Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:14

Aiky swa je hebt belangrijkste vragen al beantwoordt. Maak er geen fulltime baan van. Laat mij ook wat doen. ZJ alla day#Don Dadda#

Kunstgrasss#

Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:28

Wat mij vet lijkt is dat we met de league mc's een punchout album maken. Dat iedereen 1 track aflevert, en dat er eventueel 3 clips worden geschoten. Het nummer dat Ex destijds had gemaakt kan dan als titeltrack dienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:44

@Albo: Hahaha sorry man maar uit respect zeg ik het niet hahha. Wie denken jullie ?

@Riemiks @meezy @nickvayne @jodenkoek @yesyah: Ik ga de juryleden en excellent hierop afspreken wat zei ervan vinden. Het leek me sowieso ook gewoon dope om de publiek die daar is erbij te betrekken. Maar we zullen het erover hebben. Jullie krijgen later te horen hoe of wat.


@Rolow: Je hebt een punt. Jammer is dat het geld er nog niet is dus maar mensen toch erop blijven doorgaan. Het geeft aan dat mensen zich toch genaait voelen ofzo op de een of andere manier die schitis triest man om te zien. Echt jammer.


@Jeevz: Wat jij zegt klopt helemaal geen PIEEEP van Sorry. Ken je ze nog ? Lange Frans, Negative, Excellent, Tim Beumers, Jiggy Dje, Steen, Kimo, Klopdokter pfff etc etc etc.
De allereerste event waar JIJ moest battlen deed jij 2 battles . 1tje freestylde je omdat je zooooo gedreven was. Artiesten betalen om te battlen minst hun reisvergoeding ? Je bedoeld bijv Lexxxus die 1000euro vraagt of Eddy Ra die 2000euro vraagt ? of een Jiggy die toch niet gaat battlen ? Of had je het over Dezelfde artiest/battle mc als jou die al zoooo blij waren dat er eindelijk een platform was waar ze met elkaar konden chillen etc ?
Wisten jullie dat een mc die in de league zit nooit entree hoeft te betalen ? Altijd naar achteren kan lopen om wat te drinken te pakken ?


@MBZUIDWD2: G luister dan !! IEDEREEN wilt het liefst betaald worden. Fans willen gratis een event bezoeken. Ik zou ook willen dat ik al mijn werkuren naar de mc's kan sturen op een factuur en dat ze me betalen.
Andere league die in Nederland belooft te betalen. We zullen zien waar dat gaat eindigen. Je kan je video's zelf editen om werk te besparen je kan een site zelf bouwen om geld te besparen je kan een zaal een aantal keer gratis krijgen maar op een gegeven moment houd dit op. Als je de groei meemaakt wat wij meemaken kan je die schit nooit meer bijhouden.
Daarnaast krijg je betaald als je 3 keer wint 50euro (als ik me niet vergis hoor) noouuu oeee zeiken we hier over 3 keer reizen geld uitegeven voor 50euro ? en niemand heeft je battle gezien er is geen eens een site waar mensen je battles kunnen checken niks. Man hou aub op man.
JONGENS CHECK DAN IK GA STOPPEN OVER DIE MONEY TORRIE . IEDERE MC DIE HET NIET EENS IS HOEF NIET TE BATTLEN je MOET NIET BATTLEN VAN MIJ.
Zo ging ik aan t begin van t jaar ieder langs doe je nog mee ja of nee. Simpel. Wij hebben 4000 aanmeledingen en ook al gaat iedereen weg beginnen we weer overniew om nieuwe guys die kans te geven uit tegroeien tot een top MC. Dit is iets wat we iedere keer gedaan hebben, nou hunzelf dan maar wel door de mogelijkheid.


@RMN92 : Als het goed is kloppen de battle's. Ik ben zelf nu druk bezig met de belgische battles, de interviews van aankomende events en de aankomende event dus ben nog niet diep daarin nog.
Oja sorry ja man zodra we het gevoel hebben dat er veel mensen zich aanmelden met potentie dan wordt de line up ook groter.
Ja zodra een mc ons een video aanlevert en wij laden het op dePOB kanaal en er komnt een battle aan kunnen we dit altijd promoten.
Ik ben de tussenschakkel. Dus ik bespreek met Excellent de datums voor een event hij (vroeger jordy) gaat ermee aan de slag en geeft me op een gegeven moment aan joh dit halen we wel of niet want genoeg of te weinig aanmeldingen.
Als ik een go hebt ga ik met de zaal alles bespreken. Dan ga ik naar de gasten van de site en intro's etc en geef ze aan wat de thema is en wat we allemaal nodig hebben, ook geef ik de naam van het event aan en hun komen later met een aantal concepten en we beslissen dan samen welke we doen ja of de nee.
De cameramannen en de mc's worden gevraagd of ze tijd hebben voor interview (Dit is als wij zelf tijd hebben hiervoor) dat wordt dan ingepland en vervolgens minimaal 2 weken voor de event gaat alles eruit.
Nu door ervaring plannen we alles zo ver vooruit dat we in februari al wisten dat er een 2 vs 2 event gehouden wordt in mei waardoor we een dag hebben ingepland dat we zelfs gaan loten als in de champions league wie tegen wie gaan en reacties en dit filmen en online gooien.
TROUWENS: Tijdens dit gebeuren krijgen de mc's allemaal te eten en te drinken. Laatst waren we de interviews aan t doen van de maart event en iedereen kreeg drinken in de bar en eten en dit ook op mijn kosten !!


@yesyah: We hebben nu 3 angles waarvan de gewonnen met kleur. 2de cam iets andere angle maar dan zwart wit en dan een veree met kleur. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.


@Auron: Hahaha dat kan ik niet zomaar zeggen. Er zijn feitelijk een paar die hard werken aan de muziek en battlen die ik echt op tijd moet benaderen anders doet een andere het of breken ze door voor mn neus. Maarja weetje als de tijd eris en mn gevoel zeg doen benader ik gasten.


@niggehvanalmere: Ik begin het net leuk te vinden. Nu snap ik al die gefoto shopte hoofden en schit hahaha.. Dalijk ga ik de uren dat ik hier zit doorbereken op Jaap zn entreekaartje hahaha.. GEINTJE JAAP
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:45

@Dani: Een hele dope idee inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:57

Ai dan is het goed man als je het leuk vindt is t goed. Met plezier naar je werk gaan like a boss#
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:04

schiiiiiiit
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:09

Aiky serieuze vraag he

hoe spreek jij ''Schit'' uit eigenlijk?

skit, sgit, shit, poep
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:13

ait dope plannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:25

Sowieso zijn die mc's die je opnoemde MC's die met beat spitte.
Lange Frans deed alleen spitt, is geen echte battle MC.
En sowieso 4 van die mc's die je noemde lijden precies aan datgene wat ik opnoemde en zijn daarom nooit zo groot geworden als een Jiggy of Lange.
En ik ben ook niet iemand die zeurt om geld, ik zei alleen dat ik het wel snap van mensen.
Ik ben en blijf altijd gedreven voor dingen wat betreft hiphop.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:32

jeevz echte kwaliteit komt wel bovendrijven ongeacht of je een battleverleden hebt of niet.
Dezelfde mensen die je battles kijken, volgen je op twitter. Dus als jij dope performances neerzet in een battle krijg je meer fans. Als jij je muziek promoot gaan zij vanzelf je tracks checken.
Dus het staat en valt met de kwalitiet van je eigen producties. Het heeft echt niks te maken met je battles. Het is juist een voordeel want door je battles krijg je veel meer bekendheid.

Zeg eens eerlijk wat heeft meer views je battles of je videoclips?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:40

Aiky schreef:
@yesyah: We hebben nu 3 angles waarvan de gewonnen met kleur. 2de cam iets andere angle maar dan zwart wit en dan een veree met kleur. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.

Wel leuk dat je creatiever probeert te zijn Aiky no offence maar...
Ik persoonlijk denk dat dit in de editing ( vooral met tibodesign :\') ) echt niet goed komt.
Daarmee wil ik zeggen dat ie t niet echt proffesioneel gaat doen.. denk ik.. hoop ik van niet tuurlijk.
Want er was ook 1 battle waarin hij t echt slecht had gedaan en daarna heb ik die angles echt nooit meer gezien.
Moet ff kijken welke battle t was, kom er later op terug als ik t kan vinden en dan zal k je die als voorbeeld laten zien (misschien weetje zelf wel welke battle dat was)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:44

@Jeevz: Ik zou graag willen weten welke 4 mc's ? Ik denk dat alle mc's die ik benoemde op de een of andere manier veel bereikt hebben.

@master: Precies

@Agie: Tibo doet dit niet. Omdat de cameramannen dit gefilmt hebben laat ik hun dit doen. Ik zelf zeg het eerlijk het ziet er dope uit. Tuurlijk zullen er hier en daar wat missers kunne voorkomen maar ze moeten nog groeien.

Kan je me een buitenlandse battle opsturen die ik aan hun kan laten zien als voorbeeld van een goeie editin ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:48

Ik vraag me af waarom BB geen vragen stelt hier





























franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:49

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:50

Ja zeker, hold on.

Dit is wel wat overdreven maar goed Razz

EDIT:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 19:53

Gewoon alles dat Avocado edit

Dat is altijd topkwaliteit
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:03

BB is alleen te bekennen in het muziek sub forum nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:04

@Agie: Dope nu hebben we vergelijking materiaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:05

Nick Vayne schreef:
Ik vraag me af waarom BB geen vragen stelt hier










Hij heeft genoeg antwoorden gekregen. Minimaal vi......


bb


















franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:06

Aiky schreef:
@Jeevz: Ik zou graag willen weten welke 4 mc's ? Ik denk dat alle mc's die ik benoemde op de een of andere manier veel bereikt hebben.

@master: Precies

@Agie: Tibo doet dit niet. Omdat de cameramannen dit gefilmt hebben laat ik hun dit doen. Ik zelf zeg het eerlijk het ziet er dope uit. Tuurlijk zullen er hier en daar wat missers kunne voorkomen maar ze moeten nog groeien.

Kan je me een buitenlandse battle opsturen die ik aan hun kan laten zien als voorbeeld van een goeie editin ?


Yo Aiky.. Check alle King of the Dot battles (De laatste Sketch Menace vs. Loe Pesci, maar ook bijv. Dizaster vs. DNA of Dizaster vs. Canibus)
Je kan ook smack url kijken hoe hun het doen : Charlie Clips vs. Serious Jones....
Ook zijn er Don't Flop battles die heel hard ge-edit zijn zoals Deffinition vs. Tony-D (Title Match)


Check ze maar!

huus

Je kan trouwens tegenwoordig ook de edit van UW battle league checken maar die vind ik niet heel bijzonder ofzo..
Bijvoorbeeld Arsonal vs. Charlie Clips


Laatst aangepast door Meezy op wo 6 maa 2013 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:09

Nick Vayne schreef:
Ik vraag me af waarom BB geen vragen stelt hier

holyhell

Ik was net aan het douchen en vroeg me precies hetzelfde af.



Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:12

En idd...Recente Don't Flop battles zijn goed gemonteerd..Tony D vs Deffinition is een goed voorbeeld ja.
KOTD is ook altijd goed..URL is ook nice. Maar Aiky zei gister ofzo dat ie de editing van de Engelstalige battles te donker vindt...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:12

Jaap schreef:
Nick Vayne schreef:
Ik vraag me af waarom BB geen vragen stelt hier

holyhell

Ik was net aan het douchen en vroeg me precies hetzelfde af.



denken aan bb tijdens het douchen
whutt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:13

mm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:14

idd beetje gay he Jaapie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 14 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: