Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:39

@master @Joost: Hahahhaha we gaan wel een oproep doen !! Komt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:41

Aiky, ik ben je assistent sowieso ik weet je hebt me al geaccepteerd en bedrag al aan de deur afgegeven via je loopjongens en ik heb overeenkomst ondertekend.

Maar ik wil toch een pittige vraag stellen.

Komt ie.

Stel jij adopteert mij voor ZJ label. We tekenen een overeenkomst. Ik haal views voor jou en ik doe het gewoon goed. Ik kom op 101barz. Ik ga ook nog jureren bij POB. Het gaat jaren goed. Jij bent tevreden.

Er komt een battle. Een of andere arabische turkse belg gaat opeens stiff doen over Maxje. Ik versta hem niet zo goed. Ik zeg wat en die pobmc zegt ik weet niet wie het was maar zn moeder is donkey. Kill dat pik ik dus niet. Dus ik ga Mattarrrrr op hem. Ik krijg ook wat terug.
Al die moeders van kids die er zijn, zien het gebeuren.

Ga je me uit ZJ kicken?Waarom wel waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:56

#Truetorrie
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:57

NiggehvanAlmere schreef:
Aiky, ik ben je assistent sowieso ik weet je hebt me al geaccepteerd en bedrag al aan de deur afgegeven via je loopjongens en ik heb overeenkomst ondertekend.

Maar ik wil toch een pittige vraag stellen.

Komt ie.

Stel jij adopteert mij voor ZJ label. We tekenen een overeenkomst. Ik haal views voor jou en ik doe het gewoon goed. Ik kom op 101barz. Ik ga ook nog jureren bij POB. Het gaat jaren goed. Jij bent tevreden.

Er komt een battle. Een of andere arabische turkse belg gaat opeens stiff doen over Maxje. Ik versta hem niet zo goed. Ik zeg wat en die pobmc zegt ik weet niet wie het was maar zn moeder is donkey. Kill dat pik ik dus niet. Dus ik ga Mattarrrrr op hem. Ik krijg ook wat terug.
Al die moeders van kids die er zijn, zien het gebeuren.

Ga je me uit ZJ kicken?Waarom wel waarom niet?

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 2rOdhH5

''MATA MATA''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:09

Ik wou net Lubrano bericht sturen op Facebook om te vragen of ze 30 maart komt... heeft ze me verwijderd als vriend? Faka??


Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Tumblr_lu68ykNc3p1qk6s58
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:39

Joost schreef:
De enige die als een mongool doet is Piraat (telt niet mee als forum vertegenwoordiger) hier dus ik snap je punt niet?

Het is verdacht stil?


gtfo man jullie pijpen hem.fucking hard stelletje hypocrieten jongen jullie zijn diegene die als eerst aiky gingen bashen en nu zehma van mening veranderen 360 graden andere kant op ga toch weg man.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:44

Jodenkoek schreef:
Ik wou net Lubrano bericht sturen op Facebook om te vragen of ze 30 maart komt... heeft ze me verwijderd als vriend? Faka??

Omdat je teveel op RK lijkt

en hij heeft negatieve rep

dat sloopt je hossel
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:47

Aiky schreef:
@Johan: Thanks !! We hebben ook besloten om elke event een thema te geven en daarmee ook een nieuwe intro en huisstijl. Er zal ooit een event komen wat iemand niet dope zal vinden. Nu merken we al dat het kleur roze homo gedachtes van sommige oproepen hahahaha..!! (Sorry moest dit kwijt). Zoals ik zei er is altijd wel iets op te merken als je gaat zoeken. Wij doen ons best in ieder geval.

@Meezy @Joost: Ik begrijp het ook wel dat er vragen zijn. Ik maak elke proces mee natuurlijk en weet alles. Enigste wat ik echt minder vindt is de vernedering van een persoon of het uitschelden voor niks. Die piraat mannetje bijv is voor mij totaal niet relevant ik kijk niet eens wat hij zegt. Het is zelfs triest voor zo'n jongen om aandacht te zoeken op het forum. Iemand die real is komt gewoon naar het event stel zichzelf voor. Jaap ook altijd zeiken dit dat maar hij komt gewoon naar me toe. Das een man(netje).


Dude ahahahahahhaa jij lag al maanden in je bed te janken omdat je getrolled was door Jaap.Laat mij niet beginnen eh mafkees.Jij neemt dingen veel te serieus.En weetje wat het trieste is dat je mensen gaat bedreigen over de telefoon,dat ze moeten stoppen met jou trollen.


En dan moet ik via via horen van mensen dat je mij zocht op het event als ik al naar een event kom is het eerste waar ik naar toe ga naar jou,maak je daar maar niet druk over.


:\')


Laatst aangepast door piraat013 op di 5 maa 2013 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:48

piraat013 schreef:
Joost schreef:
De enige die als een mongool doet is Piraat (telt niet mee als forum vertegenwoordiger) hier dus ik snap je punt niet?

Het is verdacht stil?


gtfo man jullie pijpen hem.fucking hard stelletje hypocrieten jongen jullie zijn diegene die als eerst aiky gingen bashen en nu zehma van mening veranderen 360 graden andere kant op ga toch weg man.




@Piraat013 360 is gewoon op zelfde plek man. Just sayin. No hatin. #Winning.
RT als je dit ook vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:52

@NiggehvanAlmere aight plus punten G
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:56

Ai oke dan kun je ff voor mij op je twitter mensen vragen of ik bij 101barz mag aub?

Sowieso ben je in een goede mood. Je hebt 500 euries.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:57

NiggehvanAlmere schreef:
piraat013 schreef:
Joost schreef:
De enige die als een mongool doet is Piraat (telt niet mee als forum vertegenwoordiger) hier dus ik snap je punt niet?

Het is verdacht stil?


gtfo man jullie pijpen hem.fucking hard stelletje hypocrieten jongen jullie zijn diegene die als eerst aiky gingen bashen en nu zehma van mening veranderen 360 graden andere kant op ga toch weg man.




@Piraat013 360 is gewoon op zelfde plek man. Just sayin. No hatin. #Winning.
RT als je dit ook vindt.

180 graden hhahahaa was effe in de war
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:01

Hoezo soort van als ik iets vraag aan rotjoch dan gebeurd er iets..

Ik heb voor KC ook 10.000 tweets gegooit en er is niks gebeurd

En gooi link van je SKILLS dan.. gooi track van je
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:06

Oke man DM me ff je mail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:49

@Niggehvanalmere: Je doelt op de aktie van Matarr.

Het is heel simpel. Matarr zat hoe dan ook fout. Hij zette mij voor lul en heel punchout. We zeggen altijd tegen iedereen dat er nooit iets gebeurt en uitgerekend hij (iemand van de label) doet dan zoiets.

Ik was ook een tijdje boos en teleurgesteld in de aktie kon het niet geloven. Zoals ik vaker zeg mensen maken fouten en hij liet me duidelijk weten dat het een fout was en hij gaf het toe dat hij fout zat dus uiteindelijk zijn we het vergeten en gaan verder.

Pittige vragen mogen ook gesteld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:57

Aiky schreef:

Pittige vragen mogen ook gesteld worden.
Do you love this shit?
Are you high right now?
Do you ever get nervous?

favoriete jay-z track
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Yooz
Akra
Akra



Aantal berichten : 216
Reputatie : 107
Registratiedatum : 09-01-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:57

Is het ECHT waar dat je BB hebt bedreigd? Zo ja, waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:17

@Jordyvision: Yes, No, No.
pffoee moeilijk laat me maar zeggen: Reasonable doubt, Life and time of S. Carter, Blue print 1 en 2 gift and the curse, Black album CLASSICSSSS.

En 1 Track die voor mij allessss zegt: D'evils.

@Yooz: Bedreigt ? Gezegd dat hij doodgemaakt wordt ? of dat hij heftige klappen gaat krijgen ? of niet over straat kan lopen ? etc etc. NEE

Heb ik hem gebeld en gezegd dat ik het niet dope vond dat ie onrespectvolle grapen maakte en foto's en dat ik daar niet van gediend bent ? JAAA

Mijn uitleg: BB heeft aantal battles gedaan bij Pob en kon altijd normaal met mij praten toen dr tijd via of tniychat van POB of als we elkaar tegenkwamen. Ik heb hem altijd met respect behandeld trouwens niet alleen hij ELKE POB mc kan jullie zeggen dat ik gewoon normaal doet tegen iedereen en mezelf nooit hoger plaatst of iets.

Dat er mensen zijn die niet weten hoe ik in de omgang ben en bullschit lullen ok, cool die mensen kennen me niet. Maar als een mc weet hoe ik ben en dan vervolgens gaat gedragen alsof die niet weet hoe ik ben in de omgang en allemaal grappen over mn rug gaat maken dan ben je een PUSSY ASS Fucker !! Had dan gelijk in mn gezicht gezegd vanaf dag 1 hoe je erover denkt of pak de telefoon en zeg het me want die kans had je maar ga niet als een 16 jarige meisje achter me rug grappen maken over me.

En dat heb ik hem gezegd. BEDREIGT ? NEE. Voordat ik ooit iemand serieus bedreigt moeten er heel veel dingen gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:17

Yooz schreef:
Is het ECHT waar dat je BB hebt bedreigd? Zo ja, waarom?


JA 100 PROCENT.hij kon die memes niet hendelen minimaal 5 ieks op de biya
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:20

Aiky schreef:
@Jordyvision: Yes, No, No.
pffoee moeilijk laat me maar zeggen: Reasonable doubt, Life and time of S. Carter, Blue print 1 en 2 gift and the curse, Black album CLASSICSSSS.

En 1 Track die voor mij allessss zegt: D'evils.

@Yooz: Bedreigt ? Gezegd dat hij doodgemaakt wordt ? of dat hij heftige klappen gaat krijgen ? of niet over straat kan lopen ? etc etc. NEE

Heb ik hem gebeld en gezegd dat ik het niet dope vond dat ie onrespectvolle grapen maakte en foto's en dat ik daar niet van gediend bent ? JAAA

Mijn uitleg: BB heeft aantal battles gedaan bij Pob en kon altijd normaal met mij praten toen dr tijd via of tniychat van POB of als we elkaar tegenkwamen. Ik heb hem altijd met respect behandeld trouwens niet alleen hij ELKE POB mc kan jullie zeggen dat ik gewoon normaal doet tegen iedereen en mezelf nooit hoger plaatst of iets.

Dat er mensen zijn die niet weten hoe ik in de omgang ben en bullschit lullen ok, cool die mensen kennen me niet. Maar als een mc weet hoe ik ben en dan vervolgens gaat gedragen alsof die niet weet hoe ik ben in de omgang en allemaal grappen over mn rug gaat maken dan ben je een PUSSY ASS Fucker !! Had dan gelijk in mn gezicht gezegd vanaf dag 1 hoe je erover denkt of pak de telefoon en zeg het me want die kans had je maar ga niet als een 16 jarige meisje achter me rug grappen maken over me.

En dat heb ik hem gezegd. BEDREIGT ? NEE. Voordat ik ooit iemand serieus bedreigt moeten er heel veel dingen gebeuren.


Die barmeisje van pob heeft alles over je verteld hoe je dagen lang liep te vloeken over jaap en bb ahahahhahaahaa jij bent zo fucking butt hurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:22

Aiky schreef:

Pittige vragen mogen ook gesteld worden.

Najah "pittig" is het niet maar ik ben wel nieuwschierig: waarom verwerk je die "Illuminati tekens" in ZJ clips, of op de site bijvoorbeeld? Geloof jij zelf eigenlijk wel dat er iets waar is van al die conspiracies, of vind je CM kk paranoia? Word op de streets is dat 'ie iedere nacht wakker ligt met paranoide gedachtes, omdat de wereld geregeerd wordt door de politiek en de banken.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:30

Aiky schreef:
@Niggehvanalmere: Je doelt op de aktie van Matarr.

Het is heel simpel. Matarr zat hoe dan ook fout. Hij zette mij voor lul en heel punchout. We zeggen altijd tegen iedereen dat er nooit iets gebeurt en uitgerekend hij (iemand van de label) doet dan zoiets.

Ik was ook een tijdje boos en teleurgesteld in de aktie kon het niet geloven. Zoals ik vaker zeg mensen maken fouten en hij liet me duidelijk weten dat het een fout was en hij gaf het toe dat hij fout zat dus uiteindelijk zijn we het vergeten en gaan verder.

Pittige vragen mogen ook gesteld worden.

RT: Ai thanks ik begrijp het. Niks anders verwacht van je Don Dadda..Trots#
We zijn trots op je en je moet ook trots zijn op jezelf man want je hebt ons getemd. Niemand is dat gelukt.
Elke keer als ik nu wil trolllen hoor ik stem van jou van '' NIETTTTTTT aaanraken'' dus doe ik het niet.

Respect heen is respect terug maar die had ik al voor je al voordat je met vragen beantwoorden begon. Check mn history hier ik heb nooit over je geklaagd swa. Mita bong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:37

@Jodenkoek: Pffoeee dit vind ik wel pittig hoor. Omdat dit never niet in deze forum uitgelegd kan worden. Daarnaast gaan we dan gesprekken aan die niks met het rappen of battlen te maken heeft.

Ik geef paar dingen aan snel snel: Ik geloof niet ben geen gelovige simpel. Geloof heeft zoveel oorlogen gebracht over de eeuwen heen dat het niet eens te tellen is. Illuminati/mason etc etc zijn denkwijze's die gebaseerd zijn op de wetenschap. Ik kan wel geloven dat ik 10 meter hoog kan springen. Maar wetenschappelijk is mijn bouw of de bouw van de mens niet mogelijk om zo hoog te springen. FEIT.

Illuminati/mason etc hebben ook gezorgd voor veel doden true. Laten we ons losrukken over t feit dat wij de mensheid slimme wezens zijn en superieur op de aarde. Als we eens gaan kijken naar dieren en hoe hun overleven.

1 ding is dan heel duidelijk. De sterkste, slimste, snelste,sluwste wint en is de overlever. ZO zie ik de wereld.

Gaat geloven mij helpen met mij doelen te bereiken ? Gaat zeuren om iets me daarheen helpen ? Mijn motto is werk hard voor je doelen en doe jou ding zodat jij en je familie overleven in deze wereld. En daar doe ik ERG mn best voor.

Maar weet je eigenlijk heb ik teveel gezegd wil me niet bemoeien met die schit en vooral niet openlijk omdat mensen gekwetst kunne worden en kga geen discussies aan met mensen snap je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:46

Maakt niet uit hoor. Er zijn op dit forum al kankerveel topics over dit soort onderwerpen geweest met elk 20 pagina's ofzo. Niet alles hier hoeft over rapbattles te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:49

Aiky ik vind het dope dat je je verdiept in de gedachtes achter vrijmetselarij en dergelijke. Mijn opa was zijn hele leven vrijmetselaar en heeft me hier erg veel over vertelt, vroeger al. Ben jij zelf ook aangesloten bij een loge?

En ik neem aan dat jij de hele hype rond driehoeken en illu dingen ook wel benut voor extra views ipv alleen je standpunten omtrent wetenschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 8 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: