Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende
AuteurBericht
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:25

hahahah kankerziek als jaap zn eigen league heeft gaat aiky hem trollen




























Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Jaapexposed-1

Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:38

@Master: Ik ben wel tevreden met de views zeker wel. Bij elke goeie battle zie je gewoon dat de views omhoog schieten dus tligt aan de mc's wat ze brengen.

Wel vindt ik dat de Mc's elkaar onderling meer mogen pesten, uitdagen etc voor een battle. Dat zou elke battle goed doen. Zo hebben wij materiaal om een battle/event te hypen. Maar dat ligt aan de mc's zelf.

Er heeft een oud collega van mij een dope concept bedacht van POB voor de televisie. Op het moment dat dat gaat gebeuren dan gaan we zoveel aandacht krijgen.

Droom nog is een POB Belgie die net zo hard gaat als de onze nu of POB Frankrijk of Spanje ofzo haha..

De grotere site's die zeggen dat ze POB niet dope vinden en het niet klopt met wat ze willen posten (Puna). Puna is een betaald site de jongens verdienen geld met advertenties en houden ook rekening met het gescheld op hun site. VEEL merken willen niks te maken hebben met gescheld met K of andere woorden.

Wij hebben die probleem ook kwa sponsoring. Zo hebben we met britain een gesprek gehad en die zeiden nadrukkelijk er wordt teveel gescholden we legden ze uit dat we dat never kunnen verbieden het is een battle.

Ik zelf denkt dat ze bang zijn dat de populariteit van de battle mc's sommige artiesten/labels waar ze afspraken mee hebben gaat ontstijgen. En dat er veel bezoekers van hun ook naar ons toe komen. Dat denk ik dan. Weet dit niet zeker.

Mensen denken veel dat connecties met die site's veel kan doen. Ik kan jullie zeggen dit is niet waar. JPB wordt ook niet overal gepost bijvoorbeeld. Rappers moeten hard werken en pushen en uiteindelijk pakken ze je wel op want ze hebben content nodig. Insayno was het gelukt na alle bikkelen om ineens op Puna op te duiken. Kwiss ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:46

Maar Aiky, jij zegt toch sites zoals puna etc, die denken dat er te veel gescholden wordt (tis ook zo hoort ook zo).
Maar hoe wil je POB op TV gaan brengen dan, dat gaat em al helemaal niet worden.. denk ik Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:46

Dope topic dit! Waardeer dit echt erg van Aiky.
Wie had gedacht dat Jaap dit voor mekaar zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:46

haha wie had een jaar geleden gedacht dat Aiky op het forum zou komen.


Erg dope!

Zit Maxje nu trouwens ook bij ZJ? Zoiets hoorde ik Jeevz zeggen op tinychat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:54

@Agie: Klopt dit is ook een hele andere formaat. Heeft te maken met zelfkritiek en vele factoren die raakvlakte heeft met het battlen. Een KC die weet dat zn tanden ter sprake komen maar dit lachend op zich neemt is iets waar kids van kunnen leren. Leer je zwakte en leer ermee om te gaan.

@Zjos: Jaap is een baasje. Vertel het hem niet anders ga die los op me (No Gordon).

@johan: Je hebt t goed gehoord. Binnenkort meer hierover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:57

Bedankt voor alle antwoorden!

Ik vraag me ook af, in hoeverre zijn artiesten als Mini Simon en Magere Hein winstgevend voor ZJ. Van iemand die buiten het bedrijf staat zoals ik lijken ze mij namelijk alleen maar verliesgevend omdat je ze toch moet betalen en ze niet concreet geld opleveren, ze brengen ook niks uit?


Laatst aangepast door Johan op ma 4 maa 2013 - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:01

aiky wat is zelf je favoriete battle van pob?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:09

Wel jammer dat er pob event in amsterdam is nu ik in rotterdam woon ik zie een complot ontstaan :p
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:23

........
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:28

aiky:

ik heb nog nooit getaped of dergelijke .
maar volg POB al vanaf dag 1 en heb wel degelijke intresse om eens in de ring te springen.
is die mogelijkheid wel aanwezig ? want als je kijkt naar Deniz of de dennis etc, hebben mischien wel tracks maar die hebben totaal geen inhoud of dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:29

patrickheij schreef:
aiky:

ik heb nog nooit getaped of dergelijke .
maar volg POB al vanaf dag 1 en heb wel degelijke intresse om eens in de ring te springen.
is die mogelijkheid wel aanwezig ? want als je kijkt naar Deniz of de dennis etc, hebben mischien wel tracks maar die hebben totaal geen inhoud of dergelijke.

Hoezo tape je niet gewoon ff wat dan? Als je dan toevallig wack bent hoor je gelijk van ons dat je het niet moet doen.. of wat je moet verbeteren voordat je aan je eerste battle begint.


Laatst aangepast door Jodenkoek op ma 4 maa 2013 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:29

@Johan: Magere hein doet al enkele jaren zijn ding zonder mij. Het was moeilijk idd om hem te marketen en daarom ook die keuze. Simon heeft tot nu toe niet veel gekost ofzo.. Maar gaat zeker wel wat opleveren in de toekomst. Op t moment zijn we bezig met nummers en een TV dingetje. Hier de plilot:


Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:36

My carepackage is empty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:38

Aiky schreef:



ik ga zo snel mogelijk wat schrijfen en tapen , hoe komt het dan by jou terecht ? zet het uiteraard hier op t forum . Thanks dat hiernaar gekeken word , geeft een grote motivatie !
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:46

Ik hoop niet dat we schrijffouten op tape gaan horen.



:isee:
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:53

ik zal zo snel mogelijk iets tapen en posten . Dan hoor ik jullie mening wel haha , kritiek altijd welkom kan ik er gelijk aan werken voordat ik in de ring sta .
Ik verwacht uiteraard niet dat ik league mc ga worden etc, daarvoor zal ik wat ervaring op moeten doen waardoor ik dingen zal leren. Zie dit als een grote kans en zal hem benutten frans
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:55

Je krijgt sws 3 reacties, 2 van je matties en 1 van de battie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:57

yeye schreef:
Je krijgt sws 3 reacties, 2 van je matties en 1 van de battie.

iahboy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:38

Aiky tof dat je dit doet. Veel vragen zijn al beantwoord, had er nog wel eentje: Is er nog een kans in de toekomst dat er nog gastjuryleden, net zoals brainpower toen komen jureren?
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:43

rolow schreef:
Aiky tof dat je dit doet. Veel vragen zijn al beantwoord, had er nog wel eentje: Is er nog een kans in de toekomst dat er nog gastjuryleden, net zoals brainpower toen komen jureren?

Niet lullig bedoeld Rolow, maar die vraag kun je gewoon zelf beantwoorden. Is er een kans dat dat weer gebeurt? Ja
Het is zeer onwaarschijnlijk dat dat niet zal gebeuren.

Aiky laat mij jou assisteren man aub
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:54

Raffaarlijk 智 ‏@Rafello1
Aiky zit gwn op forum
Openen

Wel dope als al die andere mc's zich nu ook gaan aanmelden aangezien 'Aiky' op t forum zit. Denk niet dat ze dat gaan doen maar toch wel leuk toch ex
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:58

Aiky schreef: