Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 KORTSLUITING EXPOSED

Ga naar beneden 
+20
Randy
master
Meezy
Krae
Joost
Ruben
Insayno
Yooz
Johan
yeye
Piwi
SterkerD010rStrijd
Nick Vayne
piraat013
JMT010
StageNameTwenty
Jodenkoek
Bokkepob
reetkever
Henne-C
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:18

Zehma je gaat iemand slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:20

Trollen live event? Zomaar live hoe dan bruh?

Wat houdt trollen op event in? Wil je fittie? Dan haal ik mijn hooli broeders er weer bij dus be careful what you wish for

deep
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:25

qqqqq
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:32

Meezy schreef:
Krae, je weet geen ene tering moer over mij..
Je weet niks over mijn leven of over waar ik vandaan kom en waar ik nu ben
dus kom niet praten over dingen waar van je niks weet

Kijk als jullie grappig willen doen.. Kunnen we ook grappig gaan doen volgende event.. Alleen jullie trollen hier op het forum.. En ik ga trollen live op het event..

Waarom lijk je in het echt best intelligent, maar kom je op het internet zo dom over?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 12:35

Meezy schreef:
Krae, je weet geen ene tering moer over mij..
Je weet niks over mijn leven of over waar ik vandaan kom en waar ik nu ben
dus kom niet praten over dingen waar van je niks weet

Kijk als jullie grappig willen doen.. Kunnen we ook grappig gaan doen volgende event.. Alleen jullie trollen hier op het forum.. En ik ga trollen live op het event..

kanker baas ben jij zeg wow!

Iemand die de hele wereld snapt en kanker slim is en tegelijk halve bedreigingen op fora plaatsen!

Je overtreft je zelf weer op het gebied van hypocrisie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:07

Meezy schreef:
1 ding wil ik nog zeggen tegen Insayno

Waarom laat je je zo kanker hard trollen door deze guys?
Deze mensen hebben het IQ van een fopspeen en jij gaat serieus met deze mensen in discussie...

Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht I DONT GIVE A FUCK.. laat deze tsjappies stoer praten

in het echt praat niemand stoer hier.. dus waarom ga je er op in dude

Faka Meezy je hoeft je toch niet aangevallen te voelen aangezien je niet meer in Kortsluiting zit? En ik vind Kaascouse gewoon zo'n ongelovelijke kankermongool omdat ie zo vol van zichzelf is en zich zo stoer voelt dat ie Jordy disst en Hard Battles, hij zou Adi of Mekki ofzo niet durven te dissen. En als je dat graag wilt zou ik dat ook in z'n gezicht zeggen hoewel ik niet hou van negatieve shit/geweld maar als het zou moeten zou ik hem in tweeen breken.

Anyways, ik twijfel nu wel eigenlijk of die views gekocht zijn aangezien wel Spinal bekend is, maar fuck it het boeit toch niet..

ait huiswerk ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:12

Zoveel hits krijgt Spinal toch niet op zijn gemiddelde tracks?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:12

Hahaha weten jullie nog toen Lexxxus zei dat ie naar die clipshoot ging en CM zehma goon ging spelen.

CM poept echt echt echt in zn broek als Lexxxus voor zn neus staat en hij pistolwhipt je met een beretta 22
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:13

Dan kan je wel halve internetgoon zijn en halve intelligente einstein maar lexxxus dropt je cm
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:14

Jodenkoek schreef:
Meezy schreef:
1 ding wil ik nog zeggen tegen Insayno

Waarom laat je je zo kanker hard trollen door deze guys?
Deze mensen hebben het IQ van een fopspeen en jij gaat serieus met deze mensen in discussie...

Al zeggen deze homo's dat ik op me Riemiks battle ook views heb gekocht I DONT GIVE A FUCK.. laat deze tsjappies stoer praten

in het echt praat niemand stoer hier.. dus waarom ga je er op in dude

Faka Meezy je hoeft je toch niet aangevallen te voelen aangezien je niet meer in Kortsluiting zit? En ik vind Kaascouse gewoon zo'n ongelovelijke kankermongool omdat ie zo vol van zichzelf is en zich zo stoer voelt dat ie Jordy disst en Hard Battles, hij zou Adi of Mekki ofzo niet durven te dissen. En als je dat graag wilt zou ik dat ook in z'n gezicht zeggen hoewel ik niet hou van negatieve shit/geweld maar als het zou moeten zou ik hem in tweeen breken.

Anyways, ik twijfel nu wel eigenlijk of die views gekocht zijn aangezien wel Spinal bekend is, maar fuck it het boeit toch niet..

ait huiswerk ait

Hoe is dit stoer doen?
Het kwam voort uit een meningsverschil op Twitter en het feit dat Najih bij het vorige event een jurylid disste en Jordy zei dat hij dit tof vond.
Zuiderstorm "disste" Jordy ook maar daar hoor je niemand over.

Dit shit bij Hard en tegen Jimmy was wel kankerfaal trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:20

Nick Vayne schreef:


Hoe is dit stoer doen?
Het kwam voort uit een meningsverschil op Twitter en het feit dat Najih bij het vorige event een jurylid disste en Jordy zei dat hij dit tof vond.
Zuiderstorm "disste" Jordy ook maar daar hoor je niemand over.

Dit shit bij Hard en tegen Jimmy was wel kankerfaal trouwens.

Nou Kaascouse doet dat gewoon puur voor de aandacht..

En trouwens Meezy, met de wereldvisie die jij hebt hoor je ook het "juiste voorbeeld" te geven en hoor je eigenlijk ten alle tijden tegen geweld te zijn (behalve tegen politici of bankiers ofzo jwz), dus laat mensen gewoon zeggen wat ze vinden toch? Fuck it, het is maar een forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:29

Randy schreef:
Zoveel hits krijgt Spinal toch niet op zijn gemiddelde tracks?

Nee, overigens heeft Spinal 1 track met 50k+ views.. (https://www.youtube.com/watch?v=12gLZgGOMoc) Toeval?
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 15:51

Jammer dat henne-c niet meer reageert, hij wou toch gelijk hebben? Ik zie m niet meer in dit topic.. Ahahha.. Oftewel kortsluiting NIET exposed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 16:03

Nick Vayne schreef:
1. Scheer eens niet iedereen over 1 kam

Nick die zegt dat iemand NIET moet scheren...de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 16:25

Als je over een kam scheert hou je haren over
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 16:49

JMT010 schreef:
Jammer dat henne-c niet meer reageert, hij wou toch gelijk hebben? Ik zie m niet meer in dit topic.. Ahahha.. Oftewel kortsluiting NIET exposed

'T gaat al lang niet meer over het onderwerp. Weer een topic verpest, meh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:23

Nick Vayne schreef:
Als je over een kam scheert hou je haren over

Volgens mij klinkt het kk tof als je dit hardop zegt, met je vlaamse accent
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:30

Nick Vayne, vond jij dat zuiderstorm, jordy disste met zn stumble line? Hahahha
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:32

Henne-c .. Waarom breng je t niet terug dan? Geen argumenten meer? Geen aanknopingspunten? Geen bewijzen? Moet je nagaan hoe veel mensen jou serieus nemen, dat ze op een "kortsluiting exposing" topic over totaal iets anders gaan praten
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:37

JMT010 schreef:
Henne-c .. Waarom breng je t niet terug dan? Geen argumenten meer? Geen aanknopingspunten? Geen bewijzen? Moet je nagaan hoe veel mensen jou serieus nemen, dat ze op een "kortsluiting exposing" topic over totaal iets anders gaan praten

Dat ligt niet aan hem my nigga, dat is gewoon ''de leven'' op dit forum. deep
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:48

Johanderksenjr .. Ik denk meer aan t niveau van henne-c .. Als iemand zonder bewijs komt, met wat random aanknopingspunten komt, dan gaan mensen hem niet serieus nemen en over wat anders praten
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:03

Hou je bek nou eens Tom, je bent echt een kanker irritant mannetje. Ik heb mijn bewijzen op tafel gelegd. Geloof me wel of geloof me niet, het boeit me niet eens meer. Veel mensen geloven het waaronder ikzelf en sommigen niet. That's it, ga niet steeds om meer bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:07

JMT010 schreef:
Johanderksenjr .. Ik denk meer aan t niveau van henne-c .. Als iemand zonder bewijs komt, met wat random aanknopingspunten komt, dan gaan mensen hem niet serieus nemen en over wat anders praten

Nee. Zo gaat het hier altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: KORTSLUITING EXPOSED   KORTSLUITING EXPOSED - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KORTSLUITING EXPOSED
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kortsluiting - Ksemfd
» Piraat013 EXPOSED!!
» Jaap Exposed!!
» CC EXPOSED!
» EXPOSED!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: