Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het MMA Topic

Ga naar beneden 
+18
master
AGIE
Riemiks
Diggedy
Nick Vayne
caveman
NiggehvanAlmere
Jaap
Ruben
Zjos
jordyvision
louboe
furr
westside
Joost
MT
kapitein033
De Consequentie
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2012 - 21:06

@ Jordyvision

Mocht je alle hoogtepunten willen zien van afgelopen jaar:

UFC - Best Of 2011

http://isohunt.com/torrents/?ihq=UFC.Best.Of.2011.HDTV.x264-RUDOS

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2012 - 21:37

Zjos schreef:
ik ben zelf normaal niet zo van vechtsporten enzo, maar heb Overeem vs Lesnar gekeken. Best vermakelijk wel

Wat is een dope match die ik op youtube terug kan kijken?

Op youtube ga je alleen maar highlights vinden en helaas nooit hele gevechten door al die copyright shit.
Ik raad je aan om Anderson Silva highlights te zien anders, of die van Jon Jones dan kom je vanzelf wel in die wereld terecht.
Sowieso anders Fedor highlights.
Best fighter ever imo
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2012 - 21:47

De Consequentie schreef:
@ Jordyvision

Mocht je alle hoogtepunten willen zien van afgelopen jaar:

UFC - Best Of 2011

http://isohunt.com/torrents/?ihq=UFC.Best.Of.2011.HDTV.x264-RUDOS

awesome, hopelijk ben ik dan een beetje up to speed.

@zuiderstorm:
ik kreeg interesse door de film de warrior en toen vroeg ik aan klopdokter wat een goeie start zou zijn voor ufc en hij raadde me 139 aan dus vanaf die ben ik gaan kijken. en nu dus die ufc best off 2011
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2012 - 21:55

LOL UFC 139 had 1 van de beste gevechten in de UFC ooit.

Dit is ook een classic trouwens, geen UFC maar Bellator (kleinere mma org) zelfde avond als UFC 139 toevallig
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 16:34

Ik hoorde trouwens dat Overeem 2,3 miljoen (US) heeft gekregen voor z'n match tegen Lesnar. Niet verkeerd voor een paar maanden trainen en een avondje knokken.

Weet je wat ook epic is? Pride FC in de nieuwe UFC game! Head stomps! Soccer kicks! Knees to the head op de grond! affraid

Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 17:05

De Consequentie schreef:
Ik hoorde trouwens dat Overeem 2,3 miljoen (US) heeft gekregen voor z'n match tegen Lesnar. Niet verkeerd voor een paar maanden trainen en een avondje knokken.

Weet je wat ook epic is? Pride FC in de nieuwe UFC game! Head stomps! Soccer kicks! Knees to the head op de grond! affraid


Word.. plus het is zijn hobby.. en is het ook nog goedvoor je gezonheid, deze man is binnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jan 2012 - 11:23

Dit weekend is het weer zover...

UFC!!!!!

Rashad Evans vs. Phil Davis

Het MMA Topic - Pagina 2 Evans-Davis_SD_large_large

Winnaar gaat tegen Jon Jones voor de titel. Hij heeft zelf aangegeven dat hij hoopt op winst voor Rashad, omdat ze voorheen in hetzelfde team zaten.

Chael Sonnen vs. Michael Bisping

Het MMA Topic - Pagina 2 Sonnen-bisping

Ook hier gaat de winnaar voor de titel en ditmaal de titel van Anderson Silva. Een rematch tussen Chael en Silva zou dope zijn, want dat was een epic fight. Michael Bisping is wel vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 jan 2012 - 17:27

Ik zal wel links posten de dag erna waar je het hele evenement kunt bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 23:41

http://www.vipbox.tv/watch/30928/2/ufc-on-fox-prelims-live-stream-online.html

Als je zin hebt om live UFC te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 20:04

Ik heb zaterdag de UFC Undisputed 3 demo gespeeld... DOPE! De engine is uiteraard hetzelfde, dus de graphics zijn praktisch niet veranderd, maar de is gameplay enorm verbeterd. Poppetjes bewegen wat langzamer, maar dat werkt wel goed, en ook de camera is dynamischer geworden, waardoor het net wat intenser speelt. Verder hebben we nieuwe submissions, ground sways, grondpositie tegen de kooi aan en TKO's na een veelvoud aan legkicks of liver punches. Het heeft dit keer dus meer zin om het hele lichaam aan te vallen. Ook kan je naast UFC, dit keer in Pride FC vechten. In de ring dus, met head stomps, soccer kicks, knees to the head op de grond, oftewel... Allround ass kicking fun for the whole family!

Dit zijn overigens wel spellen die ik het liefst tegen vrienden speel, dus durf nooit zo goed te zeggen hoe de single player en AI ervaring is.

Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 20:11

op wat speel je?

ps3?
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 feb 2012 - 13:26

die cheal sonnen is echt moeilijk grappig

en vanavond diaz vs condit! en rooooooy nelson!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 feb 2012 - 17:18



Grootste troll in MMA.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 feb 2012 - 18:39

hahaha wauw

thanks voor die link
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 3:55

Voor de mensen die niet live kijken...

Jullie missen fucking veel actie

ik zal straks even wat links droppen

UFC 141 FTW!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 4:31

Ik kan nergens een beschikbare livestream vinden dus wat links zouden challa zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 4:46

http://www.sportsbun.com/mma-fights/ufc/ufc-143-diaz-vs-condit-results-online/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 4:48

ik ben wel moeilijk benieuwd naar diaz vs condit en nelson vs Werdum maar ik ben kapot dus ik ga slapen en check 't morgen(maandag/dinsdag) in HD(hopelijk)

veel plezier en hopelijk kan ik tot maandag/dinsdag spoiler free blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 9:43

SPOILER!!!!!!!!!!!!!








Godverdomme wat een robbery.
Carlos Condit rende 5 rondes weg en hij gaf alleen maar wat slappe low kicks.
Diaz zette de hele tijd druk en hij landde met stoten.
Condit was kanker bang voor Diaz en wilde per se op punten winnen.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSY

http://www.mma-geeks.com/

scroll naar beneden om alles te kunnen zien.
Trouwens Roy Nelson vs Fabricio Werdum is echt een aanrader!
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 13:04

Kijk, ik had graag Diaz en GSP gezien, maar ik ben het absoluut met je oneens. Condit heeft precies gedaan wat hij moest doen. Diaz probeerde constant druk te zetten, true, alleen hij schoot er niks mee op. Carlos bleef wegdraaien van de kooi en zijn focus lag duidelijk op de counter. Je kan niks beters doen dan dat tegen Nick. Een goeie vechter past zich aan en probeert wat anders, helaas begon Diaz pas echt met aanvallen in de laatste ronde. Hij heeft nu dan ook gezegd ermee te gaan stoppen en dat zou jammer zijn.

Dit was zeker geen robbery in mijn ogen, de combo's van Condit kwamen aan, hij heeft twee goeie headkicks geland en Diaz z'n gameplan weten te verpesten. Wat wil je nog meer?

Nick Diaz had meer moeten aanvallen, vaker voor de takedown moeten gaan en niet gefrustreerd moeten raken, want ja... Carlos Condit rende van hem weg, maar wat verwacht je? Je gaat daar niet staan als een idioot met iemand als Diaz en zijn boxing skills.

En sowieso... MMA is allang geen kwestie meer van tegenover elkaar staan en rammen, daarvoor moet je de eerste UFC's gaan kijken, met uitzondering van Royce Gracie en een paar andere.

De name of the game is strategie tegenwoordig, like it or not. Kijk maar naar mensen als GSP, hij is al zolang kampioen en dit komt echt puur door zijn tactiek.

Iemand die in de UFC vecht een pussy noemen is sowieso onzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 13:44

Ja ik ben inderdaad een beetje butthurt omdat Diaz verloren heeft.
Het was inderdaad wel de perfecte strategie om staand tegen Diaz te vechten vooral omdat hij ook een Cesar Gracie BJJ black belt (geloof me die zijn bijna zeldzaam onder zijn naam : O ) is en Condit maar een purple belt.

Maar ik vond het wel jammer omdat ik wel een leuke match verwachtte maar Greg Jackson (coach van Carlos Condit) maakt van de spannendste vechters ''point fighters''.
Technisch gezien was het een slimme strategie maar hij vocht wel heel voorzichtig.
Zelfs Floyd Mayweather (boxer) vecht niet zo voorzichtig terwijl hij een defensive boxer is.

(in het Nederlands klinkt het cheesy dus Engelse termen)

Maar ja dan maar weer hopen dat Benson Henderson de titel van Frankie Edgar pakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 14:04

Je hebt zeker een punt, het is ook minder leuk om naar te kijken. De UFC heeft sowieso te veel regels gekregen over de jaren heen en het gaat om zoveel geld tegenwoordig, dat het niet meer draait om wie de beste vechter is of wie de meeste klappen kan incasseren, maar om wie de beste gameplan heeft. Dat zie je vooral bij die college wrestlers, die pas de overstap hebben gemaakt en dan alleen maar voor de takedown gaan en bovenop je blijven legen 3 rondes lang. GSP heeft hier ook een handje van, maar het is wel effectief. Voor de kijker is het wel interessanter als je gasten hebt die ook echt fights kunnen finishen, i.p.v. alsmaar naar decision blijven gaan.

Edgar tegen Henderson gaat epic worden... Beide snel, technisch, eindeloze cardio... Heb alleen even een brainfart wat betreft strategie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 14:29

Ik weet dat Frankie rond 160lbs/72kg rond loopt en dat Bendo rond de 175lbs/77.5kg rond loopt.
Dus hij is veel groter en sterker dan Edgar.
Edgar is wel sneller staand en waarschijnlijk ook de betere boxer aangezien hij 2x BJ Penn staand versloeg met zijn footwork en snelle combinaties waarbij hij in en uit de range is, en ik denk dat hij toch wel de betere worstelaar is aangezien Bendo veel moeite had om Clay Guida naar de grond te halen.
En Gray Maynard (die tijdens het gevecht 190lbs/86kg weegt) had heel veel moeite om Frankie Edgar naar de grond te halen.
Ben Henderson heeft cardio voor days en zal niet vermoeid raken zoals Gray Maynard en BJ Penn wel deden.

Ik verwacht veel clinch work van Henderson en een soort van grinding style.
Zo benieuwd, en het is in JAPAN!

so epic
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 14:40

Mooie analyse! Je weet waarover je praat en dat is altijd goed om te zien.

UFC in Japan is sowieso next level. Nadat ze Pride FC hadden gekocht, hebben ze ook geprobeerd events te organiseren in Japan, maar de Japanse maffia wou daar geen toestemming voor geven. De Yakuza runt shit in Japan. Goed om te zien dat het alsnog gelukt is. Saitama Super Arena is een arena met een lange geschiedenis van epic fights, dus de sfeer zal goed moeten zijn.

Sanchez en Ellenberger komen eerst nog, maar of dat me heel erg boeit? Ehm... Nee. Diego was goed bezig, maar sinds zijn verlies tegen BJ ben ik niet meer zo'n fan van hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 14:46

Als je geïnteresseerd/nieuw bent in MMA moet je deze matches gezien hebben.

Ben Henderson vs Clay Guida, spannende matchup tussen de twee beste lighweights van de UFC.
Veel takedowns, scrambles, clinching en submission escapes.
http://mma-geeks.com/2011/11/13/ben-henderson-vs-clay-guida-fight-video-ufc-on-fox/

Nick Diaz vs Diego Sanchez, twee dudes die elkaar totaal niet mogen. Veel wilde scrambles en vooral veel grapplen.
http://mma-geeks.com/2011/07/18/nick-diaz-vs-diego-sanchez-fight-video/








Een van mijn favoriete gevechten omdat dit mijn eerste gevecht was die ik live bekeken had van Fedor.

Voor de non MMA heads. Fedor is een van de beste vechters ooit die bijna 10 jaar lang ongeslagen was.

Ik wil meer typen maar ik ben moe : |
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het MMA Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het MMA Topic   Het MMA Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het MMA Topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» insomnia topic
» Verjaardag topic
» Spijbel topic
» Foto Topic
» Confession topic.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: