Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+24
ridler
YourMom
rmn92
rolow
khadaffi
NiggehvanAlmere
Ruben
3x
BB
sauterfaun
Vrouwonvriendelijk
MT
gosu
Hunter
Crazy S
AGIE
furr
Piwi
kapitein033
Jaap
westside
master
Randy
Tjenn_
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:53

@Master

In 1300 jaar zijn er maar 60 diefstallen geregistreerd in een islamitische staat, dit is een half uur Europa. Denk na voordat je iets zegt universiteitboy
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:09

2de keer kijken geef ik hem toch aan Jason Bourne, zijn derde ronde was gewoon toch echt gruwelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:16

@kapitein Geregistreerd ja, dat zegt waarschijnlijk meer over de kwaliteit van de handhavers van de wet. Daarbij komt natuurlijk dat al die islamitische boefjes in nederland verblijven (check de cijfers aangezien je daar op kickt). In een islamitische staat gebeuren aanzienlijk meer verwerpelijke gebeurtenissen plaats dan de delicten die jij in een eerdere post opsomde. Maar fuck it blijf jij maar lekker hunkeren naar een dergelijke staat. En als je democratie veracht, wat doe je dan in nederland? Het leven in een democratische land blijkt dus iet zo erg te zijn.

Discussie gesloten. Laten we het over de battle hebben.

Je kan de derde ronde echt niet aan ldeep geven. Alz ik de reacties lees krijg ik het gevoel dat mensen enkel kiezen op delivery en niet op bars. De derde ronde van jason bourne is bodybag material
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:21

rolow schreef:
2de keer kijken geef ik hem toch aan Jason Bourne, zijn derde ronde was gewoon toch echt gruwelijk!

breh!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:49

Ronde 1 Zeker geen slechte ronde, maar in vergelijking met de 3de erg kalm. L-deep was goed bezig hier Jason ook, maar l-deep was hier toch wat sterker bezig. Niet eens heel erg door de choke Jason maar t telt wel een klein beetje mee.

Ronde 2 L-deep heeft deze eigenlijk verpest door het voorspellen van Jason zn 3de ronde het sloeg gewoon totaal de plank mis terwijl Jason gewoon goed bezig was hier.

Ronde 3 Deze geef ik echt zonder twijfel aan Jason. De 2de keer kijken vond ik m nog doper, hij heeft in deze gewoon heel veel verschillende invalshoeken en goede bars en gebruikt ze ook gewoon heel goed. L-deep heeft hier wel een paar goede jokes/bars maar ik vind de angles vrij zwak. Moet wel zeggen dat l-deep zn delivery in deze ronde van een buiten gewoon goed niveau is, goed stemgebruik en afentoe afwisselen van flow. Denk dat ik voorzichtig mag zeggen dat l-deep misschien wel de beste delivery van pob heeft.

Naast t per ronde beoordelen vind ik ook dat jason op 2 punten sterker is: bars en angles . Verder vind ik t niet een heel grote ramp dat l-deep deze battle wint al vind ik een 5-0 juryoordeel geen goede reflectie van de battle. En naar mijn mening is t zo dat als je in deze battle vind dat ronde 3 voor jason bourne is, je eigenlijk automatisch de winst aan jason geeft aangezien dat een ronde van 3min is en de andere 2 1minuut.

buiten dit allemaal gewoon een hele dope battle!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 22:58

Heeft iemand al geteld hoe vaak Jason in deze battle "ey" zegt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 23:18

bij 7.20 zie dat ai nohh hoofdje van jason
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 23:32

Ik pakte je straks vanuit meer invalshoeken dan een creative arrestatieteam
is bawzen line trouwens
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 14:16

ik heb em nu nog is gecheckt en ik vind jason toch echt kk dope hoe hij hier komt..

ik zou ronde 1 l deep geven
ronde 2 jason
ronde 3 OT of jason
Terug naar boven Ga naar beneden
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:00

Jason was on fire!

Ik vond z'n 3e ronde fucking hard man.
Zijn 3e is m'n favoriete ronde van heel de battle.

"Ik verbrand je zo erg bij de zonnebank dat je moeder korting bij je crematie krijgt." Breehh.
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:02

meer niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:10

snapje. 'zal ik je insmeren met olie terwijl we turks worstelen kijken' dat was pas een kankerharde line. man man man.

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:12

Dat turks worstelen en hoertje spelen achter CS was niet zo dope, maar kreeg wel veel crowdreaction.
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:12

sarcasm cunt
Terug naar boven Ga naar beneden
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:14

Nee echt. : |
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:20

nee
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:20

westside, als je die 2e en 3e ronde aan L-Deep geeft kan ik je echt niet meer serieus nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:24

2e misschien niet maar 1 en 3 sowieso
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:24

zijn delivery overpowerd die cunt
Terug naar boven Ga naar beneden
ridler
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 3
Reputatie : 0
Registratiedatum : 03-04-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:53

serkan ik kom je verleiden laten we elkaar insmeren met olie terwijl we turks worstelen kijken MURRRRRRRRRRRDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR MURDERRRRRRRRRRRRR
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:54

Vond je dat serieus grappig?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:58

l-deep komt vaak met bullshit lines man alleen zn delivery is echt kanker hard

ik vind toch dat jason deze had moeten winnen op lines
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:03

ze moesten wat meer punchlines herhalen
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 15:58

auron, je signature faalt kk hard
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Akra
Akra



Aantal berichten : 126
Reputatie : 12
Registratiedatum : 07-09-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 16:51

Omdat ik na het steeds vaker bekijken van deze battle begon te twijfelen aan de uiteindelijke winnaar heb ik de rondes tegen elkaar opgesomd, dus:

Ronde 1
L-deep begon met het exposen wat ik wel aardig vond vervolgens die 'accent line' vond ik ook wel aardig, hieropvolgend kwam die Serkan/hoofd line die ik matig vond. L-deep herpakte zich en dropte toen weer dope bars over het recyclen van lines door JB en kwam hieropvolgend met de statiegeld line die ik persoonlijk dope vond. Hierna kwam die nog met de 1.60 en maatje 37 line die ik dope vond maar de afsluiting met Van Velzen vond ik matig.

Jason Bourne kwam met de stoeptegel line die ik mwah vond. Vervolgens kwam Jason met die crack line, daaropvolgend de kamasutra line en het niet opgeven van de geboorte die ik alle dope vond, helaas kwam hierna die stumble. Jason sloot 'm toch af met die dope line over Hightower wat ik wel weer aight vond.

Ronde 1 geef ik door de hoeveelheid lines die dope waren dan toch aan L-deep.

Ronde 2:
L-deep begon deze met gire lines over de nieuwe JB film die misplaatst waren. Vervolgens kwam die met de baard in de keel die ik wel redelijk vond en daaropvolgend met die vergelijking van amandelen en stembanden die ik zeker dope vond. Toen kwam die misplaatste set-up over het gezinsleven van L-deep maar de daaropvolgende line over het blootgeven was zeker dope en L-deep sloot deze af door te stellen dat ie door de set-up over het gezinsleven de 3de ronde van Jason had verneukt wat ik ook wel redelijk vond.

Jason Bourne begon deze met misplaatste hoofdlines die ik totaal niet dope vond (hiphophead/ghettoblaster, kooltrui) en vervolgens kwam die met die traangas die ik ook niet dope vond. Die burgeroorlog van QC en de werkelijke burgeroorlog was redelijk. De laatste 2 lines van Jason die van tijdloos en de watersnoodramp waren wel weer dope.

Ik vind deze voor L-deep omdat Jason hierin eigenlijk maar 2 dope lines had en dat waren die laatste 2.


Ronde 3:
L-deep begon deze ronde met die ezel line die ik matig vond, vervolgens kwam die met die sjihieten en sunjiten die wel dope was. De daaropvolgende PKK en sniper/werkplek line was ook dope. Vervolgens de opsomming van de Armeense Genocide, Attaturk en Turkse vlag vond ik alle dope. Kony was ook wel nice. Turkijke oorspronkelijk uit Mongolië was ook dope en dit in verband met die chromosonen bij Jason. Ex-line, geurkazen, Tarkan en NS sloegen alle de plank mis. Bert en Ernie line was wel oke.

Jason kwam met de paardenbloem line die ik voor die hoofdgrappen wel leuk vond. Herbeleven jeugd vader L-deep was dope, hieropvolgend de universiteitenline die wel matig was. Haat aan liefde en tranen schieten was wel weer dope, doden en grafkisten ook, hetzelfde geldt voor kutsysteem en EZG met 16 accounts. Nep gebleken/ don't flop zeker dope en de daaropvolgende herhaling versterkte dit alleen wat die line fucking dope maakte. Kale pussy vond ik ook nice hetzelfde geldt voor die wordplays en eazy. Toen kwamen de mangmumline en L-deep boeken wat ik beide matige lines vond. Dat de battlecarrière van L-deep een fictieve leugen was en hoet hij het ging waarmaken vond ik een fucking dope line. Hetzelfde geldt voor de arrestatieteam line en de jurystem line. Zonnebank vond ik mwah, de personals over de vader en de moeder van L-deep vond ik fucking dope.

Die derde is dus duidelijk voor Jason.

In rondes zou het naar mijn mening dus 2-1 zijn voor L-deep, maar de gehele prestatie van Jason qua lines vond ik dan wel weer doper. Maar ik denk dan toch dat in deze de presentatie het verschil maakt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» L-Deep vs Jason Bourne 1/8 Finales Promo Live Event 25 Maart PunchOutBattles
» Verslag van de 1/8ste finales van punchout. 25-3-12 [SPOILERS]
» Sensei vs Riemiks 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Najih vs Shiike 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Foo vs Killer 1/8ste Finales PunchOutBattles 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: