Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland

Ga naar beneden 
+17
UppaSwampi
Muslim20
roffazuidje
master
BB
Huussuh
Alex
furr
De Consequentie
reetkever
MT
Ruben
jordyvision
Joost
Jaap
khadaffi
Jodenkoek
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:27

Jodenkoek schreef:
master schreef:
Dat 9/11 is echt de grootste bullshit ever..
Dit geldt voor dat je demkt dat al qaida cia is.. Waarom zou 9/11 door amerika zijn veroorzaakt?

Haha dat is zeker niet de grootste bullshit ever, eigenlijk is het de harde waarheid, met genoeg bewijs..

Geen zin om het uit te leggen, google/youtube het maar om het te begrijpen..

Hoe denken ze er over in amerika?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:28

Als er zoveel keihard bewijs is volgens jou, dan kun je dat toch wel kort weergeven? Ik ben wel benieuwd met wat voor vergezochte argumenten je komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:33

roffazuidje schreef:
Jodenkoek schreef:
master schreef:
Dat 9/11 is echt de grootste bullshit ever..
Dit geldt voor dat je demkt dat al qaida cia is.. Waarom zou 9/11 door amerika zijn veroorzaakt?

Haha dat is zeker niet de grootste bullshit ever, eigenlijk is het de harde waarheid, met genoeg bewijs..

Geen zin om het uit te leggen, google/youtube het maar om het te begrijpen..

Hoe denken ze er over in amerika?

Een deel weet de waarheid, maar met 300+ miljoen mensen is merendeel nog steeds dom...

Ze geloven gewoon al die mooie praatjes wat de overheid ze vertelt, Obama zegt dat Bin Laden vermoord is en
ze gaan de straat op "USA! USA!".. Ron Paul word wel steeds populairder, dat is de enige man die een "echte"
president zou zijn (laatste was John F. Kennedy), maar ik twijfel of hij echt verschil zou kunnen maken...

Zijn debatten etc. worden ook gewoon niet uitgezonden op de grote nieuwskanalen zoals CBS, Fox etc..

De "corruptie"/vriendjespolitiek is zo makkelijk te herkennen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:34

master schreef:
Als er zoveel keihard bewijs is volgens jou, dan kun je dat toch wel kort weergeven? Ik ben wel benieuwd met wat voor vergezochte argumenten je komt

Bekijk deze documentaire en ik weet zeker dat je van gedachte verandert, of in elk geval begint te twijfelen..
Gaat niet over 9/11 maar wel over de corrupte regering;

https://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:47

in andere landen (afrika,midden-oosten) is het al jaren allemaal corrupt etc...dat er grootschalige corruptie in westerse landen is (zou ook niet voor het eerst zijn) betekent niet direct dat er een wereldwijd complot is om alles over te nemen etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:10

BB schreef:
in andere landen (afrika,midden-oosten) is het al jaren allemaal corrupt etc...dat er grootschalige corruptie in westerse landen is (zou ook niet voor het eerst zijn) betekent niet direct dat er een wereldwijd complot is om alles over te nemen etc.

Wat als de vader van Bush, Bush zelf, en Obama zelf allemaal hebben gezegd dat ze een New World Order willen?

Het is geen geheim meer waar ze mee bezig zijn..



Alles draait om geld en macht in deze wereld
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:23

dat weet ik ook wel, maar dat ze een new world order en andere manier van regeren(wereldwijd) willen zegt helemaal niets over slechte intenties?

En ik denk ook dat we beter af zijn met één wereldtop, als met de kans dat een land als korea waar we amper zicht op hebben plots een bom ergens op gooit (just to name something)
daarnaast word de NWO vrijwel altijd benoemd als een verlengde van de VN of zoals we hier de EU hebben...zegt verder geen fuck
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:42

je hebt gelijk , hier zijn de mensen gek geworden
je wordt gek van alles wat er om je heen gebeurt tv , straat , school
als je niet drinkt word je op school uitgelachen dan ga je drinken het zelfde met drugs
ik was verbaasd toen ik naar nederland kwam en zag kinderen van 15 , 16 wiet roken wat verwacht je later van de wereld ?
ik zeg je eerlijk ik ben heel trots dat ik muslim ben en nog steeds mijn geloof respecteer en ook respecteer alles wat in de quran staat
veel mensen denken dat ze muslims zijn maar bidden niet , drinken alcohol , gebruiken drug , neuken en dit soort mensen zijn in de werkelijkheid geen muslims en horen niet bij de islam
veel mensen hier in nederland haten de islam omdat ze zien wat de islamitische jeugd hier doet maar ze weten niet dat muslims in islamitische landen heel goeie mensen zijn en heel respactvol zijn en totaal anders zijn dan de mensen hier

kijk deze man , hij was een gelovige chrisitische man en haatte islam vroeger door de leugens die hij hoorde over islam

maar toen hij de echte muslims leerde kennen en zag hoe goeie mensen ze zijn veranderde hij van gedachte en is zelfs muslim geworden

https://www.youtube.com/watch?v=5J-9dn3_hpY

door alles wat hier gebeurd is mijn plan het volgende

ik ga hier studie afmaken en hard werken veel geld sparen
en dan trouwen en naar een arabische land gaan en daar ga ik mijn kinderen opvoeden niet hier

Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:43

BB schreef:
dat weet ik ook wel, maar dat ze een new world order en andere manier van regeren(wereldwijd) willen zegt helemaal niets over slechte intenties?

En ik denk ook dat we beter af zijn met één wereldtop, als met de kans dat een land als korea waar we amper zicht op hebben plots een bom ergens op gooit (just to name something)
daarnaast word de NWO vrijwel altijd benoemd als een verlengde van de VN of zoals we hier de EU hebben...zegt verder geen fuck

Dus jij denkt dat deze plannen goed zijn? Wat vind je van die nieuwe wet, NDAA?

Hoe zou je het vinden als de Nederlandse overheid jouw broer (voorbeeld) oppakt en levenslang vast zet, zonder
dat je er ook maar iets tegen kan doen? Die wet is nu officieel in Amerika.. En zulke wetten, erger nog, willen ze
wereldwijd maken. Frankrijk is een perfect voorbeeld van een Europees land waar het volk niks te zeggen heeft,
als je openbaar je ongenoegen over de overheid uit word je neergeknuppeld en je kan er niks tegen doen.

Het doel is een wereldwijde regering waar het volk niks te zeggen heeft. Een paar maanden geleden zat ik volgens mij
een film te downloaden, en kreeg me pa dezelfde dag nog een mailtje van Verizon (Amerika's grootste internet/telefonie- etc. bedrijf):
stop met downloaden. Dit betekent dus dat die mensen precies weten wat elke Amerikaan uitvoert op het internet.

Ik denk dat je er een verkeerd beeld van hebt omdat je in Nederland woont, en Nederland nog echt een vrij land is.. het doel
is uiteindelijk om dat wereldwijd te schrappen, zodat niemand meer privacy heeft en als je niet doet wat je gezegd wordt,
je "legaal" gemarteld kan worden en levenslang vastzitten..

Wat vind je van 1 miljoen+ onschuldige Irakese burgers die vermoord zijn door Amerikaanse soldaten?

Deze troep, de New World Order is wat je juist NIET moet willen... Jullie merken er misschien nog niks van, maar die
wetten zoals de NDAA zal je over 20, misschien 30 (wie weet) jaar ook in Nederland krijgen, maar als het zo doorgaat,
geloof me dat ze er komen..

Waarom is John F. Kennedy, de laatste ECHTE president die stond voor vrijheid, vermoord? Omdat 'ie niet deed wat
hem verteld werd.. Deze speech werd hem fataal na slechts 2 jaar als president;

Terug naar boven Ga naar beneden
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:51

volgens mij beseft niet iedereen wat illuminati eigenlijk inhoudt

illuminati is groep mensen die in de duivel geloven en tegen alle geloven zijn

ze willen alle geloven verwoesten dat is hun plan

Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:58

ehm nee...volgens mij besef JIJ niet wat illuminati inhoudt...illuminati is een verzamelnaam voor geheime 'groepen'...kan dus sowieso van alles zijn en tegenwoordig gebruikt men het woord dus om '1 grote macht te beschrijven die de wereld overneemt'
^beiden hebben vrijwel niets met religie te maken


Rebecca black weet meer over de moord op JFK tho

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Tumblr_lww81pwEO01qjrlino1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:02

Ja BB zulke shit is natuurlijk gewoon troep, reageer op mijn post dan en niet op die van Muslim?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:13

heb geen zin om er heel de tijd op te reageren want kan je eeuwig over discussieren (zoals jij zelf zei geloof ik)
ik weet genoeg van die wetten, spreek dagelijks mensen uit de VS, heb t al gehad over die nieuwe wet & ik weet alles van die internet shit & censorship dingen die er miss aan zitten te komen (big issue voor RGF enz ook/voor mezelf wellicht Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:22

Muslim20 schreef:
volgens mij beseft niet iedereen wat illuminati eigenlijk inhoudt

illuminati is groep mensen die in de duivel geloven en tegen alle geloven zijn

ze willen alle geloven verwoesten dat is hun plan


:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:23

ik weet niet of jullie beter weten dan wat er in wikipedia staat

dit staat in wikipedia ga maar zelf vertalen op google translate

الأهداف





بومة منيرفا




ختم الولايات المتحدة
كانت أهم التوجهات في خطة وايشابت هو فرض السيطرة المطلقة على الحكومة والاعلام(الصحافة انذاك)، والتي كانت وسيلة المعلومات الوحيدة في ذلك الحين، وذلك من أجل نشر المعلومات الخاصة بهم بين العامة. وكان الهدف من ذلك كما يزعم المتنورين هو السلام العالمي والشعور بالحرية والمساواة والإخاء. وكانت أفكار التنوير مترابطة ترابطاً وثيقا وكانت تدور أيضاً حول مكافحة الفكر الديني وتعزيز وتشجيع العقلانية[11].

وقد أدرجت أفكار المنظرين الحديثة تقلبات أكثر غرابة من أي وقت مضى.ويؤكد الدكتور جون كولمان في كتاب (المتآمرين: التسلسل الهرمي) أن نوايا المتنورين هي ما يلي:[12][13]
اقامة حكومة عالمية واحدة وتوحيد النظام النقدي العالمي.
إهلاك الديانات السماوية بقدر الإمكان.
السيطرة على كل شخص من خلال وسائل السيطرة على العقل. مثل (التلفاز,الإذاعة,الموسيقى)
تشجيع وتسهيل الأنظمة لاستخدام المخدرات والمواد الإباحية.
قمع كل التقدم العلمي إلا إذا كان يجري نحو تحقيق أهدافها.
يجب التسبب في وفاة 3 مليارات نسمة بحلول عام (2000) من خلال الحروب والمجاعة, وان يكون تعداد سكان الولايات المتحدة قد تراجع إلى 100 مليون نسمة بحلول عام (2050).
خلق بطالة جماعية.
تفكيك نواة الأسرة من خلال تشجيع المراهقين على التمرد على الوالدين, وتعزيز ذلك باستخدام الموسيقى بشكل عام وخاصة الروك والراب لتسهيل هذا التمرد إيقاناً منهم أن الموسيقى لها تأثير على العقل وتأثير نفسي مباشر.
إضعاف النسيج الأخلاقي للأمة، وإضعاف معنويات العاملين في الطبقة العاملة.
مصادرة "الافكار الدينية" في جميع أنحاء العالم وذلك لتقويض كل الديانات القائمة حالياً.
التسبب في إنهيار كامل للاقتصاد في العالم وتولد حالة من الفوضى السياسية العامة.
مصادرة الحس القومي والفخر الوطني.
السيطرة على جميع السياسات الداخلية والخارجية للولايات المتحدة.
إعطاء الدعم الكامل للمؤسسات الدولية, مثل الأمم المتحدة وصندوق النقد الدولي، وبنك التسويات الدولية، ومحكمة العدل الدولية، وبقدر الإمكان جعل المؤسسات المحلية أقل فعالية.
إختراق وتخريب جميع الحكومات.
جهاز لتنظيم العالم على نطاق الإرهابية.
الضغط من أجل انتشار الطوائف الدينية مثل جماعة الإخوان المسلمين، والأصولية الإسلامية، والسيخ، وإجراء التجارب للسيطرة على العقل.
جعل الناس في كل مكان يقررون مصيرهم بأنفسهم عن طريق خلق أزمة واحدة تلو الأخرى ثم "إدارة" مثل هذه الأزمات.
مواصلة بناء عبادة الأصولية المسيحية, والتي سوف يساء استخدامها لتعزيز الدولة الصهيونية إسرائيل مع اليهود من خلال أسطورة "شعب الله المختار".
السيطرة على جميع السياسات الداخلية والخارجية للولايات المتحدة.
السيطرة على التعليم في الولايات المتحدة مع مقصد وغرض تدميره تماما.(تدمير وفساد العقل)
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:25

1. iedereen kan shit op wikipedia zetten
2. lees wikipedia in engels, nederlands, duits en wss ongv alle andere talen en je zult zien dat illuminati geen fuck met religie te maken heeft.

hoe oud ben je? 14? fohlm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:27

en als je gaat vragen waarom staat het niet in het engels
natuurlijk gaan ze dat niet zeggen omdat de engelse wikipedia in de VS is
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:28

Muslim20 schreef:
en als je gaat vragen waarom staat het niet in het engels
natuurlijk gaan ze dat niet zeggen omdat de engelse wikipedia in de VS is


wil je stok slagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:28

Muslim20 schreef:
ik weet niet of jullie beter weten dan wat er in wikipedia staat

dit staat in wikipedia ga maar zelf vertalen op google translate

الأهداف





بومة منيرفا




ختم الولايات المتحدة
كانت أهم التوجهات في خطة وايشابت هو فرض السيطرة المطلقة على الحكومة والاعلام(الصحافة انذاك)، والتي كانت وسيلة المعلومات الوحيدة في ذلك الحين، وذلك من أجل نشر المعلومات الخاصة بهم بين العامة. وكان الهدف من ذلك كما يزعم المتنورين هو السلام العالمي والشعور بالحرية والمساواة والإخاء. وكانت أفكار التنوير مترابطة ترابطاً وثيقا وكانت تدور أيضاً حول مكافحة الفكر الديني وتعزيز وتشجيع العقلانية[11].

وقد أدرجت أفكار المنظرين الحديثة تقلبات أكثر غرابة من أي وقت مضى.ويؤكد الدكتور جون كولمان في كتاب (المتآمرين: التسلسل الهرمي) أن نوايا المتنورين هي ما يلي:[12][13]
اقامة حكومة عالمية واحدة وتوحيد النظام النقدي العالمي.
إهلاك الديانات السماوية بقدر الإمكان.
السيطرة على كل شخص من خلال وسائل السيطرة على العقل. مثل (التلفاز,الإذاعة,الموسيقى)
تشجيع وتسهيل الأنظمة لاستخدام المخدرات والمواد الإباحية.
قمع كل التقدم العلمي إلا إذا كان يجري نحو تحقيق أهدافها.
يجب التسبب في وفاة 3 مليارات نسمة بحلول عام (2000) من خلال الحروب والمجاعة, وان يكون تعداد سكان الولايات المتحدة قد تراجع إلى 100 مليون نسمة بحلول عام (2050).
خلق بطالة جماعية.
تفكيك نواة الأسرة من خلال تشجيع المراهقين على التمرد على الوالدين, وتعزيز ذلك باستخدام الموسيقى بشكل عام وخاصة الروك والراب لتسهيل هذا التمرد إيقاناً منهم أن الموسيقى لها تأثير على العقل وتأثير نفسي مباشر.
إضعاف النسيج الأخلاقي للأمة، وإضعاف معنويات العاملين في الطبقة العاملة.
مصادرة "الافكار الدينية" في جميع أنحاء العالم وذلك لتقويض كل الديانات القائمة حالياً.
التسبب في إنهيار كامل للاقتصاد في العالم وتولد حالة من الفوضى السياسية العامة.
مصادرة الحس القومي والفخر الوطني.
السيطرة على جميع السياسات الداخلية والخارجية للولايات المتحدة.
إعطاء الدعم الكامل للمؤسسات الدولية, مثل الأمم المتحدة وصندوق النقد الدولي، وبنك التسويات الدولية، ومحكمة العدل الدولية، وبقدر الإمكان جعل المؤسسات المحلية أقل فعالية.
إختراق وتخريب جميع الحكومات.
جهاز لتنظيم العالم على نطاق الإرهابية.
الضغط من أجل انتشار الطوائف الدينية مثل جماعة الإخوان المسلمين، والأصولية الإسلامية، والسيخ، وإجراء التجارب للسيطرة على العقل.
جعل الناس في كل مكان يقررون مصيرهم بأنفسهم عن طريق خلق أزمة واحدة تلو الأخرى ثم "إدارة" مثل هذه الأزمات.
مواصلة بناء عبادة الأصولية المسيحية, والتي سوف يساء استخدامها لتعزيز الدولة الصهيونية إسرائيل مع اليهود من خلال أسطورة "شعب الله المختار".
السيطرة على جميع السياسات الداخلية والخارجية للولايات المتحدة.
السيطرة على التعليم في الولايات المتحدة مع مقصد وغرض تدميره تماما.(تدمير وفساد العقل)


ಠ_ಠ
Terug naar boven Ga naar beneden
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:29

we zijn hier allemaal om te disccuseren over een onderwerp
dus waarom begin je over mijn leeftijd en shit persoonlijk maken
btw ik ben ouder dan jij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:30

Want de Amerikaanse overheid controleert natuurlijk alleen de Engelstalige pagina's en ze zijn daar absoluut niet in staat om andere talen te vertalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:31

Maar je weet dat je echt hele domme dingen zegt?
Dommer overkomen dan AGIE :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:31

maakt het nog triester...
serious man, je hebt geloof ik echt geen clue, kom dan ook niet 'discussiëren' in zo'n thread omdat je 1x een stukje op wikipedia hebt gelezen == fohlm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:31

MT hoe ga je mij stok slagen geven ? via je computer scherm ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:32

ok nu ga je off topic GTFO please
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» privacy in Nederland [docu]
» Dizaster 4 december battle in nederland?
» Nederland - Turkije 2014 WK Kwalificatie.
» België - Nederland : 4-2
» newskool hiphop in nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: