Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+24
ridler
YourMom
rmn92
rolow
khadaffi
NiggehvanAlmere
Ruben
3x
BB
sauterfaun
Vrouwonvriendelijk
MT
gosu
Hunter
Crazy S
AGIE
furr
Piwi
kapitein033
Jaap
westside
master
Randy
Tjenn_
28 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tjenn_
Akra
Akra



Aantal berichten : 80
Reputatie : 1
Registratiedatum : 31-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 8:25

Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 8:29

Zieke battle.. echt classic.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 8:58

Godverdomme wat een battle!
Beide dopeste performances tot nu toe.
Crackbek is een aandachtshoertje

Na twee keer kijken vin d ik de battle voor jason bourne.
Ronde 1: ldeep
Ronde 2&3 jason bourne

De lines van jason bourne zijn doper dan de lines van ldeep. Hij heeft ook goed gewerkt aan zijn delivery. Ldeeps delivery is next level maar daar win je, naar mijn mening, geen battles op


GRRRRRRR!!!


Laatst aangepast door master op zo 1 apr 2012 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 10:53

L-deep 3e ronde was keihard
ik geef deep alle 3 de rondes
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 10:56

dat judgen is zo ook veel beter
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 11:26

ja maar jij bent l-deep fanboy

Verder...dope battle. Moet em nog een keer kijken om er een goede mening over te geven.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 11:54

Die sjietische bitch wilde kussen maar ik soenniet. hahah dope

Dat terzijde vind ik l-deep's performance zo fucking nice, heb t niet eens over de lines.
Paar barz die kippenvel geven.. eerlijk vind ik jason niet erg goed in deze

Ik ben zelf turk en L-Deep heeft groot gelijk over Mustafa Kemal Ataturk

Grootste pedofiel en hoerenkind in de turkse geschiedenis. BREH
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 11:56

kk harde battle, ik geef em aan crackbek sshhhhhhmrehhh!!
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 12:00

l deezy easy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 12:19

Aight, sowieso beste performance van beide tot nu toe. Ik vind deze delivery van Jason dope, ik hoop dat hij voortaan een goede mix kan maken van agressiviteit en jokes in z'n battles. Ik vond Jason z'n wordplay in deze battle minder dan normaal, en hij had ook een paar lines die ik gewoon echt minder vond.

Maar datzelfde geldt voor L-Deep. Dope lines, minder dope lines. En hoewel ik Jason z'n delivery echt goed was in deze battle, vind ik het toch prettiger om naar L-Deep te luisteren. Jason z'n accent en articulatie zijn soms een beetje hinderlijk.

Verder vond ik ronde 1 voor L-Deep. Hij had goede multi's, schema's en personals in combinatie met een dope delivery. Jason z'n lines vond ik minder goed dan die van L-Deep in deze ronde en die choke was ook erg lelijk. Maar zelfs zonder die choke had ik deze ronde aan L-Deep gegeven.

Ronde 2 vond ik voor Jason Bourne. De enige dope lines van L-Deep hier waren die over Jason z'n stem. De rest van die ronde dat hij info weg geeft over zichzelf deden me eigenlijk niet zoveel. Het begin van Jason z'n ronde vond ik eigenlijk ook niet zo sterk, dus eerst neigde ik er naar om te zeggen dat deze ronde gelijk was, maar Jason edged hem door z'n shit vanaf die watersnoodramp line (die was echt dope).

Ronde 3 vond ik overduidelijk voor Jason Bourne. L-Deep kwam hier met matige lines over Turken, terwijl Jason volgens mij helemaal geen Turk is is. Ook had hij een heel schema dat eindigde met de clou dat Jason z'n kontje gaf achter het station? Ok. Die Joseph Kony line was wel dope.
Jason daarentegen kwam deze ronde met keiharde personals en een zieke delivery.

Ik geef deze battle dus 2-1 aan Jason Bourne, maar ik kan wel begrijpen waarom L-Deep gewonnen heeft.
Wat ook "grappig" is dat ze beide dingen dingen rebuttlen die niet gezegd zijn. Jason zegt dat L-Deep hem alleen maar kan pakken op die choke tegen Kwis, terwijl L-Deep het daar totaal niet over gehad heeft. En wat L-Deep in z'n 2e ronde zei weten we nu wel.

Maar ja eigenlijk is het ook beter dat L-Deep gewonnen heeft, want ik zie liever hem tegen Mennis dan Jason.

Easy


Laatst aangepast door Jaap op zo 1 apr 2012 - 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 12:31

Laid back --------------------------------------> Schreeuw delivery.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:05

Alle 3 de rondes naar L-Deep LETS GOOOOOOOOO

3e ronde killin it nagga
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:12

1e ronde l-deep
2e ronde jason
3e ronde l-deep
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:13

Laatste paar lines van L-Deep zn 3e ronde vond ik echt niet kunnen.. maar zn delivery blijft baas. L-deep super saiyen mode en Jason zn stylo vind ik niet zo tof.. alleen hij heeft wel gruwelijke lines in zn 2e en 3e ronde
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:09

lol, hoe kan je elke ronde aan L-Deep geven? Waarom vind je bijvoorbeeld dat hij die 2e ronde had?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Crazy S
SJONNIE
SJONNIE
Crazy S


Aantal berichten : 535
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:10

Ronde 1: L-Deep
Ronde 2: Jason Bourne
Ronde 3: L-Deep

Dit vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=2rGFHneu2BQ
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:19

Ik ben het volledig eens met Jaap.. L-Deep ging op die Arcane tour met zn true story shit over Turken terwijl die lines misplaatst zijn. Dus eigenlijk vind ik dan dat heel je ronde dan wegvalt.. nou heeft hij een voordeel dat het 3 minuten waren en de helft van zn ronde wel aight kwam. Ronde 1 L-Deep overduidelijk, ronde 2 Jason overduidelijk. L-Deep verbaasde me wel met zijn gruwelijke delivery en Jason natuurlijk ook maar daar was ik al van op de hoogte voor de battle.

En Kapitein, je bent geen Turk anders zou je je geschiedenis wel weten.. je kan veel zeggen over Ataturk (gokverslaafd, drankverslaafd) maar pedofiel? Naaah... ik zou het eerder geloven als je een koerd bent.

En L-Deep spreekt zich zelf keihard tegen btw.. eerst zegt ie dat is spuugt op de graf van Ataturk.. en hij eindigt zijn ronde dat ie de vader van elke Turk is, Mustafa Kemal. Zelfde persoon ya digg.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:21

Ldeep heeft matige bars. Jason bourne pakt deze op lines. Ben het wel met de post van jaap eens. Lekkere kijk op battles jaapie.

Waarom judge adi eigenlijk een battle van ldeep? Zij zijn immers matties. Ik wil geen onpartijdigheid impliceren maar als oganisatie moet je dat niet willen #mijnmening #notwitter
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:46

Mwah, ik denk dat Adi heus wel objectief kan jureren. Jordy is toch ook een mattie van Diggedy Tony? En Robian is trouwens ook een vriend van L-Deep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:53

pfff die 3e ronde van Jason blijft te gruwelijk man..goddamn. Ik snap echt niet hoe mensen die 3e ronde aan L-Deep kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:10

Ff serieus he, zit L-deep aan de xtc?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:17

die 2de van l deep vind ik ook niet geweldig.. hij praat teveel over zn vader man
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:30

Die laatste bar van Jason is zo hard
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:39

Wie vond jij dat deze battle had Jeevz?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:46

Dope battle
Vond dat L 'm overall wel had, als ik dat mag zeggen, het is tenslotte een mattie
Jason kwam qua lines doper dan anders maar ik vind die harde delivery juist een beetje geforceerd en niet bij hem passen
Wel dope dat hij minder jokes heeft dan anders en het meer op personals gooit
De term 'kale pussy' mijn kant op vond ik minder vermakelijk

Niet elke bar van L-Deep kwam even hard aan en idd ging niet de hele 3e ronde van Jason over L's pa, daardoor zou ik ronde 2 ook aan Jason geven
De delivery van L-Deep is dope maar ik vind het onterecht dat sommige mensen doen alsof dat z'n enige sterke kant is, man is ook creatief met bars

Ronde 1 en 3 L-Deep, ronde 2 Jason
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Gesponsorde inhoud





Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» L-Deep vs Jason Bourne 1/8 Finales Promo Live Event 25 Maart PunchOutBattles
» Verslag van de 1/8ste finales van punchout. 25-3-12 [SPOILERS]
» Sensei vs Riemiks 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Najih vs Shiike 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Foo vs Killer 1/8ste Finales PunchOutBattles 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: