERS HAAL IK BEWIJZEM ERBIJ NO INSAYNO. OF IK STUUR MIJN HOND (de overheid) OP JE AF

WAAROM DE FUCK BEN JE UIT KORTSLUITING?






















Had je kortsluiting in je bovenkamer toen je die beslissing nam
aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:17

Krae, je weet geen ene tering moer over mij..
Je weet niks over mijn leven of over waar ik vandaan kom en waar ik nu ben
dus kom niet praten over dingen waar van je niks weet

Kijk als jullie grappig willen doen.. Kunnen we ook grappig gaan doen volgende event.. Alleen jullie trollen hier op het forum.. En ik ga trollen live op het event..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KORTSLUITING EXPOSED
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kortsluiting - Ksemfd
» Piraat013 EXPOSED!!
» Jaap Exposed!!
» CC EXPOSED!
» EXPOSED!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: