Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles

Ga naar beneden 
+24
ridler
YourMom
rmn92
rolow
khadaffi
NiggehvanAlmere
Ruben
3x
BB
sauterfaun
Vrouwonvriendelijk
MT
gosu
Hunter
Crazy S
AGIE
furr
Piwi
kapitein033
Jaap
westside
master
Randy
Tjenn_
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:52

In theorie zou ik zeggen Ronde 1 gelijk, Ronde 2 JB, Ronde 3 heel close, lichte edge naar JB...maar zoals eerder door anderen genoemd vind ik 't nooit zo prettig naar JB te luisteren en vind ik 't prima dat L-Deep em pakt

vindt btw die over the top delivery van L-Deep wel oke, maar tijdens de rondes van JB lijkt ie echt gehandicapt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:13

sauterfaun schreef:
Dope battle
Vond dat L 'm overall wel had, als ik dat mag zeggen, het is tenslotte een mattie

cool story vakkenvuller

jordy1

fucking hinderlijk hoe ldeep en crackbek doen. Ik heb deze battle nu meerdere keren gekeken en ik vind dat ldeep echt matige bars heeft, een handvol dope bars. Ik vond hem voor deze battle al overschat, dat gevoel is alleen maar versterkt (cool story he)
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:17

kanka toch op idioot
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:38

Jaap schreef:
Wie vond jij dat deze battle had Jeevz?

Ik zeg je eerlijk , ik weet niet man
Eerste keer vond ik dat L hem nipt had, 2e x Jason
Jason zijn eerste ronde was shit die choke
en L-deep zijn tweede ronde was barverspilling
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:44

@Hunter,

Ik noemde hem een pedofiel, niet dat hij kinderen verkacht maar als scheldwoord.. En ja, ik neem aan dat je een Moslim bent Hunter. Zo ja, kun je onmogelijk van hem houden. Hij heeft duizenden praktiserende Moslims opgehangen, Koraanscholen verbrand, een eigen Alfabet verzonnen terwijl we een mooie arabische alfabet hebben. Daarom verstaat bijna elk Arabisch sprekende (egypte,syrie,irak,iran,afghanistan etc) elkaar, behalve de Turken. Hij was idd Raki-verslaafd, hij heeft zich doodgedronken (no whinehouse). Verder heeft hij geen ruk gedaan voor Turkije waar ik voordeel aan heb.

Hoofddoekverbod op scholen en openbare gebouwen. Je moet je baard scheren als je voor de overheid werkt (scholen, ziekenhuizen(particuliere niet meegeteld), gemeentes etc.) Hij heeft 100 jaar geleden een wet gemaakt, volgende; Je moet van Mij (mustafa kemal ataturk) houden, wie dit niet doet, dus als je in het openbaar in turkije zegt dat je niet van hem houdt, ben je strafbaar. En vroeger hingen ze mensen op als ze dit zeiden

Dat hebben we aan deze hoerenkind te danken...

Btw. als Turk (no Murda) zijnde, schaam ik me voor Turkije. Ik verwerp sowieso alle democratische landen, aangezien er geen één Islamitische staat is. En turkije die soldaten naar Afghanistan stuurt om agenten te trainen? smh..

Bovengenoemde is niet eens één honderdste deel van de fouten Turkije. Niet erg relevant om dit te posten, maar mensen moeten de waarheid kennen. Als jullie willen kan ik nog een stuk schrijven hoe krom de democratie is, voor de liefhebbers

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:50

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Ataturk-maze-1250
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 17:30

BB schreef:
In theorie zou ik zeggen Ronde 1 gelijk, Ronde 2 JB, Ronde 3 heel close, lichte edge naar JB...maar zoals eerder door anderen genoemd vind ik 't nooit zo prettig naar JB te luisteren en vind ik 't prima dat L-Deep em pakt

vindt btw die over the top delivery van L-Deep wel oke, maar tijdens de rondes van JB lijkt ie echt gehandicapt

Hoe de fuck kan je die eerste ronde gelijk vinden, na zo'n vieze stumble/choke?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 17:34

mwah...als ie al niet gelijk was, was het puur door de choke; vond btw de 1e ronde van beiden niet heel spectaculair. En die choke doet verder weinig af van de battle, duurde een seconde ofzo en verder heeft ie gewoon al z'n lines kunnen spitten zonder probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 17:50

Na één keer te hebben gekeken gaf ik eigenlijk alle rondes aan L-deep.
Maar na alle reacties te hebben gelezen en de battle nog een keer heb gekeken moet ik de 2e ronde toch aan Jason geven. Ik vond dit trouwens niet de beste battle van Jason alhoewel zijn delivery hier wel beter is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:26

FOHLM
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:26

kapitein033 schreef:
@Hunter,

Ik noemde hem een pedofiel, niet dat hij kinderen verkacht maar als scheldwoord..


Ik verwerp sowieso alle democratische landen, aangezien er geen één Islamitische staat is.

ok

HAHAHA

wtf


@MT hou je bek hoertje. Je moeder staat op een bangalijst


Laatst aangepast door master op zo 1 apr 2012 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:28

Kapitein prefereert een totalitair Islamitisch regime in plaats van een een democratische staat met vrijheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:33

ai ik hoorde al enge verhalen over die battle zie ook dat ie al online staat dacht eerst mensen maken 1 april grap ik ga em nu nu nu checken
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:34

Kapitein moet een enkele reis boeken naar turkije
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:36

BB schreef:
mwah...als ie al niet gelijk was, was het puur door de choke; vond btw de 1e ronde van beiden niet heel spectaculair. En die choke doet verder weinig af van de battle, duurde een seconde ofzo en verder heeft ie gewoon al z'n lines kunnen spitten zonder probleem

Ben ik niet met je eens, door zo'n choke is heel je ronde verpest. Zonder die choke egded L-deep hem ook vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:42

Als een choke je ronde verpest dan is er geen dprake van edgen kankah wous
3x FOHLM
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:48

Master ik verkracht je moeder, buiten dat vinger ik haar

@Jaap, waarom niet? democratie staat voor torenhoge criminaliteit, torenhoge verkachting, torenhoge verkeersongevallen met doden (VOORNAMELIJK DOOR ALCOHOL OF DRUGS), een staatshoofd die niet democratisch is verkozen ?!?!?! leg dit even uit Jaap aka democraat (no ryhme)
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:49

wauw..jullie gaan ver om je gelijk te halen over een battle
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:51

master schreef:
Als een choke je ronde verpest dan is er geen dprake van edgen kankah wous
3x FOHLM

Keertje begrijpend lezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:58

Ey g die shit is fiiiiiiireeeeee! kaolo harde battle
l deep flowt paar keer keihard goeie timing zn lines minder maar hij pakt t slim aan
niks voor niks die grote hoofd die man is wel barki.
jason keiharde barz fordays delivery agressief beiden booss dat geschreeuw van crack l deep en jason in derde ronde van l deep is classic.

1e ronde gelijk.
2e ronde jason.
3e ronde zou ik misschien als ik daar was nipt l deep geven of ook gelijk en duidelijke ot erachteraan maar ik vind hier op beeld best duidelijk voor jason. derde van jason is sowieso classic hard.

deze battle van is sowieso top5 persoonlijke favo voor mij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 18:59

kapitein033 schreef:
Ik ben zelf turk en L-Deep heeft groot gelijk over Mustafa Kemal Ataturk

Grootste pedofiel in de turkse geschiedenis

kapitein033 schreef:

Ik noemde hem een pedofiel, niet dat hij kinderen verkacht maar als scheldwoord..

kapitein033 schreef:

Ik verwerp sowieso alle democratische landen, aangezien er geen één Islamitische staat is.

Jaap schreef:
Kapitein prefereert een totalitair Islamitisch regime in plaats van een een democratische staat met vrijheden.

kapitein033 schreef:
@Jaap, waarom niet?

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Please-stop-posting
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:00

meh, had er meer van verwacht
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:12

kapitein033 schreef:
Master ik verkracht je moeder, buiten dat vinger ik haar

@Jaap, waarom niet? democratie staat voor torenhoge criminaliteit, torenhoge verkachting, torenhoge verkeersongevallen

Really??

Voornoemde gebeurt niet in islamitische staat?

Oja battle is nog steeds dope
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:15

Vind het een hele dope battle. Ik kan niet echt een duidelijke winnaar geven, vind ze namelijk in ronde 3 beide heel hard en ronde 1 zal ik aan L-deep geven en ronde 2 aan Jason (vond deze twee rondes beetje matig). Vond de nieuwe stijl van Jason opzicht best wel hard, alleen past het niet echt bij hem. Qua delivery gaat hij naar L-deep, qua personals aan Jason, qua punchouts vond ik ze beide dope. Ga dan misschien toch lichtelijk naar L-deep, puur omdat ik niet zo fan van Jason ben. Overigens vind ik dat L-deep zich flink aanstelt in de rondes dat Jason spit. Ik snap dat sommige punches als rake klappen aankomen, waardoor je misschien lichtelijk geïrriteerd ben, maar dit was zo played. Ook dat hele grrrrr en die reacties van Crackbek vind ik overbodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:20

Inderdaad ik irriteerde me best wel aan l-deep tijdens de rondes van Jason,
de hele tijd zo zenuwachtig heen en weer lopen.
En ze moeten echt eens stoppen met hoofd-grappen maken tegen L-deep.
Deze van Jason sloegen ook volledig de plank mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles    Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jason Bourne vs L-Deep 1/8ste Finales PunchOutBattles
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» L-Deep vs Jason Bourne 1/8 Finales Promo Live Event 25 Maart PunchOutBattles
» Verslag van de 1/8ste finales van punchout. 25-3-12 [SPOILERS]
» Sensei vs Riemiks 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Najih vs Shiike 1/8ste Finales PunchOutBattles
» Foo vs Killer 1/8ste Finales PunchOutBattles 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: