Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland

Ga naar beneden 
+17
UppaSwampi
Muslim20
roffazuidje
master
BB
Huussuh
Alex
furr
De Consequentie
reetkever
MT
Ruben
jordyvision
Joost
Jaap
khadaffi
Jodenkoek
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:33

Stop anders maar gewoon want ik zie al weer waar dit gaat eindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:35

BB schreef:
maakt het nog triester...
serious man, je hebt geloof ik echt geen clue, kom dan ook niet 'discussiëren' in zo'n thread omdat je 1x een stukje op wikipedia hebt gelezen == fohlm

hahaha je hebt ook alles via google gecheckt precies het zelfde
of wil je zeggen dat je vader de illuminati heeft georganiseerd ?
dus jij zegt dat ze niks met religie te maken hebben ik zeg van wel
waarom moet ik je gelijk geven ?

heel eu + vs is illuminati
jullie worden gek gemaakt door de foute informatie die jullie krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:35

btw als je ook maar een klein klein klein beetje inzicht zou hebben, dan snap je dat religie juist een gigantisch voordeel geeft voor iets als 'illuminati'...aangezien het de mensheid verdeelt (geen gezamelijke opstand), vrijwel alle oorlogen heeft veroorzaakt (reden tot een NWO) etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:37

BB verspil je tijd maar niet aan hem.
No disrespect naar muslim20 maar je weet hier dus geen ene stierenbal vanaf : |
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:38

i know, maar vind deze vorm van leedvermaak een stuk interessanter dan de oorspronkelijke discussie in dit topic
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:38

Jaap schreef:
Stop anders maar gewoon want ik zie al weer waar dit gaat eindigen.

Serius man ik ben hier niet om ruzie te maken daar ben ik te oud voor
ik kom hier om te disccusieren
ik heb mening jij hebt ook een mening
maar ga niet doen of je mening de beste is en dat je alles weet
snapje wat ik bedoel

als jullie geen mensen willen die discusseren ga dan ergens groepgesprek maken en voeg alleen mensen die hetzelfde mening als jou hebben dan ga je je goed voelen
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:40

als je hebt gekeken net, ik deel totaal niet de mening van bijv. Jodenkoek etc...maar dat gaat over de intenties van de feitelijke acties...jij zegt gewoon dingen die totaal nergens op gebaseerd zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:43

Muslim20 schreef:
Jaap schreef:
Stop anders maar gewoon want ik zie al weer waar dit gaat eindigen.

Serius man ik ben hier niet om ruzie te maken daar ben ik te oud voor
ik kom hier om te disccusieren
ik heb mening jij hebt ook een mening
maar ga niet doen of je mening de beste is en dat je alles weet
snapje wat ik bedoel

als jullie geen mensen willen die discusseren ga dan ergens groepgesprek maken en voeg alleen mensen die hetzelfde mening als jou hebben dan ga je je goed voelen

Ik accepteer je mening wel maar wat je net zegt, laat gewoon zien dat je hier totaal niets vanaf weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muslim20
Akra
Akra
Muslim20


Aantal berichten : 47
Reputatie : 1
Registratiedatum : 21-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:46

voor jou misschien niet
ik begrijb dat je nu denkt van wat lult hij dit heeft niks met illuminati te maken

maar shit zoals dit dat ze tegen religies zijn en dat ze alle mensen gek willen maken door alcohol en drugs gaan ze niet op internet zetten

ik heb ook lange disccusies gehad over deze onderwerp op arabische forums
en het is totaal anders wat jullie denken en wij denken over illuminati

omdat jullie andere informatie krijgen en wij ook

dus jullie denken dat jullie gelijk hebben en wij denken dat we gelijk hebben
als ik zeg dat je geen gelijk hebt accepteer je dat niet
en het zelfde andersom

Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 23:50

maar noem dan feiten waarop je baseert dat illuminati tegen religie is?
religie (of sommige religies) hadden in het verleden al zovaak de kop ingedrukt kunnen worden...religies worden beschermt binnen grondwetten, religie wordt gesubsidieerd etc...+ wat ik zeg, het zou voor iemand die de wereld wilt overnemen totaal niet praktisch zijn als er geen religies meer bestonden...dus breng je tegenargumenten als je wilt dat we er serieus over gaan discussieren, op deze manier lijkt het indd of je echt totaal geen idee hebt waar dit over gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:12

BB schreef:
heb geen zin om er heel de tijd op te reageren want kan je eeuwig over discussieren (zoals jij zelf zei geloof ik)
ik weet genoeg van die wetten, spreek dagelijks mensen uit de VS, heb t al gehad over die nieuwe wet & ik weet alles van die internet shit & censorship dingen die er miss aan zitten te komen (big issue voor RGF enz ook/voor mezelf wellicht Wink )

Ja klopt, heb zelf ook geen zin meer om erover te discussiëren alleen ik hoop dat je inziet dat die plannen
zeker niet 'goed' voor ons zijn..


@De discussie met Muslim,
Hij heeft wel deels gelijk - hoewel ik Atheïst ben, staan er in de bijbel bijvoorbeeld alleen goede dingen; respecteer je
ouders, behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden etc etc. Maar wat hij zegt dat de plannen zijn om religie
kapot te maken is niet waar, zoals BB zegt word geloof gebruikt als excuus om oorlog te voeren en mensen hoop/vertrouwen
te geven..

De islam word wel expres zwart gemaakt en beschuldigd van terrorisme etc. (911) om landen als Irak, Afghanistan en
binnenkort Iran binnen te vallen, olie te stelen en onschuldige burgers uit te roeien..

Ik ben bang dat er een WW3 aankomt..
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:17

zeg ook niet dat die plannen goed voor ons zijn, maar die plannen staan in mijn ogen niet in direct verband met bijv. de New World Order waar Bush Sr. het over had. Ik zei alleen dat een wereldregering a la de VN ofzo, niet per sé slecht of met slechte intenties opgezet zou kunnen worden.

Die wetten tsja...over die NDAA wetten ben ik nog niet helemaal uit...toevallig keek ik pas 'Unthinkable', zeker een aanrader als dit soort dingen je interesseert, maar dan ga je ook over zulke dingen denken.

en WW3...weet niet, zie ik niet gauw gebeuren...VS+hulp blijft landen binnenvallen...evt. een ander land valt een x de VS aan en de VS+hulp slaat terug en dan blijft het denk ik ook binnen die perken...maar who knows.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:31

btw ik las nog eens de tekst waarmee dit topic geopend werd...
'de mens hoort vrede te kennen, money is the root of all evil?'...
macht zit in de mens
de eerste mensen op aarde hadden leiders, hadden 'oorlog' lees: gevechten en probeerden goede jachtgebieden in te nemen etc...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 0:36

grootste kans op WW3 lijkt me btw:

VS valt Iran binnen..Israel ziet eindelijk z'n kans rijk om los te gaan...
ALS Iran nucleaire wapens heeft OF banden heeft met Japan/Rusland die zouden helpen...dan wordt het een wereldoorlog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 1:26

BB schreef:
btw ik las nog eens de tekst waarmee dit topic geopend werd...
'de mens hoort vrede te kennen, money is the root of all evil?'...
macht zit in de mens
de eerste mensen op aarde hadden leiders, hadden 'oorlog' lees: gevechten en probeerden goede jachtgebieden in te nemen etc...

Ja ik bedoelde in deze tijd, ik denk niet dat er oorlog nodig is als elk land gewoon z'n eigen ding doet en iedereen
leeft in vrede, nahmean.. hoewel het nooit zou gebeuren... Kennedy had wel ideeën om armoede te bestrijden
en 'strijden' voor wereldvrede, ik denk dat het zeker mogelijk is.

BB schreef:
grootste kans op WW3 lijkt me btw:

VS valt Iran binnen..Israel ziet eindelijk z'n kans rijk om los te gaan...
ALS Iran nucleaire wapens heeft OF banden heeft met Japan/Rusland die zouden helpen...dan wordt het een wereldoorlog

WW3 zou het westen tegen de Arabische landen zijn, denk ik.. Maargoed we zullen zien
Misschien komt er ook geen WW3, was maar een 'gok', maar het lijkt me zeker mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
UppaSwampi
Akra
Akra



Aantal berichten : 109
Reputatie : 15
Registratiedatum : 16-10-11
Woonplaats : hierrrrrrrrrr

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 11:55

Mensen slapen hier.. Crying or Very sad http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/index.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 13:32

Jongens jullie moeten iets minder films kijken en playstationen.
Er komt voorlopig echt geen WW3.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 15:43

meer films kijken meer playstationen minder bezig houden met illuminati

niet vergeten het is 2012 het einde komt eraan
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 15:59

Misschien moeten sommige van jullie meer neuken : |
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 17:06

Wat weet jij van vrouwelijke aandacht joost?
Terug naar boven Ga naar beneden
OVOXO
Akra
Akra
OVOXO


Aantal berichten : 105
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-12-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 17:12

2012 word een akelig jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 17:44

master schreef:
Wat weet jij van vrouwelijke aandacht joost?

Dat jij meester zegt tegen je SM meester.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:42

Jodenkoek schreef:
Programma's als Jersey Shore (hoewel ik het zelf kijk)

 dna


Laatst aangepast door Jaap op vr 12 jul 2013 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:46

Hahaha dat is echt bullshit trouwens.
Als Illuminati bestond kregen we er echt wel iets over in onze geschiedenisboeken.
Op het nieuws is er ook noooooooit wat over illuminati geweest.
Is gewoon een fabeltje net als loch ness en bigfoot.
Loop door er is hier niets te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:49

master schreef:
Dat 9/11 is echt de grootste bullshit ever..
Dit geldt voor dat je demkt dat al qaida cia is.. Waarom zou 9/11 door amerika zijn veroorzaakt?

 Ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland   Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illuminati's agenda in volle werking + de Amerikanisering van Nederland
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» privacy in Nederland [docu]
» Dizaster 4 december battle in nederland?
» Nederland - Turkije 2014 WK Kwalificatie.
» België - Nederland : 4-2
» newskool hiphop in nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: