Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:45

jij eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 17:05

Wtf just happened?

ff allemaal lezen want ik hoor dat ik gementioned word
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 17:26

@Aiky:

Ik kan niet instellen dat bepaalde members niet kunnen reageren in topics. Verder is het gewoon de kunst om de berichten die jij als respectloos of onzin ziet gewoon te negeren. Er zijn hier genoeg mensen die jou wel serieuze vragen stellen, waarom zou je je dan druk maken om de paar posts waarin je uitgescholden wordt? Dit is nou eenmaal het internet, mensen zijn anoniem dus gaan ze gewoon HAM op iemand (oke ik deed dat eerst ook maarja fuck it). Plus ik wil niemand op dit forum het zwijgen opleggen (behalve als mensen echt gaan trollen zoals kk veel topics omhoog kicken etc). Alles moet hier gewoon gezegd kunnen worden. Ik zou me dus gewoon niet druk maken om mensen als piraat. Het hoort er gewoon bij. Het weegt niet op tegen de posts met inhoud snap je?

En mag ik een tip geven over de camera's voor volgend event? Vertel de cameramannen dat ze elk een VASTE positie innemen. Want bij de Belgische battles zijn er 2 cams in de ring die zowat precies hetzelfde filmen. Nu wisselen jullie wel af van angle, maar het voegt niets toe omdat het bijna exact hetzelfde standpunt is. Het enige verschil is dat 1 beeld zwart wit is en dan valt ook te verwaarlozen. Ook een tip om wat vaker de angle van veraf te gebruiken. Bij CM vs Lerr wordt er bijvoorbeeld in het begin redelijk vaak afgewisseld, maar later in de battle blijft het minutenlang dezelfde angle. Het is belangrijk om consequent af te wisselen, anders staat het amateuristisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:02

@Jaap: Ach Jaap weet je jammer dat het niet kan. Ben bang dat je het nooit zal begrijpen. Je kan nooit voor iemand beslissen of denken hoe die zich moet voelen of handelen in bepaalde situatie's. Er zit een verschil tussen 1 keer iets zeggen of alsmaar doorgaan op die schit en als iemand ooit iets zeg cool geen probleem maar als ik het gevoel hebt dat dit een persoonlijke schit wordt dan onsta er een probleem. Het wereldje waar ik in leef KUNNEN dit soort dingen gewoon niet. Maar goed duidelijk.

Over de camera's dit gaat ook gebeuren iedereen krijgt een vaste positie zodat het niet allemaal hetzelfde lijkt. In de battle tussen CM en Lerr (tis je niet eens opgevallen denk ik) Viel de main camera uit. Dus we hadden maar 1 camera en af en toe 1tje van veraf. Die van veraf konden we niet gebruiken omdat de cameraman dacht dat de andere cameramannen niet in beeld mochten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:07

Het was me wel opgevallen dat ie uitgevallen was aangezien iedereen in een andere cam praatte. Maar waarom zie je als cameraman niet dat je cam het niet doet? Maar oke.
Ik had het ook meer over Jason Bourne vs Kaascouse..daar worden 2 angles gebruikt die precies hetzelfde zijn. maar gelukkig had jij dit dus ook al door en ik ben blij om te horen dat dit volgend event gefixt gaat worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:11

@Jaap: Die camera's waar we mee filmen 7 D Canon zijn oorspronkelijk foto camera's. Als er lang mee gefilmt word raken ze overhit en kan er van alles gebeuren en misgaan. Zo gaf ie aan dat ie opneemt maar zette hij niks op de Kaart.

Zoals je zegt is dit in de toekomst uitgesloten. We hebben duurdere Kaarten gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:23

Ik zie trouwens wel eens op KOTD/Don't Flop/URL events dat ze de battles filmen en dit gelijk op de beamer weergegeven wordt. Zou dit een idee zijn voor POB events? Lijkt me best een dope toevoeging. Hoe denk jij hier over?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 18:31

@Jaap: Daar zal ik nog naar moeten checken hoe dat werkt. Wel zijn we bezig om live de battle event via youtube te laten zien. Dat zijn we nu aan t uitzoeken hoe we dit willen doen goed genoeg om mensen die echt niet aanwezig kunnen zijn ervoor willen betalen om het te zien.

Maar daar zijn we nog mee bezig dit uit te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 19:51

Aiky, een stream zou echt heel dope zijn aangezien ik in Groningen woon en niet elke event aanwezig kan zijn. Dus het zou heel handig kunnen zijn voor een hele hoop mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 19:58

Ik denk dat je beter via Ustream kan streamen ipv Youtube
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 20:53

YT stream zijn altijd kkr gaar man

maak er gewoon PPV business van voor als je het live wil zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 22:24

Piwi schreef:
Aiky, een stream zou echt heel dope zijn aangezien ik in Groningen woon en niet elke event aanwezig kan zijn. Dus het zou heel handig kunnen zijn voor een hele hoop mensen!
Zaterdag kom je toch wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 23:26

Piwi is zehma student
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 23:58

Weet ik nog niet zeker Ruben, ik doe me best
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 0:10

Aiky, waarom gebruiken ze geen andere cameras dan? (geen fotocamera's dus)
Gebruik gewoon een redelijk goeie die alleen filmt, heb je gelijk geen gezeik meer.

Ik kom kk space naar daar, lijkt me wel lachen stoned battles kijken of niet Jaap?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 11:46

Agie ik kom met een vriend, en hij vindt Lijpe Mocro de hardste rapper van POB.
Ik denk dat jij het wel goed met hem kan vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 12:18

ahahaha ken er ook een die zegt dat just b huushuh heeft gebodybagt ik weet echt niet wat ik tegen hem moet zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 13:37

Wou je ff grappig doen Ruben?
Kk johny ik heb Lijpe Mocro nog nooit echt dope gevonden, fa2 mannetje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 16:33

Ga je me nu neersteken Zaterdag?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 17:08

Sen bir sürtüksün
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 20:37

Tuurlijk niet Ruben omg its all good, ik heb geen problemen als jij problemen heb dan moet je dat zeggen zaterdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 20:39

Ooh gelukkig maar!
Ik begon me al zorgen te maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 20:42

Ruben schreef:
Ooh gelukkig maar!
Ik begon me al zorgen te maken..

troll franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 18:22

Aiky, misschien is het al gevraagd dan heb ik het gemist maar waarom zijn bbq battles en ot van Surya vs Riemiks enzo nooit uitgekomen? Kun je die niet alsnog op yt gooien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neez
Akra
Akra



Aantal berichten : 115
Reputatie : 18
Registratiedatum : 14-01-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 20:52

Ruben schreef:
Ga je me nu neersteken Zaterdag?

aAHAHAHAHAAHAHAH RUBEN JIJ BENT LAUW IK GA STUK ACHTER ME PC
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 19 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: