Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 16:21

faka mt hoe gaat het met de kleine
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 16:24

alles gaat nog goed, HIJ word binnen 8 weken geboren als het goed is
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 16:44

Aii niggeh, goed om te zien dat je nog leeft en om te horen dat alles goed gaat.

We zien de foto's wel verschijnen op http://mitta-online.hyves.nl/ toch.

Hollah.

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 19:39

Hodee MT je hebt kkr veel gemist man

maar ja family man gaat voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 19:49

MT back, MT back
There's all these bitches screaming that MT back
All eyes on me, better Picture Me Rollin'
Riding brand new rims, but them bitches is stolen
Stranded on Death Row, Brenda having my baby
But I'm stacking my paper, I need a brand new Mercedes
They screaming MT back, MT back
There's all these bitches screaming that MT back
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 0:39

Aiky schreef:
We gaan geen mics gebruiken tijdens deze evenement.

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 06OzXOd

Ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:26

Scumbag Aiky aahahahaahahaa.


Aiky luistert toch niet naar jullie.

Als jullie dat edht denken dat zijn jullie allemaal hitlers kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:50

@Jaap: Zoals ik zei. We gebruiken geen mic's. Excellent zegt ook niet we gebruiken mics hij zegt waarschijnlijk omdat ie het niet zeker weet. Hij had dus hierop geen antwoord moeten geven en moeten vragen en de vraag beantwoorden als hij het zeker weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 9:53

Correct!
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 10:02

piraat013 schreef:
Scumbag Aiky aahahahaahahaa.


Aiky luistert toch niet naar jullie.

Als jullie dat edht denken dat zijn jullie allemaal hitlers kinderen.

Piraat heb je een nieuw woordje geleerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingewikkeld
Akra
Akra
Ingewikkeld


Aantal berichten : 64
Reputatie : 34
Registratiedatum : 06-11-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 11:50

Dit kostte me een tijdje, maar ik heb nu ook echt alles gelezen.
Best interessante discussies en goed om te zien dat er zoveel hoor en wederhoor is. Goed initiatief Aiky en Jaap!
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 12:11

Ik moet team POB wel props geven voor de kwaliteit van de videos van belgie event: zien er erg dope uit. En de kwaliteit van geluid is ook echt goed. Ga zo door zou ik zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 12:20

wij namens het pob team willen jou ook danken voor deze constructieve kritiek. wanneer kom je ons weer hoofd geven master?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 12:33

Als ik die dikke moeder van je weer eens zie
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 13:00

@Master: Thanksss.. Ik kan jullie beloven dat de beelden van de aankomend event in Amsterdam nog beter worden. We hebben 4 camera mannen en hele dope materiaal aangeschaft.

@Jaap: Ik ga eens kritiek leveren aan jou (hehe). Ik vindt het tof dat deze forum er is en men mij vragen kan stellen en dat je behulpzaam was om het te realiseren.

Wat ik erg jammer vind is dat wanneer ik mn hand uitsteekt en het beste ervan probeert te maken jij bepaalde mensen nog steeds bevoegdheid geeft om in deze Topic te kunnen en mogen reageren.

Elke serieuze vraag beantwoord ik maar als ik een melding krijgt dat iemand iets zegt en ik de tijd neemt om je forum te bezoeken om de vraag te beantwoorden en dan zie hoe sommige elkaar of mij helemaal de tering in schelden vraag ik me af of je er niet iets tegen kan of wilt doen ?

Mijn vraag naar jou is of je als eigenaar van dit forum niet bepaalde mensen kan bannen van deze topic ? Kijk dat er wel eens een geintje gemaakt wordt en af en toe gescholden daargelaten hoor, ik begrijp dat dat het forum leuk maakt maar een Piraat bijvoorbeeld die nooit iets zinnigs zegt en gebrand is om mij af te branden hoe kan je dat toelaten ?. Of geef je geen fuck erom dat ik mijn tijd neemt om dit te doen ?

Ik heb jou aantal keren gezegd voor mij draait veel om respect je ziet me onderhand bij de events en merk zelf opdat ik open sta voor iedereen en me nooit boven een ander zet. Dus als de mogelijkheid er is graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 13:02

@Jaap: En ik bedoel niet van heel je forum bannen. Waar jullie het over hebben verder etc maak me niet veel uit maar het gaat mij puur om deze Topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:08

yo,

ik ben weer terug, voor degene die me nog herinneren haha

Aiky, als er in dat 2v2 toernooi een knock out systeem word gebruikt, zal de loting van de matches meteen na het 2v2 event plaatsvinden of bijvoorbeeld pas 1 maand voor het volgende event?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:18

@ypjwzz: De loting zal 1 malig plaatsvinden in het begin omdat we geen rangschikking hebben normaal gaat nummer 1tegen 16 2tegen 15 etc. Daarna gaat het verder als de afvalrace die we voorheen hadden met het eerste seizoen. hier voorbeeld: http://punchoutbattles.nl/trofee/
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:22

heey aiky,
misschien een ideetje voor in de toekomst maar een biografie over jouw leven zou mij echt dope lijken.
van een "straatschoffie" naar labeleigenaar/ondernemer is natuurlijk best wel een stap en ik denk ook niet dat je daar zomaar bent gekomen vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:27

@lucappel: haha straatschoffie haha nee maar klopt we zijn daar al een aantal jaren mee bezig. Tenminste ik probeer zoveel mogelijk gebeurtenissen/momenten in mn leven te herinneren en op te schrijven al een aantal jaren waardoor het proces dalijk heel makkelijk gaat.

Maar zeker het idee is er al en moet uitgevoerd worden. Vooral om mensen te motiveren die denken in een hele slechte situatie te zitten. "ALLES is mogelijk zolang je hard werkt"
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:48

aiky heeft gelijk, de meeste van ons zitten al vanaf het begin van pob op het ouwe forum meeste van ons hebben alle battles 10 keer of meer gekeken.pob is bij de meeste van ons een deel van ons leven geworden (klinkt raar maar is zo toch?) dus een beetje respect voor de mand ie dit mogelijk maakt is wel op zn plaats.. vooral piraat, dude chill the fuck out.
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:02

Aiky schreef:
@lucappel: haha straatschoffie haha nee maar klopt we zijn daar al een aantal jaren mee bezig. Tenminste ik probeer zoveel mogelijk gebeurtenissen/momenten in mn leven te herinneren en op te schrijven al een aantal jaren waardoor het proces dalijk heel makkelijk gaat.

Maar zeker het idee is er al en moet uitgevoerd worden. Vooral om mensen te motiveren die denken in een hele slechte situatie te zitten. "ALLES is mogelijk zolang je hard werkt"

bedankt voor je antwoord! dope!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:10

Ik heb Jaap ook al aantal keer wat voorgesteld om het trollen in dit soort topics tegen te gaan maar hij vond het niet nodig.


Zie je nou wel dat je altijd naar mij moet luisteren Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:25

Lol Aiky,in de afgelopen 3 jaar dat ik hier op het forum zit ben ik fucking mild geworden als het om 'trollen' gaat.Hoe ik nu reageer en hoe ik toen reageerde was/is een wereld van verschil punt blijft wel dat ik je een bitchboy vind.Dat iedereen hier op je lul zit.Wil niet zeggen dat ik dat automatisch ook doe.Het forum is veranderd nieuwe jongens komen erbij.Waaronder ook jij helaas.Daar moet ik mee leren leven hoe kut het ook is.

Ik ga je een tip geven ,die ik jou normaal nooit zou geven.Jij bent sneller uit de tent te lokken, dan wie dan ook hier op het forum.Jij word boos/flipt om de kleinste dingen.Zelfs kk wacke clips van jou zoals:5 gram is een kilo.Heb je de reacties uitgezet en zelfs daarna konden mensen geen negatieve likes meer geven.Alles wijst erop dat je niet tegen negatief commentaar kan.Je hebt dagen zo niet weken.maanden lopen vloeken, omdat je getrolled werd door Jaap,het is dat Jaap niet mee kan kijken ,bij jouw thuis,anders lagen wij in coma van het lachen.

Stop met gevoelig doen en wees eens een vent.Doordat je tegen Jaap over mij klacht,terwijl ik bijna niks doe.Laat zien dat je er wakker van ligt.Waardoor ik nog verder ga en jij slaappillen nodig hebt omdat je ZNOEN van mij krijgt.En wat ik ook grappig vind is dat jij mij zoekt op het event.Maar mij hier op het forum geband wil hebben beetje krom vind je niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 15:35

Piraat kan je please ff dood gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 18 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: